Moet ik ff kijken.. Als het ff kan wel..quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oud nieuws bolle, vanavond uurtje of 7 weer knallen?
Je kan er max 2 neerzetten, als je er dan weer 1 neerzet ontploft de 1e.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:57 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Op het moment dat je scavenger hebt en je hebt je claymore neergezet, kan je daarna een nieuwe pakken. Je kan er niet meer dan één bij je hebben..
Als ik met een acr speel neem ik altijd scavenger, ik raak altijd zonder ammo.
Of een granaat, maar knifen is het effectiefstquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:54 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
oh, Ik zag iedereen er altijd stuns/flashes op knallen, maar dat werkte niet. Verkeerd gezien waarschijnlijk. En Sentries kun je wel tijdelijk jammen met stuns/flash maar alleen destroyen met raket toch?
Kijk eens op de vorige pagina...quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:12 schreef afro het volgende:
Goeie vroege smorgens
eindelijk weer tijd om te game dus vanavond doe ik denk ik ook mee voor een keertje![]()
Weet iemand wat de nieuw update was btw?
Geef me een kwartiertje and i'm your man..quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wie komt met mij ff wat campers pwnen?
http://www.infinityward.com/forum/viewtopic.php?f=13&t=248976quote:I have some information on the map names for the new upcoming map packs, there is going to be a playlist called Team Deathmatch - DLC with all the new maps in it, there will be six maps included with the names of :
Revolt
Complex
Storm
Abandoned
DCWH
Compact
spelenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Net alsof je iets aan die plaatjes hebt
Ga slapenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:55 schreef Parafernalia het volgende:
iemand zin om te spelen
aangezien er een aparte speelmode komt zal je er wel voor moeten betalenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:52 schreef Dibble het volgende:
Meer info over de nieuwe maps ( Voor plaatjes zie link)
[..]
http://www.infinityward.com/forum/viewtopic.php?f=13&t=248976
Als die ratten van IW nu al geld gaan vragen kunnen ze de tyfus krijgen.. Zorg maar eerst ff met mach 6 dat je Dedicated servers neergooit..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:14 schreef bigbass het volgende:
[..]
aangezien er een aparte speelmode komt zal je er wel voor moeten betalen
of (en dat hoop ik) die speelmode komt er omdat de consolegamers moeten betalen en wij een simpele port krijgen...
zo is ie beterquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:33 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Als die ratten van IW nu al geld gaan vragen kunnen ze de tyfus krijgen.. Zorg maar eerst ff met Marathion Pro + Lightweight Pro dat je Dedicated servers neergooit..
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
zo is ie beter
Ik verwacht dat je met 1 miljard omzet, best in dedicated servers kan investeren.
Zo is tie nog beterquote:Als die ratten van IW nu al geld gaan vragen kunnen ze de tyfus krijgen.. Zorg maar eerst ff met Marathion Pro + Lightweight Pro + een care pacage rookgranaat in de hand dat je Dedicated servers neergooit..
Nog meer spelfoutenquote:
Ja, daar lijkt het wel opquote:
Voor komende spellen was activision van plan om mensen te laten betalen voor multiplayer.quote:
Ik ook. Kom op zeg, betaal 50euro voor zo een game en als ik dan online wil moet ik meer betalen. Vraag me af om wat voor een bedrag het dan gaat.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:54 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Voor komende spellen was activision van plan om mensen te laten betalen voor multiplayer.
Als dat het geval is word dat het laatste multiplay spel van activision dat ik ga kopen.
De games zouden dan wel goedkoper worden. Maar als het één of andere abbonementsvorm word kunnen ze de pot op, en zoals het uit onderstaande link blijkt, word het ook een abbonementsvorm.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:57 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik ook. Kom op zeg, betaal 50euro voor zo een game en als ik dan online wil moet ik meer betalen. Vraag me af om wat voor een bedrag het dan gaat.
Echt belachelijk. Ik speel nog wel eens oude spellen online. Moet er niet aan denken dat ik aan een spel als een oude C&C dan al jaren lang 5-10 euro per maand uitgegeven zou hebben. Wat een onzin dit.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:10 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
De games zouden dan wel goedkoper worden. Maar als het één of andere abbonementsvorm word kunnen ze de pot op, en zoals het uit onderstaande link blijkt, word het ook een abbonementsvorm.
http://www.insidegamer.nl(...)ls-Call-of-Duty.html
Zat te denken trouwens om over te stappen op battlefield, als die een beetje goede recensies krijgt.
Don't be afraid, dit gaat echt niets worden. Wie gaat een spel van nog geen 10 uur gameplay kopen om dan nog bij te betalen voor de multi? niemand, ze zouden wel gek zijn om dit door te zetten.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:12 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Echt belachelijk. Ik speel nog wel eens oude spellen online. Moet er niet aan denken dat ik aan een spel als een oude C&C dan al jaren lang 5-10 euro per maand uitgegeven zou hebben. Wat een onzin dit.
Ja dat dus..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:13 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Don't be afraid, dit gaat echt niets worden. Wie gaat een spel van nog geen 10 uur gameplay kopen om dan nog bij te betalen voor de multi? niemand, ze zouden wel gek zijn om dit door te zetten.
44.4K hier.. Maar dat was in een cagematch om achievements te halenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:42 schreef Jantje12345 het volgende:
Net mijn hoogste killstreak van 15 naar 33 verbeterd, gaat wel snel als je die chopper gunner eenmaal hebt. 33k xp verdient in 1 potje, zoveel heb ik ook nog nooit gehad.
Ik ga wat anders pwnen.. Van het vrouwelijk geslacht.. en irlquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vanavond weer pwnen bootje?(7 uur denk ik)
Uh, verhelder jouw vraag even. Welk level? Welk doel..?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:18 schreef Droathoah het volgende:
Iemand nog goeie custom class? Die knife class is echt lachen als je dat een beetje door hebt
Ik ben er wel rond 7 uurquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vanavond weer pwnen bootje?(7 uur denk ik)
In het algemeen zijn de DLC van Xbox Live en PSN omgerekend rond de ¤10 euroquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:57 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik ook. Kom op zeg, betaal 50euro voor zo een game en als ik dan online wil moet ik meer betalen. Vraag me af om wat voor een bedrag het dan gaat.
In Underpass is het mogelijk om een sentry gun in zo'n dikke betonnen paal te zetten (zo eentje waar het viaduct op rust). Die sentry gun richt zich dan op het bruggetje. Het probleem is dan dat je hem niet kapot kan knivenquote:
Volgens Steam bestaat je nietquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:15 schreef Lysdexie het volgende:
Ik ben er nu, tot 02.00 uur met een paar biertjes en slam fm op de achtergrond![]()
weet me te vinden: Lucky Luke
Zit je bij de FOK community?quote:
Niemand?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:31 schreef Roberto258 het volgende:
Ik krijg error 8002291A en het spel wordt dan tijdens het opstarten al afgesloten, gisteravond deed ie nog gewoon. Iemand die weet hoe ik dit oplos?
Misschien even Steam -> My Games -> MW2: MP -> Properties -> Local Files -> Verify integrity of game cache doen?quote:
Wat is er zo handig aan FMJ? Misschien als je haertbeatsensor hebt ofzo, maar normaal heeft het toch niet echt heel veel nut. Silencer is veel chiller.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:21 schreef FrituurVetPet het volgende:
Net met Badabing wat geknald. Damn wat is de ACR een fijn wapen. Ik twijfel nog tussen Scavenger Perk en Bling, want de ACR met red dot en FMJ is wel echt zeer prettig
FMJ werkt wel door muren heen, dus als ze net willen wegduiken kan je met FMJ het beslissende schot door de muur douwen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:45 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Wat is er zo handig aan FMJ? Misschien als je haertbeatsensor hebt ofzo, maar normaal heeft het toch niet echt heel veel nut. Silencer is veel chiller.
Silencer vind ik niks aan. Range is helemaal naar de knoppen imo. Verder wat Scorpie zegt plus dat je lui in cover ook over hun gehele lichaam kunt beschieten, die muur biedt namelijk vanwege je FMJ niet genoeg dekking meer.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:45 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Wat is er zo handig aan FMJ? Misschien als je haertbeatsensor hebt ofzo, maar normaal heeft het toch niet echt heel veel nut. Silencer is veel chiller.
Ligt ook idd aan je speelstijl:pquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:56 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Silencer vind ik niks aan. Range is helemaal naar de knoppen imo. Verder wat Scorpie zegt plus dat je lui in cover ook over hun gehele lichaam kunt beschieten, die muur biedt namelijk vanwege je FMJ niet genoeg dekking meer.
Opnieuw beginnen doet best deugd. Elke keer weer die geluidjes. TUDUDUquote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:24 schreef PieterBas het volgende:
Ik vind de AK ook aardig schieten. Nu is een beetje de vraag, ga ik meteen naar Prestige of level ik nog een paar dingen
Dit komt ook denk door mijn speelstijl![]()
Eerst One Man Army en Danger Close helemaal levelen en dan kijk ik wel weer.. en nu mag ik weer veel gaan trainen.. dus MW2 multiplayer ga ik alleen in het weekend spelen.quote:Op zondag 17 januari 2010 14:20 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Opnieuw beginnen doet best deugd. Elke keer weer die geluidjes. TUDUDU
Dit heb ik nog nooit meegemaakt, zeg. Ben nu prestige 1 en ben in totaal ongeveer 5 hackers tegengekomen, maar voor de rest geen problemen gehad met serversquote:Op maandag 18 januari 2010 02:09 schreef DiviFilius het volgende:
Ik heb een probleem.
Ik heb het spel eergisteren pas gekocht en vind het enorm leuk om langzaamaan alles te unlocken. Nu kwam ik net via een 'host migration' ineens in een hacked server terecht en nu ben ik lvl 70. Probleem is dat ik dat helemaal niet relaxed vind en liefst weer terug zou gaan naar m'n oude level (21 dacht ik). Heb al een beetje gezocht op IW forums en daar staat alleenmaar dat er geen mogelijkheid is om dit terug te krijgen.
Klopt dit ?
Tja, dan moet je prestige 1 gaan...quote:Op maandag 18 januari 2010 02:09 schreef DiviFilius het volgende:
Ik heb een probleem.
Ik heb het spel eergisteren pas gekocht en vind het enorm leuk om langzaamaan alles te unlocken. Nu kwam ik net via een 'host migration' ineens in een hacked server terecht en nu ben ik lvl 70. Probleem is dat ik dat helemaal niet relaxed vind en liefst weer terug zou gaan naar m'n oude level (21 dacht ik). Heb al een beetje gezocht op IW forums en daar staat alleenmaar dat er geen mogelijkheid is om dit terug te krijgen.
Klopt dit ?
Lijkt me ook de enige oplossing. Je profiel word online gesynced. Volgens mij niks op de computer word achtergelaten.quote:Op maandag 18 januari 2010 08:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tja, dan moet je prestige 1 gaan...
Heb het gelukkig nog niet meegemaakt.. Vind het wel kansloos hoor.. Hoe verneuk je een spelquote:Op maandag 18 januari 2010 08:54 schreef Scorpie het volgende:
De tering, die hacked servers verneuken het spel.
quote:Discussion Thread
---------------------------------------------------------------
Response (Thien Nguyen) - 01/17/2010 06:31 PM
Hello,
It is not possible to reset your stats for your game as your stats information can only be progressed forward. Unfortunately, we do not have a method available for you by which to reset your stats for your account.
Verwijder even jouw eigen naam..quote:Op maandag 18 januari 2010 10:30 schreef DiviFilius het volgende:
Net een reactie gehad van Costumer Support :
[..]
Dan maar weer alles deleten en op lvl 1 beginnen.
Misschien is dat de naam van die knakker van die helpdesk?quote:Op maandag 18 januari 2010 10:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Verwijder even jouw eigen naam..
En op level 1 beginnen..? In prestige 1 bedoel je..? Het spel verwijderen en opnieuw installeren zal nl. niet helpen...
Dat lijkt me sterk als er ook online bijgehouden wordt welk level je bent..quote:Op maandag 18 januari 2010 11:26 schreef DiviFilius het volgende:
Dat is inderdaad de knakker van de helpdesk.
En als je bepaalde bestanden in je local content verwijderd kom je weer terug op lvl 1 zonder prestige. Helaas kom je op deze manier niet terug op je oude rank echter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |