abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71762874
Vorig deel: Chinese webshop en gadgetstopic #8

Hoi Chinese webshopfans

Welkom in de topicreeks over je ervaringen met Chinese webshop als Dealextreme en Dealperfect.

Een echte OP komt nog, tot die tijd alvast de volgende regeltjes:

- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Als voorbeeld hoe wel en hoe niet gesproken kan worden over nepspul:

Het gaat er vooral om het niet te benoemen naar de merknamen waar het namaak van is. Dat continue doen leg je de nadruk op het namaak van het originele merk.

Dus (een stom) voorbeeld: ik heb nep nike's gezien die lijken 100% op de echte, niet te onderscheiden
of
ik heb naik schoenen besteld, check: {linkje} of {img}

In het tweede geval laat je in het midden dat het nep/namaak is

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in: [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen of afkraken natuurlijk

Mochten jullie nog kritiek op of aanmerkingen hebben dan kun je dat in DX topics doorstart melden dan houden we alles lekker centraal.

En om jullie blij te maken, we zijn achter de schermen bezig met leuke ideetjes uit te werken, maar dat is allemaal nog in een beginnend stadium, tot die tijd veel plezier enne hou het gezellig.

Handig:
DP = www.Dealperfect.com
DX = www.dealextreme.com
FP = www.focalprice.com
BG = www.budgetgadgets.com
KD = www.kaidomain.com
pi_71762892

Erg vette microscoop! Had net een klein vliegje van minder dan 1 mm. Met dat ding kun je z'n haartjes bijna nog tellen. Ook raar, als ik hem op mijn laptopscherm zet dan zie je kleine vakjes (rood groen en blauw). Overal hetzelfde, maakt niet uit waar op het scherm. Tof ding!
  maandag 10 augustus 2009 @ 15:45:36 #3
265449 rechtsom
En anders gaan we linksom!
pi_71762903
Chinesewebshopengadgetsterugvindpost!!
Als je snel last heb van een brok in de keel, moet je godverdomme eens van dat hondenvoer afblijven!
  maandag 10 augustus 2009 @ 15:48:15 #4
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_71762991
Hmm, ben deze topicreeks nog niet tegengekomen. Hoe gaat dat bestellen in z'n gang als je bijv. Ideal hebt?
When all else fails, you always have delusion.
pi_71763112
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 15:48 schreef Mirel het volgende:
Hmm, ben deze topicreeks nog niet tegengekomen. Hoe gaat dat bestellen in z'n gang als je bijv. Ideal hebt?
Niet, kan wel met paypal.
pi_71763132
Nog effe en deze serie gaat sneller als de vorige. IDEAL werkt niet. Je bent een paypall account nodig. Jammer dat de oude OP weg is met info.
pi_71763152
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 15:48 schreef Mirel het volgende:
Paypal idd.

Hier de OP van de oude reeks. Staat een boel info over Dealextreme

Deal Extreme # 86 waar het erg rustig is de laatste tijd
pi_71763165
TVP
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_71763299
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 15:45 schreef GuitarJJ het volgende:
[ link | afbeelding ]

Erg vette microscoop! Had net een klein vliegje van minder dan 1 mm. Met dat ding kun je z'n haartjes bijna nog tellen. Ook raar, als ik hem op mijn laptopscherm zet dan zie je kleine vakjes (rood groen en blauw). Overal hetzelfde, maakt niet uit waar op het scherm. Tof ding!
Tof.
pi_71763337
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 16:00 schreef feelsgoodman het volgende:

[..]

Tof.
jij ziet de pixels? vet ding!
pi_71763473
voor mensen die dat bevroren glas ding leuk vonden: blij blokker 1 euro voor zon ding waar je er 4 kan maken
pi_71763735
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 16:06 schreef mtchel112 het volgende:
voor mensen die dat bevroren glas ding leuk vonden: blij blokker 1 euro voor zon ding waar je er 4 kan maken
ga ik zo even halen dan. moest sowieso de stad in
  maandag 10 augustus 2009 @ 16:51:56 #13
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_71764575
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 14:22 schreef kloink het volgende:

[..]

precies..gewoon even mailen ipv in dit topic om JAck vragen..hij moet net maar toevallig kijken...overigens heb ik dat ding ook besteld en werkt naatje :-) Er zit wel degelijk iets van wasbenzine in (zo ruikt het) en gaat gewoon een keer op. tis een vuursteentje met een watje eraan die wasbenzine opneemt uit een reservoirtje.
Dat heet asbest, vooral door blijven ruiken
pi_71764984
Mijn RC stunt car is binnen

Is wel grappig ding:)
pi_71765628
Hoe zijn de ervaringen met focalprice hier?
  maandag 10 augustus 2009 @ 17:35:33 #16
248387 Powerkiwi
Groen en sappig
pi_71765806
Kijk ff in het vorige topic, stond net nog iets over.
[img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 6 oktober 2009 21:14 schreef Penisbaard het volgende:
Wat is daar mis mee? Dat is pas episch de oven inrollen man
pi_71765967
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 16:51 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Dat heet asbest, vooral door blijven ruiken
Misschien dat ik het kan laten werken, hoe zorg ik dat er brandstof bijkomt? Het watje is zo goed als weggebrand.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_71766357
tvp
pi_71766825
nee, ik ga geen grote partijen bestellen.
gewoon wat meer verschillende items dan ik normaal zou bestellen, mits de prijs goed is

'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_71766877
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 16:06 schreef mtchel112 het volgende:
Oke cool thanks
pi_71766889
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 18:15 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

Oke cool thanks
dat shotglasrubber?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 10 augustus 2009 @ 18:17:03 #22
691 luciano
ondertitelloos
pi_71766921
Ok , is ik weer .

Kwam ik zowaar eindelijk het eerste item tegen dat VEELLLLLLL duurder is dan bij Blokker. However, als ik zie hoe de kwaliteit is, dan gaat deze toch ook op het lijstje. http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3441

Kwam via de reviews nog een waannnzinnige youtube tegen, van zo te zien een Nederlander. TFF deze !

En met alle nieuwelingen , including myself , waarom wordt de OP niet uitgebreid met alle info uit de eerdere reeks. Ik heb hier erg veel nuttige info uitgehaald m.b.t. tracking / paypal / geen DX logo op de pakketjes voor 0,01 dollarcent extra / puntensysteem / etc etc .... Deal Extreme # 86 waar het erg rustig is de laatste tijd
pi_71766933
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 17:41 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Misschien dat ik het kan laten werken, hoe zorg ik dat er brandstof bijkomt? Het watje is zo goed als weggebrand.
Gooi dat ding nou maar weg.
D'r zit asbest in, het zal niet levensgevaarlijk zijn maar het is sowieso niet goed voor je.
kei lief.
pi_71767953
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 18:17 schreef Lolque het volgende:

[..]

Gooi dat ding nou maar weg.
D'r zit asbest in, het zal niet levensgevaarlijk zijn maar het is sowieso niet goed voor je.
Ok, dat kan ik me voorstellen want ik voel me al sinds dat ik 'm kreeg niet meer zo lekker.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  maandag 10 augustus 2009 @ 19:11:55 #25
691 luciano
ondertitelloos
pi_71768288
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:00 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Ok, dat kan ik me voorstellen want ik voel me al sinds dat ik 'm kreeg niet meer zo lekker.
Las ik niet ergens dat de fabriek waar ze die dingen fabriceren in datzelfde stadje staat wat pas een week van de buitenwereld was geïsoleerd ivm longpest ???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')