Jaa mooie nageltjes van Guess zijn er weer een keerquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:20 schreef Guess. het volgende:
Wat een mooie en creatieve nagels allemaalIk er momenteel echt niet aan toe,af en toe een anders kleur lakje that's it!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
geweldigquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:34 schreef Puckzzz het volgende:
Gelieve geen commentaar te leveren op deze foto, ik wéét al dat het gruwlijk is
gaat er dan ook meteen weer af... FAIL @Fireworks
[ afbeelding ]
Mooie kleur, een Frankie? Ken ik niet...quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:45 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Jaa mooie nageltjes van Guess zijn er weer een keerHoe is het daar?
Na geklungel met een China Glaze heb ik vandaag maar eens een Frankie er bijgehaald. Had 'm nog nooit geprobeerd, maar vind 'm eigenlijk best geinig![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bijna weer op gelijke lengte![]()
[ afbeelding ]
Frank van dichtbij, in t echt is wat meer 'plum' ipv paars paars
Frankenstein lakjes. Dat zijn lakjes die je zelf bij elkaar gekliedert/gemengd hebt met verschillende lakjes. Soms pakt het mooi uit. Andere keren minderquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:56 schreef FijieStar het volgende:
[..]
Mooie kleur, een Frankie? Ken ik niet...
GohJij hebt echt overdreven mooie nagels
quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:34 schreef Puckzzz het volgende:
Gelieve geen commentaar te leveren op deze foto, ik wéét al dat het gruwlijk is
gaat er dan ook meteen weer af... FAIL @Fireworks
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:45 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Jaa mooie nageltjes van Guess zijn er weer een keerHoe is het daar?
Na geklungel met een China Glaze heb ik vandaag maar eens een Frankie er bijgehaald. Had 'm nog nooit geprobeerd, maar vind 'm eigenlijk best geinig![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bijna weer op gelijke lengte![]()
[ afbeelding ]
Frank van dichtbij, in t echt is wat meer 'plum' ipv paars paars
Met die millenium doet MiMu altijd leuke dingen met konad!quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:20 schreef Stormqueen het volgende:
rustige kleurtjes:
[ afbeelding ]
Iets drukkere kleurtjes:
[ afbeelding ]
En geswatcht op m'n wiel
[ afbeelding ]
vlnr:china glaze - millenium china glaze - turned up turquoise OPI - in my back pocket OPI - charmed by a snake OPI - Tickle my france-y OPI - Over the taupe OPI - Done out in deco OPI - Louvre me, louvre me not
die rooie en roze zijn hemalakjes die ik al had
ja die dekt met 1 laag als een tiet, daar ga ik dus donderdag feestnagels mee konaddenquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:06 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Met die millenium doet MiMu altijd leuke dingen met konad!
Maar dat wist je misschien al..![]()
Mooie kleurtjes!
Dit is nog maar het beginquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:08 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb net dus ook 4 imageplates besteld
dit begint uit de hand te lopen
naakte nagels kunnen een andere keer ook wel op de foto toch?quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:18 schreef -Nienna- het volgende:
Guess en snkr, mooie nagels!!
Stormqueen, mooie kleurtjes!
Wil ik net mijn nagels op de foto zetten, accu leeg!
Dilemma nu...wachten tot de accu vol is en dan wel eerst een foto van hoe ze nu zijn, of die foto maar laten zitten en toch alvast gaan vijlen en lakken.
netjesquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:20 schreef Anne-Martine het volgende:
[ [url=[ link | afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
Ik heb alleen de 65 nietquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor, lees hier pas een week of 6 mee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah ik was een beetje verbaasd dat naakte nagels er zo mooi roze en wit uit konden zien hahaquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:23 schreef Anne-Martine het volgende:
[..]
french manicure, is het dan wel een goed teken
ja, ik ben meer van motiefjes dan van poppetjes, en die retrobollen MOEST ik gewoon hebben. Oranje lakje met bruine retrobollenquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb alleen de 65 nietfijne plates!
Dat is waar, maar enthousiast als ik ben...heb ik ook maar meteen een blog aangemaakt en daar wilde ik beginnen met ongevijlde nagels.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
naakte nagels kunnen een andere keer ook wel op de foto toch?
1 |
Linkje?quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:25 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Dat is waar, maar enthousiast als ik ben...heb ik ook maar meteen een blog aangemaakt en daar wilde ik beginnen met ongevijlde nagels.
Maar ik kan natuurlijk ook beginnen met gevijlde en ongelakte nagels.
Tegen de tijd dat ik klaar ben met vijlen is mijn accu wel weer vol
ik vond et al knap dat het me gelukt is hahah maar ik had dus niet moeilijk hoeven te doen zie ikquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:28 schreef MinderMutsig het volgende:
Netjes gedaan Anne-Martine![]()
Foto posten werkt zo:
[ code verwijderd ]
Mooi Guess en snkr![]()
@snkr: welke lakjes heb je gebruikt voor die franken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |