Niet, kan wel met paypal.quote:foto Op maandag 10 augustus 2009 15:48 schreef Mirel het volgende:
Hmm, ben deze topicreeks nog niet tegengekomen. Hoe gaat dat bestellen in z'n gang als je bijv. Ideal hebt?
Paypal idd.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:48 schreef Mirel het volgende:
Hmm, ben deze topicreeks nog niet tegengekomen. Hoe gaat dat bestellen in z'n gang als je bijv. Ideal hebt?
Tof.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:45 schreef GuitarJJ het volgende:
[ link | afbeelding ]
Erg vette microscoop! Had net een klein vliegje van minder dan 1 mm. Met dat ding kun je z'n haartjes bijna nog tellen.Ook raar, als ik hem op mijn laptopscherm zet dan zie je kleine vakjes (rood groen en blauw). Overal hetzelfde, maakt niet uit waar op het scherm. Tof ding!
quote:foto Op maandag 10 augustus 2009 16:06 schreef mtchel112 het volgende:
voor mensen die dat bevroren glas ding leuk vonden: blij blokker 1 euro voor zon ding waar je er 4 kan maken
Dat heet asbest, vooral door blijven ruikenquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:22 schreef kloink het volgende:
[..]
precies..gewoon even mailen ipv in dit topic om JAck vragen..hij moet net maar toevallig kijken...overigens heb ik dat ding ook besteld en werkt naatje :-) Er zit wel degelijk iets van wasbenzine in (zo ruikt het) en gaat gewoon een keer op. tis een vuursteentje met een watje eraan die wasbenzine opneemt uit een reservoirtje.
Misschien dat ik het kan laten werken, hoe zorg ik dat er brandstof bijkomt? Het watje is zo goed als weggebrand.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:51 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dat heet asbest, vooral door blijven ruiken
Oke cool thanksquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:06 schreef mtchel112 het volgende:
voor mensen die dat bevroren glas ding leuk vonden: blij blokker 1 euro voor zon ding waar je er 4 kan maken
Gooi dat ding nou maar weg.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:41 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Misschien dat ik het kan laten werken, hoe zorg ik dat er brandstof bijkomt? Het watje is zo goed als weggebrand.
Ok, dat kan ik me voorstellen want ik voel me al sinds dat ik 'm kreeg niet meer zo lekker.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:17 schreef Lolque het volgende:
[..]
Gooi dat ding nou maar weg.
D'r zit asbest in, het zal niet levensgevaarlijk zijn maar het is sowieso niet goed voor je.
Las ik niet ergens dat de fabriek waar ze die dingen fabriceren in datzelfde stadje staat wat pas een week van de buitenwereld was geïsoleerd ivm longpest ???quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:00 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ok, dat kan ik me voorstellen want ik voel me al sinds dat ik 'm kreeg niet meer zo lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop