Naar paypal bellen wekt altijd. Wel op de site even een service pin aanmaken, maar dat wordt duidelijk uitgelegd tijdens je zoektocht naar een telefoonnummer.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:24 schreef Jeffrey_San het volgende:
Kan iemand me misschien uitleggen hoe je een paypal-geschil maakt?
ik heb wat dingen die ik een maand geleden heb besteld maar nog niks heb ontvangen, en ook nog niks van heb gehoord
PM sneijder5 nou maar even.... die had er ooit een gekocht.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:58 schreef thijs1994 het volgende:
Jongens niet zoveel praten moet ik 3 pagina's bijlezen.
Iemand nog een mooi Nederlands-elftal shirt gezien op TB?
Nee maakt niet uit.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:17 schreef Dropdown het volgende:
http://www.popbuying.com/(...)DS_Quick_Start-21246
Is deze ook geschikt voor de NDSlite EU? Of zit er geen verschil in?
Verjaardagskado dat het altijd goed doet is een 'Keyfinder"quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:30 schreef Skiet het volgende:
Iemand nog aanbiedingen gezien van leuke gadgets?
Ik moet nog een zooi goedkope maar duur uitziende verjaardagscadeau's inslaan voor komend jaar
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:24 schreef Downstar het volgende:
word ik nog gerickrolled ook hahah
Terwijl de file niet eens voormij bedoeld wasik was weer eens te nieuwsgierig!
http://dealperfect.com/detail.dp/sku.21936quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:30 schreef Skiet het volgende:
Iemand nog aanbiedingen gezien van leuke gadgets?
Ik moet nog een zooi goedkope maar duur uitziende verjaardagscadeau's inslaan voor komend jaar
SPOILEREDIT: waarom doet die spoiler het niet?class="spoiler">lelijk![]()
Als je op preview drukt doet hij het welquote:
Jouw post is ook kapotquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:00 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Als je op preview drukt doet hij het wel
Is wel één van de betere ja, zolang je ook een echte hebt met de goede firmware/software.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:04 schreef Deezertje het volgende:
Wat is op dit moment de beste, maar wel goedkoopste telefoon uit China?
De Sciphone i68+?
Ben wel benieuwd naar degene die zijn Sciphone binnen hebben welke die besteld hebben. heb je een linkje en misschien wat eigen foto's?En hoeveel je er voor betaald hebt niet te vergeten
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:39 schreef FrankP het volgende:
[..]
Is wel één van de betere ja, zolang je ook een echte hebt met de goede firmware/software.
Prijs ligt denk ik ergens rond de 80$ incl. verzending.
Ik ben er redelijk tevreden over, behalve het typen van bijvoorbeeld een smsje is ruk. Dit kan worden opgelost met nieuwe firmware maar die is nog niet geupdate voor mijn f/w versie.
Voor een korte impressie van mijn i68+:
Wint hij weer die Suntekstorequote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:11 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Gast, het is een van de goedkopere, en ZEKER niet de beste. Hij zit ergens onder aan de lijst...
quote:
HOelaat klik jij? Ik echt precies als de 0 er is, pas 1 keer gewonnenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:18 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wou pappie ff laten zien hoe dat werkt, nu heb ik zo'n kut ding....
Maar hier wordt om de zoveel tijd IP ge-refresht, dus de volgende heb ik ook
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:19 schreef Dropdown het volgende:
[..]
HOelaat klik jij? Ik echt precies als de 0 er is, pas 1 keer gewonnen.
Ik sinds maandag, 10x gedaan, 1 x gewonnenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:20 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Ik ook hoorBij 1 werkt niet voor mij... In totaal 7 keer geklikt oid, 2 keer gewonnen. (Doe het sinds gister
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |