Wat is er mis mee?quote:
Je had verwacht dat het naar hazelnoten zou smaken?quote:Op donderdag 24 december 2009 07:46 schreef Soempie het volgende:
Ik denk aan walnotenijs. Het is echt vies, omdat het precies naar walnoten smaakt.
't Leek zo lekker.
quote:Op donderdag 24 december 2009 07:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je had verwacht dat het naar hazelnoten zou smaken?
Ik bedenk met net dat hier een zak walnoten ligtquote:Op donderdag 24 december 2009 07:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Nouja, ik had wel een beetje een walnotensmaakje verwacht, maar ipv het ijs kan ik nu net zo goed een handje noten nemen.
Ja, want anders heb ik de komende dagen weinig te eten.quote:Op donderdag 24 december 2009 07:53 schreef Soempie het volgende:
Moeten jullie ook nog kerstinkopen doen?
quote:Op donderdag 24 december 2009 07:52 schreef Nembrionic het volgende:
Voor wie zich afvraagt waar de TT vandaan komt
"Waar denk je aan?"
quote:Op donderdag 24 december 2009 07:52 schreef Nembrionic het volgende:
Voor wie zich afvraagt waar de TT vandaan komt
"Waar denk je aan?"
ja gourmet spul is nog niet binnen hierquote:Op donderdag 24 december 2009 07:53 schreef Soempie het volgende:
Moeten jullie ook nog kerstinkopen doen?
Beter dan dat je daar morgen achter komt, als je alles al in huis hebt gehaald.quote:Op donderdag 24 december 2009 08:12 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn vader stelde gisteren voor te gaan gourmetten. Maar toen bedachten we ons opeens dat we helemaal geen gourmetstel meer hebben
zie het al helemaal voor me, tafel gedekt, vlees op tafel hey zeg waar is het gourmetstel eigenlijk?>quote:Op donderdag 24 december 2009 08:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Beter dan dat je daar morgen achter komt, als je alles al in huis hebt gehaald.
Thee graag!quote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 09:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
graag. of is dit een strikvraag dat ik nu de koffie moet halen
Nee hoor, ik ben de beroerdste nietquote:Op donderdag 24 december 2009 09:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je bent snel, juistquote:Op donderdag 24 december 2009 09:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maakt niet zoveel uit, ik heb aan 1 kopje genoegquote:Op donderdag 24 december 2009 09:18 schreef De_Hertog het volgende:
Muntthee?
[ afbeelding ]
Chinese thee?
[ afbeelding ]
Of gewone?
[ afbeelding ]
Nee, de smiley is ontstaan toen Tom Hanks na een eindje rennen door de modder zijn gezicht had afgeveegd aan een geel t-shirt.quote:Op donderdag 24 december 2009 09:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zou de smiley zo ontstaan zijn?
Iemand heeft espresso gezet met een hele vuile espressomachine door melkschuim heen waarbij er een randje vuil is losgekomen?
quote:Op donderdag 24 december 2009 09:25 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee, de smiley is ontstaan toen Tom Hanks na een eindje rennen door de modder zijn gezicht had afgeveegd aan een geel t-shirt.
Tuurlijkquote:Op donderdag 24 december 2009 09:32 schreef iamredleader het volgende:
Hm, ik heb voorlopig genoeg koffie op, wellicht dat er chocolademelk in de aanbieding is?
9.13 uurquote:
quote:
Ik zit op kantoor, dus ja.quote:Op donderdag 24 december 2009 09:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
9.13 uur
En nu is het 9.35 uur. Gaat het op kantoor ook altijd zo?
quote:Op donderdag 24 december 2009 10:10 schreef Cobra4 het volgende:
Over drie weken is dit mijn kantoor.
[ afbeelding ]
Wil je mijn Personal Assistent worden?quote:
quote:
Oh ja. Dat is nieuw. Ik zal daar ook eens gaan neuzen.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
die kan je ook posten in de nieuwe DEF AKQ
Mooi, kan hij/zij voor bier en frituur zorgenquote:Op donderdag 24 december 2009 10:12 schreef Cobra4 het volgende:
Al zal die niet veel rijden. De vrachtwagen zal dan 3 dagen op een plekje in een bos staan.
Ik voel me vereerd!quote:Op donderdag 24 december 2009 10:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wil je mijn Personal Assistent worden?
Memorecorder, voicerecorder, telefoonquote:Op donderdag 24 december 2009 10:29 schreef Soempie het volgende:
Hoe noem je zo'n ding waarmee je geluid op kan nemen? Vroeger met bandjes, maar misschien dat het nu ook bestaat zonder bandjes? Echt een stomme vraag, maar ik kom er niet op en ik wil zo'n ding aanschaffen.
Oja, nu voel ik me echt stom.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:31 schreef Cobra4 het volgende:
een memorecorder?
Staat een camouflagepak jou?quote:Op donderdag 24 december 2009 10:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd!
Maar dan moeten we het wel even hebben over het takenpakket, de uren en het salaris.
Maar dan dat er minstens 2 uur op kan.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:31 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Memorecorder, voicerecorder, telefoon
quote:Op donderdag 24 december 2009 10:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd!
Maar dan moeten we het wel even hebben over het takenpakket, de uren en het salaris.
Je praat teveel.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar dan dat er minstens 2 uur op kan.![]()
Misschien moet ik toch nog even over dat aanbod nadenken........quote:Op donderdag 24 december 2009 10:29 schreef Soempie het volgende:
Hoe noem je zo'n ding waarmee je geluid op kan nemen? Vroeger met bandjes, maar misschien dat het nu ook bestaat zonder bandjes? Echt een stomme vraag, maar ik kom er niet op en ik wil zo'n ding aanschaffen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |