quote:Belasting = Douanerechten bij het totale bedrag van je pakje berekenen met de verzendkosten erbij in, en samen optellen. Dan de omzetbelasting van je totale waarde incl. douanerechten berekenen dat moet je aan belasting betalen.
Voorbeeld:
We gaan uit van Denim. Helaas voor jou hoogste categorie belasting..
12% douanerechten en 19% omzetbelasting
Totaal pakket incl. verzending ¤ 215,-
12% douanerechten = ¤ 25.80
Totaal = ¤ 240.8 incl. douanerechten
19% = ¤45.752 omzetbelasting
+ 12,50 inklarings kosten =
¤ 58,25 zou je totaal moeten betalen.
Dit bedrag zou je aan de deur moeten betalen contant.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:20 schreef Semmm het volgende:
TT had beter kunnen zijn "Waar we lekker mierenneuken"
![]()
Misschien was dit gewoon een voorbeeld? En wil ik er meer bestellen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:16 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ik zeik je niet af hoor, ik meld alleen even dat het niet zo veel uitmaakt of die code het nou wel of niet doet![]()
Amen
Mwah, sorry, doe VWOquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:21 schreef caspergf1 het volgende:
[..]
[..]
Misschien was dit gewoon een voorbeeld? En wil ik er meer bestellen?
Trouwens meld jij niet gewoon even dat het niet veel uitmaakt.
Maar je wijst me erop dat ik nog erger ben dan ".." en ook nog met die vervelende trieste emoticon.
Ik stelde deze vraag omdat ik graag antwoord wil en niet omdat zo'n domme (ex)vmbo-er denkt slim te zijn en mijn vraag wat wil verkloten. Volledig terrecht hier komt ie dan fokking triest ben je![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm![]()
Je moet kijken naar het eindtotaal daar staat het juiste bedrag verwerkt.quote:
Gooi al die zooi maar eens uit je mandje en mik 10 van die dingen in je mandje en kies dan bulkrate, je zal zien dat het eindtotaal dan klopt.
10 x $ 3,39 + $ 1,70 = $ 35,60
Maar je hebt zitten klooien met toevoegen en verwijderen van de bulkrate denk ik![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
WOEHOEE WELKOM BIJ HET GROTE VERNEUKTE CHINESE WEBSHOP TOPIC![]()
![]()
![]()
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm![]()
heb ik hier al een tvp geplaatst
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P![]()
En weer is het niveau van dit topic naar weergaloze hoogte gestegen.Gelukkig zijn er ook nog leuke reakties te bekennen.
感谢队友!哦,更多的人民共和国辉煌的中国民族利润!quote:Hahahaha.. Lachuh.. Ik zag ze staan op de verschillende Chinese sites, en vroeg mij eigenlijk direct af, waarom zou iemand dat überhaupt kopen..? Heb je bluetooth om eindelijk van die vervelende vrijheids beperkende kabeltjes overal af te zijn, komen die Chinezen met een draadloos-niet-zo-draadloze headset.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zojuist weer de deurbelweer geel pakketje met stereo bluetooth headset a 6$
![]()
Nu aan het opladen2010 begint goed
Die is dus echt goed heen dat voor 7.50 euro
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.search-22618
[ afbeelding ]
Zowel stereo als bellen gaat helemaal toppie !
Aanrader en lekker compact
Wel ff de eurostekkerverloop erbijbestellen want er zit een oplader bij met platte pootjes
Maar ja, zo zie je maar dat overal wel een markt voor is. Ze zijn in ieder geval niet duur.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien![]()
Ook nog beginnen over Afrikaanse kindertjes die voor 27 cent kunnen eten. Ondertussen spendeert ie zijn centjes aan aanstekers en Afrika kan verrotten![]()
![]()
sorry maar het enige wat ik erbij te vermelden heb is : "pauperquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:21 schreef caspergf1 het volgende:
[..]
[..]
Misschien was dit gewoon een voorbeeld? En wil ik er meer bestellen?
Trouwens meld jij niet gewoon even dat het niet veel uitmaakt.
Maar je wijst me erop dat ik nog erger ben dan ".." en ook nog met die vervelende trieste emoticon.
Ik stelde deze vraag omdat ik graag antwoord wil en niet omdat zo'n domme (ex)vmbo-er denkt slim te zijn en mijn vraag wat wil verkloten. Volledig terrecht hier komt ie dan fokking triest ben je![]()
![]()
![]()
"
![]()
Heeft iemand ervaring met deze MP3 spelertjes?
Zonder display dus lijkt me weinig risico.
4GB voor 10 euro
en als het minder blijkt te zijn een full refund, was bij de vorige speler ook gelukt (met display)![]()
![]()
Neequote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:01 schreef PedroN het volgende:
Geef het maar toe, een aantal van jullie schrok zich de tering
Om je avatar welquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:01 schreef PedroN het volgende:
![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
6 eien![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:04 schreef Twizu het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is schrikken...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:01 schreef PedroN het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:12 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dit is schrikken...Dit ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm![]()
quote:hmmm word wel onduidelijk zo ; en ik snap ook best dat jack/rachel/tiffany soms emails overslaan:
Ze hebben allemaal een Dealperfectcs email account, een Popbuying email ; en nu zie ik dus ook dat ze ook nog een pbpurchasecs01@gmail.com (Rachel-Lin) or pbpurchasecs02@gmail.com (Tiffany). hebben ..
zucht, en volgens tifanny zijn het allemaal aparte email adressen ( dus geen aliassen naar bijv dealperfect ofzo)
Btw wil ik jullie er even op melden dat je moet oppassen met het orderen van de ipots van Jack zn site.
Ik heb tiffany ( en jack wist het ook niet) uitgelegd dat het geheugen wat er op het schermpje staat bij settings niet het echte geheugen hoeft te zijn; dit wisten ze dus niet ; zei dachten dat als er 8GB bijv stond het ook echt 8 GB is!
TIffany heeft mijn Taobao ipot ook even getest vanmiddag van de 8GB bleef er nog maar 2 GB over; en ze vroegen er 34$ voor; nou dat is een 2 GB ipot dus zeker niet waard, ze gaan nu kijken of ze mogelijk een refund van de supplier op TB kunnen krijgen.. ik ben benieuwd ( heb namelijk al van de zelfde supplier een roze ipot voor het vrouwtje ontvangen ; die zal dus ook wel 2 GB zijn .. 28$ voor betaald.
( en dan kun je zeggen van ; jaa voor die prijs weet je dat je geen 8 gb krijgt, maar de supplier heeft het icoontje dat betekend dat alles wat zijn advertentie staat overeen komt met het product.. dus vandaar)
test dus even je memory met de h2testw 1.4 !Nou tiffany vertelde dat ze de gene op de site ook zo beoordeelde op 8 gb ; als het maar op het schermpje stond; al was het wel een vertrouwde supplier ofzo.quote:Die op de site geloof ik wel van dat ze echt zijn. Ik snap ook niet waarom er zoveel mensen dus het allemaal via Taobao laten bestellen want is alleen meer risico dat het mis is.
Het risico dat er wat mis is tja ; Taobao heeft een heel uitgebreid assortiment dus..
vaak kun je aan de feedback/ aantal sterren etc wel zien hoe goed een verkoper is; ook kun je aan het symbool zien of het werkelijk aan de product eisen voldoet zoals beschreven staat.
is dit niet zo zal je du saltijd mogen klagen.. een gokje mag je toch wel nemen vind ik![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:15 schreef Semmm het volgende:
[..]
Dit ookDe naam heeft meer met deze film te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chilled monkeybrains
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik hoop dat dit topic voor altijd dicht gaat
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
6 eien![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:19 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
De naam heeft meer met deze film te makenChilled monkeybrains
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb het gevoel dat ik wordt afgezet door Rachel. Zij vraagt 44$ voor iets, terwijl als je het door de Dealperfect Price calculator haalt, het 39$ kost. Ook als ik meerdere dingen wil bestellen geeft ze géén korting op de handling fee, dat is op PBpurchase niet zo.
Oo ja, ik had 2 dingen besteld op Taobao voor 100$, jammer genoeg waren die allebei niet op voorraad. En toen ik om refund aan Jackie vroeg, kwam opeens die Tiffany () die me refund wou geven. Uiteindelijk heeft het me 5 weken geduurd voor dat ik daadwerkelijk mijn geld terug kreeg!
-1 voor Jack
banaan![]()
he stelletje kleuters kunnen jullie ook weer normaal doen nuKlonk is alleen Klonk als er Klonk op staat![]()
Ik ook 2, ook van ebayquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:31 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vanavond weer de pakjesman
Dit keer met iets van ebay
4 pakjes op een dag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
28-12 iets besteld @ DX
Dock voor de iphone voor naast me mac
vandaag in huis!!
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
Richting Nederland, Ja... België, Neenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:52 schreef Unreal88 het volgende:
Ja, volgens mij zit het tempo er flink in, bij HKPost
jaja, en azo...![]()
Weet iemand nog de perfecte search voor zwembroeken op taobao? Bij vertalen zwembroek-->chinees krijg je alleen vrouwen spullen. Zoek ik niet echt![]()
![]()
Jack heeft iets de 30e de deur uit gedaan en het is vandaag left for its destination.. Dan is het overmorgen hier toch? Duurt het maar een weekje
Hoi![]()
Wat een informatieve OP. En wat een goed idee om hier eens mee te gaan lezen. Lekker neuzen.
Life is what you make it.![]()
Gek. Rachel zet mij verder nooit af. Haar prijzen zijn prima, altijd een leuke korting als ik meerdere dingen bestel, en ze helpt me altijd prima. Die price calculator klopt verder niet precies hè? Het is slechts een schatting en die chinezen daar moeten ook winst maken natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:25 schreef Trekkaas het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik wordt afgezet door Rachel. Zij vraagt 44$ voor iets, terwijl als je het door de Dealperfect Price calculator haalt, het 39$ kost. Ook als ik meerdere dingen wil bestellen geeft ze géén korting op de handling fee, dat is op PBpurchase niet zo.Ja, bij sommige van mijn orders kreeg ik ook ineens berichten van Tiffany die ik niet wilde. Maar Tiffany handelde wel bij mij alles netjes af dus ik ben verder tevreden.quote:Oo ja, ik had 2 dingen besteld op Taobao voor 100$, jammer genoeg waren die allebei niet op voorraad. En toen ik om refund aan Jackie vroeg, kwam opeens die Tiffany () die me refund wou geven. Uiteindelijk heeft het me 5 weken geduurd voor dat ik daadwerkelijk mijn geld terug kreeg!
-1 voor Jack
![]()
Jaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:58 schreef Unreal88 het volgende:
Jack heeft iets de 30e de deur uit gedaan en het is vandaag left for its destination.. Dan is het overmorgen hier toch? Duurt het maar een weekje
http://search1.taobao.com/browse/0/n-g,zgz4zmv74m-------2-------b--40--commend-0-all-0.htm?ssid=e-s1&at_topsearch=1quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:55 schreef jopiede het volgende:
Weet iemand nog de perfecte search voor zwembroeken op taobao? Bij vertalen zwembroek-->chinees krijg je alleen vrouwen spullen. Zoek ik niet echt
Aaaah dit topic is echt![]()
M'n MD80 van ebay binnen 1vd2 .. maar welke
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
de middelstequote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:27 schreef tokko1 het volgende:
Aaaah dit topic is echt![]()
M'n MD80 van ebay binnen 1vd2 .. maar welke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:29 schreef Semmm het volgende:
StopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi![]()
heeft iemand al eens contact gehad met fedex?
Ik krijg een brief van hun dat ik 17 euro nogwat bij moet betalen. hun geven aan dat de waarde 146 dollar is terwijl ik er maar 14,60 dollar voor betaald heb... (zo'n md80)
je krijgt gewoon een rekening zonder een duidelijk telefoonnummer voor vragen...![]()
![]()
Gewoon ff bellen, dit soort telefoontjes krijgen ze dagelijks johquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:58 schreef robbey het volgende:
Ik krijg een brief van hun dat ik 17 euro nogwat bij moet betalen. hun geven aan dat de waarde 146 dollar is terwijl ik er maar 14,60 dollar voor betaald heb... (zo'n md80)
je krijgt gewoon een rekening zonder een duidelijk telefoonnummer voor vragen...
Leg uit wat de waarde is etc en dat ze de komma verkeerd geplaats hebben en 't is geregeld..
Fedex Klantenservice: 0800 0222 333Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Gewoon even bellen en dan te horen krijgen dat de verzender geen goede factuur er heeft bijgedaan. En dan heb je pech ookal kan je bewijzen dat jij minder heb betaald. Heb het ook al eens meegemaakt. Schijtziek word je van die vervoerdersquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:58 schreef robbey het volgende:
je krijgt gewoon een rekening zonder een duidelijk telefoonnummer voor vragen...
![]()
Ik hoop toch echt op iets meer begrip, anders kan hij/zij aan de lijn die MD80 ergens insteken waar de zon niet schijnt... Dan koop ik liever een nieuwe,quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:08 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Gewoon even bellen en dan te horen krijgen dat de verzender geen goede factuur er heeft bijgedaan. En dan heb je pech ookal kan je bewijzen dat jij minder heb betaald. Heb het ook al eens meegemaakt. Schijtziek word je van die vervoerders
Dan maak ik ze daar in China liever blij met dat geld.![]()
Hehe heb dr hiero nog wel eentje over,, voor dat geld kan je btw z'n echt 2MP MD80 kopenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:13 schreef robbey het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt op iets meer begrip, anders kan hij/zij aan de lijn die MD80 ergens insteken waar de zon niet schijnt... Dan koop ik liever een nieuwe,
Dan maak ik ze daar in China liever blij met dat geld.
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Nog even 1 vraagje,, op 10 december heb ik iets besteld,
18 december is het verstuurd door dealextreme,
24 december is het uit hongkong post verzonden: The item (RB28XXXXX) left Hong Kong for its destination on 24-Dec-2009
Ik dacht dat ik het dan wel zou moeten hebben ondertussen,, waarneer denken jullie dat ik het krijg?![]()
Ik zou nog een weekje wachten ong..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:21 schreef roald17 het volgende:
24 december is het uit hongkong post verzonden: The item (RB28XXXXX) left Hong Kong for its destination on 24-Dec-2009
Ik dacht dat ik het dan wel zou moeten hebben ondertussen,, waarneer denken jullie dat ik het krijg?
Net vandaag een pakketje binnen die 24 was verzonden maar een andere die ook 24 was verzonden nog niet
Btw POP DOWN![]()
idd down; nouja meer weet ik dr ook niet over ..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:22 schreef Skiet het volgende:
popbuying.com offline zie ik... iemand die meer weet?
maar merkte wel dat de site vandaag heeeeel traag was..
Dus miss wel weer een ddos aanval ?
wat ik trouwens raar vond in mijn order was dat er onder aan de order stond shipped 30-12
en boven aan staat shipped package met date 4-01
scheelt toch z'n 5 dagen; pakketje is ook nog niet gescanned bij HKpost.
( volgens mij gaan de pakketjes zonder tracking nummer wel weer snel als ik hier zo lees)
edit: dealperfect lijkt hier ook down![]()
![]()
bah vanavond kan ik niet meer slapen, wat schrikken poeh heequote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:01 schreef PedroN het volgende:
![]()
nou dan maar vannacht effe kletsen met rachel.
![]()
![]()
vraag dr ff alle ipoot's te testen voor ze verzenden?
anders krijgen ze gezeik..Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
net 3 screen protectors voor mn iphone gewonnen op ebay voor 8 hele eurocenten + free shipping..
ik snap daar dus helemaal niks van.. daar doe je toch geen moeite voor of wel dan?![]()
Was @ Gmail talkquote:Peng: HI! are you here? can you open popbuying.com now ?
me: Hi jack
Peng: HI! Hans,please tell me if you can open popbuying now
me: Im sorry i cant open it
Peng: OK...I will call the server staff
Thank youHoi![]()
werkt idd nog steeds niet..
wilde net ff de status van mn bestelling bekijken..
een ipoot 8gb!![]()
zie wel hoeveel GB dr in zit..
hij heeft zoveel modellen op zn site staan..
ik had de 5th gen. met camera bestelt..
had net zo goed die van superdeal kunnen laten overkomen geloof ik..
dan had ik er 3 gehad voor dat geld..
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Hehe hier ook alquote:
http://downforeveryoneorjustme.com/popbuying.com < niet alleen voor NL offlineCheck mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
ook daar hebben ze wel es storing..Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Zijn er nog meer mensen die pakketjes hebben die 14-dec-09 china hebben verlaten nog niet binnen hebben ?![]()
Nou Rachel die trekt aardig wat poten uit hoor, vergis je daar niet in. Daarom mail ik altijd naar Jack. Heb eens hetzelfde requestje naar beide gestuurd op het zelfde tijdstip. Jack, ik kreeg binnen 10 minuten bericht terug, vroeg 12$, Rachel, die de dag erop terugmailde, vroeg 16$! Dus:quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:25 schreef Trekkaas het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik wordt afgezet door Rachel. Zij vraagt 44$ voor iets, terwijl als je het door de Dealperfect Price calculator haalt, het 39$ kost. Ook als ik meerdere dingen wil bestellen geeft ze géén korting op de handling fee, dat is op PBpurchase niet zo.
Oo ja, ik had 2 dingen besteld op Taobao voor 100$, jammer genoeg waren die allebei niet op voorraad. En toen ik om refund aan Jackie vroeg, kwam opeens die Tiffany () die me refund wou geven. Uiteindelijk heeft het me 5 weken geduurd voor dat ik daadwerkelijk mijn geld terug kreeg!
-1 voor Jack
Jack +1![]()
Uh-oh wat is er met lieve Dion gebeurd?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol![]()
[Forum] Banmeldtopic - De reeks die na 300 posts onderbreekt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:17 schreef Zapper het volgende:
Uh-oh wat is er met lieve Dion gebeurd?
jaja, en azo...![]()
Vandaar mijn vraag
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol![]()
Had ook 18 dec. verstuurd, en pas gisteren kwam het netjes aan met de TNT.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:21 schreef roald17 het volgende:
Ik dacht dat ik het dan wel zou moeten hebben ondertussen,, waarneer denken jullie dat ik het krijg?
Zelfs nog niet helemaal compleet, de rest word nog later verwacht volgens het briefje in de envelop.
het blijft verbazingwekkend (ondanks de lange levertijden) hoe goedkoop producten zonder verzendkosten de aarde over kunnen reizen.
Als je in NL wat besteld betaal je al 1 euro voor ideal + 6euro tnt kosten.. lang leve hongkong
Je leeft maar één keer...![]()
Wat is de beste/goedkoopste jet torch? Iemand meerdere van die dingen gekocht en een beetje met elkaar vergeleken?![]()
Na 2 maanden eindelijk mijn pakketje van Jack ontvangen![]()
Alleen jammer dat ie de verkeerde zonnebril naar me toe heeft gestuurd....![]()
![]()
even 2 rubixs cubes gekocht
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P![]()
Bij superdeal zijn ze gratis.quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:42 schreef mickeyD het volgende:
werkt idd nog steeds niet..
wilde net ff de status van mn bestelling bekijken..
een ipoot 8gb!![]()
zie wel hoeveel GB dr in zit..
hij heeft zoveel modellen op zn site staan..
ik had de 5th gen. met camera bestelt..
had net zo goed die van superdeal kunnen laten overkomen geloof ik..
dan had ik er 3 gehad voor dat geld..![]()
6 eien![]()
ja, daar trapt ie nu niet meer in denk ik![]()
heel marktplaats staat ook vol met fake's
die zullen ook een hoop gezeik krijgen dagelijks van mensen waar ze aan verkopen.
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
PopBuying is de grootste Rubix Cube handelaar van heel China.quote:
Maar Jack gaat zich komende maand weer op electronica richten..
Ik heb mn kanen oordopjes binnende MD72..
Maar hoe zat het nou?
op de verpakking staat namelijk kanEn, en op mn dopjes KanOn..
heb ik nu de 'oude' of de nieuwe?
maakt me niks uit, klinken netjes, beetje hoog, maar mn iphone stond op loudness, op meer lage tonen gezet en klinken erg lekker..
zitten alleen nog een beetje appart in je oor (kabeltje achter je oor en ondersteboven in je oor) maar kewstie van wennen denk ik..
tevens mn xbox controller oplaadkabel binnen en een paar led sleutelhangerd van automerkjes Renauld en Citroensap.
op naar de volgende order![]()
![]()
Name Quantity Unit Price Subtotal
Cyan Ink Cartridge for Epson T0692
Freebie 1 US$0 US$0
Total: US$0.00
Shipping: US$0
Tax: US$0.00
GRAND TOTAL: US$0.00
Leuk, alleen heb ik geen Epson T0692 ^^![]()
gewoon een heleboel inslaanquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:05 schreef Arboxx het volgende:
Freebie 1 US$0 US$0
Leuk, alleen heb ik geen Epson T0692 ^^
boeit niet.
![]()
Ik heb nu al een stuk of 7 keer gedrukt, en zelfs bij die waardeloze dingen die niemand (neem ik aan) wilt hebben win ik nog niet eens. Wat de fuck doe ik fout?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:05 schreef Arboxx het volgende:
Freebie 1 US$0 US$0
Leuk, alleen heb ik geen Epson T0692 ^^
EDIT: nvm, ik heb net een of ander ding gewonnen![]()
![]()
![]()
![]()
EDIT2: Wilt iemand hem? Stuur ff gegevens, dan krijg je dat ding. Ik kan er namelijk niks mee...![]()
EDIT3: WAAAUW! Die dingen worden verkocht op eBay voor 15 euro, en ik had nog geen pm, dus heb ik hem zelf maar gekocht!(Het beste is de naam vermelding op de site!)
[ Bericht 14% gewijzigd door APPELBOOMZOR op 06-01-2010 17:10:13 ]![]()
Ohnee, is ie nu voor goed weg?quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:33 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
[Forum] Banmeldtopic - De reeks die na 300 posts onderbreekt.
Ik heb een tijdje geleden een olifantenpak gespot, maar die was 94 dollar, heb ff een balletje opgegooid bij mijn vrienden, als er een stuk of 5 ook zo'n pak zouden willen kan het misschien wel voor onder de ¤50 is wel warm, maar wel geniaal.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:12 schreef Granaatappel het volgende:
Carnaval begint er nu echt aan te komen.
Zijn er al ideeën gepost van TaoBao e.d.??
![]()
Ok Patrick uit Limburg!quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:00 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Ik heb nu al een stuk of 7 keer gedrukt, en zelfs bij die waardeloze dingen die niemand (neem ik aan) wilt hebben win ik nog niet eens. Wat de fuck doe ik fout?
EDIT: nvm, ik heb net een of ander ding gewonnen![]()
![]()
![]()
![]()
EDIT2: Wilt iemand hem? Stuur ff gegevens, dan krijg je dat ding. Ik kan er namelijk niks mee...![]()
EDIT3: WAAAUW! Die dingen worden verkocht op eBay voor 15 euro, en ik had nog geen pm, dus heb ik hem zelf maar gekocht!(Het beste is de naam vermelding op de site!)
Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.![]()
RIP Dionquote:![]()
Ik stel voor dat we één topic stilte doen ter nage- dachtenis aan hem.
6 eien![]()
En met je dronken kop je 2e slurf uit je broek laten hangenquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:27 schreef Grav1ty het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje geleden een olifantenpak gespot, maar die was 94 dollar, heb ff een balletje opgegooid bij mijn vrienden, als er een stuk of 5 ook zo'n pak zouden willen kan het misschien wel voor onder de ¤50 is wel warm, maar wel geniaal.
![]()
![]()
Bblaablablablablaquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:45 schreef Twizu het volgende:
[..]
RIP Dion![]()
Ik stel voor dat we één topic stilte doen ter nage- dachtenis aan hem.![]()
![]()
Mis je 'm nou serieus?Kan me afgelopen 3 topics geen enkel nuttige post van 'm herinneren
Daarom juist!quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:51 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Bblaablablablabla![]()
Mis je 'm nou serieus?Kan me afgelopen 3 topics geen enkel nuttige post van 'm herinneren
Ik wil me iets van Taobao bestellen met iets van Mercedes of BMW, weet alleen niet wat. Ik dacht aan stickers ofzo, maar die gooi ik daarna toch weg. Iemand een leuk ideetje?![]()
Sleutelhanger, keycord, etc. Heb je een Mercedes of BMW dan?
Heeft iemand nog voor die $1,31-zaklampjes ergens extra oplaadbare batterijen + oplader gekocht? Herinner me dat iemand zei dat die op eBay het goedkoopst waren, klopt dat of niet?![]()
je hebt bij popbuying van die LCD keychains, ik heb er net 2 binnen van renault en citroen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:00 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Ik wil me iets van Taobao bestellen met iets van Mercedes of BMW, weet alleen niet wat. Ik dacht aan stickers ofzo, maar die gooi ik daarna toch weg. Iemand een leuk ideetje?
erg leuk hoor! voor die 1.20EU ook niet een rib uit uwe lijve.![]()
Gewoon cr123 charger op ebay intikken, internationaal, goedkoopste bovenaanquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:04 schreef MacorgaZ het volgende:
Heeft iemand nog voor die $1,31-zaklampjes ergens extra oplaadbare batterijen + oplader gekocht? Herinner me dat iemand zei dat die op eBay het goedkoopst waren, klopt dat of niet?
Wel opletten dat sommige dubbelladers alleen 2 batterijen kunnen opladen, niet 1.
Ik heb deze gepakt, die kan 1 of 2 batterijen laden, ook 18650, de goedkoopste.
Ook gelijk een autolader en Europese plug erbij.
http://cgi.ebay.nl/CR123-(...)?hash=item5ad5816e05
[ Bericht 10% gewijzigd door monkeybrain op 06-01-2010 19:34:23 ]![]()
Vind dat spul zo standaard, ik zocht net ook op poster (in het chinees dan) maar daar kon hij niks op vinden raar genoeg. Weet iemand wat het goede chinese woord dan daarvoor is? (Ik kan me niet voorstellen dat ze geen BMW posters hebbenquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:04 schreef MacorgaZ het volgende:
Heeft iemand nog voor die $1,31-zaklampjes ergens extra oplaadbare batterijen + oplader gekocht? Herinner me dat iemand zei dat die op eBay het goedkoopst waren, klopt dat of niet?
)
Nee, ik heb geen Mercedes of BMW, maar ik rij graag BMW. Mercedes eigenlijk niet, maar die ster is mooi![]()
![]()
Wil je nog goedkoper en enkel cr123a laden is DIT ook een optie.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:04 schreef MacorgaZ het volgende:
Iemand die nog een bestelling van de lampjes had gedaan de laatste dagen waarvan de order op Internal review stond nog iets ervan gehoord?
Bij mij blijft het op review staan, ben benieuwd!![]()
Die kan alleen 2 batterijen laden toch?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:02 schreef PedroN het volgende:
[..]
Wil je nog goedkoper en enkel cr123a laden is DIT ook een optie.
Iemand die nog een bestelling van de lampjes had gedaan de laatste dagen waarvan de order op Internal review stond nog iets ervan gehoord?
Bij mij blijft het op review staan, ben benieuwd!
Ik heb trouwens een "Salon DIY Elegant Sexy Hair Band Braider Curler Roller" gewonnen bij Suntek![]()
![]()
![]()
Die wou ik, je was me voor!quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:06 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Die kan alleen 2 batterijen laden toch?
Ik heb trouwens een "Salon DIY Elegant Sexy Hair Band Braider Curler Roller" gewonnen bij Suntek![]()
![]()
![]()
Mijn bestelling staat ook nog Internal review. Ik heb gisteren uiteindelijk toch een mail kunnen versturen naar support waar ik nog geen antwoord heb op gekregen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:02 schreef PedroN het volgende:
[..]
Wil je nog goedkoper en enkel cr123a laden is DIT ook een optie.
Bij mij blijft het op review staan, ben benieuwd!
jaja, en azo...![]()
quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:10 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik ben snelle Jopie
Mijn schaamhaar eens lekker stylen![]()
![]()
![]()
Weet ik niet, staat er niet bij. Ik zie het wel en anders doe ik er gewoon 2 batterijen tegelijk in, heb zat van die batterijen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:06 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Die kan alleen 2 batterijen laden toch?
![]()
Een Pakketje van Jack dat op 23 Dec. HKP heeft verlaten.
Duurt wel lang om het te ontvangen, moet ik me zorgen maken??![]()
![]()
Ligt eraan wat er in zitquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:18 schreef Jeffrey_San het volgende:
Duurt wel lang om het te ontvangen, moet ik me zorgen maken??
![]()
Omg! Dat is wel heel erg lang jaquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:18 schreef Jeffrey_San het volgende:
![]()
![]()
Maar je bent 16quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:57 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Vind dat spul zo standaard, ik zocht net ook op poster (in het chinees dan) maar daar kon hij niks op vinden raar genoeg. Weet iemand wat het goede chinese woord dan daarvoor is? (Ik kan me niet voorstellen dat ze geen BMW posters hebben)
Nee, ik heb geen Mercedes of BMW, maar ik rij graag BMW. Mercedes eigenlijk niet, maar die ster is mooi![]()
![]()
Er zitten KUggs inquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:23 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Omg! Dat is wel heel erg lang ja
(Ze zijn niet voor mezelf)![]()
![]()
Ik doe me alleen zo voor dat ik geile meisjes hier op fok kan ontmoeten en neuken. Vandaar dat ik ook vaak in het puber en tiener dinges gedeelte post.quote:![]()
Dan moet je je zorgen maken om je smaakquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:26 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Ik doe me alleen zo voor dat ik geile meisjes hier op fok kan ontmoeten en neuken. Vandaar dat ik ook vaak in het puber en tiener dinges gedeelte post.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm![]()
Precies dat!quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:28 schreef Zapper het volgende:
[..]
Dan moet je je zorgen maken om je smaak
Hoezo wil je een stel pantoffels aan om mee naar school te gaan, werken etc.?![]()
![]()
Dat dus. De ouwe tijd toen ook RacerDKB nog postte in dit topic, en meestal wel toevoegde waarde had..quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hij is old school, toen dit topic nog interessant was
Maar geen Seat..!quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:20 schreef mug89 het volgende:
[..]
je hebt bij popbuying van die LCD keychains, ik heb er net 2 binnen van renault en citroen.
erg leuk hoor! voor die 1.20EU ook niet een rib uit uwe lijve.
Hij's eigenlijk 68.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:26 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Ik doe me alleen zo voor dat ik geile meisjes hier op fok kan ontmoeten en neuken. Vandaar dat ik ook vaak in het puber en tiener dinges gedeelte post.
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Yes sir. Alleen een beetje jonger dan 68, wel ouder dan 16. Zeg maar "MSDOS tijd"quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:53 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Dat dus. De ouwe tijd toen ook RacerDKB nog postte in dit topic, en meestal wel toevoegde waarde had..![]()
[..]
Maar geen Seat..!![]()
[..]
Hij's eigenlijk 68.
![]()
En ik kan ook veel waarde aan dit topic toevoegen hoor!![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:59 schreef thecuriousone het volgende:
Om het topic wat meer on-topic te brengen...
deze zijn super voor wat ze maar kosten!
[ link | afbeelding ]
Als je wil racen tegen elkaar dan moet je verschillende frequenties en dus verschillende auto's) nemen:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Wel goedkoop, maar ik hou het liever bij mijn "echte" RC's![]()
![]()
Voordat Chinese webshops bestonden haalde ik dit soort zut altijd bij de Lidl en Aldi, om na gebruik weer terug te brengenquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:59 schreef thecuriousone het volgende:
Om het topic wat meer on-topic te brengen...
deze zijn super voor wat ze maar kosten!
[ link | afbeelding ]
Als je wil racen tegen elkaar dan moet je verschillende frequenties en dus verschillende auto's) nemen:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Mij viel toen op dat het bereik bagger is, 5 meter ofzo. Dat 2-kanaal systeem bestuurt ook heel slecht.
![]()
Die zijn nog gewoon duur in chinaquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:03 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Wel goedkoop, maar ik hou het liever bij mijn "echte" RC's
![]()
Of weet iemand een moooie(Liefst gewoon brandstof
)
Kun je niet meerdere orders plaatsen?
Via focalprice iets besteld wat net is verzonden, wilde net weer iets bestellen maar dan zegt ie: 'Sorry, failed to place an order.'![]()
Kan gewoon hoor, je doet vast een stapje fout. Gewoon zo nog een keer proberen!quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:40 schreef EddyAlbena het volgende:
Via focalprice iets besteld wat net is verzonden, wilde net weer iets bestellen maar dan zegt ie: 'Sorry, failed to place an order.'
Zoiets koop je niet in chinaquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:33 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Die zijn nog gewoon duur in china![]()
Of weet iemand een moooie(Liefst gewoon brandstof
)
Ik heb laatst wel gekeken naar goede merken op Taobao, maar uiteindelijk ben je meer kwijt dan wanneer je het van de US laat importeren...
![]()
Bestel je toevallig iets wat je maar 1 malig mag bestellen ( een actie of iets dergelijks ?)quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:40 schreef EddyAlbena het volgende:
Via focalprice iets besteld wat net is verzonden, wilde net weer iets bestellen maar dan zegt ie: 'Sorry, failed to place an order.'
geen idee als het daar aan kan liggen trouwens hoorzeg ook maar wat!
![]()
Voor degene die Dion gaan missen, FP heeft voor enkele dollars een mooie substitutie![]()
# One of the latest technology.
# The toy parrot can sing, open its mouth and talk, flap its wings, shake its head, and shake its body.![]()
quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:56 schreef monkeybrain het volgende:
Voor degene die Dion gaan missen, FP heeft voor enkele dollars een mooie substitutie![]()
[ afbeelding ]
# The toy parrot can sing, open its mouth and talk, flap its wings, shake its head, and shake its body.
![]()
6 eien![]()
Linkje?quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:56 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]
# The toy parrot can sing, open its mouth and talk, flap its wings, shake its head, and shake its body.
Hm, lukte maar niet, uiteindelijk voor dezelfde prijs via dx gekocht.
Vandaag was dan eindelijk m'n order van 20dec op reis naar hier gegaan. Heb direct ook wat dingen voor m'n excursie aangeschaft, te weten:
5x
2x
en gewoon voor m'n laptop dit, ben benieuwd hoe handig het is:
Zo, dat was de paginavulling.![]()
quote:besef nu pas hoe leuk ie eigenlijk is...
Mooie prijs voor 8 dollar, volgens mij een grote vogel![]()
http://www.focalprice.com/YE017X/Toy_Parrot.html![]()
Nee. maar 17 cmquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:06 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
besef nu pas hoe leuk ie eigenlijk is...
Mooie prijs voor 8 dollar, volgens mij een grote vogel![]()
http://www.focalprice.com/YE017X/Toy_Parrot.html
Is een muis voor je laptop, lijkt me best handig.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:15 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Waar is dat ding voor om je vinger eigenlijk voor?
Voor maar 6USD zeker het proberen waard.![]()
Ik heb precies dezelfde vinger muis voor 3 dollar van eBay.Je hebt dus 2x zoveel betaald...
Maar hij werkt wel, je broek is je muis mat![]()
![]()
Niks voor mij dus, ik internet altijd zonder broek aanquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:16 schreef Deezertje het volgende:
Ik heb precies dezelfde vinger muis voor 3 dollar van eBay.Je hebt dus 2x zoveel betaald...
Maar hij werkt wel, je broek is je muis mat
![]()
![]()
En je bent bang dat je dan perongeluk je vinger inclusief muis in je kont stopt?quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:13 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Niks voor mij dus, ik internet altijd zonder broek aan
![]()
moet wel een rare stoel zijn dan..Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:16 schreef Semmm het volgende:
[..]
En je bent bang dat je dan perongeluk je vinger inclusief muis in je kont stopt?
![]()
Die was best grappig
Dat pijltje dat telkens op en neer gaat op het scherm is ook irritant tijdens het sjorren![]()
![]()
Semmm en Monkeybrain![]()
6 eien![]()
Lekker uitpakken en vervolgens ligt het in een hoek te stoffen, het Chinese virusquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:34 schreef Skiet het volgende:
4X Kanen binnen. Hiervan was 1 paar Kanon en 3 paar Kanen.. nog niet getest. Net pas uitgepakt.
![]()
![]()
Is het echt niks? De reviews zijn wel goed. Ik wil er misschien 2 voor m'n neefje halen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:33 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Voordat Chinese webshops bestonden haalde ik dit soort zut altijd bij de Lidl en Aldi, om na gebruik weer terug te brengenMij viel toen op dat het bereik bagger is, 5 meter ofzo. Dat 2-kanaal systeem bestuurt ook heel slecht.
![]()
Eerlijk gezegd neus ik al sinds gisterenavond rond bij de shops en taobaoquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:58 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
Is het echt niks? De reviews zijn wel goed. Ik wil er misschien 2 voor m'n neefje halen.
![]()
Ik zie dat deze koplampjes en achterlampjes hebben![]()
Het punt is dit, de besturing is nogal onnauwkeurig. Je kunt geen gematigd gas geven of sturen, daarom zijn ze ook zo goedkoop en heb je drukknopjes. Na 5 minuten staat ie ook weer stil. Op tegels gaat ie ook telkens van richting veranderen bij elke voeg![]()
Bij de Action haal je voor 15 euro een schaal 1:18 ding met zo'n pistool afstandbediening. Geen idee of deze wel gematigde besturing hebben maar dat ziet er een stuk spectaculairder uit.
Om even aan te geven dat het niet een no-brainer aankoop is. Het zijn wel leuke hebbedingetjes die kleine![]()
![]()
Pakjesman net, ik dacht Hé pakketje...
Dat was het ook...
Maar niet voor mij... ()
Was een ledlamp van de staatsloterij![]()
Maar nu hangt ie wel hier op m'n kamer.
Dus wel voor mij![]()
Komt prima licht af
Vanavond allemaal bij Semmm op de kamer gaan kijken
Maar geven ze die gratis weg? Wat voor actie is dit?![]()
Weet ik veelquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:25 schreef monkeybrain het volgende:
Vanavond allemaal bij Semmm op de kamer gaan kijken
Maar geven ze die gratis weg? Wat voor actie is dit?
![]()
![]()
Maar door JOU ga ik dat tv meubel niet meer kopen, denk toch dat het dit wordt:
http://www.pixmania.nl/nl(...)el-ffsf1b-zwart.html
http://www.pixmania.nl/nl/nl/3605402/art/philips/complete-home-cinema-hts3.html?srcid=9185&Partenaire=Kieskeurig&CodePromo=oui
Vandaag pakketje binnen van ebay met een mini-mp3 speler
en een briefje van een pakket dat ik morgen op kan halen, ben benieuwd wat het is![]()
Je sloffen natuurlijkquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:29 schreef Jeffrey_San het volgende:
en een briefje van een pakket dat ik morgen op kan halen, ben benieuwd wat het is
Heb je nog de advertentielink, ben benieuwd als je wel het aantal GBs krijgt waarvoor je betaald hebt, of dat je memory gehacked is... zou je even willen testen met dit programmatje (kies voor Engels en dan je MP3 speler) dan kijkt ie als ie alles weg kan schrijven wat de MP3 speler zegt dat ie heeft... http://tinyurl.com/ebaymp3quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:29 schreef Jeffrey_San het volgende:
en een briefje van een pakket dat ik morgen op kan halen, ben benieuwd wat het is
![]()
Wat doe je nu, koop die tafel manquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:29 schreef Semmm het volgende:
[..]
Weet ik veel![]()
![]()
Maar door JOU ga ik dat tv meubel niet meer kopen, denk toch dat het dit wordt:
http://www.pixmania.nl/nl(...)el-ffsf1b-zwart.html
http://www.pixmania.nl/nl/nl/3605402/art/philips/complete-home-cinema-hts3.html?srcid=9185&Partenaire=Kieskeurig&CodePromo=oui
![]()
Dat is een betere keushoewel ik geen Philips fan ben
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:54 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Wat doe je nu, koop die tafel man![]()
Dat is een betere keushoewel ik geen Philips fan ben
Wat wil je nou
![]()
Ik heb op fok een topic geopend over die tafel en iedereen zei dat het bagger was omdat of de tafel gaat trillen, of het geluid is kut omdat ze de trillingen onderdrukken
Het is zo een mp3-speler waar micro-sd kaarten in gaan.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:41 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Heb je nog de advertentielink, ben benieuwd als je wel het aantal GBs krijgt waarvoor je betaald hebt, of dat je memory gehacked is... zou je even willen testen met dit programmatje (kies voor Engels en dan je MP3 speler) dan kijkt ie als ie alles weg kan schrijven wat de MP3 speler zegt dat ie heeft... http://tinyurl.com/ebaymp3
hier is de link: http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=120507717435&ssPageName=STRK:MEWNX:IT![]()
Heb je een linkje, ik zit alleen op bagger FOK voor deze topicquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:56 schreef Semmm het volgende:
[..]
Wat wil je nou
![]()
Ik heb op fok een topic geopend over die tafel en iedereen zei dat het bagger was omdat of de tafel gaat trillen, of het geluid is kut omdat ze de trillingen onderdrukken
edit: gevonden![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door monkeybrain op 07-01-2010 17:23:46 ]![]()
Mijn pakketje was op 26 dec verzonden en ook nog niet ontvangenquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:18 schreef Jeffrey_San het volgende:
![]()
![]()
Heeft er iemand nog links van taobao voor mooie schoenen met maat 45? Vind alleen tot 44.. Wil voornamelijk wat van Tior of een ander merk met vergelijkbare schoenen (dus geen Air Mix ofzo...)![]()
Eerlijk gezegd snap ik je eerste zin niet. Maarja. Even verder.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:28 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd neus ik al sinds gisterenavond rond bij de shops en taobao![]()
Ik zie dat deze koplampjes en achterlampjes hebben![]()
Het punt is dit, de besturing is nogal onnauwkeurig. Je kunt geen gematigd gas geven of sturen, daarom zijn ze ook zo goedkoop en heb je drukknopjes. Na 5 minuten staat ie ook weer stil. Op tegels gaat ie ook telkens van richting veranderen bij elke voeg![]()
Bij de Action haal je voor 15 euro een schaal 1:18 ding met zo'n pistool afstandbediening. Geen idee of deze wel gematigde besturing hebben maar dat ziet er een stuk spectaculairder uit.
Om even aan te geven dat het niet een no-brainer aankoop is. Het zijn wel leuke hebbedingetjes die kleine
Ik koop wel wat anders, vind t lullig als ik m'n neefje opzadel met rommel. Maar ben nu op zoek naar een voetbaltenue/shirt van Nederlands elftal op Taobao. Wel goedkoop natuurlijk.![]()
monkeybrain kijkt sinds gisteravond al op DX, DP, etc naar die RC-autootjes of wat het ook zijn. Dat bedoelt hij.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:03 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd snap ik je eerste zin niet. Maarja. Even verder.
Ik koop wel wat anders, vind t lullig als ik m'n neefje opzadel met rommel. Maar ben nu op zoek naar een voetbaltenue/shirt van Nederlands elftal op Taobao. Wel goedkoop natuurlijk.
![]()
Ok dan gaat het dat niet worden. Toch maar zoeken naar een Nederlands Elftal shirt. Iemand tips of een linkje?? Wel cheap natuurlijk.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:19 schreef monkeybrain het volgende:
Zegt de allochtoon tegen Thijs
Het is geen rommel maar 5 euro is een 5 euro product![]()
![]()
\quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:23 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
Ok dan gaat het dat niet worden. Toch maar zoeken naar een Nederlands Elftal shirt. Iemand tips of een linkje?? Wel cheap natuurlijk.
Volgensmij had sneijder5 er een gekocht een hele tijd geleden, PM hem ff anders
De tempratuur functie van die dingen die werkt nooit bij mijquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:46 schreef Skiet het volgende:
Iemand nog een wekker/lamp nodig?
[ afbeelding ]
http://popbuying.com/deta(...)d_Temperature_-27347
$ 4,79
![]()
Heb mijn chineze led klok weggedaan omdat ie alleen maar klote alarmen had (van die kut liedjes in mono) en je zag de klok alleen als het scherm was verlicht, maar van dat scherm komt weer te veel licht.76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm![]()
Mooie kraan, alleen is dat glas na 2 dagen weer vies, vol kalk etc.
Hoe goed het handeltje is verchroomd is ook de vraag.![]()
pakketje binnen![]()
apparaatje doet het, nog eventjes kloten met PAL en NTSC want hij neemt geen pal 60 op!
![]()
![]()
Net weer een ziek pakket kanens besteld, 2x md-62 2xgrote headphone en 1x zo'n nieuw premium. Maar totaal is 23 euro ofzo. Je mag alleen bestellen tot een bedrag van 22 euro. Het is wel een groot pakket, zouden ze het aanpakken?!![]()
is dit om bijvoorbeeld je xbox op te nemen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:02 schreef lawlhalla het volgende:
pakketje binnen![]()
apparaatje doet het, nog eventjes kloten met PAL en NTSC want hij neemt geen pal 60 op!
[ afbeelding ]
zijn die dingen er eigenlijk? op chinese webshops dan he..
op google die dingen wel te vinden, maar 80 euro ofzo, ff teveel voor een beetje kutten![]()
Ja, je gaat de cel inquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:19 schreef jopiede het volgende:
Net weer een ziek pakket kanens besteld, 2x md-62 2xgrote headphone en 1x zo'n nieuw premium. Maar totaal is 23 euro ofzo. Je mag alleen bestellen tot een bedrag van 22 euro. Het is wel een groot pakket, zouden ze het aanpakken?!
Moet je even op DX kijken...quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:22 schreef mug89 het volgende:
[..]
is dit om bijvoorbeeld je xbox op te nemen?
op google die dingen wel te vinden, maar 80 euro ofzo, ff teveel voor een beetje kutten
EasyCAP USB 2.0 Audio/Video Capture/Surveillance Dongle![]()
quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:23 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ja, je gaat de cel inNouw die box van die grote headphones zijn echt groot, maargoed. Het gaat me meer om de invoer belasting enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:27 schreef jopiede het volgende:
[..]
Nouw die box van die grote headphones zijn echt groot, maargoed. Het gaat me meer om de invoer belasting enzo
Als ze je pakket eruit halen dan moet je de factuur bijvoegen. Dan betaal je 19% btw en 12,50 inklaringskosten van TNT. Box van die headphones zijn redelijk groot. Waarom dan niet verspreiden over 3 pakketjes? I
Ik had vandaag 3 keer earphones en 1 keer headphones zonder problemen binnen in 1 pakket.![]()
Hmm, ja waarom niet? Ik wil graag ze allemaal tegelijk hebben, want er zit ook dan direct tracking opMaargoed, ik zie het wel.
![]()
Ach die tracking heb je weinig aan. Kan je zien wanneer het naar NL gaat. Merk het vanzelf wel wanneer ze voor de deur staan.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:36 schreef jopiede het volgende:
Hmm, ja waarom niet? Ik wil graag ze allemaal tegelijk hebben, want er zit ook dan direct tracking opMaargoed, ik zie het wel.
![]()
Dan moet je hem in tweeën splitsen en vervolgens iets extra's erbij doen voor een 2e trackingnummerquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:36 schreef jopiede het volgende:
![]()
Welke grote koptelefoons heb je gehaald, weer de goedkoopste?![]()
Sorry, nederlands is niet mijn beste vakEn vooral niet na een lange dag school
deze:
http://popbuying.com/deta(...)_White_KM_820_-25461
Heb em nu ook op mijn hoofd
I'm loving it
[ Bericht 41% gewijzigd door jopiede op 07-01-2010 19:54:59 ]![]()
quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:50 schreef jack-peng het volgende:
Recently new items in popbuying with video.
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.search-27187
.....
Hi Jack!!![]()
![]()
Een tijdje geleden gaf Jack een linkje met eentje voor 22 dollar. Als je met broekje wil dan ben ik ze alleen nog maar hier tegen gekomen:quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:23 schreef thijs1994 het volgende:
Ok dan gaat het dat niet worden. Toch maar zoeken naar een Nederlands Elftal shirt. Iemand tips of een linkje?? Wel cheap natuurlijk.
http://www.ebaysoccer.com(...)rsey-and-shorts.html![]()
quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:57 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Een tijdje geleden gaf Jack een linkje met eentje voor 22 dollar. Als je met broekje wil dan ben ik ze alleen nog maar hier tegen gekomen:
http://www.ebaysoccer.com(...)rsey-and-shorts.html
Met broekje is zo een beetje bij elke TB verkoper standaard![]()
ja ik heb hem expres voor mn xbox besteld.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:22 schreef mug89 het volgende:
[..]
is dit om bijvoorbeeld je xbox op te nemen?
op google die dingen wel te vinden, maar 80 euro ofzo, ff teveel voor een beetje kutten
maar deze moet je dus NIET hebben.
je moet deze hebben : http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.26319 :| !!!!!!!
die ik heb ondersteund geen pal-60.wat alle xbox games wel doen. je moet eventjes kijken welke games je op wilt nemen. want pal-50 werkt perfect. Maar ik moet hem dus op ntsc zetten, en dat is zwart wit. Ik wilde mijn tekken 6 replays opnemen... en tekken 6 ondersteund alleen pal-60 helaas.
het werkt dus wel voor oudere consoles, tv's en andere troep wat je op wilt nemen.
dus bij deze gelijk een oproep : heeft iemand hem nodig ?ik heb die andere net besteld.
![]()
Kan je er ook Video's mee omzetten naar je pc?quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:11 schreef lawlhalla het volgende:
[..]
ja ik heb hem expres voor mn xbox besteld.
maar deze moet je dus NIET hebben.
je moet deze hebben : http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.26319 :| !!!!!!!
die ik heb ondersteund geen pal-60.wat alle xbox games wel doen. je moet eventjes kijken welke games je op wilt nemen. want pal-50 werkt perfect. Maar ik moet hem dus op ntsc zetten, en dat is zwart wit. Ik wilde mijn tekken 6 replays opnemen... en tekken 6 ondersteund alleen pal-60 helaas.
het werkt dus wel voor oudere consoles, tv's en andere troep wat je op wilt nemen.
dus bij deze gelijk een oproep : heeft iemand hem nodig ?ik heb die andere net besteld.
![]()
Ja dat kan. ( als je tv een AV out out heeft )quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:12 schreef Jeffrey_San het volgende:
[..]
Kan je er ook Video's mee omzetten naar je pc?
maar dan moet je 1 extra kabeltje erbij halen. male AV aan beide kanten. hier een handige vid daarvoor
![]()
Skiet is dol op dellen, de viespeukquote:![]()
Ik vind ze verleidelijk deze lampen, het filmpje maakt het alleen maar erger.... alleen geen idee wat ik ermee moet doen![]()
![]()
tnt post meneer aan de deur ( nu nog )
me scuba Pr0 tas is binnen
Zozo geen uche uche deze keerquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:08 schreef revpolen het volgende:
tnt post meneer aan de deur ( nu nog )
me scuba Pr0 tas is binnen![]()
Of een aangetekende boze brief![]()
![]()
bestel ook wel soms eens iets voor mezelf hoorquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Zozo geen uche uche deze keer
Of een aangetekende boze brief
en na die mail van mij niks meer gehoord van het bedrijf en
tradetang betaald als ik ze niet krijg terug dus
Ik wou eigenlijk ook een Del maar ze hebben me een Esc opgestuurdquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:33 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Skiet is dol op dellen, de viespeuk![]()
Ik vind ze verleidelijk deze lampen, het filmpje maakt het alleen maar erger.... alleen geen idee wat ik ermee moet doen
. Ik heb de lamp gekocht toen deze nog maar 1 SKU had op de site. Ik heb toen geklaagd en van Tiffany kreeg ik toen het antwoord dat ze at random werden verstuurd en of ik dat aub kon begrijpen... Nu ik zie dat ze apart worden verkocht voel ik me toch een beetje genaaid.
Bij mij staat de lamp op het werk op m'n bureau. Iedereen vindt em cool en kan het niet laten er op te drukken.jaja, en azo...![]()
met welke kan ik dan oude videobaneden opnemen op mn pc?quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:27 schreef lawlhalla het volgende:
[..]
Ja dat kan. ( als je tv een AV out out heeft )maar dan moet je 1 extra kabeltje erbij halen. male AV aan beide kanten. hier een handige vid daarvoor
http://www.focalprice.com/detail_CJ015B.html
is hier goedkoop, denk ik![]()
dat is hetzelfde product inderdaad.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:41 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
met welke kan ik dan oude videobaneden opnemen op mn pc?
http://www.focalprice.com/detail_CJ015B.html
is hier goedkoop, denk ik
als je videospeler bijvoorbeeld pal50 of ntsc output kun je hem gewoon gebruiken.
edit : volgens mij kan je hem ook zonder dat extra kabeltje gebruiken. als je videorecorder av/composite out heeft. zoals een xbox.
[ Bericht 8% gewijzigd door lawlhalla op 07-01-2010 22:02:43 ]![]()
Ik zoek een adapter, namelijk eentje van mini-usb naar 2.5mm 3.5mmplug.
Dus:
(Alleen weet ik niet of dat op het plaatje een 2.5mm 3.5mm plug is)
Wie o wie helpt?
EDIT: Doe maar 3.5mm![]()
EDIT2: En wie was die oordopjes-man nou? Monkeybrain toch?![]()
[ Bericht 12% gewijzigd door APPELBOOMZOR op 07-01-2010 22:15:23 ]![]()
http://www.yagoda.nl/mini(...)er-kabel-p-2105.htmlquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:09 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Ik zoek een adapter, namelijk eentje van mini-usb naar 2.5mm 3.5mmplug.
Dus:
[ afbeelding ]
(Alleen weet ik niet of dat op het plaatje een 2.5mm 3.5mm plug is)
Wie o wie helpt?
EDIT: Doe maar 3.5mm![]()
EDIT2: En wie was die oordopjes-man nou? Monkeybrain toch?![]()
![]()
Daar is de prijs 41 dollar, dat is wel érg duur. Er moet best een shirt van Nederland voor 10 euro te krijgen zijn, er hoeft niet speciaal een broekje bij, zou wel leuk zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:57 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Een tijdje geleden gaf Jack een linkje met eentje voor 22 dollar. Als je met broekje wil dan ben ik ze alleen nog maar hier tegen gekomen:
http://www.ebaysoccer.com(...)rsey-and-shorts.html
![]()
quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:33 schreef monkeybrain het volgende:
Ik ben de man voor alles, wat moet je weten
Ik heb net een nieuwe telefoon besteld (T5355) en daar wil ik fatsoendelijk muziek op kunnen luisteren. Nu is het zo dat ik geen muziek gek ben, dus hoef niet het beste van het beste voor oordopjes, maar ik zou toch graag flink wat bass voelen en geen "leeg" geluid horen.
Wat raad je me aan?(Ik zoek dus eigenlijk beste prijs-kwaliteit verhouding)
En je had toch zo'n tabelletje, met welke goed waren en welke slecht etc.?![]()
MD52quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:38 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Ik heb net een nieuwe telefoon besteld (T5355) en daar wil ik fatsoendelijk muziek op kunnen luisteren. Nu is het zo dat ik geen muziek gek ben, dus hoef niet het beste van het beste voor oordopjes, maar ik zou toch graag flink wat bass voelen en geen "leeg" geluid horen.
En je had toch zo'n tabelletje, met welke goed waren en welke slecht etc.?
IN MOKUM BEN JE RIJK EN GELUKKIG TEGELIJK!
GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!![]()
quote:
http://www.popbuying.com/(...)eadphone_MD_52-23738
Wat een lelijke gay kleurHebben ze die ook in andere kleuren?
![]()
Zitten ook roze buds bijquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:45 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
IN MOKUM BEN JE RIJK EN GELUKKIG TEGELIJK!
GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!![]()
Ook ik raad MD-52 aan
Ben trouwens op zoek naar een Hello Klitty usbstick op TB zoals hier op Focalprice staan:
http://www.focalprice.com/result_hello8f6c9kitty_1_0.html
Eerst stond TB er vol mee als ik tagg Hello kitty gebruikte ; nu staan er zoveel producten op TB van HK dat ik de usbs niet meer vind ; Hello kitty USB levert voetenwarmers en muizen op..
Kan ze wel op focal halen ; zelf geen ervaring mee; en ik denk ze via jack goedkoper te kunnen krijgen alsnogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: @APPEL...
Je hebt die dingen toch in je oren ofnietmaakt de kleur dan verder uit ..
![]()
Kijk even onder bij mijn signature, dat zijn de beste in volgordequote:Op donderdag 7 januari 2010 22:38 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
En je had toch zo'n tabelletje, met welke goed waren en welke slecht etc.?
Ze geven alle 4 goed bas, de laatste zelfs overdreven veel![]()
![]()
ze zitten toch in je oorquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:45 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
ik heb de MD 72, maar het lijkt wel of mn standaard iphone dopjes beter zijn, + dat ze vaag in je oor moeten.
dus ik ga die md52 ook maar is ff bestellen
ik wil ook nog een headset (dus met mic)
iemand aanrader? kanen heeft er een paar zag ik
[ Bericht 5% gewijzigd door mug89 op 07-01-2010 23:07:59 ]![]()
wat voor een headset ; gewoon kleine in ear dopjes met mic aan kabelquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:02 schreef mug89 het volgende:
[..]
ze zitten toch in je oor
ik heb de MD 72, maar het lijkt wel of mn standaard iphone dopjes beter zijn, + dat ze vaag in je oor moeten.
dus ik ga die md52 ook maar is ff bestellen
ik wil ook nog een headset (dus met mic)
iemand aanrader? kanen heeft er een paar zag ik
of eacht een gamers headset etc ?
Dan kan ik je deze echt ( zeker voor zn prijs) aanbevelen ; http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3763SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:33 schreef Downstar het volgende:
[..]
wat voor een headset ; gewoon kleine in ear dopjes met mic aan kabel
of eacht een gamers headset etc ?
Dan kan ik je deze echt ( zeker voor zn prijs) aanbevelen ; http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3763hmm, thanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen lijkt het wel een beetje klein zoals je ook al in je review meldde..
nog ff verder zoeken, maar ik hou m in de wishlist
gaat meer voor normale muziek, of soms voor de xbox (ik heb zo'n dingetje gekocht dat je een normale headset eraan kan doen), en skype![]()
quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:51 schreef Downstar het volgende:
Ook ik raad MD-52 aan
Ben trouwens op zoek naar een Hello Klitty usbstick op TB zoals hier op Focalprice staan:
http://www.focalprice.com/result_hello8f6c9kitty_1_0.html
Eerst stond TB er vol mee als ik tagg Hello kitty gebruikte ; nu staan er zoveel producten op TB van HK dat ik de usbs niet meer vind ; Hello kitty USB levert voetenwarmers en muizen op..
Kan ze wel op focal halen ; zelf geen ervaring mee; en ik denk ze via jack goedkoper te kunnen krijgen alsnogUSB sticks staan op PB bij Flash Memory ofzo, weet de ecxacte naam niet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: @APPEL...
Je hebt die dingen toch in je oren ofnietmaakt de kleur dan verder uit ..
Hoi![]()
ff prijscheck gedaan voor 2 van deze
http://item.taobao.com/au(...)3109068.htm?cm_cat=0Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Tnx voor die link MickerD. Heb ff rondgekeken en vond deze:
http://item.taobao.com/au(...)08a765938bdcd36e.htm
Kost $39 bij Jack. Gelijk maar ff besteld. Heb er nog eentje nodig voor de Wii spellen. Moet nu steeds wisselen van usb kabelomdat er ook films op staan voor de mediaplayer. Mooie goedkope oplossing zo.![]()
Pakjes die eerder uit HK verstuurd zijn komen soms later in NL aan, of althans bij mij. Vandaag een geel pakje van meneer Jack ontvangen van ongeveer 1.5 maand geleden. Kan ik weer een jaar of 10 voordelig tandeborstelen met niet van echt te onderscheiden Bruin Olar C opzetborsteltjes.Goud kan je niet bijdrukken![]()
Even een vraagje. Het gaat niet over een chineese webshop maar over een verkoper op Ebay uit Hong Kong.
Hij verkoopt voetbalschoenen die echt pas net uit zijn. In Nederland kosten ze 156 euro en bij hem zijn ze inclusief de verzendkosten 96 euro (mede door de euro/dollar koers). Hij heeft echt enorm veel goede reacties op ebay. Kan ik er vanuit gaan dat ze echt zijn?![]()
Als hij een positieve feedback heeft van min. 99,8% kun je er in ieder geval vanuit gaan dat ze niet van echt zijn te onderscheiden.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Even een vraagje. Het gaat niet over een chineese webshop maar over een verkoper op Ebay uit Hong Kong.
Hij verkoopt voetbalschoenen die echt pas net uit zijn. In Nederland kosten ze 156 euro en bij hem zijn ze inclusief de verzendkosten 96 euro (mede door de euro/dollar koers). Hij heeft echt enorm veel goede reacties op ebay. Kan ik er vanuit gaan dat ze echt zijn?
Let wel op dat ze niet gehackt zijn.
6 eien![]()
Buiten dat:
ebay verkopers met zulke goede reacties die ook nog eens vrij recent zijn zeggen meer dan wat gebruikers hier erover kunnen zeggen. Als de reacties van een paar maanden geleden zijn en het is een grote verkopen moet je zoals Twizu zegt goed uitlkijken.![]()
Heb nog wel een wekker nodig, maar ik zie zo geen knop waar je lekker op kan rammen als dat dingquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:46 schreef Skiet het volgende:
Iemand nog een wekker/lamp nodig?
[ afbeelding ]
http://popbuying.com/deta(...)d_Temperature_-27347
$ 4,79
uit moet....hmmm twijfelTo Wii or not to Wii....that's the question.![]()
Hamer!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:24 schreef FrankP het volgende:
[..]
Heb nog wel een wekker nodig, maar ik zie zo geen knop waar je lekker op kan rammen als dat ding
uit moet....hmmm twijfel
6 eien![]()
Dit is de advertentie van de verkoper.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:04 schreef Nicap_tm het volgende:
Buiten dat:
ebay verkopers met zulke goede reacties die ook nog eens vrij recent zijn zeggen meer dan wat gebruikers hier erover kunnen zeggen. Als de reacties van een paar maanden geleden zijn en het is een grote verkopen moet je zoals Twizu zegt goed uitlkijken.
http://cgi.ebay.com/adida(...)?hash=item35a606de5e![]()
Heb gisteren de led spots ontvangen van PB. Hebben ze me de foute opgestuurd!
Ik heb GU10 model besteld en hebben ze E27 opgestuurd. De SKU op het doosje klopt maar de spots zijn verkeerd.
Heb ze gemaild en heel snel antwoord gekregen van Emma. Ze vroeg hoeveel het terugsturen zou kosten. Aangezien het naar Belgische Post normen pakketpost is (dikker dan 3 cm) zou het (niet-aangetekend) 9,60 euro kosten. Gelooft ze me niet! Volgens iemand uit "de warehouse" zou het maar $5 mogen kosten.
jaja, en azo...![]()
Dan vrees ik dat ik er meteen 365 moet kopen, kan ik in ieder geval een jaar vooruitquote:
To Wii or not to Wii....that's the question.![]()
Ik denk dat je het wel kunt proberen. Mocht het écht tegenvallen, dan zal de verkoper waarschijnlijk wel met een goede oplossing komen (feedback is heilig op Ebay!) en anders kan je via Paypal veel voor elkaar krijgen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dit is de advertentie van de verkoper.
http://cgi.ebay.com/adida(...)?hash=item35a606de5e
Of ze echt zijn betwijfel ik echter. Ik krijg wel wat vraagtekens bij een verkoper uit China die schoenen aanbiedt die nog niet uit zijn.
6 eien![]()
deze staat op voetjes die drukgevoelig zijn,.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:24 schreef FrankP het volgende:
[..]
Heb nog wel een wekker nodig, maar ik zie zo geen knop waar je lekker op kan rammen als dat ding
uit moet....hmmm twijfel
we verlichting is wel geinig, echter de batterij van het klokje zelf gaat heel snel leeg. ik heb m in een la liggenvoor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!![]()
Je kan ook ff kijken bij de feedback wie nog meer zulke schoenen heeft gekocht. Dan klik je op die gebruiker en stuur je een mailtje met wat vragen over de schoenen. Zo weet je de reacties van een koper die ze wellicht al even heeft gebruikt ipv een verkoper die ze wil verkopen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
![]()
goed idee iddquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:23 schreef Nicap_tm het volgende:
[..]
Je kan ook ff kijken bij de feedback wie nog meer zulke schoenen heeft gekocht. Dan klik je op die gebruiker en stuur je een mailtje met wat vragen over de schoenen. Zo weet je de reacties van een koper die ze wellicht al even heeft gebruikt ipv een verkoper die ze wil verkopen.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:37 schreef thecuriousone het volgende:
Ik heb GU10 model besteld en hebben ze E27 opgestuurd. De SKU op het doosje klopt maar de spots zijn verkeerd.
Heb ze gemaild en heel snel antwoord gekregen van Emma. Ze vroeg hoeveel het terugsturen zou kosten. Aangezien het naar Belgische Post normen pakketpost is (dikker dan 3 cm) zou het (niet-aangetekend) 9,60 euro kosten. Gelooft ze me niet! Volgens iemand uit "de warehouse" zou het maar $5 mogen kosten.
ik zie de scene al in die warehouse... Een hoop slap gelul van lui die behoorlijk wereldvreemd zijn, een beetje zoals dit topic
Vertel Emma maar dat ze bij Jack moet informeren voor de prijzen in Nederland/Belgie.
Mijn ervaring is dat je de foute lamp mag houden en een andere wordt opgestuurd, komt wel goed![]()
Stuur wel een foto mee, maakt de situatie een stuk duidelijker![]()
![]()
Had net een mailtje van Bonny van PB dat een artikel niet op voorraad was in een bepaalde maat. Is Bonny nou weer een nieuwe? Ik mailde haar of ze buiten kwam spelen, ze zal het wel niet begrijpen.![]()
dealextreme werkt maar raar vind ik..
ik had eens dat er stond dat mijn besteld artikel nog niet in stock was, dit duurde een dikke week denk ik, ik stuurde dan maar een mailtje hoe lang het nog ging duren, en de dag erna was het verzonden.....
en nu opnieuw
ik had 5 dezelfde items op 5dagen na elkaar besteld
de eerste, die moest nog wachten op stock, de 2de was al shipped, en de andere waren in de verpakking.
ik stuurde nu een mailtje hoe het kan dat de eerste bestelling trager is als de 2de.
en nu merk ik dat alles shipped is ....
égt WTF, van zodra je een mail stuur lukt alles blijkbaar meteen..
raarWhen the Boogeyman goes to sleep every night, he checks his closet for Chuck Norris![]()
Hij wilde die toch niet versturen omdat ze kapot gaan? Ze zijn 20 euro in NL trouwens.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:22 schreef GuitarJJ het volgende:
Jack gaat even op taobao kijken of hij dit glas goedkoop voor mij kan bestellen
[ afbeelding ]
![]()
Blijkbaar wil hij ze wel versturen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:29 schreef Skiet het volgende:
[..]
Hij wilde die toch niet versturen omdat ze kapot gaan? Ze zijn 20 euro in NL trouwens.
20 euro (+ verzendkosten) vind ik wel duur, dus ben benieuwd of het goedkoper kan uit China![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij zegt dus dat ze echt zijn, als ze het dus niet zijn kan je hem daar op pakken en een claim indienenquote:I am an experienced soccer boots seller on eBay who is granted as 'Power Seller'. All of my items are authentic and same as item description.
370 mlquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:40 schreef monkeybrain het volgende:
Hoeveel cl is de inhoud van zo'n glas? Ik vind hem ook leuk![]()
Glazen < halve liter zijn irritant.
Kan dus 1 flesje in
![]()
Ik wil ze wel van je overnemen je hebt PMquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:37 schreef thecuriousone het volgende:
Ik heb GU10 model besteld en hebben ze E27 opgestuurd. De SKU op het doosje klopt maar de spots zijn verkeerd.![]()
![]()
En is ie ook echt zo bagger als dat ie er uit ziet?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:41 schreef Jeffrey_San het volgende:
Vandaag mn pakketje opgehaald van het postkantoor
Mijn Telefoon (sKciphone) is binnen!!:D
heeft iemand software om de MD80 camera als webcam te gebruiken? ik had er geen cd bijDon't trust anyone else!
Trust me!![]()
Heb je geen software voor nodig. Je moet gewoon op het 'mode' knopje drukken als hij verbonden is met de pc.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:00 schreef groggy het volgende:
heeft iemand software om de MD80 camera als webcam te gebruiken? ik had er geen cd bij
![]()
je hebt ook al sinds gisteren PM.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:41 schreef Jeffrey_San het volgende:
Vandaag mn pakketje opgehaald van het postkantoor
Mijn Telefoon (sKciphone) is binnen!!:D
en Yeey een papieren peertje gewonnen bij suntek.![]()
een van de items die tenminste redelijk handig is.![]()
Thnx, dat heb ik gedaan. En merk het verschil alleen msn herkent de camera nietquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:01 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Heb je geen software voor nodig. Je moet gewoon op het 'mode' knopje drukken als hij verbonden is met de pc.
Don't trust anyone else!
Trust me!![]()
Hij ziet er best goed uit, en hij doet het ook wel goedquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:48 schreef Semmm het volgende:
[..]
En is ie ook echt zo bagger als dat ie er uit ziet?
![]()
Mijn cd voor de md80 is gebroken tijdens het transport.
Iemand heeft hem ooit online gezet om te downloaden misschien kan iemand dat nog een keer doen?
Ik wil graag de datum aanpassen.![]()
Iemand een idee hoe ik de status van mij purchase orders kan zien op PB? Eerder stond ie gewoon in het menu aan de linkerkant,maar ik kan hem nu niet meer vinden.![]()
Je TB Orders kan je zien als je op: Purchasing orders--> Order status en dan zie je ze klikt in je PB accountquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:40 schreef Nicap_tm het volgende:
Iemand een idee hoe ik de status van mij purchase orders kan zien op PB? Eerder stond ie gewoon in het menu aan de linkerkant,maar ik kan hem nu niet meer vinden.
Je PB Orders staan bij PB Orders![]()
![]()
Ah, ik zie het nu. Ik zag dat menu niet. Pas toen ik op mijn e-mail adres klikte links bovenin kreeg ik die opties te zien. Als je dan weer op "home" klikt zijn ze weer weg. Beetje vreemd, maar ja.
Tnx iig![]()
Één moment!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:00 schreef groggy het volgende:
heeft iemand software om de MD80 camera als webcam te gebruiken? ik had er geen cd bij
6 eien![]()
Voilá (Hier downloaden)Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
6 eien![]()
Vraag ik een paar weken terug of iemand de synchronisatie file kan uploaden, niks. Vraagt 1 of andere onbekende het.... Twizu is gelijk ter plekke![]()
Vervolgens word ik gerick and rolled en de synchronisatie file is nergens te bekennen![]()
![]()
Wat is op dit moment de beste, maar wel goedkoopste telefoon uit China?
De Sciphone i68+?
Ben wel benieuwd naar degene die zijn Sciphone binnen hebben welke die besteld hebben. heb je een linkje en misschien wat eigen foto's?En hoeveel je er voor betaald hebt niet te vergeten
![]()
![]()
De synchronisatie file?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:04 schreef monkeybrain het volgende:
Vraag ik een paar weken terug of iemand de synchronisatie file kan uploaden, niks. Vraagt 1 of andere onbekende het.... Twizu is gelijk ter plekke![]()
Vervolgens word ik gerick and rolled en de synchronisatie file is nergens te bekennen
6 eien![]()
Die Suntekstore timer is wel heel vaag, denk dat hij achter loopt op mijn pc. Klik altijd gelijk (veel minder dan 0,700 sec), en krijg hem niet. Terwijl de winnaar na 0,700 sec klikte
)
Heb de synchronisatie file ook even geupload! (hier te downloaden)quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:04 schreef monkeybrain het volgende:
Vervolgens word ik gerick and rolled en de synchronisatie file is nergens te bekennen
6 eien![]()
Die tinyurl blijft niet werken, mafkeesquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:07 schreef Twizu het volgende:
[..]
Heb de synchronisatie file ook even geupload! (hier te downloaden)
![]()
Maar moet de textfile dan gewoon op de camera gezet worden, de gebruiksaanwijzing heeft het over een synchronisatie file en daarna moet je een textfile bouwen![]()
![]()
word ik nog gerickrolled ook hahah
Terwijl de file niet eens voormij bedoeld wasik was weer eens te nieuwsgierig!
![]()
Ja, je weet toch.. Even die textfile genereren.. Daarna linken, compilen, eventueel check out, uiteraard als je eerst en check in hebt gedaan, duh, en je bent het mannetje! En anders kan iemand vast zijn versie wel even voor je decompilen en recompilen zodat deze voldoet aan jouw specifieke dev framework!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:11 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Maar moet de textfile dan gewoon op de camera gezet worden, de gebruiksaanwijzing heeft het over een synchronisatie file en daarna moet je een textfile bouwen
Morgen met de MD80 even van mijn schans af in de achtertuin zo het ijs op. Beelden komen dus morgen. Nu te donker om te filmen.![]()
Oké stuntmanquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:00 schreef Skiet het volgende:
Morgen met de MD80 even van mijn schans af in de achtertuin zo het ijs op. Beelden komen dus morgen. Nu te donker om te filmen.
Kan iemand me misschien uitleggen hoe je een paypal-geschil maakt?
ik heb wat dingen die ik een maand geleden heb besteld maar nog niks heb ontvangen, en ook nog niks van heb gehoord![]()
Paypal geschil voor iets wat een maand geleden besteld is..?
Zijn hier trouwens mensen die meerdere keren gewonnen hebben op suntekstore en die alles ontvangen hebben?
Ik heb 3 prullen (audio-stekkertje, stappenteller en rare bril) gewonnen en slechts de eerste is aangekomen (alle prijzen zijn eind november verstuurd). Ik was zo nieuwsgierig naar de rare bril.jaja, en azo...![]()
Naar paypal bellen wekt altijd. Wel op de site even een service pin aanmaken, maar dat wordt duidelijk uitgelegd tijdens je zoektocht naar een telefoonnummer.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:24 schreef Jeffrey_San het volgende:
Kan iemand me misschien uitleggen hoe je een paypal-geschil maakt?
ik heb wat dingen die ik een maand geleden heb besteld maar nog niks heb ontvangen, en ook nog niks van heb gehoord
![]()
Jongens niet zoveel praten moet ik 3 pagina's bijlezen.
Iemand nog een mooi Nederlands-elftal shirt gezien op TB?![]()
PM sneijder5 nou maar even.... die had er ooit een gekocht.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:58 schreef thijs1994 het volgende:
Jongens niet zoveel praten moet ik 3 pagina's bijlezen.
Iemand nog een mooi Nederlands-elftal shirt gezien op TB?
http://www.popbuying.com/(...)DS_Quick_Start-21246
Is deze ook geschikt voor de NDSlite EU? Of zit er geen verschil in?Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.![]()
In de Paypal overeenkomst staat dat ik 18 moet zijn, dat word ik in april. Gaan ze daar echt naar kijken of is dat geen probleem?
Nee ik ben al sinds m'n 15e lid bij PayPal, nooit iets van gehoord.Nee maakt niet uit.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:17 schreef Dropdown het volgende:
http://www.popbuying.com/(...)DS_Quick_Start-21246
Is deze ook geschikt voor de NDSlite EU? Of zit er geen verschil in?
![]()
Iemand nog aanbiedingen gezien van leuke gadgets?
Ik moet nog een zooi goedkope maar duur uitziende verjaardagscadeau's inslaan voor komend jaar![]()
Verjaardagskado dat het altijd goed doet is een 'Keyfinder"quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:30 schreef Skiet het volgende:
Ik moet nog een zooi goedkope maar duur uitziende verjaardagscadeau's inslaan voor komend jaar
. Is zo'n sleutelhanger die gaat piepen en flitsen als je fluit. Zo raak je je sleutels niet kwijt
.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:24 schreef Downstar het volgende:
word ik nog gerickrolled ook hahah
Terwijl de file niet eens voormij bedoeld wasik was weer eens te nieuwsgierig!
6 eien![]()
http://dealperfect.com/detail.dp/sku.21936quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:30 schreef Skiet het volgende:
Ik moet nog een zooi goedkope maar duur uitziende verjaardagscadeau's inslaan voor komend jaar
SPOILEREDIT: waarom doet die spoiler het niet?class="spoiler">lelijk![]()
Als je op preview drukt doet hij het welquote:
Jouw post is ook kapotquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:00 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Als je op preview drukt doet hij het wel
Ik krijg ze niet gevonden maar ze zullen er vast wel zijn op 1 vd shops
Ik zoek een led strip flexibel waterdicht en liefst nog met rem functie en evt knipperlicht functie
Hier zie je de toepassing:
de 1e en 2e rij, de 3e rij is zoals het nu is.
(en de betere pagina met verschillende versieshttp://www.grcustoms.com/shop/product_info.php?cPath=1_122&products_id=625)
[ Bericht 30% gewijzigd door harley op 08-01-2010 22:38:24 ]![]()
Is wel één van de betere ja, zolang je ook een echte hebt met de goede firmware/software.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:04 schreef Deezertje het volgende:
Wat is op dit moment de beste, maar wel goedkoopste telefoon uit China?
De Sciphone i68+?
Ben wel benieuwd naar degene die zijn Sciphone binnen hebben welke die besteld hebben. heb je een linkje en misschien wat eigen foto's?En hoeveel je er voor betaald hebt niet te vergeten
Prijs ligt denk ik ergens rond de 80$ incl. verzending.
Ik ben er redelijk tevreden over, behalve het typen van bijvoorbeeld een smsje is ruk. Dit kan worden opgelost met nieuwe firmware maar die is nog niet geupdate voor mijn f/w versie.
Voor een korte impressie van mijn i68+:
To Wii or not to Wii....that's the question.![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:39 schreef FrankP het volgende:
[..]
Is wel één van de betere ja, zolang je ook een echte hebt met de goede firmware/software.
Prijs ligt denk ik ergens rond de 80$ incl. verzending.
Ik ben er redelijk tevreden over, behalve het typen van bijvoorbeeld een smsje is ruk. Dit kan worden opgelost met nieuwe firmware maar die is nog niet geupdate voor mijn f/w versie.
Voor een korte impressie van mijn i68+:
Gast, het is een van de goedkopere, en ZEKER niet de beste. Hij zit ergens onder aan de lijst...![]()
http://www.focalprice.com(...)e_iPod_Earphone.html
Die kunnen toch nooit echt Apple kwaliteit zijn?.
Wint hij weer die Suntekstorequote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:11 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Gast, het is een van de goedkopere, en ZEKER niet de beste. Hij zit ergens onder aan de lijst...
.
quote:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wou pappie ff laten zien hoe dat werkt, nu heb ik zo'n kut ding....
Maar hier wordt om de zoveel tijd IP ge-refresht, dus de volgende heb ik ook![]()
![]()
HOelaat klik jij? Ik echt precies als de 0 er is, pas 1 keer gewonnenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:18 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wou pappie ff laten zien hoe dat werkt, nu heb ik zo'n kut ding....
Maar hier wordt om de zoveel tijd IP ge-refresht, dus de volgende heb ik ook
.
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:19 schreef Dropdown het volgende:
[..]
HOelaat klik jij? Ik echt precies als de 0 er is, pas 1 keer gewonnen.
Bij 1 werkt niet voor mij... In totaal 7 keer geklikt oid, 2 keer gewonnen. (Doe het sinds gister
)
![]()
Ik sinds maandag, 10x gedaan, 1 x gewonnenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:20 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Ik ook hoorBij 1 werkt niet voor mij... In totaal 7 keer geklikt oid, 2 keer gewonnen. (Doe het sinds gister
)
Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: