Reply-To: customer_service@websecuremail.comquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:48 schreef Skiet het volgende:
Bah ik dacht dat ik die zaklampen ook besteld had. Kan de order nergens terugvinden. Wat is het e-mail adres/naam van de bevestigings mail na je bestelling?
jongen frank, die troep hoef je toch niet serieus. daar ga ik niet eens op klikkenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:04 schreef Dropdown het volgende:
Suntekstore net die icecube dingen gewonnen
Pinguïn-ijsblokjesquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:17 schreef lawlhalla het volgende:
[..]
jongen frank, die troep hoef je toch niet serieus. daar ga ik niet eens op klikken
Ook onmiddellijk betaald. Ik probeer nu via hun support systeem (dat trouwens niet werkt onder firefox) een mail te sturen maar dat lukt voor geen meter. Contact us knop doet een request naar mail.suntekstore.ca en die blijft hangen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:38 schreef DJSmiley het volgende:
[..]
Degene bij wie ie op internal review staat: Hebben jullie 'm direct betaald vanaf paypal tegoed of creditcard? Dan is de betaling namelijk direct verwerkt. Betalingen vanaf bankrekeningen duren 7 dagen wat ik her en der in dit topic lees voordat deze doorgaan.
Ik heb m via paypal van mn creditcard laten afschrijven.
Met de witte dopjes zitten ze bij mij echt helemaal dicht.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:41 schreef jopiede het volgende:
MD-62 vind ik ook wel goed geluid geven. Zit niet overduidelijk in je oor wat best wat comfort geeft. Maar daardoor is het in-ear effect wel weg. Als je een beetje van de muziek als dizzee rascal-bonkers bent, zal ik em zeker nemenerg goede bass
Gewoon paypal gekoppeld aan de bank. Dan komt het geld ook meteen bij hun terecht, bij mij wordt het dan dagen later afgeschreven mij zij hebben het geld direct. In de orderstatus staat ook gewoon dat de betaling cleared is.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:38 schreef DJSmiley het volgende:
[..]
Mijn lampjes die ik gisteravond besteld heb
[..]
Degene bij wie ie op internal review staat: Hebben jullie 'm direct betaald vanaf paypal tegoed of creditcard? Dan is de betaling namelijk direct verwerkt. Betalingen vanaf bankrekeningen duren 7 dagen wat ik her en der in dit topic lees voordat deze doorgaan.
Ik heb m via paypal van mn creditcard laten afschrijven.
WIE?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:41 schreef jopiede het volgende:
MD-62 vind ik ook wel goed geluid geven. Zit niet overduidelijk in je oor wat best wat comfort geeft. Maar daardoor is het in-ear effect wel weg. Als je een beetje van de muziek als dizzee rascal-bonkers bent, zal ik em zeker nemenerg goede bass
Ik heb weer blauwe en roze oordopjes. En direct erop zit de zwarte?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:48 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Met de witte dopjes zitten ze bij mij echt helemaal dicht.
2 zwarte en 1 witte hierquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:56 schreef jopiede het volgende:
[..]
Ik heb weer blauwe en roze oordopjes. En direct erop zit de zwarte?
@semmm:
Nee, ik krijg geen korting!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:10 schreef Jeffrey_San het volgende:
Als je die Bulkrate code gebruikt komt er vanzelf tracked post bij
(dat bedoel je toch??)
Je bent nog erger dan jopiede (90 cent), jij doet moeilijk om 27 centquote:
Daar gaat het niet om, als je alleen maar reageert om mij af te zeiken met je trieste emoticons dan kan je wat mij betreft oprotten.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:12 schreef Semmm het volgende:
[..]
Je bent nog erger dan jopiede (90 cent), jij doet moeilijk om 27 cent
Heb je de bulkrate coupon wel ingetypt ?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:14 schreef caspergf1 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, als je alleen maar reageert om mij af te zeiken met je trieste emoticons dan kan je wat mij betreft oprotten
Nog erger dan jopiedequote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:12 schreef Semmm het volgende:
[..]
Je bent nog erger dan jopiede (90 cent), jij doet moeilijk om 27 cent
Ik zeik je niet af hoor, ik meld alleen even dat het niet zo veel uitmaakt of die code het nou wel of niet doetquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:14 schreef caspergf1 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, als je alleen maar reageert om mij af te zeiken met je trieste emoticons dan kan je wat mij betreft oprotten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |