Ik zit op kantoor, dus ja.quote:Op donderdag 24 december 2009 09:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
9.13 uur
En nu is het 9.35 uur. Gaat het op kantoor ook altijd zo?
quote:Op donderdag 24 december 2009 10:10 schreef Cobra4 het volgende:
Over drie weken is dit mijn kantoor.
[ afbeelding ]
Wil je mijn Personal Assistent worden?quote:
quote:
Oh ja. Dat is nieuw. Ik zal daar ook eens gaan neuzen.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
die kan je ook posten in de nieuwe DEF AKQ
Mooi, kan hij/zij voor bier en frituur zorgenquote:Op donderdag 24 december 2009 10:12 schreef Cobra4 het volgende:
Al zal die niet veel rijden. De vrachtwagen zal dan 3 dagen op een plekje in een bos staan.
Ik voel me vereerd!quote:Op donderdag 24 december 2009 10:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wil je mijn Personal Assistent worden?
Memorecorder, voicerecorder, telefoonquote:Op donderdag 24 december 2009 10:29 schreef Soempie het volgende:
Hoe noem je zo'n ding waarmee je geluid op kan nemen? Vroeger met bandjes, maar misschien dat het nu ook bestaat zonder bandjes? Echt een stomme vraag, maar ik kom er niet op en ik wil zo'n ding aanschaffen.
Oja, nu voel ik me echt stom.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:31 schreef Cobra4 het volgende:
een memorecorder?
Staat een camouflagepak jou?quote:Op donderdag 24 december 2009 10:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd!
Maar dan moeten we het wel even hebben over het takenpakket, de uren en het salaris.
Maar dan dat er minstens 2 uur op kan.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:31 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Memorecorder, voicerecorder, telefoon
quote:Op donderdag 24 december 2009 10:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd!
Maar dan moeten we het wel even hebben over het takenpakket, de uren en het salaris.
Je praat teveel.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar dan dat er minstens 2 uur op kan.![]()
Misschien moet ik toch nog even over dat aanbod nadenken........quote:Op donderdag 24 december 2009 10:29 schreef Soempie het volgende:
Hoe noem je zo'n ding waarmee je geluid op kan nemen? Vroeger met bandjes, maar misschien dat het nu ook bestaat zonder bandjes? Echt een stomme vraag, maar ik kom er niet op en ik wil zo'n ding aanschaffen.
quote:
Enig!quote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 10:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien moet ik toch nog even over dat aanbod nadenken........
Op sommige mp3 spelers zit ook een opnamefunctie. En afhankelijk van het aantal gig kun je dan wel een behoorlijk tijdje opnemen.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
De clienten praten teveel. Ik zal ze in het vervolg afkappen.![]()
Ik moet nu een gesprek uitwerken, maar halverwege hield de opname op. Nu hoop ik maar dat m'n aantekeningen goed genoeg zijn.
Mooi, als je dan ook opsbevelen kunt opstellen kun je wel mee op oefening.quote:
Eerst moet ik maar eens zorgen dat ik weer werk heb voordat ik een assistente ga aannemen.quote:
Je kunt haar toch ook je sollicitatiebrieven laten schrijven?quote:Op donderdag 24 december 2009 10:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Eerst moet ik maar eens zorgen dat ik weer werk heb voordat ik een assistente ga aannemen.
Ja maar waar moet ik haar van betalen dan? Moet ik obligaties gaan uitgeven op toekomstige prestaties?quote:Op donderdag 24 december 2009 10:43 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Je kunt haar toch ook je sollicitatiebrieven laten schrijven?
Als ze daar in trapt.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja maar waar moet ik haar van betalen dan? Moet ik obligaties gaan uitgeven op toekomstige prestaties?
Nu voel ik me echt stom. Ik heb een mp3 speler met opnamefunctie, die wel een behoorlijke tijd lang op kan nemen.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Op sommige mp3 spelers zit ook een opnamefunctie. En afhankelijk van het aantal gig kun je dan wel een behoorlijk tijdje opnemen.
quote:
Gezien de memorecorderkwestie denk ik dat dat geen probleem is......quote:
Hij wordt alleen maar groter en groter......quote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 10:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nu voel ik me echt stom. Ik heb een mp3 speler met opnamefunctie, die wel een behoorlijke tijd lang op kan nemen.
Ja hoor.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Kunnen we al nomineren voor de Guust Flater Award van 2010.
Ik word dommer met de minuut...quote:Op donderdag 24 december 2009 10:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij wordt alleen maar groter en groter......
Maar je bent wel een aardige assistente volgens mij.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik word dommer met de minuut...
Zolang je niet te veel assistentie verwacht..quote:Op donderdag 24 december 2009 10:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar je bent wel een aardige assistente volgens mij.
quote:Op donderdag 24 december 2009 10:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik word dommer met de minuut...
We zouden het nog hebben over het takenpakket.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:58 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zolang je niet te veel assistentie verwacht..
quote:Op donderdag 24 december 2009 10:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar je bent wel een aardige assistente volgens mij.
Okay Tot straksquote:Op donderdag 24 december 2009 11:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik ga vast een zwart rokje kopen (en de rest van de kerstcadeautjes).
Heb je een passend topje of doe je zonder dit jaar.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik ga vast een zwart rokje kopen (en de rest van de kerstcadeautjes).
Werksequote:Op donderdag 24 december 2009 11:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga even naar kantoor
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |