Dan zou ik hem niet gebruiken want dan gaat het krimpen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en als je nou een sneldrogende lak hebt die nu al droog is?
boompjesquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:45 schreef puntoortje het volgende:
okee, dit heb ik nu! In het echte licht is het wit minder wit dan op de foto, alleen ik vind het nog niet klaar! Er mist iets, hebben jullie ideeën?![]()
[ afbeelding ]
dan smeer ik m'n etosje er wel op, tnx!quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:47 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dan zou ik hem niet gebruiken want dan gaat het krimpen.
Leuk! Vind niet dat er echt wat mist, maar goed ik ben ook vrij minimalistischquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:45 schreef puntoortje het volgende:
okee, dit heb ik nu! In het echte licht is het wit minder wit dan op de foto, alleen ik vind het nog niet klaar! Er mist iets, hebben jullie ideeën?![]()
[ afbeelding ]
Die Done out in deco staat jou beter dan mij! Mooi kleurtje wel hequote:Op dinsdag 29 december 2009 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
best nice die lila!
Met flips:
[ afbeelding ]
zonder flips:
[ afbeelding ]
en nog een gelukt plaatje van my first konad experience
[ afbeelding ]
Ja, hij is lief en bloemetjesachtig. Als het niet zo zou hozen zou ik er een lentegevoel van krijgenquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:50 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Leuk! Vind niet dat er echt wat mist, maar goed ik ben ook vrij minimalistisch. Misschien een zilver lijntje langs de contouren van je french?
[..]
Die Done out in deco staat jou beter dan mij! Mooi kleurtje wel he
Dank je wel, straks een proberenquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:48 schreef snkr-xxx het volgende:
Nienna, voor mooie scherpe foto's: liefst niet flitsen, tenzij je echt een goed cameraatje hebt, macro stand aan, en goede belichting op zoeken, dus buiten, voor het raam, of met je hand onder een goede lamp. Ik zal je blog ook even bookmarken
.
Leuk! beetje sneeuwvlokjes dotten ofzo?quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:45 schreef puntoortje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan beginnen we een nageltroepjesbibliotheek waar we uit kunnen kiezen
china glaze - milleniumquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:20 schreef Stormqueen het volgende:
rustige kleurtjes:
[ afbeelding ]
Iets drukkere kleurtjes:
[ afbeelding ]
En geswatcht op m'n wiel
[ afbeelding ]
vlnr:china glaze - millenium china glaze - turned up turquoise OPI - in my back pocket OPI - charmed by a snake OPI - Tickle my france-y OPI - Over the taupe OPI - Done out in deco OPI - Louvre me, louvre me not
die rooie en roze zijn hemalakjes die ik al had
geinig! al vind ik geloof die knal paarse kleurtjes net iets leukerquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:45 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Jaa mooie nageltjes van Guess zijn er weer een keerHoe is het daar?
Na geklungel met een China Glaze heb ik vandaag maar eens een Frankie er bijgehaald. Had 'm nog nooit geprobeerd, maar vind 'm eigenlijk best geinig![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bijna weer op gelijke lengte![]()
[ afbeelding ]
Frank van dichtbij, in t echt is wat meer 'plum' ipv paars paars
Nee joh, meenemen naar je vriendin en tutten!quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:38 schreef -Nienna- het volgende:
Frosting, wat een mooi frenchje.
Ik kan ws niet eerder dan morgen met mijn nagels aan de gang.
Vanmiidag kwam er iets tussen en vanavond gaan we waarschijnlijk ook nog even weg.
Morgen tussen de boodschappen en bezoekje aan mijn beste vriendin dan maar.
Ik vind ze cute!quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:45 schreef puntoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets zat ik ook te denken, heb eerst maar eens boodschappen gedaan. Ben nu op youtube aan het kijken naar leuke ideeën, anders worden het lijntjes of steentjesquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:09 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik vind ze cute!![]()
Misschien hier en daar een rhinestone? Op de topjes?
Een glittertopcoatje met fijne glitters. Dan lijkt het net vallende sneeuw.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:45 schreef puntoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |