je hebt bij popbuying van die LCD keychains, ik heb er net 2 binnen van renault en citroen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:00 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Ik wil me iets van Taobao bestellen met iets van Mercedes of BMW, weet alleen niet wat. Ik dacht aan stickers ofzo, maar die gooi ik daarna toch weg. Iemand een leuk ideetje?
Gewoon cr123 charger op ebay intikken, internationaal, goedkoopste bovenaanquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:04 schreef MacorgaZ het volgende:
Sleutelhanger, keycord, etc. Heb je een Mercedes of BMW dan?
Heeft iemand nog voor die $1,31-zaklampjes ergens extra oplaadbare batterijen + oplader gekocht? Herinner me dat iemand zei dat die op eBay het goedkoopst waren, klopt dat of niet?
Vind dat spul zo standaard, ik zocht net ook op poster (in het chinees dan) maar daar kon hij niks op vinden raar genoeg. Weet iemand wat het goede chinese woord dan daarvoor is? (Ik kan me niet voorstellen dat ze geen BMW posters hebbenquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:04 schreef MacorgaZ het volgende:
Heeft iemand nog voor die $1,31-zaklampjes ergens extra oplaadbare batterijen + oplader gekocht? Herinner me dat iemand zei dat die op eBay het goedkoopst waren, klopt dat of niet?
Wil je nog goedkoper en enkel cr123a laden is DIT ook een optie.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:04 schreef MacorgaZ het volgende:
Die kan alleen 2 batterijen laden toch?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:02 schreef PedroN het volgende:
[..]
Wil je nog goedkoper en enkel cr123a laden is DIT ook een optie.
Iemand die nog een bestelling van de lampjes had gedaan de laatste dagen waarvan de order op Internal review stond nog iets ervan gehoord?
Bij mij blijft het op review staan, ben benieuwd!
Die wou ik, je was me voor!quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:06 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Die kan alleen 2 batterijen laden toch?
Ik heb trouwens een "Salon DIY Elegant Sexy Hair Band Braider Curler Roller" gewonnen bij Suntek![]()
Mijn bestelling staat ook nog Internal review. Ik heb gisteren uiteindelijk toch een mail kunnen versturen naar support waar ik nog geen antwoord heb op gekregen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:02 schreef PedroN het volgende:
[..]
Wil je nog goedkoper en enkel cr123a laden is DIT ook een optie.
Iemand die nog een bestelling van de lampjes had gedaan de laatste dagen waarvan de order op Internal review stond nog iets ervan gehoord?
Bij mij blijft het op review staan, ben benieuwd!
quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:10 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik ben snelle Jopie
Mijn schaamhaar eens lekker stylen![]()
Weet ik niet, staat er niet bij. Ik zie het wel en anders doe ik er gewoon 2 batterijen tegelijk in, heb zat van die batterijen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:06 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Die kan alleen 2 batterijen laden toch?
Ik heb trouwens een "Salon DIY Elegant Sexy Hair Band Braider Curler Roller" gewonnen bij Suntek![]()
Ligt eraan wat er in zitquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:18 schreef Jeffrey_San het volgende:
Een Pakketje van Jack dat op 23 Dec. HKP heeft verlaten.
Duurt wel lang om het te ontvangen, moet ik me zorgen maken??
Omg! Dat is wel heel erg lang jaquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:18 schreef Jeffrey_San het volgende:
Een Pakketje van Jack dat op 23 Dec. HKP heeft verlaten.
Duurt wel lang om het te ontvangen, moet ik me zorgen maken??
Maar je bent 16quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:57 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Vind dat spul zo standaard, ik zocht net ook op poster (in het chinees dan) maar daar kon hij niks op vinden raar genoeg. Weet iemand wat het goede chinese woord dan daarvoor is? (Ik kan me niet voorstellen dat ze geen BMW posters hebben)
Nee, ik heb geen Mercedes of BMW, maar ik rij graag BMW. Mercedes eigenlijk niet, maar die ster is mooi![]()
Er zitten KUggs inquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:23 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Omg! Dat is wel heel erg lang ja
Ik doe me alleen zo voor dat ik geile meisjes hier op fok kan ontmoeten en neuken. Vandaar dat ik ook vaak in het puber en tiener dinges gedeelte post.quote:
Dan moet je je zorgen maken om je smaakquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:26 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Ik doe me alleen zo voor dat ik geile meisjes hier op fok kan ontmoeten en neuken. Vandaar dat ik ook vaak in het puber en tiener dinges gedeelte post.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
Precies dat!quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:28 schreef Zapper het volgende:
[..]
Dan moet je je zorgen maken om je smaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |