Niet, kan wel met paypal.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:48 schreef Mirel het volgende:
Hmm, ben deze topicreeks nog niet tegengekomen. Hoe gaat dat bestellen in z'n gang als je bijv. Ideal hebt?
Paypal idd.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:48 schreef Mirel het volgende:
Hmm, ben deze topicreeks nog niet tegengekomen. Hoe gaat dat bestellen in z'n gang als je bijv. Ideal hebt?
Tof.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:45 schreef GuitarJJ het volgende:
[ link | afbeelding ]
Erg vette microscoop! Had net een klein vliegje van minder dan 1 mm. Met dat ding kun je z'n haartjes bijna nog tellen.Ook raar, als ik hem op mijn laptopscherm zet dan zie je kleine vakjes (rood groen en blauw). Overal hetzelfde, maakt niet uit waar op het scherm. Tof ding!
quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:06 schreef mtchel112 het volgende:
voor mensen die dat bevroren glas ding leuk vonden: blij blokker 1 euro voor zon ding waar je er 4 kan maken
Dat heet asbest, vooral door blijven ruikenquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:22 schreef kloink het volgende:
[..]
precies..gewoon even mailen ipv in dit topic om JAck vragen..hij moet net maar toevallig kijken...overigens heb ik dat ding ook besteld en werkt naatje :-) Er zit wel degelijk iets van wasbenzine in (zo ruikt het) en gaat gewoon een keer op. tis een vuursteentje met een watje eraan die wasbenzine opneemt uit een reservoirtje.
Misschien dat ik het kan laten werken, hoe zorg ik dat er brandstof bijkomt? Het watje is zo goed als weggebrand.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:51 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dat heet asbest, vooral door blijven ruiken
Oke cool thanksquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:06 schreef mtchel112 het volgende:
voor mensen die dat bevroren glas ding leuk vonden: blij blokker 1 euro voor zon ding waar je er 4 kan maken
Gooi dat ding nou maar weg.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:41 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Misschien dat ik het kan laten werken, hoe zorg ik dat er brandstof bijkomt? Het watje is zo goed als weggebrand.
Ok, dat kan ik me voorstellen want ik voel me al sinds dat ik 'm kreeg niet meer zo lekker.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:17 schreef Lolque het volgende:
[..]
Gooi dat ding nou maar weg.
D'r zit asbest in, het zal niet levensgevaarlijk zijn maar het is sowieso niet goed voor je.
Las ik niet ergens dat de fabriek waar ze die dingen fabriceren in datzelfde stadje staat wat pas een week van de buitenwereld was geïsoleerd ivm longpest ???quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:00 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ok, dat kan ik me voorstellen want ik voel me al sinds dat ik 'm kreeg niet meer zo lekker.
Je bedoelt deze bij de blokker?quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:17 schreef luciano het volgende:
Ok , is ik weer .
Kwam ik zowaar eindelijk het eerste item tegen dat VEELLLLLLL duurder is dan bij Blokker. However, als ik zie hoe de kwaliteit is, dan gaat deze toch ook op het lijstje. http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3441
quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:14 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
[..]
Je bedoelt deze bij de blokker?
[ afbeelding ]
Lijkt me toch identiek
quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:11 schreef luciano het volgende:
[..]
Las ik niet ergens dat de fabriek waar ze die dingen fabriceren in datzelfde stadje staat wat pas een week van de buitenwereld was geïsoleerd ivm longpest ???
Hoeveel kost dat varken? Kan me niet voorstellen dat ie goedkoper isquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:18 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
Sowieso ligt er erg veel van dit goedkope spul voor minder geld bij de blokker etc.
Het populaire led lampje in de vorm van een varkentje hebben ze daar ook.
Had jaren geleden al iets hierover gelezen ja, maar nog nooit zelf geprobeerd.........Omdat ik graag alles zelf wil uittesten/ voelen , en ik word al gek van deze lichte schokken , lolllllllquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:23 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Hoeveel kost dat varken? Kan me niet voorstellen dat ie goedkoper is![]()
Die vliegenmeppers moet je modden. Er zit een weerstandje op, als je deze doorknipt vliegen de vonken er van af
Ik heb er vaker besteld dan bij bijv dx of dp, ik denk een keer of 4, de levering is snel en heb geen doa's gehad (ook niet bij dx of dp trouwens)quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:29 schreef northernlight81 het volgende:
Hoe zijn de ervaringen met focalprice hier?
Probeer het eens, het is nog leuk ookquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:27 schreef Anywhere het volgende:
tvp, staan leuke dingetjes op die sites. Heb wel een paar keer op dealextreme rondgekeken, maar nog nooit wat gekocht
Vandaar ook mijn tvpquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:28 schreef e-wok het volgende:
[..]
Probeer het eens, het is nog leuk ook
Zal ik morgen bij je op bezoek komen?quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:11 schreef luciano het volgende:
[..]
Las ik niet ergens dat de fabriek waar ze die dingen fabriceren in datzelfde stadje staat wat pas een week van de buitenwereld was geïsoleerd ivm longpest ???
Volgens mij 50 cent of minder...quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:23 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Hoeveel kost dat varken? Kan me niet voorstellen dat ie goedkoper is![]()
Die vliegenmeppers moet je modden. Er zit een weerstandje op, als je deze doorknipt vliegen de vonken er van af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zojuist even besteld![]()
Wireless Pinhole Spy Camera Hidden Spycam Nanny CCTV 1.2GHz PAL voor 18 $![]()
[ afbeelding ]
Voor onder mijn rc helicopter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wou net vragen waarvoor.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
Meld je ff HIER FOK! 10 jaarsmeet aanmeldtopic aan !quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:32 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Zal ik morgen bij je op bezoek komen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]
http://www.bestofferbuy.c(...)09b85mo1rgmvn9ppfvp5
wat is het bereikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach fotos zeggen genoeg en je kan op engelse keywords zoeken, als qua maten kan je Jack e-mailen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:18 schreef Mirjam het volgende:
ik ben met jack aan het heen en weer mailen voor een bestelling van taobao, en, ik moet zeggen, hij doet echt mega goed z'n best!
bevalt me prima!
jammer dat taobao, zelfs met googletranslate, zo moeilijk te begrijpen is
Iris Automaticquote:
Wel de PAL versie besteld , en niet de NTSC ???quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Iris Automatic
Exposure Automatic
Focus Adjustable 30 mm to Infinity
Resolution 380 Lines
Horizontal Viewing Angle 52 Degree
Effective Range Up to 50 m / 150 feet Line-of-Sight![]()
![]()
Voltage 9 to 12 volt DC (receiver)/6-9 volt DC (camera)
Power Consumption 200 mWatt (camera) 200 mWatt (receiver)
Current Consumption 200 mA (camera) 500 mA (receiver)
System NTSC/PAL (choose below)
Operation Duration of Camera 8 hours on 9 volt Duracell or Energizer
Dimensions 20mm x 20mm x 20mm
Video Output Through RCA Video Cable (included)
Minimum illumination 3 Lux
Frequency 1.2 GHz (support ONE camera only)
Iemand al zon Braitlin of Onega horloge besteld en ervaringen mee?quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:44 schreef GuitarJJ het volgende:
Als voorbeeld hoe wel en hoe niet gesproken kan worden over nepspul:
Het gaat er vooral om het niet te benoemen naar de merknamen waar het namaak van is. Dat continue doen leg je de nadruk op het namaak van het originele merk.
Dus (een stom) voorbeeld: ik heb nep nike's gezien die lijken 100% op de echte, niet te onderscheiden
of
ik heb naik schoenen besteld, check: {linkje} of {img}
In het tweede geval laat je in het midden dat het nep/namaak is
[ afbeelding ]
Dat ding heb ik ook! (alleen dan van dealextreme).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grappig hoor. Kan buiten zo'n 30 meter. Binnen gewoon je hele huis.![]()
gelukkig heb ik niets besteld wat een maat heeftquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:42 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ach fotos zeggen genoeg en je kan op engelse keywords zoeken, als qua maten kan je Jack e-mailen.![]()
Gaat prima heb zoveel leuke overhemden besteld![]()
Hoef alleen mijn lengte + gewicht te geven en hij zoekt de perfecte maten voor me en verscheept ze.
[ afbeelding ]
Vergeet je niet de beelden te uploaden naar hier van je buurvrouw ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |