voor mensen die op dit soort dingen geilen is dat niet haalbaar.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:00 schreef SocialDisorder het volgende:
minder pijnlijk, makkelijker en lekkerder:
een vriendin
Wat hij zegt!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:00 schreef SocialDisorder het volgende:
minder pijnlijk, makkelijker en lekkerder:
een vriendin
Wat dus onzin schijnt te zijn, het is namelijk afhankelijk van de flexibiliteit van je rug, niet van de ribben die in de weg zittenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:59 schreef jogy het volgende:
Het zou moeten kunnen, als je het niet vanuit jezelf kan heb je altijd de optie om een paar ribben te laten verwijderen ( de onderste ) en dan kan je er wel bij. Succes!
daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:02 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
voor mensen die op dit soort dingen geilen is dat niet haalbaar.
niet te vergeten voetbal kijken. Heerlijk.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:13 schreef Danaq het volgende:
maar ja, jezelf is natuurlijk op elk moment voor handen als je zin hebt...
* Danaq laat 't werk over aan vriendinnen... kan ik tenminste ook gewoon een biertje drinken tijdens 't pijpen
Jouw opa was een wijz man, zo te horenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:00 schreef JoshuaJero het volgende:
Mijn opa zei altijd: Ga op je buik op het strand liggen, graaf een gat, stop je piemel erin...dan neuk je de hele wereld!!!
en eenzaamquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:18 schreef ukga het volgende:
[..]
Jouw opa was een wijz man, zo te horen![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:16 schreef longinus het volgende:
Heveel kwam je te kort, als het een paar cm is gewoon doorgaan met oefenen maar als er toch zo'n 20 cm tussenzit geef het dan maar op.
maar geen last van Duitsers die je kuil jattenquote:
De film Clerks wel eens gezien?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:54 schreef ryangozer het volgende:
kan je dit leren? ik heb laatst helemaal opgerold op me bed gelegen en het lukte niet echt, dus ik vraag me af, kan je dit na veel oefenen ofzo wel? het deed de volgende dag iig heel veel pijn in me nek en rug want t lukte dus net niet...
al houden ze wel van een flinke braadworst op zn tijdquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
maar geen last van Duitsers die je kuil jatten
ik heb het niet zo op snikkels in m'n mond stoppen, thankyouverymuchquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:17 schreef MissyMirjaM het volgende:
zouden jullie 't doen, als je het zou kunnen..?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:17 schreef MissyMirjaM het volgende:
zouden jullie 't doen, als je het zou kunnen..?
Dan ga je op een ouderwetse pijnbank liggen en laat je je ruggegraat een beetje uitrekken, het risico is het vast meer dan waard!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:04 schreef Litso het volgende:
[..]
Wat dus onzin schijnt te zijn, het is namelijk afhankelijk van de flexibiliteit van je rug, niet van de ribben die in de weg zitten
misschien pijp ik mezelf vele malen lekkerder dan jij mij zou pijpenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:40 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik kan me niet voorstellen dat iemand t zou doen.
nouja, een beetje, maar voornamelijk niet
ik weet niet, lijkt me zo raar
en bij lange na niet hetzelfde als het echte werk.
quote uit een interview: 'Als ik een rib had laten verwijderen zodat ik mezelf kon pijpen, dacht je echt dat ik hier dan zou zitten?'quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:56 schreef Mikkie het volgende:
Ff een rib laten weghalen, vraag maar aan Marilyn Manson.
Volgens mij hebben mannen al een rib minder om zich niet zelf te hoeven pijpenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:48 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
quote uit een interview: 'Als ik een rib had laten verwijderen zodat ik mezelf kon pijpen, dacht je echt dat ik hier dan zou zitten?'
Schitterendquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:22 schreef mrcool het volgende:
Vraag het eens aan deze jongen...
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:56 schreef Danaq het volgende:
lijkt me een kwestie en combinatie van 2 punten:
1. lenige rug
2. lange pik
1tje kan je leren, de andere niet... pech voor je
Whehequote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:42 schreef Arjann87 het volgende:
Muhahaha. Maar goed. Ik had een keer gelezen dat een jonge dat ging doen, na één uur oefenen was het dan toch eindelijk gelukt. Helaas, toen ie 'klaar' was, zat ze rug 'opslot'. Hij kon dus niet meer terug. Ja eh, wat moet je dan tegen de doktor/ouders zeggen?
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:12 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Mijn ex kon het, en was maar al te bereid om het te demonstreren iedere keer als hij dronken was![]()
in de kroeg?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:12 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Mijn ex kon het, en was maar al te bereid om het te demonstreren iedere keer als hij dronken was![]()
Dat was mansonquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:45 schreef Blackletter het volgende:
ozzy osbourne zou het toch kunnen? maar die had zijn onderste ribben laten verwijderen
volgens mij heeft Callista Flockheart haar ribben wel laten verwijderen om van het gezeur dat iedereen haar ribben kon zien af te zijn.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:26 schreef MikeyMo het volgende:
volgens mij allemaal bullshit verhalen van sterren die ribben laten verwijderen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |