Dat dus. De ouwe tijd toen ook RacerDKB nog postte in dit topic, en meestal wel toevoegde waarde had..quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hij is old school, toen dit topic nog interessant was
Maar geen Seat..!quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:20 schreef mug89 het volgende:
[..]
je hebt bij popbuying van die LCD keychains, ik heb er net 2 binnen van renault en citroen.
erg leuk hoor! voor die 1.20EU ook niet een rib uit uwe lijve.
Hij's eigenlijk 68.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:26 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Ik doe me alleen zo voor dat ik geile meisjes hier op fok kan ontmoeten en neuken. Vandaar dat ik ook vaak in het puber en tiener dinges gedeelte post.
Yes sir. Alleen een beetje jonger dan 68, wel ouder dan 16. Zeg maar "MSDOS tijd"quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:53 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Dat dus. De ouwe tijd toen ook RacerDKB nog postte in dit topic, en meestal wel toevoegde waarde had..![]()
[..]
Maar geen Seat..!![]()
[..]
Hij's eigenlijk 68.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:59 schreef thecuriousone het volgende:
Om het topic wat meer on-topic te brengen...
deze zijn super voor wat ze maar kosten!
[ link | afbeelding ]
Als je wil racen tegen elkaar dan moet je verschillende frequenties en dus verschillende auto's) nemen:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Voordat Chinese webshops bestonden haalde ik dit soort zut altijd bij de Lidl en Aldi, om na gebruik weer terug te brengenquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:59 schreef thecuriousone het volgende:
Om het topic wat meer on-topic te brengen...
deze zijn super voor wat ze maar kosten!
[ link | afbeelding ]
Als je wil racen tegen elkaar dan moet je verschillende frequenties en dus verschillende auto's) nemen:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Die zijn nog gewoon duur in chinaquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:03 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Wel goedkoop, maar ik hou het liever bij mijn "echte" RC's
Kan gewoon hoor, je doet vast een stapje fout. Gewoon zo nog een keer proberen!quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:40 schreef EddyAlbena het volgende:
Kun je niet meerdere orders plaatsen?
Via focalprice iets besteld wat net is verzonden, wilde net weer iets bestellen maar dan zegt ie: 'Sorry, failed to place an order.'
Zoiets koop je niet in chinaquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:33 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Die zijn nog gewoon duur in china![]()
Of weet iemand een moooie(Liefst gewoon brandstof
)
Bestel je toevallig iets wat je maar 1 malig mag bestellen ( een actie of iets dergelijks ?)quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:40 schreef EddyAlbena het volgende:
Kun je niet meerdere orders plaatsen?
Via focalprice iets besteld wat net is verzonden, wilde net weer iets bestellen maar dan zegt ie: 'Sorry, failed to place an order.'
quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:56 schreef monkeybrain het volgende:
Voor degene die Dion gaan missen, FP heeft voor enkele dollars een mooie substitutie![]()
[ afbeelding ]
# One of the latest technology.
# The toy parrot can sing, open its mouth and talk, flap its wings, shake its head, and shake its body.
Linkje?quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:56 schreef monkeybrain het volgende:
Voor degene die Dion gaan missen, FP heeft voor enkele dollars een mooie substitutie![]()
[ afbeelding ]
# One of the latest technology.
# The toy parrot can sing, open its mouth and talk, flap its wings, shake its head, and shake its body.
quote:
Nee. maar 17 cmquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:06 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
besef nu pas hoe leuk ie eigenlijk is...
Mooie prijs voor 8 dollar, volgens mij een grote vogel![]()
http://www.focalprice.com/YE017X/Toy_Parrot.html
Is een muis voor je laptop, lijkt me best handig.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:15 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Waar is dat ding voor om je vinger eigenlijk voor?
Niks voor mij dus, ik internet altijd zonder broek aanquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:16 schreef Deezertje het volgende:
Ik heb precies dezelfde vinger muis voor 3 dollar van eBay.Je hebt dus 2x zoveel betaald...
Maar hij werkt wel, je broek is je muis mat
En je bent bang dat je dan perongeluk je vinger inclusief muis in je kont stopt?quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:13 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Niks voor mij dus, ik internet altijd zonder broek aan
quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:16 schreef Semmm het volgende:
[..]
En je bent bang dat je dan perongeluk je vinger inclusief muis in je kont stopt?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |