Ik zou een gadget zoeken op zonneenergie en dan hopen dat de zon schijntquote:Op zondag 3 januari 2010 18:51 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
Ja maar wat is nou echt een aanrader om te verkopen dan?? Want kan me voorstellen dat die laserpennen van 1,82 ofzo wel verkopen en die zijn toch ook wel legaal ofniet??
Jups, hier, verschillende ervaringen.. Sommige dingen zijn vrij degelijk, terwijl andere dingen vergelijkbaar zijn met bijoux. Wat mijn vriendin destijds wel opviel, was dat het zilver, in ieder geval bij de armbandjes, wel heel dun is. Bottomline: ben je altijd heel zuinig/voorzichtig met je spullen dan kan het geen kwaad. Ga je er wat hardhandig mee om dan kan je het alsnog bestellen, maar verwacht er geen wereldwonderen van.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:41 schreef Chen het volgende:
Heeft iemand ervaring met kettingen en armbanden bestellen op DealExtreme? Ik vroeg me af hoe goed de kwaliteit van deze is. En mijn excuses als ik de OP niet goed hebben gelezen maar de genoemde dollars, zijn dat nu ''Hong Kong'' dollars of Amerikaanse?
Ja, want wij bestellen handpistolen en vuurwerk uit China...quote:Op zondag 3 januari 2010 19:49 schreef jopiede het volgende:
http://www.tvgids.nl/programma/8858290/Undercover_in_Nederland/
Over douane, met import van illegale artikelen
Jij niet dan?quote:Op zondag 3 januari 2010 19:51 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Ja, want wij bestellen handpistolen en vuurwerk uit China...
je mag de kaartjes wel verkopen, maar niet de software erbij.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:03 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Hier staan ze elk jaar weer gewoon met die kaartjes en is er helemaal niks aan de hand. Zelfs in een winkel in de buurt hier is het zo dat ze gewoon verkocht worden die kaartjes.
Jack = Popbuying[at]gmail.comquote:Op zondag 3 januari 2010 20:23 schreef Robin-e30 het volgende:
Ik ben ook nog op zoek naar het email adres van jack..![]()
Als je een tijd hebt meegelezen dan weet je dat merknamen noemen niet mag. Dus even aanpassen naar iets anders wat herkenbaar is. Bijvoorbeeld Aral C opzetborsteltjes.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:41 schreef martijn-85 het volgende:
na een tijd meegelezen te hebben en een aantal eerste bestellingen gedaan te hebben op DX FP en BG heb ik nu toch even een vraag.
Heeft iemand ervaring met het uit het buitenland halen van opzetborsteltjes? Ik heb ze eens gezien op een site maar kan ze nu niet meer terugvinden ? Weet iemand waar ze staan?![]()
Tnx
( ff merk naam uit de post halen aub!)quote:Op zondag 3 januari 2010 20:41 schreef martijn-85 het volgende:
na een tijd meegelezen te hebben en een aantal eerste bestellingen gedaan te hebben op DX FP en BG heb ik nu toch even een vraag.
Heeft iemand ervaring met het uit het buitenland halen van Oral T opzetborsteltjes? Ik heb ze eens gezien op een site maar kan ze nu niet meer terugvinden ? Weet iemand waar ze staan?![]()
Tnx
quote:Op zondag 3 januari 2010 19:10 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Jups, hier, verschillende ervaringen.. Sommige dingen zijn vrij degelijk, terwijl andere dingen vergelijkbaar zijn met bijoux. Wat mijn vriendin destijds wel opviel, was dat het zilver, in ieder geval bij de armbandjes, wel heel dun is. Bottomline: ben je altijd heel zuinig/voorzichtig met je spullen dan kan het geen kwaad. Ga je er wat hardhandig mee om dan kan je het alsnog bestellen, maar verwacht er geen wereldwonderen van.(kan ook eigenlijk niet voor dat geld.. Alhoewel het er wel altijd heel cute uit ziet.)
Een tip: installeer .NET frameworkquote:Op zondag 3 januari 2010 20:23 schreef Robin-e30 het volgende:
oow vanavond maar even kijken altijd leuk om te zien![]()
Ik ben ook nog op zoek naar het email adres van jack..
Krijg dat bestand van ... slootweg niet geopend. Zou toch graag willen weten hoe ik kan uit rekenen welke prijs dp ongeveer zal gaan vragen voor een taobao order volgens mij is die rachel egt veel te duur !!![]()
van die Iphoon dummysquote:Op zondag 3 januari 2010 21:14 schreef Skiet het volgende:
Nou we gaan maar eens zoeken naar goedkope dingen voor Koninginnedag dan maar. Die led shirts zijn wel nice, alleen vrij prijzig en geen idee of je die kan slijten dan
Ik gebruik ze al een tijdje en ik vind ze prima!quote:Op zondag 3 januari 2010 20:41 schreef martijn-85 het volgende:
Heeft iemand ervaring met het uit het buitenland halen van Anal B opzetborsteltjes? Ik heb ze eens gezien op een site maar kan ze nu niet meer terugvinden ? Weet iemand waar ze staan?![]()
Tnx
Link?quote:Op zondag 3 januari 2010 21:45 schreef mug89 het volgende:
[..]
van die Iphoon dummys6 euro, en dan verkopen voor de volle mep
of is dat nou wel heel erg slecht.. nee toch?
of ff op zoek naar een Suzuki Swift miniatuur, doet het vast ook erg goed
quote:Op zondag 3 januari 2010 22:52 schreef Downstar het volgende:
voor de liefhebbers van de Snuggie/snuggy ?
kwam toevallig tegen bij het zoeken van aanbiedingen van digitale camera's :
http://www.otto.nl/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/Otto-OttoNL-Site/nl_NL/-/EUR/ONL_DisplayProductInformation-Start;sid=MtWVC2q-MbioCiH_ImeTYwa0i8KR_VS2F3EezHpYG0QiAkMvhdwezHpYsO-CeQ==?BundlePage=0&CategoryName=modul_koopjes_elektronica_fs&dynPageSize=11&ListSize=11&ls=0&ProductID=ijV_AAABbL4AAAElTmRNPNYm&ProductPage=0
2 Snuggies voor 19¤ lijkt me nie al te duur
Otto shopt in Chinaquote:leverbaar ± 3 weken
quote:Op zondag 3 januari 2010 21:45 schreef mug89 het volgende:
of ff op zoek naar een Suzuki Swift miniatuur, doet het vast ook erg goed
De homeknop zit een beetje scheefquote:Op zondag 3 januari 2010 22:48 schreef mug89 het volgende:
[..]
http://popbuying.com/detail.pb/sku.25828
Ja, gewoon een nieuwe bestellen op PBpurchase.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:39 schreef davo1979 het volgende:
Ik krijg elke keer als ik door wil gaan met de bestelling op pbpurchase Server Error in '/' Application. Waar ligt dat aan ( mijn pc ofzo)?
Had ik ook met firefox, andere browser gen last vanquote:Op zondag 3 januari 2010 23:39 schreef davo1979 het volgende:
Ik krijg elke keer als ik door wil gaan met de bestelling op pbpurchase Server Error in '/' Application. Waar ligt dat aan ( mijn pc ofzo)?
Nou dat gaat niet want als ik verder duw dan krijg ik dus dat scherm met die tekst en nog meer tekst. Zoals dit ookquote:Op zondag 3 januari 2010 23:41 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ja, gewoon een nieuwe bestellen op PBpurchase.
O wacht.
Nee heb het ook met internet explorer.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:45 schreef Placenta het volgende:
[..]
Had ik ook met firefox, andere browser gen last van
Toch levert hij ze als ik het goed heb goedkoper dan jack ( kan ze niet meer vinden.) maar dacht dta de prijs bij jack voor 1; 29$ was ofzo ??quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:24 schreef veda het volgende:
Wat zijn jullie allemaal weer vroeg wakker na oud en nieuw
Gelukkig nieuwjaar!
En dat ze pbpurchase maar snel mogen fixen want die is kapot gegaan. Er is zeker wat vuurwerk bij de server ontploft
Misschien moet je gebruik gaan maken van de wishlist.. werkt handig hoorquote:Op maandag 4 januari 2010 00:39 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik moest nog iets bestellen bij een chinese webshop maar ben vergeten wat en waar
Hoe oud is ze?quote:Op maandag 4 januari 2010 01:02 schreef renwan het volgende:
Vanmiddag voor het eerst iets bij DX besteld, een of ander naruto poppetje voor m'n vriendin en een 200mw rode laser
19quote:
ze houden niet van feyenoordersquote:Op maandag 4 januari 2010 01:44 schreef -jos- het volgende:
Waarom zijn er nergens Verbatim DVD-R te bestellen om Wii games te branden??
http://www.cdrwinkel.com/(...)D-R/DVD-R+mini+(8cm) Is voor van die kleine discs (gamecube geloof ik)quote:Op maandag 4 januari 2010 01:44 schreef -jos- het volgende:
http://www.bigdennis.com/(...)132.html?language=nlquote:Op maandag 4 januari 2010 01:44 schreef -jos- het volgende:
Alleen via Taobao maar Jack wilt ze niet naar NL verzenden (is wat ik heb gelezen)quote:Op maandag 4 januari 2010 10:31 schreef M-unit het volgende:
Een tijd geleden hadden jullie het hier over glazen met dubbele wanden?
heeft er iemand een link voor mij?
Ik raad je aan even op www.opus.nl te kijken, haal ik ook altijd mijn schijfjesquote:Op maandag 4 januari 2010 01:44 schreef -jos- het volgende:
Er was pas ook bij marskramer een aanbieding voor ongeveer 3 euro de glas. Ook bierglazen/theeglazen.quote:Op maandag 4 januari 2010 10:31 schreef M-unit het volgende:
Een tijd geleden hadden jullie het hier over glazen met dubbele wanden?
heeft er iemand een link voor mij?
Xenos heeft ze ook regelmatig!quote:Op maandag 4 januari 2010 11:15 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Er was pas ook bij marskramer een aanbieding voor ongeveer 3 euro de glas. Ook bierglazen/theeglazen.
Was dat niet je ipop? of ga je die nog kapot gooien?quote:Op maandag 4 januari 2010 11:40 schreef Twizu het volgende:
[..]
Xenos heeft ze ook regelmatig!
Ik heb er laatst nog een per ongeluk kapot gegooid hier.
Die ga ik nog kapot maken.quote:Op maandag 4 januari 2010 11:42 schreef Semmm het volgende:
[..]
Was dat niet je ipop? of ga je die nog kapot gooien?
KAN jaquote:Op maandag 4 januari 2010 16:10 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Er staat toch 4 gb op ipv 16? Dan kan je hem toch gewoon gebruiken?
BAOPAOquote:Op maandag 4 januari 2010 16:27 schreef Stein07 het volgende:
Heb gisteren een laserpen besteld ben benieuwd!
Is er ook een site die meer kleding en zo verkoopt?
Semmm is een baggeruser geworden!quote:
Dat was een compliment!quote:
Niet via google maar via google translate.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:17 schreef Stein07 het volgende:
Bekijken jullie de site vertaald via google of is hier een mooie firefox plugin voor?
Vind het via google niet echt overzichtelijk.
Misschien staat hier wat tussen:quote:Op maandag 4 januari 2010 17:17 schreef Stein07 het volgende:
Bekijken jullie de site vertaald via google of is hier een mooie firefox plugin voor?
Klopt. Sinds de update van Taobao wordt de site verneukt bij vertalen met google translate. Niet veel aan te doen.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:17 schreef Stein07 het volgende:
Aha oke lukt nog wel hoor maar is erg onoverzichtelijkquote:Op maandag 4 januari 2010 17:21 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Klopt. Sinds de update van Taobao wordt de site verneukt bij vertalen met google translate. Niet veel aan te doen.
quote:
Mijn Torch lighter is nu een vlammenwerperquote:Op maandag 4 januari 2010 17:51 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Met een dikke stift 64GB op schrijven en vervolgens martelen met verschillend gereedschap![]()
Heb je nog vuurwerk knallers over? Zo'n jet lighter erop zetten, en als laatste de genade klap met een dikke moker
Ben je ook gelijk van je konthaar afquote:Op maandag 4 januari 2010 17:53 schreef Semmm het volgende:
[..]
Mijn Torch lighter is nu een vlammenwerper
quote:Op maandag 4 januari 2010 18:14 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ben je ook gelijk van je konthaar af
No problem!quote:
Ik zeg: nitraatje!quote:Op maandag 4 januari 2010 17:51 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Met een dikke stift 64GB op schrijven en vervolgens martelen met verschillend gereedschap![]()
Heb je nog vuurwerk knallers over? Zo'n jet lighter erop zetten, en als laatste de genade klap met een dikke moker
Show Me!quote:Op maandag 4 januari 2010 17:53 schreef Semmm het volgende:
[..]
Mijn Torch lighter is nu een vlammenwerper
Waarom loopt iedereen toch altijd zo te janken in dit topicquote:Op maandag 4 januari 2010 18:46 schreef DjimmyR het volgende:
Wat is dit voor een slowchat topic geworden.
QFTquote:Op maandag 4 januari 2010 18:46 schreef DjimmyR het volgende:
Wil ik een foto maken is het scherm/lens van m'n Camera kapot :Squote:
Waarom voel ik me aangesproken.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:46 schreef DjimmyR het volgende:
quote:
quote:Koning Darius, de Meder, had zo'n groot rijk dat hij van oost naar west en van zuid naar noord honderdtwintig stadhouders nodig had om zijn zaken te regelen. Boven hen stelde hij drie rijksbestuurders aan. Een van hen was Daniël, een balling uit Judea, die zo schrander en rechtvaardig was dat Darius hem over het gehele koninkrijk wilde aanstellen. Dit nu zinde de andere rijksbestuurders en de stadhouders niet. Afgunst rees in hen op en zij spanden samen tegen Daniël. De mannen zochten naar een reden om hem aan te klagen maar zij vonden er geen, want Daniël was de koning trouw. Toen zeiden zij tegen elkaar: "Wij zullen tegen deze Daniël geen enkele grond voor een aanklacht vinden, tenzij wij iets tegen hem vinden in de dienst van zijn God."
En zij verzonnen een list, en zij zeiden tegen hun koning: "Alle rijksbestuurders van het koninkrijk, alle oversten, stadhouders, raadsheren en landvoogden hebben zich beraden en vinden dat er een koninklijk besluit moet worden uitgevaardigd en een verbod vastgesteld, dat ieder die binnen dertig dagen een verzoek richt tot enige God of enig mens behalve tot u, o koning, in de leeuwenkuil zal worden geworpen. Vaardig dan nu, o koning, dat verbod uit en schrijf een bevelschrift, dat onveranderlijk is naar de wet der Meden en Perzen, die niet kan worden herroepen." En koning Darius deed wat zij hem vroegen.
Daniël wist dat het bevelschrift geschreven was maar trok zich net als elke andere dag terug in zijn vertrekken en loofde zijn God. Daar vonden de rijksbestuurders en stadhouders hem. Zij sleurden hem naar koning Darius en zeiden: "Daniël, een van de ballingen uit Judea, heeft geen acht geslagen op u, o koning. Heeft gij niet een verbod uitgevaardigd dat ieder mens die binnen dertig dagen een verzoek richt tot enige God of enig mens behalve tot u, o koning, in de leeuwenkuil zal worden geworpen?" De koning, die zeer gesteld was op Daniël, zon op middelen om hem te bevrijden. Tot zonsondergang gaf hij zich de moeite hem te redden. Maar de mannen drongen bij Darius aan en zeiden: "Weet, o koning, dat het een wet van Meden en Perzen is, dat geen enkel verbod of besluit dat de koning heeft uitgevaardigd, veranderd kan worden."
Daarop sprak koning Darius tot Daniël: "Uw God, die gij zo volhardend dient, die bevrijde u!" Hij liet Daniël in de leeuwenkuil werpen en hij liet de leeuwenkuil afsluiten met een zware steen, en hij ging terug naar zijn paleis en vreesde het ergste. Maar toen de wilde dieren Daniël zagen, verwelkomden zij hem als honden die zich verheugen over de thuiskomst van hun baas, zij likten zijn handen en kwispelden met hun staart en hem werd geen haar gekrenkt. Terwijl dit gebeurde, verscheen in Judea een engel aan de profeet Habakkuk en zei: "Breng voedsel naar Daniël, die in de leeuwenkuil zit." En de engel greep Habakkuk bij diens haar en zette hem in de leeuwenkuil, waar hij en Daniël samen de avondmaaltijd genoten. Daarna bracht de engel Habakkuk terug naar Judea.
De volgende morgen, bij het krieken van de dag, ging de koning, die de nacht vastend had doorgebracht, naar de leeuwenkuil om te zien wat er van Daniël geworden was. Zijn vreugde was groot toen hij ongedeerd bleek te zijn. "Mijn God heeft zijn engel gezonden en de muilen der leeuwen gesloten," zei Daniël, "en zij hebben mij geen kwaad gedaan, omdat ik voor Hem onschuldig ben bevonden; maar ook tegen u, o koning, heb ik geen misdaad begaan."
Toen gaf koning Darius het bevel om de vijanden van Daniël te halen. Zij zeiden dat de leeuwen geen honger hadden gehad, en dat Daniël om die reden ongeschonden was. Daarop nam de koning de proef op de som. Hij liet alle honderdtweeëntwintig vijanden van Daniël in de leeuwenkuil werpen, samen met hun vrouwen en kinderen, tweehonderdvierenveertig in getal, en de leeuwen hadden honger: allen werden in stukken gescheurd. Zelfs hun beenderen werden vermorzeld. En Daniël stond hoog in aanzien onder het koningschap van Darius en onder het koningschap van Kores, de Pers.
* * * EINDE * * *
Maar hoe heb je dat gedaan dan (met die vlammenwerper)quote:Op maandag 4 januari 2010 19:19 schreef Semmm het volgende:
[..]
Wil ik een foto maken is het scherm/lens van m'n Camera kapot :S
ik zie allemaal verticale strepen in beeld, ook als de foto is gemaak
Ik heb gewoon zon schakeltje er uit gehaald, dat dingetje zorgt ervoor dat je het gas niet hoger kan zetten.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:30 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Maar hoe heb je dat gedaan dan (met die vlammenwerper)
Gewoon in het Chinees houden, en dan als je iets tegenkomt wat je aanstaat alleen de boeiende stukken tekst door de translator halenquote:Op maandag 4 januari 2010 17:17 schreef Stein07 het volgende:
Mij woord altijd verteld dat je vuurwerk op afstand moet afsteken, nou dat kan dusquote:
Dat moet met een lont!quote:Op maandag 4 januari 2010 19:47 schreef Semmm het volgende:
[..]
Mij woord altijd verteld dat je vuurwerk op afstand moet afsteken, nou dat kan dus
ssst......quote:Op maandag 4 januari 2010 19:48 schreef monkeybrain het volgende:
Rechts, net uit het beeld, zit ie met zijn blote reet tegen zijn camera aan
Hoe werkt dat dan met die gratis producten? Is dat voor iedereen of voor 1 klant? Moet je minimaal iets kopen?quote:Op maandag 4 januari 2010 11:27 schreef joepie91 het volgende:
Zeg mensen, deze http://www.suntekstore.co(...)-toy-helicopter.html kun je over 22 uur gratis krijgen op SuntekStore! Is normaal iets van 20 dollar ofzo, dus wel waard om even te klikken rond die tijd, denk ik zo
dat wordt dan maar weer een jet torch bestellenquote:Op maandag 4 januari 2010 19:32 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ik heb gewoon zon schakeltje er uit gehaald, dat dingetje zorgt ervoor dat je het gas niet hoger kan zetten.
Fotos gemaakt met teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelefoon
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb dezequote:Op maandag 4 januari 2010 19:57 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
dat wordt dan maar weer een jet torch bestellen
Had ik ook een tijdje geleden, 3 iphone screen protectors voor 1 centquote:Op maandag 4 januari 2010 20:02 schreef Deezertje het volgende:
Zo om de Hollandse zuinigheid weer eens op de kaart te zetten, zojuist een PSP screenprotector voor 5 eurocent incl. verzendkosten gekocht op eBay.Al voel ik mijn toch wel lichtelijk afgezet, want laatst had ik een DS screenprotector voor 1 eurocent incl. verzending...
3x Screen Protectors for HTC Touch Pro2 GSMquote:
Grappig om te zien waar al die mensen vandaan komen:quote:Op maandag 4 januari 2010 20:11 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
3x Screen Protectors for HTC Touch Pro2 GSM
Winner:Jeffrey, Zuid-Holland, Netherlands
quote:If you pay via PayPal, it doesn't matter what currency you are using. They will be converted to euros when you pay.
You can choose which exchange rate you want to use, PayPal's or you bank's. I would recommend choosing your bank's, because PayPal uses unfair exchange rates. By default you are using PayPal's exchange rates. To change it, do this:
When you are logged into PayPal, go to My Account -> Profile -> Recurring Payments -> Edit Funding Options -> Conversion Options. Choose "Bill me in the currency listed on the seller's invoice" and click Submit. From now on you will get PayPal receipts with the currency you paid and the money will be refunded by euros from your bank account like before, but now the exchange rates will be better.
Ik had gewonnen op 2 januari 2010:quote:Op maandag 4 januari 2010 20:11 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
3x Screen Protectors for HTC Touch Pro2 GSM
Winner:Jeffrey, Zuid-Holland, Netherlands
:']
Wanneer waren jullie zaklampen verstuurd? Ik heb hem nog niet binnen (29e verzonden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |