je hebt bij popbuying van die LCD keychains, ik heb er net 2 binnen van renault en citroen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:00 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Ik wil me iets van Taobao bestellen met iets van Mercedes of BMW, weet alleen niet wat. Ik dacht aan stickers ofzo, maar die gooi ik daarna toch weg. Iemand een leuk ideetje?
Gewoon cr123 charger op ebay intikken, internationaal, goedkoopste bovenaanquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:04 schreef MacorgaZ het volgende:
Sleutelhanger, keycord, etc. Heb je een Mercedes of BMW dan?
Heeft iemand nog voor die $1,31-zaklampjes ergens extra oplaadbare batterijen + oplader gekocht? Herinner me dat iemand zei dat die op eBay het goedkoopst waren, klopt dat of niet?
Vind dat spul zo standaard, ik zocht net ook op poster (in het chinees dan) maar daar kon hij niks op vinden raar genoeg. Weet iemand wat het goede chinese woord dan daarvoor is? (Ik kan me niet voorstellen dat ze geen BMW posters hebbenquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:04 schreef MacorgaZ het volgende:
Heeft iemand nog voor die $1,31-zaklampjes ergens extra oplaadbare batterijen + oplader gekocht? Herinner me dat iemand zei dat die op eBay het goedkoopst waren, klopt dat of niet?
Wil je nog goedkoper en enkel cr123a laden is DIT ook een optie.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:04 schreef MacorgaZ het volgende:
Die kan alleen 2 batterijen laden toch?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:02 schreef PedroN het volgende:
[..]
Wil je nog goedkoper en enkel cr123a laden is DIT ook een optie.
Iemand die nog een bestelling van de lampjes had gedaan de laatste dagen waarvan de order op Internal review stond nog iets ervan gehoord?
Bij mij blijft het op review staan, ben benieuwd!
Die wou ik, je was me voor!quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:06 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Die kan alleen 2 batterijen laden toch?
Ik heb trouwens een "Salon DIY Elegant Sexy Hair Band Braider Curler Roller" gewonnen bij Suntek![]()
Mijn bestelling staat ook nog Internal review. Ik heb gisteren uiteindelijk toch een mail kunnen versturen naar support waar ik nog geen antwoord heb op gekregen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:02 schreef PedroN het volgende:
[..]
Wil je nog goedkoper en enkel cr123a laden is DIT ook een optie.
Iemand die nog een bestelling van de lampjes had gedaan de laatste dagen waarvan de order op Internal review stond nog iets ervan gehoord?
Bij mij blijft het op review staan, ben benieuwd!
quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:10 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik ben snelle Jopie
Mijn schaamhaar eens lekker stylen![]()
Weet ik niet, staat er niet bij. Ik zie het wel en anders doe ik er gewoon 2 batterijen tegelijk in, heb zat van die batterijen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:06 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Die kan alleen 2 batterijen laden toch?
Ik heb trouwens een "Salon DIY Elegant Sexy Hair Band Braider Curler Roller" gewonnen bij Suntek![]()
Ligt eraan wat er in zitquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:18 schreef Jeffrey_San het volgende:
Een Pakketje van Jack dat op 23 Dec. HKP heeft verlaten.
Duurt wel lang om het te ontvangen, moet ik me zorgen maken??
Omg! Dat is wel heel erg lang jaquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:18 schreef Jeffrey_San het volgende:
Maar je bent 16quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:57 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Vind dat spul zo standaard, ik zocht net ook op poster (in het chinees dan) maar daar kon hij niks op vinden raar genoeg. Weet iemand wat het goede chinese woord dan daarvoor is? (Ik kan me niet voorstellen dat ze geen BMW posters hebben)
Nee, ik heb geen Mercedes of BMW, maar ik rij graag BMW. Mercedes eigenlijk niet, maar die ster is mooi![]()
Er zitten KUggs inquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:23 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Omg! Dat is wel heel erg lang ja
Ik doe me alleen zo voor dat ik geile meisjes hier op fok kan ontmoeten en neuken. Vandaar dat ik ook vaak in het puber en tiener dinges gedeelte post.quote:
Dan moet je je zorgen maken om je smaakquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:26 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Ik doe me alleen zo voor dat ik geile meisjes hier op fok kan ontmoeten en neuken. Vandaar dat ik ook vaak in het puber en tiener dinges gedeelte post.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
Precies dat!quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:28 schreef Zapper het volgende:
[..]
Dan moet je je zorgen maken om je smaak
Dat dus. De ouwe tijd toen ook RacerDKB nog postte in dit topic, en meestal wel toevoegde waarde had..quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hij is old school, toen dit topic nog interessant was
Maar geen Seat..!quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:20 schreef mug89 het volgende:
[..]
je hebt bij popbuying van die LCD keychains, ik heb er net 2 binnen van renault en citroen.
erg leuk hoor! voor die 1.20EU ook niet een rib uit uwe lijve.
Hij's eigenlijk 68.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:26 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Ik doe me alleen zo voor dat ik geile meisjes hier op fok kan ontmoeten en neuken. Vandaar dat ik ook vaak in het puber en tiener dinges gedeelte post.
Yes sir. Alleen een beetje jonger dan 68, wel ouder dan 16. Zeg maar "MSDOS tijd"quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:53 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Dat dus. De ouwe tijd toen ook RacerDKB nog postte in dit topic, en meestal wel toevoegde waarde had..![]()
[..]
Maar geen Seat..!![]()
[..]
Hij's eigenlijk 68.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:59 schreef thecuriousone het volgende:
Om het topic wat meer on-topic te brengen...
deze zijn super voor wat ze maar kosten!
[ link | afbeelding ]
Als je wil racen tegen elkaar dan moet je verschillende frequenties en dus verschillende auto's) nemen:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Voordat Chinese webshops bestonden haalde ik dit soort zut altijd bij de Lidl en Aldi, om na gebruik weer terug te brengenquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:59 schreef thecuriousone het volgende:
Om het topic wat meer on-topic te brengen...
deze zijn super voor wat ze maar kosten!
[ link | afbeelding ]
Als je wil racen tegen elkaar dan moet je verschillende frequenties en dus verschillende auto's) nemen:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Die zijn nog gewoon duur in chinaquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:03 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Wel goedkoop, maar ik hou het liever bij mijn "echte" RC's
Kan gewoon hoor, je doet vast een stapje fout. Gewoon zo nog een keer proberen!quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:40 schreef EddyAlbena het volgende:
Kun je niet meerdere orders plaatsen?
Via focalprice iets besteld wat net is verzonden, wilde net weer iets bestellen maar dan zegt ie: 'Sorry, failed to place an order.'
Zoiets koop je niet in chinaquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:33 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Die zijn nog gewoon duur in china![]()
Of weet iemand een moooie(Liefst gewoon brandstof
)
Bestel je toevallig iets wat je maar 1 malig mag bestellen ( een actie of iets dergelijks ?)quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:40 schreef EddyAlbena het volgende:
Kun je niet meerdere orders plaatsen?
Via focalprice iets besteld wat net is verzonden, wilde net weer iets bestellen maar dan zegt ie: 'Sorry, failed to place an order.'
quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:56 schreef monkeybrain het volgende:
Voor degene die Dion gaan missen, FP heeft voor enkele dollars een mooie substitutie![]()
[ afbeelding ]
# One of the latest technology.
# The toy parrot can sing, open its mouth and talk, flap its wings, shake its head, and shake its body.
Linkje?quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:56 schreef monkeybrain het volgende:
Voor degene die Dion gaan missen, FP heeft voor enkele dollars een mooie substitutie![]()
[ afbeelding ]
# One of the latest technology.
# The toy parrot can sing, open its mouth and talk, flap its wings, shake its head, and shake its body.
quote:
Nee. maar 17 cmquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:06 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
besef nu pas hoe leuk ie eigenlijk is...
Mooie prijs voor 8 dollar, volgens mij een grote vogel![]()
http://www.focalprice.com/YE017X/Toy_Parrot.html
Is een muis voor je laptop, lijkt me best handig.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:15 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Waar is dat ding voor om je vinger eigenlijk voor?
Niks voor mij dus, ik internet altijd zonder broek aanquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:16 schreef Deezertje het volgende:
Ik heb precies dezelfde vinger muis voor 3 dollar van eBay.Je hebt dus 2x zoveel betaald...
Maar hij werkt wel, je broek is je muis mat
En je bent bang dat je dan perongeluk je vinger inclusief muis in je kont stopt?quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:13 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Niks voor mij dus, ik internet altijd zonder broek aan
quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:16 schreef Semmm het volgende:
[..]
En je bent bang dat je dan perongeluk je vinger inclusief muis in je kont stopt?
![]()
Lekker uitpakken en vervolgens ligt het in een hoek te stoffen, het Chinese virusquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:34 schreef Skiet het volgende:
4X Kanen binnen. Hiervan was 1 paar Kanon en 3 paar Kanen.. nog niet getest. Net pas uitgepakt.
Is het echt niks? De reviews zijn wel goed. Ik wil er misschien 2 voor m'n neefje halen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:33 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Voordat Chinese webshops bestonden haalde ik dit soort zut altijd bij de Lidl en Aldi, om na gebruik weer terug te brengenMij viel toen op dat het bereik bagger is, 5 meter ofzo. Dat 2-kanaal systeem bestuurt ook heel slecht.
Eerlijk gezegd neus ik al sinds gisterenavond rond bij de shops en taobaoquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:58 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
Is het echt niks? De reviews zijn wel goed. Ik wil er misschien 2 voor m'n neefje halen.
Weet ik veelquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:25 schreef monkeybrain het volgende:
Vanavond allemaal bij Semmm op de kamer gaan kijken
Maar geven ze die gratis weg? Wat voor actie is dit?
Je sloffen natuurlijkquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:29 schreef Jeffrey_San het volgende:
Vandaag pakketje binnen van ebay met een mini-mp3 speler
en een briefje van een pakket dat ik morgen op kan halen, ben benieuwd wat het is
Heb je nog de advertentielink, ben benieuwd als je wel het aantal GBs krijgt waarvoor je betaald hebt, of dat je memory gehacked is... zou je even willen testen met dit programmatje (kies voor Engels en dan je MP3 speler) dan kijkt ie als ie alles weg kan schrijven wat de MP3 speler zegt dat ie heeft... http://tinyurl.com/ebaymp3quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:29 schreef Jeffrey_San het volgende:
Vandaag pakketje binnen van ebay met een mini-mp3 speler
en een briefje van een pakket dat ik morgen op kan halen, ben benieuwd wat het is
Wat doe je nu, koop die tafel manquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:29 schreef Semmm het volgende:
[..]
Weet ik veel![]()
![]()
Maar door JOU ga ik dat tv meubel niet meer kopen, denk toch dat het dit wordt:
http://www.pixmania.nl/nl(...)el-ffsf1b-zwart.html
http://www.pixmania.nl/nl/nl/3605402/art/philips/complete-home-cinema-hts3.html?srcid=9185&Partenaire=Kieskeurig&CodePromo=oui
quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:54 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Wat doe je nu, koop die tafel man![]()
Dat is een betere keushoewel ik geen Philips fan ben
Het is zo een mp3-speler waar micro-sd kaarten in gaan.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:41 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Heb je nog de advertentielink, ben benieuwd als je wel het aantal GBs krijgt waarvoor je betaald hebt, of dat je memory gehacked is... zou je even willen testen met dit programmatje (kies voor Engels en dan je MP3 speler) dan kijkt ie als ie alles weg kan schrijven wat de MP3 speler zegt dat ie heeft... http://tinyurl.com/ebaymp3
Heb je een linkje, ik zit alleen op bagger FOK voor deze topicquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:56 schreef Semmm het volgende:
[..]
Wat wil je nou
![]()
Ik heb op fok een topic geopend over die tafel en iedereen zei dat het bagger was omdat of de tafel gaat trillen, of het geluid is kut omdat ze de trillingen onderdrukken
Mijn pakketje was op 26 dec verzonden en ook nog niet ontvangenquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:18 schreef Jeffrey_San het volgende:
Eerlijk gezegd snap ik je eerste zin niet. Maarja. Even verder.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:28 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd neus ik al sinds gisterenavond rond bij de shops en taobao![]()
Ik zie dat deze koplampjes en achterlampjes hebben![]()
Het punt is dit, de besturing is nogal onnauwkeurig. Je kunt geen gematigd gas geven of sturen, daarom zijn ze ook zo goedkoop en heb je drukknopjes. Na 5 minuten staat ie ook weer stil. Op tegels gaat ie ook telkens van richting veranderen bij elke voeg![]()
Bij de Action haal je voor 15 euro een schaal 1:18 ding met zo'n pistool afstandbediening. Geen idee of deze wel gematigde besturing hebben maar dat ziet er een stuk spectaculairder uit.
Om even aan te geven dat het niet een no-brainer aankoop is. Het zijn wel leuke hebbedingetjes die kleine
monkeybrain kijkt sinds gisteravond al op DX, DP, etc naar die RC-autootjes of wat het ook zijn. Dat bedoelt hij.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:03 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd snap ik je eerste zin niet. Maarja. Even verder.
Ik koop wel wat anders, vind t lullig als ik m'n neefje opzadel met rommel. Maar ben nu op zoek naar een voetbaltenue/shirt van Nederlands elftal op Taobao. Wel goedkoop natuurlijk.
Ok dan gaat het dat niet worden. Toch maar zoeken naar een Nederlands Elftal shirt. Iemand tips of een linkje?? Wel cheap natuurlijk.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:19 schreef monkeybrain het volgende:
Zegt de allochtoon tegen Thijs
Het is geen rommel maar 5 euro is een 5 euro product![]()
\quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:23 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
Ok dan gaat het dat niet worden. Toch maar zoeken naar een Nederlands Elftal shirt. Iemand tips of een linkje?? Wel cheap natuurlijk.
De tempratuur functie van die dingen die werkt nooit bij mijquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:46 schreef Skiet het volgende:
Iemand nog een wekker/lamp nodig?
[ afbeelding ]
http://popbuying.com/deta(...)d_Temperature_-27347
$ 4,79
is dit om bijvoorbeeld je xbox op te nemen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:02 schreef lawlhalla het volgende:
pakketje binnen![]()
apparaatje doet het, nog eventjes kloten met PAL en NTSC want hij neemt geen pal 60 op!
[ afbeelding ]
Ja, je gaat de cel inquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:19 schreef jopiede het volgende:
Net weer een ziek pakket kanens besteld, 2x md-62 2xgrote headphone en 1x zo'n nieuw premium. Maar totaal is 23 euro ofzo. Je mag alleen bestellen tot een bedrag van 22 euro. Het is wel een groot pakket, zouden ze het aanpakken?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je even op DX kijken...quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:22 schreef mug89 het volgende:
[..]
is dit om bijvoorbeeld je xbox op te nemen?
zijn die dingen er eigenlijk? op chinese webshops dan he..
op google die dingen wel te vinden, maar 80 euro ofzo, ff teveel voor een beetje kutten
quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:23 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ja, je gaat de cel inNouw die box van die grote headphones zijn echt groot, maargoed. Het gaat me meer om de invoer belasting enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:27 schreef jopiede het volgende:
[..]
Nouw die box van die grote headphones zijn echt groot, maargoed. Het gaat me meer om de invoer belasting enzo
Ach die tracking heb je weinig aan. Kan je zien wanneer het naar NL gaat. Merk het vanzelf wel wanneer ze voor de deur staan.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:36 schreef jopiede het volgende:
Hmm, ja waarom niet? Ik wil graag ze allemaal tegelijk hebben, want er zit ook dan direct tracking opMaargoed, ik zie het wel.
Dan moet je hem in tweeën splitsen en vervolgens iets extra's erbij doen voor een 2e trackingnummerquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:36 schreef jopiede het volgende:
Hmm, ja waarom niet? Ik wil graag ze allemaal tegelijk hebben, want er zit ook dan direct tracking opMaargoed, ik zie het wel.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:50 schreef jack-peng het volgende:
Recently new items in popbuying with video.
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.search-27187
.....
Een tijdje geleden gaf Jack een linkje met eentje voor 22 dollar. Als je met broekje wil dan ben ik ze alleen nog maar hier tegen gekomen:quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:23 schreef thijs1994 het volgende:
Ok dan gaat het dat niet worden. Toch maar zoeken naar een Nederlands Elftal shirt. Iemand tips of een linkje?? Wel cheap natuurlijk.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:57 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Een tijdje geleden gaf Jack een linkje met eentje voor 22 dollar. Als je met broekje wil dan ben ik ze alleen nog maar hier tegen gekomen:
http://www.ebaysoccer.com(...)rsey-and-shorts.html
ja ik heb hem expres voor mn xbox besteld.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:22 schreef mug89 het volgende:
[..]
is dit om bijvoorbeeld je xbox op te nemen?
zijn die dingen er eigenlijk? op chinese webshops dan he..
op google die dingen wel te vinden, maar 80 euro ofzo, ff teveel voor een beetje kutten
Kan je er ook Video's mee omzetten naar je pc?quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:11 schreef lawlhalla het volgende:
[..]
ja ik heb hem expres voor mn xbox besteld.
maar deze moet je dus NIET hebben.
je moet deze hebben : http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.26319 :| !!!!!!!
die ik heb ondersteund geen pal-60.wat alle xbox games wel doen. je moet eventjes kijken welke games je op wilt nemen. want pal-50 werkt perfect. Maar ik moet hem dus op ntsc zetten, en dat is zwart wit. Ik wilde mijn tekken 6 replays opnemen... en tekken 6 ondersteund alleen pal-60 helaas.
het werkt dus wel voor oudere consoles, tv's en andere troep wat je op wilt nemen.
dus bij deze gelijk een oproep : heeft iemand hem nodig ?ik heb die andere net besteld.
Ja dat kan. ( als je tv een AV out out heeft )quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:12 schreef Jeffrey_San het volgende:
[..]
Kan je er ook Video's mee omzetten naar je pc?
Skiet is dol op dellen, de viespeukquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |