puckzzz had er 1 in het vorige topic staanquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:13 schreef P.F het volgende:
tvp!
ik ben opzoek naar aanfoto's van de action nagellak!
Eens.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:36 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee, ik zou (denk ik) ook niet alles rigoureus afvijlen...
Groeit wel weer bij.
Ik kan een computer aanzetten.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:04 schreef progje het volgende:
[..]
Nerd
Ik kan inderdaad programmeren in C / C++ en C#
(en helaas nog wel wat meer talen)
Ja hè?quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:19 schreef progje het volgende:
wat een genot is het toch met die acryl nagels..
nagellak blijft gewoon EINDELIJK eens langer dan 24 uur erop zitten
Die van gister of heb je weer een nieuwe creatie a la Obli?quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:21 schreef Oblivion het volgende:
Ik heb een mintje gefrankend!![]()
Hij is best pittig al zeg ik het zelf.![]()
Accu ligt op te laden dus zo meteen foto's
Nieuwe!quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:22 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Die van gister of heb je weer een nieuwe creatie a la Obli?
Ik ben op het moment minder blij met m'n acrylliesquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:19 schreef progje het volgende:
wat een genot is het toch met die acryl nagels..
nagellak blijft gewoon EINDELIJK eens langer dan 24 uur erop zitten
bwuh dat klinkt wel heel vervelend ....quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben op het moment minder blij met m'n acryllies. In m'n rechterduim zit een scheurtje, heb het idee dat sommige tips te smal zijn en dat er wat losse randjes ontstaan aan de zijkanten. Ook als ik zo bovenop voel, dan eindigt op een gegeven moment de acryl, dan heb ik een putje, en dan nog een hard randje.. wat echt niet m'n nagel/nagelriem/whatever is, maar acryl
.
Dat is niet goed..quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben op het moment minder blij met m'n acryllies. In m'n rechterduim zit een scheurtje, heb het idee dat sommige tips te smal zijn en dat er wat losse randjes ontstaan aan de zijkanten. Ook als ik zo bovenop voel, dan eindigt op een gegeven moment de acryl, dan heb ik een putje, en dan nog een hard randje.. wat echt niet m'n nagel/nagelriem/whatever is, maar acryl
.
Nee he? Heb net foto's gemaakt, wil jij zo beoordelen binnen hoeveel dagen ik ze moet laten fixen? Dan ga ik snel zoeken naar een nieuwe nagelmuts..quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:25 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dat is niet goed..
Daar komt lucht onder met alle gevolgen van dien.
Moet gewoon netjes aansluiten op de nagel.
Kom maar op!quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee he? Heb net foto's gemaakt, wil jij zo beoordelen binnen hoeveel dagen ik ze moet laten fixen? Dan ga ik snel zoeken naar een nieuwe nagelmuts..
Sinds 16 december.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:32 schreef Oblivion het volgende:
Het ziet er niet zo slecht uit, hoe lang zitten ze er nu op?
Maar dat ik bijvoorbeeld bij mijn rechterduim zie dat de tip iets smaller is dan de nagel, dat is niet zo erg?quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:36 schreef Oblivion het volgende:
Ja, het is wel bekend dat een nieuw gezet set de eerste echt krankjorum hard groeit...
Dus ik zou ze gewoon netjes op laten vullen... Deze week nog, het liefst morgen...
Anders verlies je je duimnagel.
En erop letten dat ze de acryl netjes boetseert NIET op de nagelriem, maar op de nagel..
quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:13 schreef P.F het volgende:
tvp!
Ik heb een roze, rode en witte zou morgen even kijken of ik er foto's van kan makenquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:13 schreef P.F het volgende:
tvp!
Jawel..quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar dat ik bijvoorbeeld bij mijn rechterduim zie dat de tip iets smaller is dan de nagel, dat is niet zo erg?
Jaquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:47 schreef puntoortje het volgende:
De nieuwe versie, zonder en met flits!
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Het ziet er door de glitters meteen heel anders uit
Heel leuk!quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:47 schreef puntoortje het volgende:
ik heb dat ook bij een aantal nagels.quote:
heel leuk gedaanquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:47 schreef puntoortje het volgende:
met een wattenstaafje of een kwastje daar wat nagellakremover op en dan lukt het vaak wel netjesquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:44 schreef Sarabi het volgende:
Mijn zebra nagel is redelijk geluktnu alleen mijn vingers verder schoon zien te krijgen zonder de nagellak eraf te halen, iemand tips?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb dat ook bij een aantal nagels.
ze zijn niet heel veel smaller, maar wel een beetje.
Ook dat gaat over...quote:debsterr, ik heb ze ook na anderhalve week moeten laten opvullen, ze groeiden als een idioot.
Hele leuke site, dank je wel!quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:53 schreef Mirjam het volgende:
kenden jullie deze site al? http://www.glitterglamour.nl/index.php?action=page&group_id=110&lang=NL
die verkopen ook wat nagelspullies (denk aan stickers en steentjes enzo)
en het schijnt aardig goedkoop te zijn
ik heb idd heel brede nagelsquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:54 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ze doen dat meestal als je van jezelf brede korte nagels hebt...
Ik snap dat wel een beetje, je wilt de klant niet met ongelofelijke schoepen de deur uit laten gaan.
Als het maar niet te extreem is.
[..]
Ook dat gaat over...
en ik zie net dat verzending voor 2 doosjes glittertoestanden en een lading nailartpennen maar 2,50 isquote:
Leuk!quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:58 schreef Sarabi het volgende:
Het schoonmaken is nog niet helemaal netjes gedaan zie ik op de foto
[ afbeelding ]
Zijn hele nette prijzen..quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb idd heel brede nagels
[..]
en ik zie net dat verzending voor 2 doosjes glittertoestanden en een lading nailartpennen maar 2,50 is![]()
Zelf hou ik niet zo van dierenprintjes maar dit ziet er wel grappig uitquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:58 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
Tof hoorquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:58 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb heul geen brede nagelsquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:54 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ze doen dat meestal als je van jezelf brede korte nagels hebt...
Ik snap dat wel een beetje, je wilt de klant niet met ongelofelijke schoepen de deur uit laten gaan.
Als het maar niet te extreem is.
[..]
Ook dat gaat over...
Dierenprintjesquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:58 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:11 schreef Daph_ het volgende:
Romika heeft ook al van die droomnagelsMooi hoor!
MiMu ik heb geklikt, maar voel me niet getriggered om iets te kopen nog
Ben bezigquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:13 schreef P.F het volgende:
tvp!
Wat hebben jullie toch schitterende nagels.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:09 schreef romika het volgende:
Hallo allemaal.....
Ik hoop dat jullie allemaal hele fijne kerstdagen hebben gehad.![]()
Mijn complimenten weer voor al die prachtige creaties en nagels die ik hier heb gezien.
Wauw......kan sommige echt niet nadoen hoor.![]()
Een beetje laat maar hier toch nog mijn Ruby Pumps van de kerst.
Morgen maar eens kijken wat we voor Oud en Nieuw kunnen maken........![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan passen die full nail plates tenminste goed.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:15 schreef Sarabi het volgende:
Bedankt voor de complimentenen de tips natuurlijk
Baal trouwens wel dat mijn nagels nu net kort zijn nu ik verslaafd raak aan Konad
*pleurt van stoel...quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:09 schreef romika het volgende:
Hallo allemaal.....
Ik hoop dat jullie allemaal hele fijne kerstdagen hebben gehad.![]()
Mijn complimenten weer voor al die prachtige creaties en nagels die ik hier heb gezien.
Wauw......kan sommige echt niet nadoen hoor.![]()
Een beetje laat maar hier toch nog mijn Ruby Pumps van de kerst.
Morgen maar eens kijken wat we voor Oud en Nieuw kunnen maken........![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee, en ik wist al dat jij zo zou reageren.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tof hoor.
[..]
Ik heb heul geen brede nagels.. nou ja, eens kijken wanneer ik terecht kan voor bijvullen en dan vraag ik het meteen!
Thanks voor al je antwoorden Oblivion!
*Bloos...bloos* Dank je....................quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:15 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wat hebben jullie toch schitterende nagels.
quote:
Prachtig!quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:58 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
tofquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Prachtig!
Dankzij dat goedkope topcoatje zag mijn lila er na het koken niet meer uit, dus dan maar van de nood een deugd maken en partynagels maken
[ afbeelding ]
heb je geen verdunner meebesteld?quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:24 schreef Stormqueen het volgende:
heb nu trouwens wel die seche vite er op zitten, wat een dikke toelie, het lijkt wel transparante pudding
verdunner?quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
heb je geen verdunner meebesteld?
seche vite thinner, omdat het na een tijdje van die dikke pudding wordtquote:
Dat is wel weer waarquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:16 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dan passen die full nail plates tenminste goed.
dit is nieuwe!quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
seche vite thinner, omdat het na een tijdje van die dikke pudding wordt![]()
paar drupjes erin, en het is weer handelbaar zonder verlies van werking
Punt maakt er een punt vanquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:19 schreef Oblivion het volgende:
[..]
nee, en ik wist al dat jij zo zou reageren.
Jij zou er wel een punt van kunnen maken.![]()
Gewoon van links naar rechts moeten ze passen.
Dat red je nietquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dit is nieuwe!
Maar ik moest er een dikke klodder op droppen zeiden ze! Dus vandaar. Ik durfde niet echt te smeren omdat het al een rotcrime was om die hologlitters er op te houden tijdens het lakken
Maar misschien bij een volgende order. In 2011
5 pond is toch ook zowat 10 euro?quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:28 schreef Daph_ het volgende:
Seche restore ga ik ook bestellenToch wel handig! Essie MAY wil ik ook hebben, niet te geloven eigenlijk dat ik die nog niet heb.. Ben benieuwd hoe dat eruit ziet over de Zoya UltraGlitters!
Jeez ik keek naar Lemony Flutter in de Nederlandse Lushwinkel, daar vragen ze dus bijna ¤ 10 voor!! Kost in UK 5 pond.. *smeert ondertussen nagelriemen in*
Dank je!! Lakwerk is van snkr. En nog ff snel gedaan ook.......die is er goed in.quote:
Dat dusquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
5 pond is toch ook zowat 10 euro?
Hm, de pond is wat gedaald zie ik nu
ik moet eerst een baanquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat dusOmgerekend was het misschien 5,75 wat ik betaald heb in euro's
. Je doet er wel onwijs lang mee, dus op zich is het geen slechte investering.
En ja, ik doelde erop dat je het niet gaat redden om tot 2011 niet te bestellen
kortere duimnagels vind ik meestal ook minder storend omdat die niet recht naast de andere vingers zit zeg maarquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:35 schreef Misstique het volgende:
Bedankt voor de adviezen in het vorige topic, ik laat inderdaad toch maar m'n vingernagels een beetje bijgevijld en m'n duimnagels een inhaalslag maken.
Ze zoeken bij ons nog supportmedewerkersquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik moet eerst een baanvandaag ook parfummetje besteld en konadplates en nu is m'n geld op
bah dat is echt iets om ernstig jaloers van te wordenquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:33 schreef romika het volgende:
[..]
Dank je!! Lakwerk is van snkr. En nog ff snel gedaan ook.......die is er goed in.
Krijg het ook wel zo als ik wil maar ben een uur bezig
waffer?quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ze zoeken bij ons nog supportmedewerkers.
Wauw wauw en nog eens wauw!quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:58 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
Matte about youquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:45 schreef bernies het volgende:
Essie MAY ....waar staat de MAY voor? Ben het even kwijt...
Dank je Sjeen....quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:38 schreef Sjeen het volgende:
RomikaRuby Pumps op ultieme nagels
![]()
De zebra bij Sarabi is ook leuk, niets voor mij, maar wel grappigEn SQ, I like your partynails!!!
Heb net gelakt met H&M My Favorite Jeans, supermooie kleur, maar griebels wat een waardeloos lakje als je CG en OPI gewend bent... Fotootjes zijn gemaakt, komen er zo aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |