Had ook 18 dec. verstuurd, en pas gisteren kwam het netjes aan met de TNT.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:21 schreef roald17 het volgende:
Nog even 1 vraagje,, op 10 december heb ik iets besteld,
18 december is het verstuurd door dealextreme,
24 december is het uit hongkong post verzonden: The item (RB28XXXXX) left Hong Kong for its destination on 24-Dec-2009
Ik dacht dat ik het dan wel zou moeten hebben ondertussen,, waarneer denken jullie dat ik het krijg?
Bij superdeal zijn ze gratis.quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:42 schreef mickeyD het volgende:
werkt idd nog steeds niet..
wilde net ff de status van mn bestelling bekijken..
een ipoot 8gb!![]()
zie wel hoeveel GB dr in zit..
hij heeft zoveel modellen op zn site staan..
ik had de 5th gen. met camera bestelt..
had net zo goed die van superdeal kunnen laten overkomen geloof ik..
dan had ik er 3 gehad voor dat geld..![]()
PopBuying is de grootste Rubix Cube handelaar van heel China.quote:
gewoon een heleboel inslaanquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:05 schreef Arboxx het volgende:
Name Quantity Unit Price Subtotal
Cyan Ink Cartridge for Epson T0692
Freebie 1 US$0 US$0
Total: US$0.00
Shipping: US$0
Tax: US$0.00
GRAND TOTAL: US$0.00
Leuk, alleen heb ik geen Epson T0692 ^^
Ik heb nu al een stuk of 7 keer gedrukt, en zelfs bij die waardeloze dingen die niemand (neem ik aan) wilt hebben win ik nog niet eens. Wat de fuck doe ik fout?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:05 schreef Arboxx het volgende:
Name Quantity Unit Price Subtotal
Cyan Ink Cartridge for Epson T0692
Freebie 1 US$0 US$0
Total: US$0.00
Shipping: US$0
Tax: US$0.00
GRAND TOTAL: US$0.00
Leuk, alleen heb ik geen Epson T0692 ^^
Ohnee, is ie nu voor goed weg?quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:33 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
[Forum] Banmeldtopic - De reeks die na 300 posts onderbreekt.
Ik heb een tijdje geleden een olifantenpak gespot, maar die was 94 dollar, heb ff een balletje opgegooid bij mijn vrienden, als er een stuk of 5 ook zo'n pak zouden willen kan het misschien wel voor onder de ¤50 is wel warm, maar wel geniaal.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:12 schreef Granaatappel het volgende:
Carnaval begint er nu echt aan te komen.
Zijn er al ideeën gepost van TaoBao e.d.??
Ok Patrick uit Limburg!quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:00 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Ik heb nu al een stuk of 7 keer gedrukt, en zelfs bij die waardeloze dingen die niemand (neem ik aan) wilt hebben win ik nog niet eens. Wat de fuck doe ik fout?
EDIT: nvm, ik heb net een of ander ding gewonnen![]()
![]()
![]()
![]()
EDIT2: Wilt iemand hem? Stuur ff gegevens, dan krijg je dat ding. Ik kan er namelijk niks mee...![]()
EDIT3: WAAAUW! Die dingen worden verkocht op eBay voor 15 euro, en ik had nog geen pm, dus heb ik hem zelf maar gekocht!(Het beste is de naam vermelding op de site!)
RIP Dionquote:
En met je dronken kop je 2e slurf uit je broek laten hangenquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:27 schreef Grav1ty het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje geleden een olifantenpak gespot, maar die was 94 dollar, heb ff een balletje opgegooid bij mijn vrienden, als er een stuk of 5 ook zo'n pak zouden willen kan het misschien wel voor onder de ¤50 is wel warm, maar wel geniaal.
Bblaablablablablaquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:45 schreef Twizu het volgende:
[..]
RIP Dion![]()
Ik stel voor dat we één topic stilte doen ter nage- dachtenis aan hem.![]()
Daarom juist!quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:51 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Bblaablablablabla![]()
Mis je 'm nou serieus?Kan me afgelopen 3 topics geen enkel nuttige post van 'm herinneren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |