Was dat niet je ipop? of ga je die nog kapot gooien?quote:Op maandag 4 januari 2010 11:40 schreef Twizu het volgende:
[..]
Xenos heeft ze ook regelmatig!
Ik heb er laatst nog een per ongeluk kapot gegooid hier.
Die ga ik nog kapot maken.quote:Op maandag 4 januari 2010 11:42 schreef Semmm het volgende:
[..]
Was dat niet je ipop? of ga je die nog kapot gooien?
KAN jaquote:Op maandag 4 januari 2010 16:10 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Er staat toch 4 gb op ipv 16? Dan kan je hem toch gewoon gebruiken?
BAOPAOquote:Op maandag 4 januari 2010 16:27 schreef Stein07 het volgende:
Heb gisteren een laserpen besteld ben benieuwd!
Is er ook een site die meer kleding en zo verkoopt?
Semmm is een baggeruser geworden!quote:
Dat was een compliment!quote:
Niet via google maar via google translate.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:17 schreef Stein07 het volgende:
Bekijken jullie de site vertaald via google of is hier een mooie firefox plugin voor?
Vind het via google niet echt overzichtelijk.
Misschien staat hier wat tussen:quote:Op maandag 4 januari 2010 17:17 schreef Stein07 het volgende:
Bekijken jullie de site vertaald via google of is hier een mooie firefox plugin voor?
Klopt. Sinds de update van Taobao wordt de site verneukt bij vertalen met google translate. Niet veel aan te doen.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:17 schreef Stein07 het volgende:
Aha oke lukt nog wel hoor maar is erg onoverzichtelijkquote:Op maandag 4 januari 2010 17:21 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Klopt. Sinds de update van Taobao wordt de site verneukt bij vertalen met google translate. Niet veel aan te doen.
quote:
Mijn Torch lighter is nu een vlammenwerperquote:Op maandag 4 januari 2010 17:51 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Met een dikke stift 64GB op schrijven en vervolgens martelen met verschillend gereedschap![]()
Heb je nog vuurwerk knallers over? Zo'n jet lighter erop zetten, en als laatste de genade klap met een dikke moker
Ben je ook gelijk van je konthaar afquote:Op maandag 4 januari 2010 17:53 schreef Semmm het volgende:
[..]
Mijn Torch lighter is nu een vlammenwerper
quote:Op maandag 4 januari 2010 18:14 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ben je ook gelijk van je konthaar af
No problem!quote:
Ik zeg: nitraatje!quote:Op maandag 4 januari 2010 17:51 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Met een dikke stift 64GB op schrijven en vervolgens martelen met verschillend gereedschap![]()
Heb je nog vuurwerk knallers over? Zo'n jet lighter erop zetten, en als laatste de genade klap met een dikke moker
Show Me!quote:Op maandag 4 januari 2010 17:53 schreef Semmm het volgende:
[..]
Mijn Torch lighter is nu een vlammenwerper
Waarom loopt iedereen toch altijd zo te janken in dit topicquote:Op maandag 4 januari 2010 18:46 schreef DjimmyR het volgende:
Wat is dit voor een slowchat topic geworden.
QFTquote:Op maandag 4 januari 2010 18:46 schreef DjimmyR het volgende:
Wil ik een foto maken is het scherm/lens van m'n Camera kapot :Squote:
Waarom voel ik me aangesproken.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:46 schreef DjimmyR het volgende:
quote:
quote:Koning Darius, de Meder, had zo'n groot rijk dat hij van oost naar west en van zuid naar noord honderdtwintig stadhouders nodig had om zijn zaken te regelen. Boven hen stelde hij drie rijksbestuurders aan. Een van hen was Daniël, een balling uit Judea, die zo schrander en rechtvaardig was dat Darius hem over het gehele koninkrijk wilde aanstellen. Dit nu zinde de andere rijksbestuurders en de stadhouders niet. Afgunst rees in hen op en zij spanden samen tegen Daniël. De mannen zochten naar een reden om hem aan te klagen maar zij vonden er geen, want Daniël was de koning trouw. Toen zeiden zij tegen elkaar: "Wij zullen tegen deze Daniël geen enkele grond voor een aanklacht vinden, tenzij wij iets tegen hem vinden in de dienst van zijn God."
En zij verzonnen een list, en zij zeiden tegen hun koning: "Alle rijksbestuurders van het koninkrijk, alle oversten, stadhouders, raadsheren en landvoogden hebben zich beraden en vinden dat er een koninklijk besluit moet worden uitgevaardigd en een verbod vastgesteld, dat ieder die binnen dertig dagen een verzoek richt tot enige God of enig mens behalve tot u, o koning, in de leeuwenkuil zal worden geworpen. Vaardig dan nu, o koning, dat verbod uit en schrijf een bevelschrift, dat onveranderlijk is naar de wet der Meden en Perzen, die niet kan worden herroepen." En koning Darius deed wat zij hem vroegen.
Daniël wist dat het bevelschrift geschreven was maar trok zich net als elke andere dag terug in zijn vertrekken en loofde zijn God. Daar vonden de rijksbestuurders en stadhouders hem. Zij sleurden hem naar koning Darius en zeiden: "Daniël, een van de ballingen uit Judea, heeft geen acht geslagen op u, o koning. Heeft gij niet een verbod uitgevaardigd dat ieder mens die binnen dertig dagen een verzoek richt tot enige God of enig mens behalve tot u, o koning, in de leeuwenkuil zal worden geworpen?" De koning, die zeer gesteld was op Daniël, zon op middelen om hem te bevrijden. Tot zonsondergang gaf hij zich de moeite hem te redden. Maar de mannen drongen bij Darius aan en zeiden: "Weet, o koning, dat het een wet van Meden en Perzen is, dat geen enkel verbod of besluit dat de koning heeft uitgevaardigd, veranderd kan worden."
Daarop sprak koning Darius tot Daniël: "Uw God, die gij zo volhardend dient, die bevrijde u!" Hij liet Daniël in de leeuwenkuil werpen en hij liet de leeuwenkuil afsluiten met een zware steen, en hij ging terug naar zijn paleis en vreesde het ergste. Maar toen de wilde dieren Daniël zagen, verwelkomden zij hem als honden die zich verheugen over de thuiskomst van hun baas, zij likten zijn handen en kwispelden met hun staart en hem werd geen haar gekrenkt. Terwijl dit gebeurde, verscheen in Judea een engel aan de profeet Habakkuk en zei: "Breng voedsel naar Daniël, die in de leeuwenkuil zit." En de engel greep Habakkuk bij diens haar en zette hem in de leeuwenkuil, waar hij en Daniël samen de avondmaaltijd genoten. Daarna bracht de engel Habakkuk terug naar Judea.
De volgende morgen, bij het krieken van de dag, ging de koning, die de nacht vastend had doorgebracht, naar de leeuwenkuil om te zien wat er van Daniël geworden was. Zijn vreugde was groot toen hij ongedeerd bleek te zijn. "Mijn God heeft zijn engel gezonden en de muilen der leeuwen gesloten," zei Daniël, "en zij hebben mij geen kwaad gedaan, omdat ik voor Hem onschuldig ben bevonden; maar ook tegen u, o koning, heb ik geen misdaad begaan."
Toen gaf koning Darius het bevel om de vijanden van Daniël te halen. Zij zeiden dat de leeuwen geen honger hadden gehad, en dat Daniël om die reden ongeschonden was. Daarop nam de koning de proef op de som. Hij liet alle honderdtweeëntwintig vijanden van Daniël in de leeuwenkuil werpen, samen met hun vrouwen en kinderen, tweehonderdvierenveertig in getal, en de leeuwen hadden honger: allen werden in stukken gescheurd. Zelfs hun beenderen werden vermorzeld. En Daniël stond hoog in aanzien onder het koningschap van Darius en onder het koningschap van Kores, de Pers.
* * * EINDE * * *
Maar hoe heb je dat gedaan dan (met die vlammenwerper)quote:Op maandag 4 januari 2010 19:19 schreef Semmm het volgende:
[..]
Wil ik een foto maken is het scherm/lens van m'n Camera kapot :S
ik zie allemaal verticale strepen in beeld, ook als de foto is gemaak
Ik heb gewoon zon schakeltje er uit gehaald, dat dingetje zorgt ervoor dat je het gas niet hoger kan zetten.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:30 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Maar hoe heb je dat gedaan dan (met die vlammenwerper)
Gewoon in het Chinees houden, en dan als je iets tegenkomt wat je aanstaat alleen de boeiende stukken tekst door de translator halenquote:Op maandag 4 januari 2010 17:17 schreef Stein07 het volgende:
Mij woord altijd verteld dat je vuurwerk op afstand moet afsteken, nou dat kan dusquote:
Dat moet met een lont!quote:Op maandag 4 januari 2010 19:47 schreef Semmm het volgende:
[..]
Mij woord altijd verteld dat je vuurwerk op afstand moet afsteken, nou dat kan dus
ssst......quote:Op maandag 4 januari 2010 19:48 schreef monkeybrain het volgende:
Rechts, net uit het beeld, zit ie met zijn blote reet tegen zijn camera aan
Hoe werkt dat dan met die gratis producten? Is dat voor iedereen of voor 1 klant? Moet je minimaal iets kopen?quote:Op maandag 4 januari 2010 11:27 schreef joepie91 het volgende:
Zeg mensen, deze http://www.suntekstore.co(...)-toy-helicopter.html kun je over 22 uur gratis krijgen op SuntekStore! Is normaal iets van 20 dollar ofzo, dus wel waard om even te klikken rond die tijd, denk ik zo
dat wordt dan maar weer een jet torch bestellenquote:Op maandag 4 januari 2010 19:32 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ik heb gewoon zon schakeltje er uit gehaald, dat dingetje zorgt ervoor dat je het gas niet hoger kan zetten.
Fotos gemaakt met teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelefoon
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb dezequote:Op maandag 4 januari 2010 19:57 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
dat wordt dan maar weer een jet torch bestellen
Had ik ook een tijdje geleden, 3 iphone screen protectors voor 1 centquote:Op maandag 4 januari 2010 20:02 schreef Deezertje het volgende:
Zo om de Hollandse zuinigheid weer eens op de kaart te zetten, zojuist een PSP screenprotector voor 5 eurocent incl. verzendkosten gekocht op eBay.Al voel ik mijn toch wel lichtelijk afgezet, want laatst had ik een DS screenprotector voor 1 eurocent incl. verzending...
3x Screen Protectors for HTC Touch Pro2 GSMquote:
Grappig om te zien waar al die mensen vandaan komen:quote:Op maandag 4 januari 2010 20:11 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
3x Screen Protectors for HTC Touch Pro2 GSM
Winner:Jeffrey, Zuid-Holland, Netherlands
quote:If you pay via PayPal, it doesn't matter what currency you are using. They will be converted to euros when you pay.
You can choose which exchange rate you want to use, PayPal's or you bank's. I would recommend choosing your bank's, because PayPal uses unfair exchange rates. By default you are using PayPal's exchange rates. To change it, do this:
When you are logged into PayPal, go to My Account -> Profile -> Recurring Payments -> Edit Funding Options -> Conversion Options. Choose "Bill me in the currency listed on the seller's invoice" and click Submit. From now on you will get PayPal receipts with the currency you paid and the money will be refunded by euros from your bank account like before, but now the exchange rates will be better.
Ik had gewonnen op 2 januari 2010:quote:Op maandag 4 januari 2010 20:11 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
3x Screen Protectors for HTC Touch Pro2 GSM
Winner:Jeffrey, Zuid-Holland, Netherlands
:']
Wanneer waren jullie zaklampen verstuurd? Ik heb hem nog niet binnen (29e verzonden)
Gewoon op de homepage de klok in de gaten houden, als die precies op 0 staat klikken. Als jij degene bent die het eerst klikt als die op 0 staat heb je gewonnen en krijg je het gratis thuis gestuurd.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:56 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Hoe werkt dat freebies gebeuren? Gewoon daar ergens opgeven en je maakt kans op gratis dingen?
Oh ok, en die kans is waarschijnlijk heel klein?quote:Op maandag 4 januari 2010 21:01 schreef PedroN het volgende:
[..]
Gewoon op de homepage de klok in de gaten houden, als die precies op 0 staat klikken. Als jij degene bent die het eerst klikt als die op 0 staat heb je gewonnen en krijg je het gratis thuis gestuurd.
Mij screenprotector was het gigantische bedrag van $ 1,64![]()
Als ik nu maar geen kansspelbelasting moet betalen
Je mag maar één Freebie per dag winnen (als het je al lukt om op het juiste moment te drukken)
Valt wel mee, ik heb het pas een keer of 6 geprobeerd en 2 keer wat gewonnen.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:04 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Oh ok, en die kans is waarschijnlijk heel klein?
En ik heb net een MD80 voor een tientje gekocht op eBay
Oh okquote:Op maandag 4 januari 2010 21:07 schreef PedroN het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik heb het pas een keer of 6 geprobeerd en 2 keer wat gewonnen.
1 keer een LED lamp maar die was 110V zag ik nadat ik het had gewonnen dus die heb ik toen maar niet geclaimd, dat uur was er dus geen winnaar
Je moet hem ook niet in je reet steken, gewoon vullen met een spuitbusje gasquote:Op maandag 4 januari 2010 21:15 schreef MagischMannetje het volgende:
Maakt het voor die jet lighters nog veel uit wat voor soort gas je gebruikt. Ik heb er hier namelijk eentje liggen die binnen 1 week kapot is na 3x bijvullen.
Hier hetzelfde... Ik heb een paar dagen geleden een tweede bestelling gedaan (11 lampjes). En hierbij staat dezelfde 'internal review'-melding.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:53 schreef PedroN het volgende:
[..]
Ik had ook nog 10 zaklampjes besteld maar daar zie ik nu bij de order staan:
This order has been put under internal review. Our internal reviewer will check in one business day.
De order staat ook heel vreemd in het systeem, er staat het volgende:
[ afbeelding ]
De onderste regel klopt maar de 2 regels erboven zijn de nummers van de losse onderdelen.
Misschien dat er een Chineesje wakker is geworden dat de prijs wel heel laag is, hoewel de lampjes er nog steeds op staan voor die prijs.
[..]
Dat gezeik altijd. Ik heb de tip gegeven en iedereen kon 2 weken terug massaal bestellen.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:38 schreef jopiede het volgende:
Heb ik ook, met 2 lampjes. Beetje jammer dat jullie er zoveel namen. Nu heb ik er geen
De recycle fabriek, met zijn lippen het kwik eruit zuigen en in een emmertje spugen voor hergebruikquote:Op maandag 4 januari 2010 21:41 schreef PedroN het volgende:
Je kan ze nog altijd gewoon los bestellen
Waarschijnlijk wordt de websitechinees nu met dwangarbeid de batterijfabriek in gestuurd omdat die de verkeerde prijzen erop gezet heeft.
Bij wie heb je 'm besteld?quote:Op maandag 4 januari 2010 21:55 schreef Skiet het volgende:
Sucks! Nog steeds me tweede MD80 cam niet ontvangen en alle termijnen verstreken. Had wel al contact opgenomen, nooit meer iets gehoord en bedenk me dat nu pas weer. Fluiten naar me Dollar denk ik.. nog maar eens contact opgenomen..
Maar toen had ik mijn salaris nog nietquote:Op maandag 4 januari 2010 21:57 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dat gezeik altijd. Ik heb de tip gegeven en iedereen kon 2 weken terug massaal bestellen.
Dan moet je nu niet gaan zeuren![]()
[..]
De recycle fabriek, met zijn lippen het kwik eruit zuigen en in een emmertje spugen voor hergebruik
和许多中国良好的采购quote:
Sukkel. dat zijn 10 dagen en er zitten ook nog feestdagen tussen.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:06 schreef roald17 het volgende:
left Hong Kong for its destination on 24-Dec-2009
En nog steeds niks gehad.. normaal gesproken zou ik het toch wel moeten hebben of niet?
Gaat om een acekard2i
Ebay heeft een een claim methode (sinds kort?) Heb ik gisteren gebruik van gemaakt, je zegt wat je wilt (nieuw product of refund etc.) dan neem je zelf contact op met koper, als je er niet uit komt dan kan je ebay inschakelen. Soort van paypal claim dusquote:Op maandag 4 januari 2010 21:55 schreef Skiet het volgende:
Sucks! Nog steeds me tweede MD80 cam niet ontvangen en alle termijnen verstreken. Had wel al contact opgenomen, nooit meer iets gehoord en bedenk me dat nu pas weer. Fluiten naar me Dollar denk ik.. nog maar eens contact opgenomen..
Al is de prijs fout mijn ervaring is dat ze dan toch leveren, heb het ook een keer gehad bij Focalprice met een opladerquote:
90 cent?quote:Op maandag 4 januari 2010 22:00 schreef jopiede het volgende:
[..]
Maar toen had ik mijn salaris nog niet
Aan Skype abbos?quote:Op maandag 4 januari 2010 22:25 schreef jopiede het volgende:
Op zo'n moment geef ik dat geld liever uit aan andere dingen. Pas als ik weer geld heb ga ik nutteloze dingen kopen
90 centquote:Op maandag 4 januari 2010 22:25 schreef jopiede het volgende:
Op zo'n moment geef ik dat geld liever uit aan andere dingen. Pas als ik weer geld heb ga ik nutteloze dingen kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |