Moet ik ff kijken.. Als het ff kan wel..quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oud nieuws bolle, vanavond uurtje of 7 weer knallen?
Je kan er max 2 neerzetten, als je er dan weer 1 neerzet ontploft de 1e.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:57 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Op het moment dat je scavenger hebt en je hebt je claymore neergezet, kan je daarna een nieuwe pakken. Je kan er niet meer dan één bij je hebben..
Als ik met een acr speel neem ik altijd scavenger, ik raak altijd zonder ammo.
Of een granaat, maar knifen is het effectiefstquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:54 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
oh, Ik zag iedereen er altijd stuns/flashes op knallen, maar dat werkte niet. Verkeerd gezien waarschijnlijk. En Sentries kun je wel tijdelijk jammen met stuns/flash maar alleen destroyen met raket toch?
Kijk eens op de vorige pagina...quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:12 schreef afro het volgende:
Goeie vroege smorgens
eindelijk weer tijd om te game dus vanavond doe ik denk ik ook mee voor een keertje![]()
Weet iemand wat de nieuw update was btw?
Geef me een kwartiertje and i'm your man..quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wie komt met mij ff wat campers pwnen?
http://www.infinityward.com/forum/viewtopic.php?f=13&t=248976quote:I have some information on the map names for the new upcoming map packs, there is going to be a playlist called Team Deathmatch - DLC with all the new maps in it, there will be six maps included with the names of :
Revolt
Complex
Storm
Abandoned
DCWH
Compact
spelenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Net alsof je iets aan die plaatjes hebt
Ga slapenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:55 schreef Parafernalia het volgende:
iemand zin om te spelen
aangezien er een aparte speelmode komt zal je er wel voor moeten betalenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:52 schreef Dibble het volgende:
Meer info over de nieuwe maps ( Voor plaatjes zie link)
[..]
http://www.infinityward.com/forum/viewtopic.php?f=13&t=248976
Als die ratten van IW nu al geld gaan vragen kunnen ze de tyfus krijgen.. Zorg maar eerst ff met mach 6 dat je Dedicated servers neergooit..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:14 schreef bigbass het volgende:
[..]
aangezien er een aparte speelmode komt zal je er wel voor moeten betalen
of (en dat hoop ik) die speelmode komt er omdat de consolegamers moeten betalen en wij een simpele port krijgen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |