Had ook 18 dec. verstuurd, en pas gisteren kwam het netjes aan met de TNT.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:21 schreef roald17 het volgende:
Nog even 1 vraagje,, op 10 december heb ik iets besteld,
18 december is het verstuurd door dealextreme,
24 december is het uit hongkong post verzonden: The item (RB28XXXXX) left Hong Kong for its destination on 24-Dec-2009
Ik dacht dat ik het dan wel zou moeten hebben ondertussen,, waarneer denken jullie dat ik het krijg?
Bij superdeal zijn ze gratis.quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:42 schreef mickeyD het volgende:
werkt idd nog steeds niet..
wilde net ff de status van mn bestelling bekijken..
een ipoot 8gb!![]()
zie wel hoeveel GB dr in zit..
hij heeft zoveel modellen op zn site staan..
ik had de 5th gen. met camera bestelt..
had net zo goed die van superdeal kunnen laten overkomen geloof ik..
dan had ik er 3 gehad voor dat geld..![]()
PopBuying is de grootste Rubix Cube handelaar van heel China.quote:
gewoon een heleboel inslaanquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:05 schreef Arboxx het volgende:
Name Quantity Unit Price Subtotal
Cyan Ink Cartridge for Epson T0692
Freebie 1 US$0 US$0
Total: US$0.00
Shipping: US$0
Tax: US$0.00
GRAND TOTAL: US$0.00
Leuk, alleen heb ik geen Epson T0692 ^^
Ik heb nu al een stuk of 7 keer gedrukt, en zelfs bij die waardeloze dingen die niemand (neem ik aan) wilt hebben win ik nog niet eens. Wat de fuck doe ik fout?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:05 schreef Arboxx het volgende:
Name Quantity Unit Price Subtotal
Cyan Ink Cartridge for Epson T0692
Freebie 1 US$0 US$0
Total: US$0.00
Shipping: US$0
Tax: US$0.00
GRAND TOTAL: US$0.00
Leuk, alleen heb ik geen Epson T0692 ^^
Ohnee, is ie nu voor goed weg?quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:33 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
[Forum] Banmeldtopic - De reeks die na 300 posts onderbreekt.
Ik heb een tijdje geleden een olifantenpak gespot, maar die was 94 dollar, heb ff een balletje opgegooid bij mijn vrienden, als er een stuk of 5 ook zo'n pak zouden willen kan het misschien wel voor onder de ¤50 is wel warm, maar wel geniaal.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:12 schreef Granaatappel het volgende:
Carnaval begint er nu echt aan te komen.
Zijn er al ideeën gepost van TaoBao e.d.??
Ok Patrick uit Limburg!quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:00 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Ik heb nu al een stuk of 7 keer gedrukt, en zelfs bij die waardeloze dingen die niemand (neem ik aan) wilt hebben win ik nog niet eens. Wat de fuck doe ik fout?
EDIT: nvm, ik heb net een of ander ding gewonnen![]()
![]()
![]()
![]()
EDIT2: Wilt iemand hem? Stuur ff gegevens, dan krijg je dat ding. Ik kan er namelijk niks mee...![]()
EDIT3: WAAAUW! Die dingen worden verkocht op eBay voor 15 euro, en ik had nog geen pm, dus heb ik hem zelf maar gekocht!(Het beste is de naam vermelding op de site!)
RIP Dionquote:
En met je dronken kop je 2e slurf uit je broek laten hangenquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:27 schreef Grav1ty het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje geleden een olifantenpak gespot, maar die was 94 dollar, heb ff een balletje opgegooid bij mijn vrienden, als er een stuk of 5 ook zo'n pak zouden willen kan het misschien wel voor onder de ¤50 is wel warm, maar wel geniaal.
Bblaablablablablaquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:45 schreef Twizu het volgende:
[..]
RIP Dion![]()
Ik stel voor dat we één topic stilte doen ter nage- dachtenis aan hem.![]()
Daarom juist!quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:51 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Bblaablablablabla![]()
Mis je 'm nou serieus?Kan me afgelopen 3 topics geen enkel nuttige post van 'm herinneren
je hebt bij popbuying van die LCD keychains, ik heb er net 2 binnen van renault en citroen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:00 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Ik wil me iets van Taobao bestellen met iets van Mercedes of BMW, weet alleen niet wat. Ik dacht aan stickers ofzo, maar die gooi ik daarna toch weg. Iemand een leuk ideetje?
Gewoon cr123 charger op ebay intikken, internationaal, goedkoopste bovenaanquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:04 schreef MacorgaZ het volgende:
Sleutelhanger, keycord, etc. Heb je een Mercedes of BMW dan?
Heeft iemand nog voor die $1,31-zaklampjes ergens extra oplaadbare batterijen + oplader gekocht? Herinner me dat iemand zei dat die op eBay het goedkoopst waren, klopt dat of niet?
Vind dat spul zo standaard, ik zocht net ook op poster (in het chinees dan) maar daar kon hij niks op vinden raar genoeg. Weet iemand wat het goede chinese woord dan daarvoor is? (Ik kan me niet voorstellen dat ze geen BMW posters hebbenquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:04 schreef MacorgaZ het volgende:
Heeft iemand nog voor die $1,31-zaklampjes ergens extra oplaadbare batterijen + oplader gekocht? Herinner me dat iemand zei dat die op eBay het goedkoopst waren, klopt dat of niet?
Wil je nog goedkoper en enkel cr123a laden is DIT ook een optie.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:04 schreef MacorgaZ het volgende:
Die kan alleen 2 batterijen laden toch?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:02 schreef PedroN het volgende:
[..]
Wil je nog goedkoper en enkel cr123a laden is DIT ook een optie.
Iemand die nog een bestelling van de lampjes had gedaan de laatste dagen waarvan de order op Internal review stond nog iets ervan gehoord?
Bij mij blijft het op review staan, ben benieuwd!
Die wou ik, je was me voor!quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:06 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Die kan alleen 2 batterijen laden toch?
Ik heb trouwens een "Salon DIY Elegant Sexy Hair Band Braider Curler Roller" gewonnen bij Suntek![]()
Mijn bestelling staat ook nog Internal review. Ik heb gisteren uiteindelijk toch een mail kunnen versturen naar support waar ik nog geen antwoord heb op gekregen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:02 schreef PedroN het volgende:
[..]
Wil je nog goedkoper en enkel cr123a laden is DIT ook een optie.
Iemand die nog een bestelling van de lampjes had gedaan de laatste dagen waarvan de order op Internal review stond nog iets ervan gehoord?
Bij mij blijft het op review staan, ben benieuwd!
quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:10 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik ben snelle Jopie
Mijn schaamhaar eens lekker stylen![]()
Weet ik niet, staat er niet bij. Ik zie het wel en anders doe ik er gewoon 2 batterijen tegelijk in, heb zat van die batterijen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:06 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Die kan alleen 2 batterijen laden toch?
Ik heb trouwens een "Salon DIY Elegant Sexy Hair Band Braider Curler Roller" gewonnen bij Suntek![]()
Ligt eraan wat er in zitquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:18 schreef Jeffrey_San het volgende:
Een Pakketje van Jack dat op 23 Dec. HKP heeft verlaten.
Duurt wel lang om het te ontvangen, moet ik me zorgen maken??
Omg! Dat is wel heel erg lang jaquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:18 schreef Jeffrey_San het volgende:
Een Pakketje van Jack dat op 23 Dec. HKP heeft verlaten.
Duurt wel lang om het te ontvangen, moet ik me zorgen maken??
Maar je bent 16quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:57 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Vind dat spul zo standaard, ik zocht net ook op poster (in het chinees dan) maar daar kon hij niks op vinden raar genoeg. Weet iemand wat het goede chinese woord dan daarvoor is? (Ik kan me niet voorstellen dat ze geen BMW posters hebben)
Nee, ik heb geen Mercedes of BMW, maar ik rij graag BMW. Mercedes eigenlijk niet, maar die ster is mooi![]()
Er zitten KUggs inquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:23 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Omg! Dat is wel heel erg lang ja
Ik doe me alleen zo voor dat ik geile meisjes hier op fok kan ontmoeten en neuken. Vandaar dat ik ook vaak in het puber en tiener dinges gedeelte post.quote:
Dan moet je je zorgen maken om je smaakquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:26 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Ik doe me alleen zo voor dat ik geile meisjes hier op fok kan ontmoeten en neuken. Vandaar dat ik ook vaak in het puber en tiener dinges gedeelte post.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
Precies dat!quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:28 schreef Zapper het volgende:
[..]
Dan moet je je zorgen maken om je smaak
Dat dus. De ouwe tijd toen ook RacerDKB nog postte in dit topic, en meestal wel toevoegde waarde had..quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hij is old school, toen dit topic nog interessant was
Maar geen Seat..!quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:20 schreef mug89 het volgende:
[..]
je hebt bij popbuying van die LCD keychains, ik heb er net 2 binnen van renault en citroen.
erg leuk hoor! voor die 1.20EU ook niet een rib uit uwe lijve.
Hij's eigenlijk 68.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:26 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Ik doe me alleen zo voor dat ik geile meisjes hier op fok kan ontmoeten en neuken. Vandaar dat ik ook vaak in het puber en tiener dinges gedeelte post.
Yes sir. Alleen een beetje jonger dan 68, wel ouder dan 16. Zeg maar "MSDOS tijd"quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:53 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Dat dus. De ouwe tijd toen ook RacerDKB nog postte in dit topic, en meestal wel toevoegde waarde had..![]()
[..]
Maar geen Seat..!![]()
[..]
Hij's eigenlijk 68.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:59 schreef thecuriousone het volgende:
Om het topic wat meer on-topic te brengen...
deze zijn super voor wat ze maar kosten!
[ link | afbeelding ]
Als je wil racen tegen elkaar dan moet je verschillende frequenties en dus verschillende auto's) nemen:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Voordat Chinese webshops bestonden haalde ik dit soort zut altijd bij de Lidl en Aldi, om na gebruik weer terug te brengenquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:59 schreef thecuriousone het volgende:
Om het topic wat meer on-topic te brengen...
deze zijn super voor wat ze maar kosten!
[ link | afbeelding ]
Als je wil racen tegen elkaar dan moet je verschillende frequenties en dus verschillende auto's) nemen:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Die zijn nog gewoon duur in chinaquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:03 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Wel goedkoop, maar ik hou het liever bij mijn "echte" RC's
Kan gewoon hoor, je doet vast een stapje fout. Gewoon zo nog een keer proberen!quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:40 schreef EddyAlbena het volgende:
Kun je niet meerdere orders plaatsen?
Via focalprice iets besteld wat net is verzonden, wilde net weer iets bestellen maar dan zegt ie: 'Sorry, failed to place an order.'
Zoiets koop je niet in chinaquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:33 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Die zijn nog gewoon duur in china![]()
Of weet iemand een moooie(Liefst gewoon brandstof
)
Bestel je toevallig iets wat je maar 1 malig mag bestellen ( een actie of iets dergelijks ?)quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:40 schreef EddyAlbena het volgende:
Kun je niet meerdere orders plaatsen?
Via focalprice iets besteld wat net is verzonden, wilde net weer iets bestellen maar dan zegt ie: 'Sorry, failed to place an order.'
quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:56 schreef monkeybrain het volgende:
Voor degene die Dion gaan missen, FP heeft voor enkele dollars een mooie substitutie![]()
[ afbeelding ]
# One of the latest technology.
# The toy parrot can sing, open its mouth and talk, flap its wings, shake its head, and shake its body.
Linkje?quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:56 schreef monkeybrain het volgende:
Voor degene die Dion gaan missen, FP heeft voor enkele dollars een mooie substitutie![]()
[ afbeelding ]
# One of the latest technology.
# The toy parrot can sing, open its mouth and talk, flap its wings, shake its head, and shake its body.
quote:
Nee. maar 17 cmquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:06 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
besef nu pas hoe leuk ie eigenlijk is...
Mooie prijs voor 8 dollar, volgens mij een grote vogel![]()
http://www.focalprice.com/YE017X/Toy_Parrot.html
Is een muis voor je laptop, lijkt me best handig.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:15 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Waar is dat ding voor om je vinger eigenlijk voor?
Niks voor mij dus, ik internet altijd zonder broek aanquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:16 schreef Deezertje het volgende:
Ik heb precies dezelfde vinger muis voor 3 dollar van eBay.Je hebt dus 2x zoveel betaald...
Maar hij werkt wel, je broek is je muis mat
En je bent bang dat je dan perongeluk je vinger inclusief muis in je kont stopt?quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:13 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Niks voor mij dus, ik internet altijd zonder broek aan
quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:16 schreef Semmm het volgende:
[..]
En je bent bang dat je dan perongeluk je vinger inclusief muis in je kont stopt?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |