netjesquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:20 schreef Anne-Martine het volgende:
[ [url=[ link | afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
Ik heb alleen de 65 nietquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor, lees hier pas een week of 6 mee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah ik was een beetje verbaasd dat naakte nagels er zo mooi roze en wit uit konden zien hahaquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:23 schreef Anne-Martine het volgende:
[..]
french manicure, is het dan wel een goed teken
ja, ik ben meer van motiefjes dan van poppetjes, en die retrobollen MOEST ik gewoon hebben. Oranje lakje met bruine retrobollenquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb alleen de 65 nietfijne plates!
Dat is waar, maar enthousiast als ik ben...heb ik ook maar meteen een blog aangemaakt en daar wilde ik beginnen met ongevijlde nagels.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
naakte nagels kunnen een andere keer ook wel op de foto toch?
1 |
Linkje?quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:25 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Dat is waar, maar enthousiast als ik ben...heb ik ook maar meteen een blog aangemaakt en daar wilde ik beginnen met ongevijlde nagels.
Maar ik kan natuurlijk ook beginnen met gevijlde en ongelakte nagels.
Tegen de tijd dat ik klaar ben met vijlen is mijn accu wel weer vol
ik vond et al knap dat het me gelukt is hahah maar ik had dus niet moeilijk hoeven te doen zie ikquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:28 schreef MinderMutsig het volgende:
Netjes gedaan Anne-Martine![]()
Foto posten werkt zo:
[ code verwijderd ]
Mooi Guess en snkr![]()
@snkr: welke lakjes heb je gebruikt voor die franken?
macrostand op je camera gebruikenquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:38 schreef -Nienna- het volgende:
Ook van mij even een vraagje: hoe kan ik mijn nagels het beste fotograferen?
Voor mijn accu er mee ophield één foto geprobeerd, maar dan zijn mijn nagels één witte waas.
Hey, kunnen wij niet beter delenquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor, lees hier pas een week of 6 mee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank je welquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
macrostand op je camera gebruiken
Over je nog natte laatste laagje nagellak. Bij voorkeur eerst een horizontale streep en dan de verticaal, in drie gedeeltes (snappie?)quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:36 schreef Stormqueen het volgende:
okee, nu even een echte n00bvraag!
hoe breng je Seche Vite aan?
en als je nou een sneldrogende lak hebt die nu al droog is?quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:43 schreef bernies het volgende:
[..]
Over je nog natte laatste laagje nagellak. Bij voorkeur eerst een horizontale streep en dan de verticaal, in drie gedeeltes (snappie?)
Over Konad zwevend aanbrengen zodat je creatie in tact blijft.
En het mag er dik op zitten, is geen probleem, na een paar minuten is het stofdroog en doen doe handdoek test om te zien hoe goed het werkt!
dan beginnen we een nageltroepjesbibliotheek waar we uit kunnen kiezenquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hey, kunnen wij niet beter delen? Kunnen we nog meer aanschaffen zonder dat het meer kost
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |