Toe maar weerquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:23 schreef ikweethetookniet het volgende:![]()
de deurbel om 12.22
gele enveloppe die niet door de brievenbus ging met mijn fietsbel met kompas erin en een gele enveloppe op de mat met tempvoeler voor de keuken![]()
Zojuist weer de deurbelweer geel pakketje met stereo bluetooth headset a 6$
![]()
Nu aan het opladen![]()
2010 begint goed
Je hoeft jack nu niet meer te mailen voor een bestelling hoor.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:13 schreef thijs1994 het volgende:
Heb weer m'n eerste bestelling bij Jack liggen. Wacht op m'n Paypal request.
Het betreft een tenue van Werder Bromen en Schalke'06.
Maar dan weet je de verzendkosten er niet bijquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:28 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Je hoeft jack nu niet meer te mailen voor een bestelling hoor.
Geen een van beide, het is in Yuan.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:26 schreef ThaMaverick het volgende:
Ik had eigenlijk een stom vraagje![]()
De prijzen die op taobao weergeven zijn, zijn die in dollars of chinese yen?
Maakt dat veel uit danquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:39 schreef Semmm het volgende:
[..]
Maar dan weet je de verzendkosten er niet bij
Het feest is over, de lampjes zijn nu $ 8,27.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:09 schreef MacorgaZ het volgende:
Tering, die zaklamp van $1,31 is echt fucking goed voor die prijs
Foto's?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:59 schreef Joene94 het volgende:
Hier pakketjes binnen.
2 Nieuwjork Jenkies petten van taobao, zien er perfect uit!
quote:Beste xxxxxxx,
We hebben het onderzoek naar uw kwestie afgerond en in uw voordeel besloten.
Wij waren in staat een terugbetaling ter hoogte van $35,00 USD terug te
vorderen en dit bedrag is op uw rekening bijgeschreven. Wij verzoeken u er
rekening mee te houden dat het maximaal vijf werkdagen kan duren voordat de
bijschrijving op uw rekening verschijnt.
Even $70 door de neus geboord van die gastenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:36 schreef PedroN het volgende:
[..]
Het feest is over, de lampjes zijn nu $ 8,27.
MIjn order voor 10 stuks staat nog op internal review. Ik denk dat we het wel kunnen vergeten dat ze nog komen.
De prijschinees heeft echt dwangarbeid gekregen.
Waar ging dat over?quote:
Sorry voor de baggerkwaliteit, ze zijn gemaakt met m'n telefoon.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:45 schreef Jeffrey_San het volgende:
[..]
Foto's?
En weer je de prijs+de Link nog?
gewoon 35 dollar en ik heb het terug gekregen omdat de verkoper een dag later van ebay af was en ik kreeg van ebay een mail dat het niet helemaal goed zat met die verkoper ofzo dus had ik gelijk een claim gemaakt, ik ga het product ook niet meer ontvangen (weet ik bijna zeker). Hij zei dat ie op 7 december was verzonden vanaf hongkongpostquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:08 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Wat moest je in totaal dan betalen? En hoezo heb je het terug gekregen?
Gereageerd dat ik wachten geen probleem vond, maar ik hoor nu verder niks meer. Heb ook gemaild met de vraag hoe het er nou voor stond, maar ze laten niks van zich horen...quote:Dear customer,
This email is from customer service team of www.focalprice.com. We regret that your order T2760187 has not been delivered for over seven days due to out of stock. We will be getting the item back in stock within 5 days. Would you like to continue waiting and we will ship it with top priority? Should we fail to get those in stock within this period, we'll notify you and propose for modification or cancellation. Please advice at your earliest convenience.
Sincerely yours’
FocalPrice service team
Mijn lampjes die ik gisteravond besteld hebquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:36 schreef PedroN het volgende:
[..]
Het feest is over, de lampjes zijn nu $ 8,27.
MIjn order voor 10 stuks staat nog op internal review. Ik denk dat we het wel kunnen vergeten dat ze nog komen.
De prijschinees heeft echt dwangarbeid gekregen.
Degene bij wie ie op internal review staat: Hebben jullie 'm direct betaald vanaf paypal tegoed of creditcard? Dan is de betaling namelijk direct verwerkt. Betalingen vanaf bankrekeningen duren 7 dagen wat ik her en der in dit topic lees voordat deze doorgaan.quote:Status (2 hours ago): Processing
Payment verified. Sent to our PPC (Parcel Processing Centre) to process. ETA (Estimated Time of Arrival) is not available at this moment. Please note, we can’t accept order change/cancellation at this moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |