quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Surischijf
En moeders van spelers![]()
En zusjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:33 schreef Mazora het volgende:
Groepsgesprek waar mensen aan kunnen worden toegevoegd. Zorg dus dat je wat mensen in je skypelijst hebt staan van hier..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi, ga ik snel skype is installeren.
Aukje en Elinequote:Op donderdag 14 januari 2010 14:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Surischijf
En moeders van spelers![]()
En zusjes
idd, ik ben ook overgestapt nu. Zelfs een 'sniper' klasse gemaakt met ACT + ACOG scope.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:51 schreef MichelWuyts het volgende:
Die ACR is toch wel een bruut wapen. Is meer een machinegun of hoe noem je zoiets:p
Speelt gewoon meteen lekker en haalde meteen een harrier ermee
Ik ook, of nog hogerquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:52 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Mwah, dit soort scores haal ik geregeld.
Even patsen...
Dan is sit rep ook belachelijk, zie je explosieven door muren. En ga zo maar door.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:20 schreef FrituurVetPet het volgende:
Wat een belachelijke perk trouwens, die Scavenger. Je kunt normaal gesproken alleen ammo uit je EIGEN wapen oppaken, naast je eigen lijk. Wapens van hetzelfde soort van iemand anders zijn al niet goed genoeg. En als je Scavenger hebt verschijnen er ineens overal magische back packs
Dat is iig iets waar je iets voor nodig hebt om dat te kunnen. Ik snap niet dat je normaal gesproken nooit ammo kunt pakken, maar met een perk ineens welquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:33 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Dan is sit rep ook belachelijk, zie je explosieven door muren. En ga zo maar door.
Je moet sitrep hebben, en dan die explosieven schieten.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:37 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dat is iig iets waar je iets voor nodig hebt om dat te kunnen. Ik snap niet dat je normaal gesproken nooit ammo kunt pakken, maar met een perk ineens welMaar goed, boeiend ook.
Over die SitRep gesproken. Ik zie telkens die explosieven, maar ik haal nooit iets voor sitrep pro?
Wat was dan je k/d ratio?quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:43 schreef bigbass het volgende:
Ik joinde weer een geniale game gisteravond. Team deathmach in Favela en ik join met 7 seconden te gaan, bovenaan die lange schuin omhoog lopende weg. Dus ik pleur nog even snel mijn semtex blind de heuvel af -> Stick-> kill -> game over
maar hoe kun je onbeperkt(3 dan) claymores leggen? Lukt mij niet met scavanger.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:20 schreef FrituurVetPet het volgende:
Wat een belachelijke perk trouwens, die Scavenger. Je kunt normaal gesproken alleen ammo uit je EIGEN wapen oppaken, naast je eigen lijk. Wapens van hetzelfde soort van iemand anders zijn al niet goed genoeg. En als je Scavenger hebt verschijnen er ineens overal magische back packs
oh, Ik zag iedereen er altijd stuns/flashes op knallen, maar dat werkte niet. Verkeerd gezien waarschijnlijk. En Sentries kun je wel tijdelijk jammen met stuns/flash maar alleen destroyen met raket toch?quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:46 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Je moet sitrep hebben, en dan die explosieven schieten.
Op het moment dat je scavenger hebt en je hebt je claymore neergezet, kan je daarna een nieuwe pakken. Je kan er niet meer dan één bij je hebben..quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:52 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
maar hoe kun je onbeperkt(3 dan) claymores leggen? Lukt mij niet met scavanger.
ook c4's en tactical insertions. Heb een paar keer met sitrep gespeeld om pro te halen, maar bijna niemand gebruikt die dingen, je komt er hoogstens 1 a 2 tegen in een match.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:54 schreef FrituurVetPet het volgende:
En tellen alleen Claymores voor die Sitrep, of kun je meer doen?
http://store.steampowered.com/news/3331/quote:■Fix for latest texture hacks
■Fix to prevent players from getting inside geo
■Fix to prevent players with illegally pirated copies of Modern Warfare 2 from matchmaking with legitimate Modern Warfare 2 players
■Connection improvements for NAT-PMP routers
■Fix for "elevator" glitch that allows players to get out of playable area
Oud nieuws bolle, vanavond uurtje of 7 weer knallen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:01 schreef Bootje84 het volgende:
Versie 1.0.175 uit..
[..]
http://store.steampowered.com/news/3331/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |