quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:29 schreef Semmm het volgende:
StopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi
Gewoon ff bellen, dit soort telefoontjes krijgen ze dagelijks johquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:58 schreef robbey het volgende:
heeft iemand al eens contact gehad met fedex?
Ik krijg een brief van hun dat ik 17 euro nogwat bij moet betalen. hun geven aan dat de waarde 146 dollar is terwijl ik er maar 14,60 dollar voor betaald heb... (zo'n md80)
je krijgt gewoon een rekening zonder een duidelijk telefoonnummer voor vragen...
Gewoon even bellen en dan te horen krijgen dat de verzender geen goede factuur er heeft bijgedaan. En dan heb je pech ookal kan je bewijzen dat jij minder heb betaald. Heb het ook al eens meegemaakt. Schijtziek word je van die vervoerdersquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:58 schreef robbey het volgende:
heeft iemand al eens contact gehad met fedex?
Ik krijg een brief van hun dat ik 17 euro nogwat bij moet betalen. hun geven aan dat de waarde 146 dollar is terwijl ik er maar 14,60 dollar voor betaald heb... (zo'n md80)
je krijgt gewoon een rekening zonder een duidelijk telefoonnummer voor vragen...
Ik hoop toch echt op iets meer begrip, anders kan hij/zij aan de lijn die MD80 ergens insteken waar de zon niet schijnt... Dan koop ik liever een nieuwe,quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:08 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Gewoon even bellen en dan te horen krijgen dat de verzender geen goede factuur er heeft bijgedaan. En dan heb je pech ookal kan je bewijzen dat jij minder heb betaald. Heb het ook al eens meegemaakt. Schijtziek word je van die vervoerders
Hehe heb dr hiero nog wel eentje over,, voor dat geld kan je btw z'n echt 2MP MD80 kopenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:13 schreef robbey het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt op iets meer begrip, anders kan hij/zij aan de lijn die MD80 ergens insteken waar de zon niet schijnt... Dan koop ik liever een nieuwe,
Dan maak ik ze daar in China liever blij met dat geld.
Ik zou nog een weekje wachten ong..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:21 schreef roald17 het volgende:
Nog even 1 vraagje,, op 10 december heb ik iets besteld,
18 december is het verstuurd door dealextreme,
24 december is het uit hongkong post verzonden: The item (RB28XXXXX) left Hong Kong for its destination on 24-Dec-2009
Ik dacht dat ik het dan wel zou moeten hebben ondertussen,, waarneer denken jullie dat ik het krijg?
idd down; nouja meer weet ik dr ook niet over ..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:22 schreef Skiet het volgende:
popbuying.com offline zie ik... iemand die meer weet?
bah vanavond kan ik niet meer slapen, wat schrikken poeh heequote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:01 schreef PedroN het volgende:
Geef het maar toe, een aantal van jullie schrok zich de tering
Was @ Gmail talkquote:Peng: HI! are you here? can you open popbuying.com now ?
me: Hi jack
Peng: HI! Hans,please tell me if you can open popbuying now
me: Im sorry i cant open it
Peng: OK...I will call the server staff
Thank you
Hehe hier ook alquote:
Nou Rachel die trekt aardig wat poten uit hoor, vergis je daar niet in. Daarom mail ik altijd naar Jack. Heb eens hetzelfde requestje naar beide gestuurd op het zelfde tijdstip. Jack, ik kreeg binnen 10 minuten bericht terug, vroeg 12$, Rachel, die de dag erop terugmailde, vroeg 16$! Dus:quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:25 schreef Trekkaas het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik wordt afgezet door Rachel. Zij vraagt 44$ voor iets, terwijl als je het door de Dealperfect Price calculator haalt, het 39$ kost. Ook als ik meerdere dingen wil bestellen geeft ze géén korting op de handling fee, dat is op PBpurchase niet zo.
Oo ja, ik had 2 dingen besteld op Taobao voor 100$, jammer genoeg waren die allebei niet op voorraad. En toen ik om refund aan Jackie vroeg, kwam opeens die Tiffany () die me refund wou geven. Uiteindelijk heeft het me 5 weken geduurd voor dat ik daadwerkelijk mijn geld terug kreeg!
-1 voor Jack
[Forum] Banmeldtopic - De reeks die na 300 posts onderbreekt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:17 schreef Zapper het volgende:
Uh-oh wat is er met lieve Dion gebeurd?
Had ook 18 dec. verstuurd, en pas gisteren kwam het netjes aan met de TNT.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:21 schreef roald17 het volgende:
Nog even 1 vraagje,, op 10 december heb ik iets besteld,
18 december is het verstuurd door dealextreme,
24 december is het uit hongkong post verzonden: The item (RB28XXXXX) left Hong Kong for its destination on 24-Dec-2009
Ik dacht dat ik het dan wel zou moeten hebben ondertussen,, waarneer denken jullie dat ik het krijg?
Bij superdeal zijn ze gratis.quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:42 schreef mickeyD het volgende:
werkt idd nog steeds niet..
wilde net ff de status van mn bestelling bekijken..
een ipoot 8gb!![]()
zie wel hoeveel GB dr in zit..
hij heeft zoveel modellen op zn site staan..
ik had de 5th gen. met camera bestelt..
had net zo goed die van superdeal kunnen laten overkomen geloof ik..
dan had ik er 3 gehad voor dat geld..![]()
PopBuying is de grootste Rubix Cube handelaar van heel China.quote:
gewoon een heleboel inslaanquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:05 schreef Arboxx het volgende:
Name Quantity Unit Price Subtotal
Cyan Ink Cartridge for Epson T0692
Freebie 1 US$0 US$0
Total: US$0.00
Shipping: US$0
Tax: US$0.00
GRAND TOTAL: US$0.00
Leuk, alleen heb ik geen Epson T0692 ^^
Ik heb nu al een stuk of 7 keer gedrukt, en zelfs bij die waardeloze dingen die niemand (neem ik aan) wilt hebben win ik nog niet eens. Wat de fuck doe ik fout?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:05 schreef Arboxx het volgende:
Name Quantity Unit Price Subtotal
Cyan Ink Cartridge for Epson T0692
Freebie 1 US$0 US$0
Total: US$0.00
Shipping: US$0
Tax: US$0.00
GRAND TOTAL: US$0.00
Leuk, alleen heb ik geen Epson T0692 ^^
Ohnee, is ie nu voor goed weg?quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:33 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
[Forum] Banmeldtopic - De reeks die na 300 posts onderbreekt.
Ik heb een tijdje geleden een olifantenpak gespot, maar die was 94 dollar, heb ff een balletje opgegooid bij mijn vrienden, als er een stuk of 5 ook zo'n pak zouden willen kan het misschien wel voor onder de ¤50 is wel warm, maar wel geniaal.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:12 schreef Granaatappel het volgende:
Carnaval begint er nu echt aan te komen.
Zijn er al ideeën gepost van TaoBao e.d.??
Ok Patrick uit Limburg!quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:00 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Ik heb nu al een stuk of 7 keer gedrukt, en zelfs bij die waardeloze dingen die niemand (neem ik aan) wilt hebben win ik nog niet eens. Wat de fuck doe ik fout?
EDIT: nvm, ik heb net een of ander ding gewonnen![]()
![]()
![]()
![]()
EDIT2: Wilt iemand hem? Stuur ff gegevens, dan krijg je dat ding. Ik kan er namelijk niks mee...![]()
EDIT3: WAAAUW! Die dingen worden verkocht op eBay voor 15 euro, en ik had nog geen pm, dus heb ik hem zelf maar gekocht!(Het beste is de naam vermelding op de site!)
RIP Dionquote:
En met je dronken kop je 2e slurf uit je broek laten hangenquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:27 schreef Grav1ty het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje geleden een olifantenpak gespot, maar die was 94 dollar, heb ff een balletje opgegooid bij mijn vrienden, als er een stuk of 5 ook zo'n pak zouden willen kan het misschien wel voor onder de ¤50 is wel warm, maar wel geniaal.
Bblaablablablablaquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:45 schreef Twizu het volgende:
[..]
RIP Dion![]()
Ik stel voor dat we één topic stilte doen ter nage- dachtenis aan hem.![]()
Daarom juist!quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:51 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Bblaablablablabla![]()
Mis je 'm nou serieus?Kan me afgelopen 3 topics geen enkel nuttige post van 'm herinneren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |