Lekker uitpakken en vervolgens ligt het in een hoek te stoffen, het Chinese virusquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:34 schreef Skiet het volgende:
4X Kanen binnen. Hiervan was 1 paar Kanon en 3 paar Kanen.. nog niet getest. Net pas uitgepakt.
Is het echt niks? De reviews zijn wel goed. Ik wil er misschien 2 voor m'n neefje halen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:33 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Voordat Chinese webshops bestonden haalde ik dit soort zut altijd bij de Lidl en Aldi, om na gebruik weer terug te brengenMij viel toen op dat het bereik bagger is, 5 meter ofzo. Dat 2-kanaal systeem bestuurt ook heel slecht.
Eerlijk gezegd neus ik al sinds gisterenavond rond bij de shops en taobaoquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:58 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
Is het echt niks? De reviews zijn wel goed. Ik wil er misschien 2 voor m'n neefje halen.
Weet ik veelquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:25 schreef monkeybrain het volgende:
Vanavond allemaal bij Semmm op de kamer gaan kijken
Maar geven ze die gratis weg? Wat voor actie is dit?
Je sloffen natuurlijkquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:29 schreef Jeffrey_San het volgende:
Vandaag pakketje binnen van ebay met een mini-mp3 speler
en een briefje van een pakket dat ik morgen op kan halen, ben benieuwd wat het is
Heb je nog de advertentielink, ben benieuwd als je wel het aantal GBs krijgt waarvoor je betaald hebt, of dat je memory gehacked is... zou je even willen testen met dit programmatje (kies voor Engels en dan je MP3 speler) dan kijkt ie als ie alles weg kan schrijven wat de MP3 speler zegt dat ie heeft... http://tinyurl.com/ebaymp3quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:29 schreef Jeffrey_San het volgende:
Vandaag pakketje binnen van ebay met een mini-mp3 speler
en een briefje van een pakket dat ik morgen op kan halen, ben benieuwd wat het is
Wat doe je nu, koop die tafel manquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:29 schreef Semmm het volgende:
[..]
Weet ik veel![]()
![]()
Maar door JOU ga ik dat tv meubel niet meer kopen, denk toch dat het dit wordt:
http://www.pixmania.nl/nl(...)el-ffsf1b-zwart.html
http://www.pixmania.nl/nl/nl/3605402/art/philips/complete-home-cinema-hts3.html?srcid=9185&Partenaire=Kieskeurig&CodePromo=oui
quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:54 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Wat doe je nu, koop die tafel man![]()
Dat is een betere keushoewel ik geen Philips fan ben
Het is zo een mp3-speler waar micro-sd kaarten in gaan.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:41 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Heb je nog de advertentielink, ben benieuwd als je wel het aantal GBs krijgt waarvoor je betaald hebt, of dat je memory gehacked is... zou je even willen testen met dit programmatje (kies voor Engels en dan je MP3 speler) dan kijkt ie als ie alles weg kan schrijven wat de MP3 speler zegt dat ie heeft... http://tinyurl.com/ebaymp3
Heb je een linkje, ik zit alleen op bagger FOK voor deze topicquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:56 schreef Semmm het volgende:
[..]
Wat wil je nou
![]()
Ik heb op fok een topic geopend over die tafel en iedereen zei dat het bagger was omdat of de tafel gaat trillen, of het geluid is kut omdat ze de trillingen onderdrukken
Mijn pakketje was op 26 dec verzonden en ook nog niet ontvangenquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:18 schreef Jeffrey_San het volgende:
Een Pakketje van Jack dat op 23 Dec. HKP heeft verlaten.
Duurt wel lang om het te ontvangen, moet ik me zorgen maken??
Eerlijk gezegd snap ik je eerste zin niet. Maarja. Even verder.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:28 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd neus ik al sinds gisterenavond rond bij de shops en taobao![]()
Ik zie dat deze koplampjes en achterlampjes hebben![]()
Het punt is dit, de besturing is nogal onnauwkeurig. Je kunt geen gematigd gas geven of sturen, daarom zijn ze ook zo goedkoop en heb je drukknopjes. Na 5 minuten staat ie ook weer stil. Op tegels gaat ie ook telkens van richting veranderen bij elke voeg![]()
Bij de Action haal je voor 15 euro een schaal 1:18 ding met zo'n pistool afstandbediening. Geen idee of deze wel gematigde besturing hebben maar dat ziet er een stuk spectaculairder uit.
Om even aan te geven dat het niet een no-brainer aankoop is. Het zijn wel leuke hebbedingetjes die kleine
monkeybrain kijkt sinds gisteravond al op DX, DP, etc naar die RC-autootjes of wat het ook zijn. Dat bedoelt hij.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:03 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd snap ik je eerste zin niet. Maarja. Even verder.
Ik koop wel wat anders, vind t lullig als ik m'n neefje opzadel met rommel. Maar ben nu op zoek naar een voetbaltenue/shirt van Nederlands elftal op Taobao. Wel goedkoop natuurlijk.
Ok dan gaat het dat niet worden. Toch maar zoeken naar een Nederlands Elftal shirt. Iemand tips of een linkje?? Wel cheap natuurlijk.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:19 schreef monkeybrain het volgende:
Zegt de allochtoon tegen Thijs
Het is geen rommel maar 5 euro is een 5 euro product![]()
\quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:23 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
Ok dan gaat het dat niet worden. Toch maar zoeken naar een Nederlands Elftal shirt. Iemand tips of een linkje?? Wel cheap natuurlijk.
De tempratuur functie van die dingen die werkt nooit bij mijquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:46 schreef Skiet het volgende:
Iemand nog een wekker/lamp nodig?
[ afbeelding ]
http://popbuying.com/deta(...)d_Temperature_-27347
$ 4,79
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |