In suriname zie ik veel van die mensen lopen met van die chinezen meuk. ik vond ze maar bagger.quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:14 schreef drumstickNL het volgende:
Heeft er iemand eens een mobiel van DX ofzo besteld? Wat is de kwaliteit ervan?
m'kayquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:49 schreef raaavi het volgende:
[..]
In suriname zie ik veel van die mensen lopen met van die chinezen meuk. ik vond ze maar bagger.
en ook vooral gewoon GROOT. onhandig etc.
Waarschijnlijk heb je meerdere producten in je order. Dan is misschien 1 product al verzonden en de andere is nog Waiting for Suplierquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:02 schreef Powerkiwi het volgende:
[ afbeelding ]
wtf
Kreeg trouwens wel een mailtje dat hij geshipped is, dus er zal wel een chineesje een typfout gemaakt hebben.
voor mij niet, ik heb nu een verfrommeld printje hier liggenquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:01 schreef GuitarJJ het volgende:
Dealextreme heeft nieuwe briefjes voor producten die ontbreken
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Kijk net, je hebt gelijk.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:08 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je meerdere producten in je order. Dan is misschien 1 product al verzonden en de andere is nog Waiting for Suplier
hebben ze al sinds deel 25 van de vorige reeks al ongeveeerquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:01 schreef GuitarJJ het volgende:
echt nieuw niet, had ze een hele tijd geleden al een keerquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:01 schreef GuitarJJ het volgende:
vreemd, ik heb juist goede ervaringen met focalprice...qua levertijd iig. Kapotte dingen heb ik nog nergens gehad...quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:12 schreef Chuphinh het volgende:
Een tijdje terug dingen bestelt bij focalprices. Van dealextreme heb ik alles netjes binnen na 1 a 2 weken na verzending. Bij focalprices is het al bijna 3,5 week na verzending. Ik blijf toch bij DP en DX.
Heeft dit te maken met deal extreme of gewoon een andere importeur etc?quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:51 schreef Mirjam het volgende:
kan iemand mij even inlichten over hoe het precies zit met het importeren van dingen?
vanaf wanneer moet je belasting betalen, en over wat voor proudcten?
moet ik er rekening mee houden dat als ik een wat grotere order plaatst, ik die beter kan splitsen?
en stel nou dat ik adult toys wil laten overkomen, zitten daar nog regels aan?
e-mailtje lijkt me beter voor dit soort zaken.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:01 schreef drumstickNL het volgende:
Jack, i bought this: http://dealperfect.com/detail.dp/sku.21763
and i got it broken. The match was broken and the keychain was broken too.
een andere importeurquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:54 schreef raaavi het volgende:
[..]
Heeft dit te maken met deal extreme of gewoon een andere importeur etc?
Vanaf 22 euro tot 150 ga je BTW betalen en geen invoerrecht en vanaf 150 euro btw +invoerrecht. Hoogte invoerrecht hangt af van het product en welke categorie het in zit.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:51 schreef Mirjam het volgende:
kan iemand mij even inlichten over hoe het precies zit met het importeren van dingen?
moet ik er rekening mee houden dat als ik een wat grotere order plaatst, ik die beter kan splitsen?
Je moet iets duidelijker zijn. Ik heb het idee dat je grote aantallen wilt bestellen van bepaalde producten.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
een andere importeur
maar wel via jack uiteindelijk
De officiële regels:quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:51 schreef Mirjam het volgende:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:01 schreef drumstickNL het volgende:
Jack, i bought this: http://dealperfect.com/detail.dp/sku.21763
and i got it broken. The match was broken and the keychain was broken too.
Oké, lijkt me wel cool. Maar er staat bij de omschrijving kerosene.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:22 schreef kloink het volgende:
[..]
precies..gewoon even mailen ipv in dit topic om JAck vragen..hij moet net maar toevallig kijken...overigens heb ik dat ding ook besteld en werkt naatje :-) Er zit wel degelijk iets van wasbenzine in (zo ruikt het) en gaat gewoon een keer op. tis een vuursteentje met een watje eraan die wasbenzine opneemt uit een reservoirtje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |