zo is ie beterquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:33 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Als die ratten van IW nu al geld gaan vragen kunnen ze de tyfus krijgen.. Zorg maar eerst ff met Marathion Pro + Lightweight Pro dat je Dedicated servers neergooit..
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
zo is ie beter
Ik verwacht dat je met 1 miljard omzet, best in dedicated servers kan investeren.
Zo is tie nog beterquote:Als die ratten van IW nu al geld gaan vragen kunnen ze de tyfus krijgen.. Zorg maar eerst ff met Marathion Pro + Lightweight Pro + een care pacage rookgranaat in de hand dat je Dedicated servers neergooit..
Nog meer spelfoutenquote:
Ja, daar lijkt het wel opquote:
Voor komende spellen was activision van plan om mensen te laten betalen voor multiplayer.quote:
Ik ook. Kom op zeg, betaal 50euro voor zo een game en als ik dan online wil moet ik meer betalen. Vraag me af om wat voor een bedrag het dan gaat.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:54 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Voor komende spellen was activision van plan om mensen te laten betalen voor multiplayer.
Als dat het geval is word dat het laatste multiplay spel van activision dat ik ga kopen.
De games zouden dan wel goedkoper worden. Maar als het één of andere abbonementsvorm word kunnen ze de pot op, en zoals het uit onderstaande link blijkt, word het ook een abbonementsvorm.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:57 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik ook. Kom op zeg, betaal 50euro voor zo een game en als ik dan online wil moet ik meer betalen. Vraag me af om wat voor een bedrag het dan gaat.
Echt belachelijk. Ik speel nog wel eens oude spellen online. Moet er niet aan denken dat ik aan een spel als een oude C&C dan al jaren lang 5-10 euro per maand uitgegeven zou hebben. Wat een onzin dit.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:10 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
De games zouden dan wel goedkoper worden. Maar als het één of andere abbonementsvorm word kunnen ze de pot op, en zoals het uit onderstaande link blijkt, word het ook een abbonementsvorm.
http://www.insidegamer.nl(...)ls-Call-of-Duty.html
Zat te denken trouwens om over te stappen op battlefield, als die een beetje goede recensies krijgt.
Don't be afraid, dit gaat echt niets worden. Wie gaat een spel van nog geen 10 uur gameplay kopen om dan nog bij te betalen voor de multi? niemand, ze zouden wel gek zijn om dit door te zetten.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:12 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Echt belachelijk. Ik speel nog wel eens oude spellen online. Moet er niet aan denken dat ik aan een spel als een oude C&C dan al jaren lang 5-10 euro per maand uitgegeven zou hebben. Wat een onzin dit.
Ja dat dus..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:13 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Don't be afraid, dit gaat echt niets worden. Wie gaat een spel van nog geen 10 uur gameplay kopen om dan nog bij te betalen voor de multi? niemand, ze zouden wel gek zijn om dit door te zetten.
44.4K hier.. Maar dat was in een cagematch om achievements te halenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:42 schreef Jantje12345 het volgende:
Net mijn hoogste killstreak van 15 naar 33 verbeterd, gaat wel snel als je die chopper gunner eenmaal hebt. 33k xp verdient in 1 potje, zoveel heb ik ook nog nooit gehad.
Ik ga wat anders pwnen.. Van het vrouwelijk geslacht.. en irlquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vanavond weer pwnen bootje?(7 uur denk ik)
Uh, verhelder jouw vraag even. Welk level? Welk doel..?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:18 schreef Droathoah het volgende:
Iemand nog goeie custom class? Die knife class is echt lachen als je dat een beetje door hebt
Ik ben er wel rond 7 uurquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vanavond weer pwnen bootje?(7 uur denk ik)
In het algemeen zijn de DLC van Xbox Live en PSN omgerekend rond de ¤10 euroquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:57 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik ook. Kom op zeg, betaal 50euro voor zo een game en als ik dan online wil moet ik meer betalen. Vraag me af om wat voor een bedrag het dan gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |