Was dat niet je ipop? of ga je die nog kapot gooien?quote:Op maandag 4 januari 2010 11:40 schreef Twizu het volgende:
[..]
Xenos heeft ze ook regelmatig!
Ik heb er laatst nog een per ongeluk kapot gegooid hier.
Die ga ik nog kapot maken.quote:Op maandag 4 januari 2010 11:42 schreef Semmm het volgende:
[..]
Was dat niet je ipop? of ga je die nog kapot gooien?
KAN jaquote:Op maandag 4 januari 2010 16:10 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Er staat toch 4 gb op ipv 16? Dan kan je hem toch gewoon gebruiken?
BAOPAOquote:Op maandag 4 januari 2010 16:27 schreef Stein07 het volgende:
Heb gisteren een laserpen besteld ben benieuwd!
Is er ook een site die meer kleding en zo verkoopt?
Semmm is een baggeruser geworden!quote:
Dat was een compliment!quote:
Niet via google maar via google translate.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:17 schreef Stein07 het volgende:
Bekijken jullie de site vertaald via google of is hier een mooie firefox plugin voor?
Vind het via google niet echt overzichtelijk.
Misschien staat hier wat tussen:quote:Op maandag 4 januari 2010 17:17 schreef Stein07 het volgende:
Bekijken jullie de site vertaald via google of is hier een mooie firefox plugin voor?
Klopt. Sinds de update van Taobao wordt de site verneukt bij vertalen met google translate. Niet veel aan te doen.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:17 schreef Stein07 het volgende:
Aha oke lukt nog wel hoor maar is erg onoverzichtelijkquote:Op maandag 4 januari 2010 17:21 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Klopt. Sinds de update van Taobao wordt de site verneukt bij vertalen met google translate. Niet veel aan te doen.
quote:
Mijn Torch lighter is nu een vlammenwerperquote:Op maandag 4 januari 2010 17:51 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Met een dikke stift 64GB op schrijven en vervolgens martelen met verschillend gereedschap![]()
Heb je nog vuurwerk knallers over? Zo'n jet lighter erop zetten, en als laatste de genade klap met een dikke moker
Ben je ook gelijk van je konthaar afquote:Op maandag 4 januari 2010 17:53 schreef Semmm het volgende:
[..]
Mijn Torch lighter is nu een vlammenwerper
quote:Op maandag 4 januari 2010 18:14 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ben je ook gelijk van je konthaar af
No problem!quote:
Ik zeg: nitraatje!quote:Op maandag 4 januari 2010 17:51 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Met een dikke stift 64GB op schrijven en vervolgens martelen met verschillend gereedschap![]()
Heb je nog vuurwerk knallers over? Zo'n jet lighter erop zetten, en als laatste de genade klap met een dikke moker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |