quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:04 schreef Twizu het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
Dit is schrikken...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:01 schreef PedroN het volgende:
Geef het maar toe, een aantal van jullie schrok zich de tering
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:12 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dit is schrikken...Dit ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
quote:hmmm word wel onduidelijk zo ; en ik snap ook best dat jack/rachel/tiffany soms emails overslaan:
Ze hebben allemaal een Dealperfectcs email account, een Popbuying email ; en nu zie ik dus ook dat ze ook nog een pbpurchasecs01@gmail.com (Rachel-Lin) or pbpurchasecs02@gmail.com (Tiffany). hebben ..
zucht, en volgens tifanny zijn het allemaal aparte email adressen ( dus geen aliassen naar bijv dealperfect ofzo)
Btw wil ik jullie er even op melden dat je moet oppassen met het orderen van de ipots van Jack zn site.
Ik heb tiffany ( en jack wist het ook niet) uitgelegd dat het geheugen wat er op het schermpje staat bij settings niet het echte geheugen hoeft te zijn; dit wisten ze dus niet ; zei dachten dat als er 8GB bijv stond het ook echt 8 GB is!
TIffany heeft mijn Taobao ipot ook even getest vanmiddag van de 8GB bleef er nog maar 2 GB over; en ze vroegen er 34$ voor; nou dat is een 2 GB ipot dus zeker niet waard, ze gaan nu kijken of ze mogelijk een refund van de supplier op TB kunnen krijgen.. ik ben benieuwd ( heb namelijk al van de zelfde supplier een roze ipot voor het vrouwtje ontvangen ; die zal dus ook wel 2 GB zijn .. 28$ voor betaald.
( en dan kun je zeggen van ; jaa voor die prijs weet je dat je geen 8 gb krijgt, maar de supplier heeft het icoontje dat betekend dat alles wat zijn advertentie staat overeen komt met het product.. dus vandaar)
test dus even je memory met de h2testw 1.4 !
Nou tiffany vertelde dat ze de gene op de site ook zo beoordeelde op 8 gb ; als het maar op het schermpje stond; al was het wel een vertrouwde supplier ofzo.quote:Die op de site geloof ik wel van dat ze echt zijn. Ik snap ook niet waarom er zoveel mensen dus het allemaal via Taobao laten bestellen want is alleen meer risico dat het mis is.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:15 schreef Semmm het volgende:
[..]
Dit ookDe naam heeft meer met deze film te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chilled monkeybrains
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik hoop dat dit topic voor altijd dicht gaat
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:19 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
De naam heeft meer met deze film te makenChilled monkeybrains
![]()
[ afbeelding ]
Ik ook 2, ook van ebayquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:31 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vanavond weer de pakjesman
Dit keer met iets van ebay
4 pakjes op een dag![]()
![]()
![]()
Richting Nederland, Ja... België, Neenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:52 schreef Unreal88 het volgende:
Ja, volgens mij zit het tempo er flink in, bij HKPost
Gek. Rachel zet mij verder nooit af. Haar prijzen zijn prima, altijd een leuke korting als ik meerdere dingen bestel, en ze helpt me altijd prima. Die price calculator klopt verder niet precies hè? Het is slechts een schatting en die chinezen daar moeten ook winst maken natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:25 schreef Trekkaas het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik wordt afgezet door Rachel. Zij vraagt 44$ voor iets, terwijl als je het door de Dealperfect Price calculator haalt, het 39$ kost. Ook als ik meerdere dingen wil bestellen geeft ze géén korting op de handling fee, dat is op PBpurchase niet zo.
Ja, bij sommige van mijn orders kreeg ik ook ineens berichten van Tiffany die ik niet wilde. Maar Tiffany handelde wel bij mij alles netjes af dus ik ben verder tevreden.quote:Oo ja, ik had 2 dingen besteld op Taobao voor 100$, jammer genoeg waren die allebei niet op voorraad. En toen ik om refund aan Jackie vroeg, kwam opeens die Tiffany () die me refund wou geven. Uiteindelijk heeft het me 5 weken geduurd voor dat ik daadwerkelijk mijn geld terug kreeg!
-1 voor Jack
Jaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:58 schreef Unreal88 het volgende:
Jack heeft iets de 30e de deur uit gedaan en het is vandaag left for its destination.. Dan is het overmorgen hier toch? Duurt het maar een weekje
http://search1.taobao.com/browse/0/n-g,zgz4zmv74m-------2-------b--40--commend-0-all-0.htm?ssid=e-s1&at_topsearch=1quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:55 schreef jopiede het volgende:
Weet iemand nog de perfecte search voor zwembroeken op taobao? Bij vertalen zwembroek-->chinees krijg je alleen vrouwen spullen. Zoek ik niet echt
de middelstequote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:27 schreef tokko1 het volgende:
Aaaah dit topic is echt![]()
M'n MD80 van ebay binnen 1vd2 .. maar welke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |