Ja, gewoon een nieuwe bestellen op PBpurchase.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:39 schreef davo1979 het volgende:
Ik krijg elke keer als ik door wil gaan met de bestelling op pbpurchase Server Error in '/' Application. Waar ligt dat aan ( mijn pc ofzo)?
Had ik ook met firefox, andere browser gen last vanquote:Op zondag 3 januari 2010 23:39 schreef davo1979 het volgende:
Ik krijg elke keer als ik door wil gaan met de bestelling op pbpurchase Server Error in '/' Application. Waar ligt dat aan ( mijn pc ofzo)?
Nou dat gaat niet want als ik verder duw dan krijg ik dus dat scherm met die tekst en nog meer tekst. Zoals dit ookquote:Op zondag 3 januari 2010 23:41 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ja, gewoon een nieuwe bestellen op PBpurchase.
O wacht.
Nee heb het ook met internet explorer.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:45 schreef Placenta het volgende:
[..]
Had ik ook met firefox, andere browser gen last van
Toch levert hij ze als ik het goed heb goedkoper dan jack ( kan ze niet meer vinden.) maar dacht dta de prijs bij jack voor 1; 29$ was ofzo ??quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:24 schreef veda het volgende:
Wat zijn jullie allemaal weer vroeg wakker na oud en nieuw
Gelukkig nieuwjaar!
En dat ze pbpurchase maar snel mogen fixen want die is kapot gegaan. Er is zeker wat vuurwerk bij de server ontploft
Misschien moet je gebruik gaan maken van de wishlist.. werkt handig hoorquote:Op maandag 4 januari 2010 00:39 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik moest nog iets bestellen bij een chinese webshop maar ben vergeten wat en waar
Hoe oud is ze?quote:Op maandag 4 januari 2010 01:02 schreef renwan het volgende:
Vanmiddag voor het eerst iets bij DX besteld, een of ander naruto poppetje voor m'n vriendin en een 200mw rode laser
19quote:
ze houden niet van feyenoordersquote:Op maandag 4 januari 2010 01:44 schreef -jos- het volgende:
Waarom zijn er nergens Verbatim DVD-R te bestellen om Wii games te branden??
http://www.cdrwinkel.com/(...)D-R/DVD-R+mini+(8cm) Is voor van die kleine discs (gamecube geloof ik)quote:Op maandag 4 januari 2010 01:44 schreef -jos- het volgende:
http://www.bigdennis.com/(...)132.html?language=nlquote:Op maandag 4 januari 2010 01:44 schreef -jos- het volgende:
Alleen via Taobao maar Jack wilt ze niet naar NL verzenden (is wat ik heb gelezen)quote:Op maandag 4 januari 2010 10:31 schreef M-unit het volgende:
Een tijd geleden hadden jullie het hier over glazen met dubbele wanden?
heeft er iemand een link voor mij?
Ik raad je aan even op www.opus.nl te kijken, haal ik ook altijd mijn schijfjesquote:Op maandag 4 januari 2010 01:44 schreef -jos- het volgende:
Er was pas ook bij marskramer een aanbieding voor ongeveer 3 euro de glas. Ook bierglazen/theeglazen.quote:Op maandag 4 januari 2010 10:31 schreef M-unit het volgende:
Een tijd geleden hadden jullie het hier over glazen met dubbele wanden?
heeft er iemand een link voor mij?
Xenos heeft ze ook regelmatig!quote:Op maandag 4 januari 2010 11:15 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Er was pas ook bij marskramer een aanbieding voor ongeveer 3 euro de glas. Ook bierglazen/theeglazen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |