is dit om bijvoorbeeld je xbox op te nemen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:02 schreef lawlhalla het volgende:
pakketje binnen![]()
apparaatje doet het, nog eventjes kloten met PAL en NTSC want hij neemt geen pal 60 op!
[ afbeelding ]
Ja, je gaat de cel inquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:19 schreef jopiede het volgende:
Net weer een ziek pakket kanens besteld, 2x md-62 2xgrote headphone en 1x zo'n nieuw premium. Maar totaal is 23 euro ofzo. Je mag alleen bestellen tot een bedrag van 22 euro. Het is wel een groot pakket, zouden ze het aanpakken?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je even op DX kijken...quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:22 schreef mug89 het volgende:
[..]
is dit om bijvoorbeeld je xbox op te nemen?
zijn die dingen er eigenlijk? op chinese webshops dan he..
op google die dingen wel te vinden, maar 80 euro ofzo, ff teveel voor een beetje kutten
quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:23 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ja, je gaat de cel inNouw die box van die grote headphones zijn echt groot, maargoed. Het gaat me meer om de invoer belasting enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:27 schreef jopiede het volgende:
[..]
Nouw die box van die grote headphones zijn echt groot, maargoed. Het gaat me meer om de invoer belasting enzo
Ach die tracking heb je weinig aan. Kan je zien wanneer het naar NL gaat. Merk het vanzelf wel wanneer ze voor de deur staan.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:36 schreef jopiede het volgende:
Hmm, ja waarom niet? Ik wil graag ze allemaal tegelijk hebben, want er zit ook dan direct tracking opMaargoed, ik zie het wel.
Dan moet je hem in tweeën splitsen en vervolgens iets extra's erbij doen voor een 2e trackingnummerquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:36 schreef jopiede het volgende:
Hmm, ja waarom niet? Ik wil graag ze allemaal tegelijk hebben, want er zit ook dan direct tracking opMaargoed, ik zie het wel.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:50 schreef jack-peng het volgende:
Recently new items in popbuying with video.
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.search-27187
.....
Een tijdje geleden gaf Jack een linkje met eentje voor 22 dollar. Als je met broekje wil dan ben ik ze alleen nog maar hier tegen gekomen:quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:23 schreef thijs1994 het volgende:
Ok dan gaat het dat niet worden. Toch maar zoeken naar een Nederlands Elftal shirt. Iemand tips of een linkje?? Wel cheap natuurlijk.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:57 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Een tijdje geleden gaf Jack een linkje met eentje voor 22 dollar. Als je met broekje wil dan ben ik ze alleen nog maar hier tegen gekomen:
http://www.ebaysoccer.com(...)rsey-and-shorts.html
ja ik heb hem expres voor mn xbox besteld.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:22 schreef mug89 het volgende:
[..]
is dit om bijvoorbeeld je xbox op te nemen?
zijn die dingen er eigenlijk? op chinese webshops dan he..
op google die dingen wel te vinden, maar 80 euro ofzo, ff teveel voor een beetje kutten
Kan je er ook Video's mee omzetten naar je pc?quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:11 schreef lawlhalla het volgende:
[..]
ja ik heb hem expres voor mn xbox besteld.
maar deze moet je dus NIET hebben.
je moet deze hebben : http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.26319 :| !!!!!!!
die ik heb ondersteund geen pal-60.wat alle xbox games wel doen. je moet eventjes kijken welke games je op wilt nemen. want pal-50 werkt perfect. Maar ik moet hem dus op ntsc zetten, en dat is zwart wit. Ik wilde mijn tekken 6 replays opnemen... en tekken 6 ondersteund alleen pal-60 helaas.
het werkt dus wel voor oudere consoles, tv's en andere troep wat je op wilt nemen.
dus bij deze gelijk een oproep : heeft iemand hem nodig ?ik heb die andere net besteld.
Ja dat kan. ( als je tv een AV out out heeft )quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:12 schreef Jeffrey_San het volgende:
[..]
Kan je er ook Video's mee omzetten naar je pc?
Skiet is dol op dellen, de viespeukquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |