Jaa mooie nageltjes van Guess zijn er weer een keerquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:20 schreef Guess. het volgende:
Wat een mooie en creatieve nagels allemaalIk er momenteel echt niet aan toe,af en toe een anders kleur lakje that's it!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
geweldigquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:34 schreef Puckzzz het volgende:
Gelieve geen commentaar te leveren op deze foto, ik wéét al dat het gruwlijk is
gaat er dan ook meteen weer af... FAIL @Fireworks
[ afbeelding ]
Mooie kleur, een Frankie? Ken ik niet...quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:45 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Jaa mooie nageltjes van Guess zijn er weer een keerHoe is het daar?
Na geklungel met een China Glaze heb ik vandaag maar eens een Frankie er bijgehaald. Had 'm nog nooit geprobeerd, maar vind 'm eigenlijk best geinig![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bijna weer op gelijke lengte![]()
[ afbeelding ]
Frank van dichtbij, in t echt is wat meer 'plum' ipv paars paars
Frankenstein lakjes. Dat zijn lakjes die je zelf bij elkaar gekliedert/gemengd hebt met verschillende lakjes. Soms pakt het mooi uit. Andere keren minderquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:56 schreef FijieStar het volgende:
[..]
Mooie kleur, een Frankie? Ken ik niet...
GohJij hebt echt overdreven mooie nagels
quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:34 schreef Puckzzz het volgende:
Gelieve geen commentaar te leveren op deze foto, ik wéét al dat het gruwlijk is
gaat er dan ook meteen weer af... FAIL @Fireworks
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:45 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Na geklungel met een China Glaze heb ik vandaag maar eens een Frankie er bijgehaald. Had 'm nog nooit geprobeerd, maar vind 'm eigenlijk best geinig![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met die millenium doet MiMu altijd leuke dingen met konad!quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:20 schreef Stormqueen het volgende:
rustige kleurtjes:
[ afbeelding ]
Iets drukkere kleurtjes:
[ afbeelding ]
En geswatcht op m'n wiel
[ afbeelding ]
vlnr:china glaze - millenium china glaze - turned up turquoise OPI - in my back pocket OPI - charmed by a snake OPI - Tickle my france-y OPI - Over the taupe OPI - Done out in deco OPI - Louvre me, louvre me not
die rooie en roze zijn hemalakjes die ik al had
ja die dekt met 1 laag als een tiet, daar ga ik dus donderdag feestnagels mee konaddenquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:06 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Met die millenium doet MiMu altijd leuke dingen met konad!
Maar dat wist je misschien al..![]()
Mooie kleurtjes!
Dit is nog maar het beginquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:08 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb net dus ook 4 imageplates besteld
dit begint uit de hand te lopen
naakte nagels kunnen een andere keer ook wel op de foto toch?quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:18 schreef -Nienna- het volgende:
Guess en snkr, mooie nagels!!
Stormqueen, mooie kleurtjes!
Wil ik net mijn nagels op de foto zetten, accu leeg!
Dilemma nu...wachten tot de accu vol is en dan wel eerst een foto van hoe ze nu zijn, of die foto maar laten zitten en toch alvast gaan vijlen en lakken.
netjesquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:20 schreef Anne-Martine het volgende:
[ [url=[ link | afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
Ik heb alleen de 65 nietquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor, lees hier pas een week of 6 mee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah ik was een beetje verbaasd dat naakte nagels er zo mooi roze en wit uit konden zien hahaquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:23 schreef Anne-Martine het volgende:
[..]
french manicure, is het dan wel een goed teken
ja, ik ben meer van motiefjes dan van poppetjes, en die retrobollen MOEST ik gewoon hebben. Oranje lakje met bruine retrobollenquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb alleen de 65 nietfijne plates!
Dat is waar, maar enthousiast als ik ben...heb ik ook maar meteen een blog aangemaakt en daar wilde ik beginnen met ongevijlde nagels.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
naakte nagels kunnen een andere keer ook wel op de foto toch?
1 |
Linkje?quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:25 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Dat is waar, maar enthousiast als ik ben...heb ik ook maar meteen een blog aangemaakt en daar wilde ik beginnen met ongevijlde nagels.
Maar ik kan natuurlijk ook beginnen met gevijlde en ongelakte nagels.
Tegen de tijd dat ik klaar ben met vijlen is mijn accu wel weer vol
ik vond et al knap dat het me gelukt is hahah maar ik had dus niet moeilijk hoeven te doen zie ikquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:28 schreef MinderMutsig het volgende:
Netjes gedaan Anne-Martine![]()
Foto posten werkt zo:
[ code verwijderd ]
Mooi Guess en snkr![]()
@snkr: welke lakjes heb je gebruikt voor die franken?
macrostand op je camera gebruikenquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:38 schreef -Nienna- het volgende:
Ook van mij even een vraagje: hoe kan ik mijn nagels het beste fotograferen?
Voor mijn accu er mee ophield één foto geprobeerd, maar dan zijn mijn nagels één witte waas.
Hey, kunnen wij niet beter delenquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor, lees hier pas een week of 6 mee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank je welquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
macrostand op je camera gebruiken
Over je nog natte laatste laagje nagellak. Bij voorkeur eerst een horizontale streep en dan de verticaal, in drie gedeeltes (snappie?)quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:36 schreef Stormqueen het volgende:
okee, nu even een echte n00bvraag!
hoe breng je Seche Vite aan?
en als je nou een sneldrogende lak hebt die nu al droog is?quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:43 schreef bernies het volgende:
[..]
Over je nog natte laatste laagje nagellak. Bij voorkeur eerst een horizontale streep en dan de verticaal, in drie gedeeltes (snappie?)
Over Konad zwevend aanbrengen zodat je creatie in tact blijft.
En het mag er dik op zitten, is geen probleem, na een paar minuten is het stofdroog en doen doe handdoek test om te zien hoe goed het werkt!
dan beginnen we een nageltroepjesbibliotheek waar we uit kunnen kiezenquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hey, kunnen wij niet beter delen? Kunnen we nog meer aanschaffen zonder dat het meer kost
.
Dan zou ik hem niet gebruiken want dan gaat het krimpen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en als je nou een sneldrogende lak hebt die nu al droog is?
boompjesquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:45 schreef puntoortje het volgende:
okee, dit heb ik nu! In het echte licht is het wit minder wit dan op de foto, alleen ik vind het nog niet klaar! Er mist iets, hebben jullie ideeën?![]()
[ afbeelding ]
dan smeer ik m'n etosje er wel op, tnx!quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:47 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dan zou ik hem niet gebruiken want dan gaat het krimpen.
Leuk! Vind niet dat er echt wat mist, maar goed ik ben ook vrij minimalistischquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:45 schreef puntoortje het volgende:
okee, dit heb ik nu! In het echte licht is het wit minder wit dan op de foto, alleen ik vind het nog niet klaar! Er mist iets, hebben jullie ideeën?![]()
[ afbeelding ]
Die Done out in deco staat jou beter dan mij! Mooi kleurtje wel hequote:Op dinsdag 29 december 2009 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
best nice die lila!
Met flips:
[ afbeelding ]
zonder flips:
[ afbeelding ]
en nog een gelukt plaatje van my first konad experience
[ afbeelding ]
Ja, hij is lief en bloemetjesachtig. Als het niet zo zou hozen zou ik er een lentegevoel van krijgenquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:50 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Leuk! Vind niet dat er echt wat mist, maar goed ik ben ook vrij minimalistisch. Misschien een zilver lijntje langs de contouren van je french?
[..]
Die Done out in deco staat jou beter dan mij! Mooi kleurtje wel he
Dank je wel, straks een proberenquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:48 schreef snkr-xxx het volgende:
Nienna, voor mooie scherpe foto's: liefst niet flitsen, tenzij je echt een goed cameraatje hebt, macro stand aan, en goede belichting op zoeken, dus buiten, voor het raam, of met je hand onder een goede lamp. Ik zal je blog ook even bookmarken
.
Leuk! beetje sneeuwvlokjes dotten ofzo?quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:45 schreef puntoortje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan beginnen we een nageltroepjesbibliotheek waar we uit kunnen kiezen
china glaze - milleniumquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:20 schreef Stormqueen het volgende:
rustige kleurtjes:
[ afbeelding ]
Iets drukkere kleurtjes:
[ afbeelding ]
En geswatcht op m'n wiel
[ afbeelding ]
vlnr:china glaze - millenium china glaze - turned up turquoise OPI - in my back pocket OPI - charmed by a snake OPI - Tickle my france-y OPI - Over the taupe OPI - Done out in deco OPI - Louvre me, louvre me not
die rooie en roze zijn hemalakjes die ik al had
geinig! al vind ik geloof die knal paarse kleurtjes net iets leukerquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:45 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee joh, meenemen naar je vriendin en tutten!quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:38 schreef -Nienna- het volgende:
Frosting, wat een mooi frenchje.
Ik kan ws niet eerder dan morgen met mijn nagels aan de gang.
Vanmiidag kwam er iets tussen en vanavond gaan we waarschijnlijk ook nog even weg.
Morgen tussen de boodschappen en bezoekje aan mijn beste vriendin dan maar.
Ik vind ze cute!quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:45 schreef puntoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets zat ik ook te denken, heb eerst maar eens boodschappen gedaan. Ben nu op youtube aan het kijken naar leuke ideeën, anders worden het lijntjes of steentjesquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:09 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik vind ze cute!![]()
Misschien hier en daar een rhinestone? Op de topjes?
Een glittertopcoatje met fijne glitters. Dan lijkt het net vallende sneeuw.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:45 schreef puntoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, ik zou (denk ik) ook niet alles rigoureus afvijlen...quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:35 schreef Misstique het volgende:
Damn, mn beide duimen zijn zover ingescheurd (1tje halverwege mn nagel zelfs), dat ik ze tot stompjes heb gevijld om maar nergens achter te blijven haken. Kheb de rest ook redelijk kortgewiekt, maar kan t niet over mn hart verkrijgen om die ook tot stompjes af te vijlen. Is dat stom?
.
Ik heb vanmiddag 5 nagellakjes gekocht bij de Actionquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:23 schreef P.F het volgende:
Heeft hier iemand nagellak van de Action? En heb je daar ook een "aanfoto" van?
Fijne glitters, goed planquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:14 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Een glittertopcoatje met fijne glitters. Dan lijkt het net vallende sneeuw.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:35 schreef Misstique het volgende:
Damn, mn beide duimen zijn zover ingescheurd (1tje halverwege mn nagel zelfs), dat ik ze tot stompjes heb gevijld om maar nergens achter te blijven haken. Kheb de rest ook redelijk kortgewiekt, maar kan t niet over mn hart verkrijgen om die ook tot stompjes af te vijlen. Is dat stom?
.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:48 schreef bernies het volgende:
@snkr-xxx heb jij al een nagellak app voor de iphone gevonden?
Dat dacht ik ook alquote:
denk aan een database met alle laken van de bekende merken waarop je eenvoudig kan aangeven wat je hebt en wat je wil.quote:
Voor op de iPhone? Bedoel je dat zoiets al bestaat voor internet? Of is het maar een idee?quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:51 schreef bernies het volgende:
[..]
denk aan een database met alle laken van de bekende merken waarop je eenvoudig kan aangeven wat je hebt en wat je wil.
quote:
Als je weet wat er allemaal aan app's te vinden is dan verbaast het me dat ik hierover niks kon vinden...quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Voor op de iPhone? Bedoel je dat zoiets al bestaat voor internet? Of is het maar een idee?
Zou je zoiets niet zelf kunnen maken dan? Er zal vast wel iets voor bestaan om zelf een soort simpel programmatje te maken voor de iphone, denk ik.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:52 schreef bernies het volgende:
[..]
Heb er een kado gekregen
en heb zoveel leuks gevonden aan apps dat ik niet snapte dat ik geen nagellakapp kon vinden!
Hoeveel zijn er van eigenlijk? Ik zag hier rood, roodbruinig, roze, iets oranjeachtigsquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:37 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag 5 nagellakjes gekocht bij de Action. Er was nog 1 paarse
. Heb alleen nu niks op m'n nagels zitten, omdat ik morgen acrylnagels laat zetten...
Jawel dat valt wel te makenquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:55 schreef puntoortje het volgende:
[..]
Zou je zoiets niet zelf kunnen maken dan? Er zal vast wel iets voor bestaan om zelf een soort simpel programmatje te maken voor de iphone, denk ik.
Maar dus ook nog niks gevonden?quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:57 schreef progje het volgende:
[..]
Jawel dat valt wel te maken
Jammer dat ik al de hele tijd zo druk ben met mijn werk (60 uur in de week vaak..)
Anders ging ik thuis wel ff proggen
quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:48 schreef bernies het volgende:
@snkr-xxx heb jij al een nagellak app voor de iphone gevonden?
Gelukkig maar dat ik niet de enige ben die daar naar zoek!quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:59 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]![]()
![]()
Weet je dat ik daar serieus wel eens naar heb gezocht? Kwam toen wel wat dingen tegen, waaronder een soort admin systeem voor nagelstylistesEn eentje waar je een soort nail art kon designen, maar heb ze nog niet geprobeerd
Deze kwam ik net tegen
http://appshopper.com/lifestyle/looks-nailz-barry-m van Barry M! Gratisch, ga zo wel even installen
quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:57 schreef progje het volgende:
[..]
Jawel dat valt wel te maken
Jammer dat ik al de hele tijd zo druk ben met mijn werk (60 uur in de week vaak..)
Anders ging ik thuis wel ff proggen
Nerdquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:02 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Kan jij native apps maken in Obj-C? Respect![]()
Guess, fijn om te horen dat 't goed gaat
Nice!quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:04 schreef progje het volgende:
[..]
Nerd
Ik kan inderdaad programmeren in C / C++ en C#
(en helaas nog wel wat meer talen)
Ik kom ook niet verder dan de good old Delphi...quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:05 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Nice!Ik heb het geprobeerd voor m'n werk maar het lag me echt niet
Ik heb ook nog een witte, een hard roze. Sowieso wel een stuk of 6-7 denk ik dat ze hebben.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:57 schreef moussy het volgende:
[..]
Hoeveel zijn er van eigenlijk? Ik zag hier rood, roodbruinig, roze, iets oranjeachtigszwart en de topcoat en ik had de laatste paarse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |