Gewoon op de homepage de klok in de gaten houden, als die precies op 0 staat klikken. Als jij degene bent die het eerst klikt als die op 0 staat heb je gewonnen en krijg je het gratis thuis gestuurd.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:56 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Hoe werkt dat freebies gebeuren? Gewoon daar ergens opgeven en je maakt kans op gratis dingen?
Oh ok, en die kans is waarschijnlijk heel klein?quote:Op maandag 4 januari 2010 21:01 schreef PedroN het volgende:
[..]
Gewoon op de homepage de klok in de gaten houden, als die precies op 0 staat klikken. Als jij degene bent die het eerst klikt als die op 0 staat heb je gewonnen en krijg je het gratis thuis gestuurd.
Mij screenprotector was het gigantische bedrag van $ 1,64![]()
Als ik nu maar geen kansspelbelasting moet betalen
Je mag maar één Freebie per dag winnen (als het je al lukt om op het juiste moment te drukken)
Valt wel mee, ik heb het pas een keer of 6 geprobeerd en 2 keer wat gewonnen.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:04 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Oh ok, en die kans is waarschijnlijk heel klein?
En ik heb net een MD80 voor een tientje gekocht op eBay
Oh okquote:Op maandag 4 januari 2010 21:07 schreef PedroN het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik heb het pas een keer of 6 geprobeerd en 2 keer wat gewonnen.
1 keer een LED lamp maar die was 110V zag ik nadat ik het had gewonnen dus die heb ik toen maar niet geclaimd, dat uur was er dus geen winnaar
Je moet hem ook niet in je reet steken, gewoon vullen met een spuitbusje gasquote:Op maandag 4 januari 2010 21:15 schreef MagischMannetje het volgende:
Maakt het voor die jet lighters nog veel uit wat voor soort gas je gebruikt. Ik heb er hier namelijk eentje liggen die binnen 1 week kapot is na 3x bijvullen.
Hier hetzelfde... Ik heb een paar dagen geleden een tweede bestelling gedaan (11 lampjes). En hierbij staat dezelfde 'internal review'-melding.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:53 schreef PedroN het volgende:
[..]
Ik had ook nog 10 zaklampjes besteld maar daar zie ik nu bij de order staan:
This order has been put under internal review. Our internal reviewer will check in one business day.
De order staat ook heel vreemd in het systeem, er staat het volgende:
[ afbeelding ]
De onderste regel klopt maar de 2 regels erboven zijn de nummers van de losse onderdelen.
Misschien dat er een Chineesje wakker is geworden dat de prijs wel heel laag is, hoewel de lampjes er nog steeds op staan voor die prijs.
[..]
Dat gezeik altijd. Ik heb de tip gegeven en iedereen kon 2 weken terug massaal bestellen.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:38 schreef jopiede het volgende:
Heb ik ook, met 2 lampjes. Beetje jammer dat jullie er zoveel namen. Nu heb ik er geen
De recycle fabriek, met zijn lippen het kwik eruit zuigen en in een emmertje spugen voor hergebruikquote:Op maandag 4 januari 2010 21:41 schreef PedroN het volgende:
Je kan ze nog altijd gewoon los bestellen
Waarschijnlijk wordt de websitechinees nu met dwangarbeid de batterijfabriek in gestuurd omdat die de verkeerde prijzen erop gezet heeft.
Bij wie heb je 'm besteld?quote:Op maandag 4 januari 2010 21:55 schreef Skiet het volgende:
Sucks! Nog steeds me tweede MD80 cam niet ontvangen en alle termijnen verstreken. Had wel al contact opgenomen, nooit meer iets gehoord en bedenk me dat nu pas weer. Fluiten naar me Dollar denk ik.. nog maar eens contact opgenomen..
Maar toen had ik mijn salaris nog nietquote:Op maandag 4 januari 2010 21:57 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dat gezeik altijd. Ik heb de tip gegeven en iedereen kon 2 weken terug massaal bestellen.
Dan moet je nu niet gaan zeuren![]()
[..]
De recycle fabriek, met zijn lippen het kwik eruit zuigen en in een emmertje spugen voor hergebruik
和许多中国良好的采购quote:
Sukkel. dat zijn 10 dagen en er zitten ook nog feestdagen tussen.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:06 schreef roald17 het volgende:
left Hong Kong for its destination on 24-Dec-2009
En nog steeds niks gehad.. normaal gesproken zou ik het toch wel moeten hebben of niet?
Gaat om een acekard2i
Ebay heeft een een claim methode (sinds kort?) Heb ik gisteren gebruik van gemaakt, je zegt wat je wilt (nieuw product of refund etc.) dan neem je zelf contact op met koper, als je er niet uit komt dan kan je ebay inschakelen. Soort van paypal claim dusquote:Op maandag 4 januari 2010 21:55 schreef Skiet het volgende:
Sucks! Nog steeds me tweede MD80 cam niet ontvangen en alle termijnen verstreken. Had wel al contact opgenomen, nooit meer iets gehoord en bedenk me dat nu pas weer. Fluiten naar me Dollar denk ik.. nog maar eens contact opgenomen..
Al is de prijs fout mijn ervaring is dat ze dan toch leveren, heb het ook een keer gehad bij Focalprice met een opladerquote:
90 cent?quote:Op maandag 4 januari 2010 22:00 schreef jopiede het volgende:
[..]
Maar toen had ik mijn salaris nog niet
Aan Skype abbos?quote:Op maandag 4 januari 2010 22:25 schreef jopiede het volgende:
Op zo'n moment geef ik dat geld liever uit aan andere dingen. Pas als ik weer geld heb ga ik nutteloze dingen kopen
90 centquote:Op maandag 4 januari 2010 22:25 schreef jopiede het volgende:
Op zo'n moment geef ik dat geld liever uit aan andere dingen. Pas als ik weer geld heb ga ik nutteloze dingen kopen
quote:Op maandag 4 januari 2010 22:40 schreef Semmm het volgende:
[..]
Het is waarschnlijk een rib uit z'n lijf![]()
[ afbeelding ]
Ik heb de lampjes ook gewoon gehad.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:15 schreef PedroN het volgende:
[..]
Al is de prijs fout mijn ervaring is dat ze dan toch leveren, heb het ook een keer gehad bij Focalprice met een oplader
Die lampjes waren hier tijden geleden al genoemd. 't is niet zo dat ze met 1 dag ineens niet meer bestelbaar waren. En daarnaast gebeurt (bij mij) een incasso van mn paypal/creditcard pas eind vd maand. En ook al heb je 'm direct aan je bankrekening, als die 90 cent / stuk al een twijfelpuntje is... dat wordt toch gewoon geincasserd? en als 0.90 al een probleem is.. dan moet je misschien iets minder onzin kopen en uit dit topic blijven, anders zie je weer veel te veel zinloze gadgets... ken het probleemquote:Op maandag 4 januari 2010 22:00 schreef jopiede het volgende:
[..]
Maar toen had ik mijn salaris nog niet
quote:
quote:Why Lie
I need LED
Een ontopic post!quote:Op maandag 4 januari 2010 23:57 schreef Semmm het volgende:
http://popbuying.com/detail.pb/sku.27233
ziet er best netjes uit
een fake neukia X6 (want dual 0,3MP cam)quote:Op maandag 4 januari 2010 23:57 schreef Semmm het volgende:
ziet er best netjes uit
Dat moet je als man doen:quote:Op maandag 4 januari 2010 22:40 schreef Semmm het volgende:
[..]
Het is waarschnlijk een rib uit z'n lijf![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat was het?quote:Op maandag 4 januari 2010 23:57 schreef Semmm het volgende:
ziet er best netjes uit
Ze hebben de site wat zoekmachine-vriendelijker gemaakt:quote:
Wat voor camera zoek je?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:06 schreef colorito86 het volgende:
Durf het bijna niet te vragen maar zijn er nog redelijke goede camera's te koop op één van deze sites. Twijfel eigenlijk echt of ik er wel eentje in HK zal kopen want ben echt bang dat de kwaliteit 10x niks is. Maar mss dat jullie er ervaring mee hebben omdat enkele ook telefoons kopen enzo.
Wat denk je?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:50 schreef Sala-adin het volgende:
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22166
Zijn deze echt of nep?
Echt. Jack had laatst een rolwagen gevonden die uit de vrachtwagen was gevallen. Daar zaten al deze boxers inquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:50 schreef Sala-adin het volgende:
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22166
Zijn deze echt of nep?
Toe maar weerquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:23 schreef ikweethetookniet het volgende:![]()
de deurbel om 12.22
gele enveloppe die niet door de brievenbus ging met mijn fietsbel met kompas erin en een gele enveloppe op de mat met tempvoeler voor de keuken![]()
Zojuist weer de deurbelweer geel pakketje met stereo bluetooth headset a 6$
![]()
Nu aan het opladen![]()
2010 begint goed
Je hoeft jack nu niet meer te mailen voor een bestelling hoor.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:13 schreef thijs1994 het volgende:
Heb weer m'n eerste bestelling bij Jack liggen. Wacht op m'n Paypal request.
Het betreft een tenue van Werder Bromen en Schalke'06.
Maar dan weet je de verzendkosten er niet bijquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:28 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Je hoeft jack nu niet meer te mailen voor een bestelling hoor.
Geen een van beide, het is in Yuan.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:26 schreef ThaMaverick het volgende:
Ik had eigenlijk een stom vraagje![]()
De prijzen die op taobao weergeven zijn, zijn die in dollars of chinese yen?
Maakt dat veel uit danquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:39 schreef Semmm het volgende:
[..]
Maar dan weet je de verzendkosten er niet bij
Het feest is over, de lampjes zijn nu $ 8,27.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:09 schreef MacorgaZ het volgende:
Tering, die zaklamp van $1,31 is echt fucking goed voor die prijs
Foto's?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:59 schreef Joene94 het volgende:
Hier pakketjes binnen.
2 Nieuwjork Jenkies petten van taobao, zien er perfect uit!
quote:Beste xxxxxxx,
We hebben het onderzoek naar uw kwestie afgerond en in uw voordeel besloten.
Wij waren in staat een terugbetaling ter hoogte van $35,00 USD terug te
vorderen en dit bedrag is op uw rekening bijgeschreven. Wij verzoeken u er
rekening mee te houden dat het maximaal vijf werkdagen kan duren voordat de
bijschrijving op uw rekening verschijnt.
Even $70 door de neus geboord van die gastenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:36 schreef PedroN het volgende:
[..]
Het feest is over, de lampjes zijn nu $ 8,27.
MIjn order voor 10 stuks staat nog op internal review. Ik denk dat we het wel kunnen vergeten dat ze nog komen.
De prijschinees heeft echt dwangarbeid gekregen.
Waar ging dat over?quote:
Sorry voor de baggerkwaliteit, ze zijn gemaakt met m'n telefoon.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:45 schreef Jeffrey_San het volgende:
[..]
Foto's?
En weer je de prijs+de Link nog?
gewoon 35 dollar en ik heb het terug gekregen omdat de verkoper een dag later van ebay af was en ik kreeg van ebay een mail dat het niet helemaal goed zat met die verkoper ofzo dus had ik gelijk een claim gemaakt, ik ga het product ook niet meer ontvangen (weet ik bijna zeker). Hij zei dat ie op 7 december was verzonden vanaf hongkongpostquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:08 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Wat moest je in totaal dan betalen? En hoezo heb je het terug gekregen?
Gereageerd dat ik wachten geen probleem vond, maar ik hoor nu verder niks meer. Heb ook gemaild met de vraag hoe het er nou voor stond, maar ze laten niks van zich horen...quote:Dear customer,
This email is from customer service team of www.focalprice.com. We regret that your order T2760187 has not been delivered for over seven days due to out of stock. We will be getting the item back in stock within 5 days. Would you like to continue waiting and we will ship it with top priority? Should we fail to get those in stock within this period, we'll notify you and propose for modification or cancellation. Please advice at your earliest convenience.
Sincerely yours’
FocalPrice service team
Mijn lampjes die ik gisteravond besteld hebquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:36 schreef PedroN het volgende:
[..]
Het feest is over, de lampjes zijn nu $ 8,27.
MIjn order voor 10 stuks staat nog op internal review. Ik denk dat we het wel kunnen vergeten dat ze nog komen.
De prijschinees heeft echt dwangarbeid gekregen.
Degene bij wie ie op internal review staat: Hebben jullie 'm direct betaald vanaf paypal tegoed of creditcard? Dan is de betaling namelijk direct verwerkt. Betalingen vanaf bankrekeningen duren 7 dagen wat ik her en der in dit topic lees voordat deze doorgaan.quote:Status (2 hours ago): Processing
Payment verified. Sent to our PPC (Parcel Processing Centre) to process. ETA (Estimated Time of Arrival) is not available at this moment. Please note, we can’t accept order change/cancellation at this moment.
Reply-To: customer_service@websecuremail.comquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:48 schreef Skiet het volgende:
Bah ik dacht dat ik die zaklampen ook besteld had. Kan de order nergens terugvinden. Wat is het e-mail adres/naam van de bevestigings mail na je bestelling?
jongen frank, die troep hoef je toch niet serieus. daar ga ik niet eens op klikkenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:04 schreef Dropdown het volgende:
Suntekstore net die icecube dingen gewonnen
Pinguïn-ijsblokjesquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:17 schreef lawlhalla het volgende:
[..]
jongen frank, die troep hoef je toch niet serieus. daar ga ik niet eens op klikken
Ook onmiddellijk betaald. Ik probeer nu via hun support systeem (dat trouwens niet werkt onder firefox) een mail te sturen maar dat lukt voor geen meter. Contact us knop doet een request naar mail.suntekstore.ca en die blijft hangen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:38 schreef DJSmiley het volgende:
[..]
Degene bij wie ie op internal review staat: Hebben jullie 'm direct betaald vanaf paypal tegoed of creditcard? Dan is de betaling namelijk direct verwerkt. Betalingen vanaf bankrekeningen duren 7 dagen wat ik her en der in dit topic lees voordat deze doorgaan.
Ik heb m via paypal van mn creditcard laten afschrijven.
Met de witte dopjes zitten ze bij mij echt helemaal dicht.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:41 schreef jopiede het volgende:
MD-62 vind ik ook wel goed geluid geven. Zit niet overduidelijk in je oor wat best wat comfort geeft. Maar daardoor is het in-ear effect wel weg. Als je een beetje van de muziek als dizzee rascal-bonkers bent, zal ik em zeker nemenerg goede bass
Gewoon paypal gekoppeld aan de bank. Dan komt het geld ook meteen bij hun terecht, bij mij wordt het dan dagen later afgeschreven mij zij hebben het geld direct. In de orderstatus staat ook gewoon dat de betaling cleared is.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:38 schreef DJSmiley het volgende:
[..]
Mijn lampjes die ik gisteravond besteld heb
[..]
Degene bij wie ie op internal review staat: Hebben jullie 'm direct betaald vanaf paypal tegoed of creditcard? Dan is de betaling namelijk direct verwerkt. Betalingen vanaf bankrekeningen duren 7 dagen wat ik her en der in dit topic lees voordat deze doorgaan.
Ik heb m via paypal van mn creditcard laten afschrijven.
WIE?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:41 schreef jopiede het volgende:
MD-62 vind ik ook wel goed geluid geven. Zit niet overduidelijk in je oor wat best wat comfort geeft. Maar daardoor is het in-ear effect wel weg. Als je een beetje van de muziek als dizzee rascal-bonkers bent, zal ik em zeker nemenerg goede bass
Ik heb weer blauwe en roze oordopjes. En direct erop zit de zwarte?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:48 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Met de witte dopjes zitten ze bij mij echt helemaal dicht.
2 zwarte en 1 witte hierquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:56 schreef jopiede het volgende:
[..]
Ik heb weer blauwe en roze oordopjes. En direct erop zit de zwarte?
@semmm:
Nee, ik krijg geen korting!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:10 schreef Jeffrey_San het volgende:
Als je die Bulkrate code gebruikt komt er vanzelf tracked post bij
(dat bedoel je toch??)
Je bent nog erger dan jopiede (90 cent), jij doet moeilijk om 27 centquote:
Daar gaat het niet om, als je alleen maar reageert om mij af te zeiken met je trieste emoticons dan kan je wat mij betreft oprotten.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:12 schreef Semmm het volgende:
[..]
Je bent nog erger dan jopiede (90 cent), jij doet moeilijk om 27 cent
Heb je de bulkrate coupon wel ingetypt ?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:14 schreef caspergf1 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, als je alleen maar reageert om mij af te zeiken met je trieste emoticons dan kan je wat mij betreft oprotten
Nog erger dan jopiedequote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:12 schreef Semmm het volgende:
[..]
Je bent nog erger dan jopiede (90 cent), jij doet moeilijk om 27 cent
Ik zeik je niet af hoor, ik meld alleen even dat het niet zo veel uitmaakt of die code het nou wel of niet doetquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:14 schreef caspergf1 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, als je alleen maar reageert om mij af te zeiken met je trieste emoticons dan kan je wat mij betreft oprotten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |