Als hij een positieve feedback heeft van min. 99,8% kun je er in ieder geval vanuit gaan dat ze niet van echt zijn te onderscheiden.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Even een vraagje. Het gaat niet over een chineese webshop maar over een verkoper op Ebay uit Hong Kong.
Hij verkoopt voetbalschoenen die echt pas net uit zijn. In Nederland kosten ze 156 euro en bij hem zijn ze inclusief de verzendkosten 96 euro (mede door de euro/dollar koers). Hij heeft echt enorm veel goede reacties op ebay. Kan ik er vanuit gaan dat ze echt zijn?
Heb nog wel een wekker nodig, maar ik zie zo geen knop waar je lekker op kan rammen als dat dingquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:46 schreef Skiet het volgende:
Iemand nog een wekker/lamp nodig?
[ afbeelding ]
http://popbuying.com/deta(...)d_Temperature_-27347
$ 4,79
Hamer!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:24 schreef FrankP het volgende:
[..]
Heb nog wel een wekker nodig, maar ik zie zo geen knop waar je lekker op kan rammen als dat ding
uit moet....hmmm twijfel
Dit is de advertentie van de verkoper.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:04 schreef Nicap_tm het volgende:
Buiten dat:
ebay verkopers met zulke goede reacties die ook nog eens vrij recent zijn zeggen meer dan wat gebruikers hier erover kunnen zeggen. Als de reacties van een paar maanden geleden zijn en het is een grote verkopen moet je zoals Twizu zegt goed uitlkijken.
Dan vrees ik dat ik er meteen 365 moet kopen, kan ik in ieder geval een jaar vooruitquote:
Ik denk dat je het wel kunt proberen. Mocht het écht tegenvallen, dan zal de verkoper waarschijnlijk wel met een goede oplossing komen (feedback is heilig op Ebay!) en anders kan je via Paypal veel voor elkaar krijgen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dit is de advertentie van de verkoper.
http://cgi.ebay.com/adida(...)?hash=item35a606de5e
deze staat op voetjes die drukgevoelig zijn,.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:24 schreef FrankP het volgende:
[..]
Heb nog wel een wekker nodig, maar ik zie zo geen knop waar je lekker op kan rammen als dat ding
uit moet....hmmm twijfel
Je kan ook ff kijken bij de feedback wie nog meer zulke schoenen heeft gekocht. Dan klik je op die gebruiker en stuur je een mailtje met wat vragen over de schoenen. Zo weet je de reacties van een koper die ze wellicht al even heeft gebruikt ipv een verkoper die ze wil verkopen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
goed idee iddquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:23 schreef Nicap_tm het volgende:
[..]
Je kan ook ff kijken bij de feedback wie nog meer zulke schoenen heeft gekocht. Dan klik je op die gebruiker en stuur je een mailtje met wat vragen over de schoenen. Zo weet je de reacties van een koper die ze wellicht al even heeft gebruikt ipv een verkoper die ze wil verkopen.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:37 schreef thecuriousone het volgende:
Heb gisteren de led spots ontvangen van PB. Hebben ze me de foute opgestuurd!
Ik heb GU10 model besteld en hebben ze E27 opgestuurd. De SKU op het doosje klopt maar de spots zijn verkeerd.
Heb ze gemaild en heel snel antwoord gekregen van Emma. Ze vroeg hoeveel het terugsturen zou kosten. Aangezien het naar Belgische Post normen pakketpost is (dikker dan 3 cm) zou het (niet-aangetekend) 9,60 euro kosten. Gelooft ze me niet! Volgens iemand uit "de warehouse" zou het maar $5 mogen kosten.
Hij wilde die toch niet versturen omdat ze kapot gaan? Ze zijn 20 euro in NL trouwens.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:22 schreef GuitarJJ het volgende:
Jack gaat even op taobao kijken of hij dit glas goedkoop voor mij kan bestellen
[ afbeelding ]
Blijkbaar wil hij ze wel versturen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:29 schreef Skiet het volgende:
[..]
Hij wilde die toch niet versturen omdat ze kapot gaan? Ze zijn 20 euro in NL trouwens.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij zegt dus dat ze echt zijn, als ze het dus niet zijn kan je hem daar op pakken en een claim indienenquote:I am an experienced soccer boots seller on eBay who is granted as 'Power Seller'. All of my items are authentic and same as item description.
370 mlquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:40 schreef monkeybrain het volgende:
Hoeveel cl is de inhoud van zo'n glas? Ik vind hem ook leuk![]()
Glazen < halve liter zijn irritant.
Ik wil ze wel van je overnemen je hebt PMquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:37 schreef thecuriousone het volgende:
Heb gisteren de led spots ontvangen van PB. Hebben ze me de foute opgestuurd!
Ik heb GU10 model besteld en hebben ze E27 opgestuurd. De SKU op het doosje klopt maar de spots zijn verkeerd.
En is ie ook echt zo bagger als dat ie er uit ziet?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:41 schreef Jeffrey_San het volgende:
Vandaag mn pakketje opgehaald van het postkantoor
Mijn Telefoon (sKciphone) is binnen!!:D
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |