Heb je geen software voor nodig. Je moet gewoon op het 'mode' knopje drukken als hij verbonden is met de pc.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:00 schreef groggy het volgende:
heeft iemand software om de MD80 camera als webcam te gebruiken? ik had er geen cd bij
je hebt ook al sinds gisteren PM.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:41 schreef Jeffrey_San het volgende:
Vandaag mn pakketje opgehaald van het postkantoor
Mijn Telefoon (sKciphone) is binnen!!:D
Thnx, dat heb ik gedaan. En merk het verschil alleen msn herkent de camera nietquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:01 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Heb je geen software voor nodig. Je moet gewoon op het 'mode' knopje drukken als hij verbonden is met de pc.
Hij ziet er best goed uit, en hij doet het ook wel goedquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:48 schreef Semmm het volgende:
[..]
En is ie ook echt zo bagger als dat ie er uit ziet?
Je TB Orders kan je zien als je op: Purchasing orders--> Order status en dan zie je ze klikt in je PB accountquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:40 schreef Nicap_tm het volgende:
Iemand een idee hoe ik de status van mij purchase orders kan zien op PB? Eerder stond ie gewoon in het menu aan de linkerkant,maar ik kan hem nu niet meer vinden.
Één moment!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:00 schreef groggy het volgende:
heeft iemand software om de MD80 camera als webcam te gebruiken? ik had er geen cd bij
De synchronisatie file?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:04 schreef monkeybrain het volgende:
Vraag ik een paar weken terug of iemand de synchronisatie file kan uploaden, niks. Vraagt 1 of andere onbekende het.... Twizu is gelijk ter plekke![]()
Vervolgens word ik gerick and rolled en de synchronisatie file is nergens te bekennen
Heb de synchronisatie file ook even geupload! (hier te downloaden)quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:04 schreef monkeybrain het volgende:
Vraag ik een paar weken terug of iemand de synchronisatie file kan uploaden, niks. Vraagt 1 of andere onbekende het.... Twizu is gelijk ter plekke![]()
Vervolgens word ik gerick and rolled en de synchronisatie file is nergens te bekennen
Die tinyurl blijft niet werken, mafkeesquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:07 schreef Twizu het volgende:
[..]
Heb de synchronisatie file ook even geupload! (hier te downloaden)
Ja, je weet toch.. Even die textfile genereren.. Daarna linken, compilen, eventueel check out, uiteraard als je eerst en check in hebt gedaan, duh, en je bent het mannetje! En anders kan iemand vast zijn versie wel even voor je decompilen en recompilen zodat deze voldoet aan jouw specifieke dev framework!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:11 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Maar moet de textfile dan gewoon op de camera gezet worden, de gebruiksaanwijzing heeft het over een synchronisatie file en daarna moet je een textfile bouwen
Oké stuntmanquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:00 schreef Skiet het volgende:
Morgen met de MD80 even van mijn schans af in de achtertuin zo het ijs op. Beelden komen dus morgen. Nu te donker om te filmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |