Iedereen is Iedereen meneer!quote:
misschien een goed idee voor je:quote:Op woensdag 23 december 2009 12:55 schreef Crazy-M het volgende:
mjah vanavond maar ff de stad in
toch koopavond hahaha
Nee, ik heb een foutje gemaaktquote:Op woensdag 23 december 2009 13:12 schreef Guard het volgende:
Auto_ het vorige topique was toch al #161, of heb ik een fout gemaakt met nummeren van de vorige?
Hoe ging je tentamen?quote:
Kut, ik wil er niet over praten en ik wil de komende dagen helemaal niks school-gerelateerd meer horenquote:
ik ga voor iets extremerquote:Op woensdag 23 december 2009 13:07 schreef Guard het volgende:
[..]
misschien een goed idee voor je:
http://www.komplett.nl/k/k.aspx?action=page&page=news&topic=daybreaker_3
Hčquote:Op woensdag 23 december 2009 13:26 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Kut, ik wil er niet over praten en ik wil de komende dagen helemaal niks school-gerelateerd meer horen. Ik zit er echt, he-le-maal doorheen nu. Ben ook echt niet de enige, op de een of andere manier zitten alle derdejaars (die ik ken) momenteel in een motivatiedip en 'ik heb er geen fuck zin meer in'-dip. Zal wel in de lucht hangen ofzo
. Toe aan vakantie, hmm.
Kerst = eten en slapen, mijn twee favoriete bezigheden.
Mja achja.. Ik heb je uitgenodigd voor een verslavend spelletje op facebook btwquote:Op woensdag 23 december 2009 13:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
HčMja, denk dat het bij meer mensen wel is (althans, ik heb er zelf ook last van hoor, haha)
Kerst =
Onee! Ik heb gister een waarschuwing gehad van oompaquote:Op woensdag 23 december 2009 14:30 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Mja achja.. Ik heb je uitgenodigd voor een verslavend spelletje op facebook btw.
Hoezo?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Onee! Ik heb gister een waarschuwing gehad van oompa
Iets met Farm...? Als ik m'n tentamens wil halen, dan moet ik mij daar niet voor aanmeldenquote:
Farmville.. Ja, ik doe niet aan Farmville want dan moet je zeg maar iets planten ofzo en dan over zoveel uur terugkomen om te oogsten.. dat werkt echt niet als je aan het leren bent idd. Dat je op de klok kijkt en denkt: oh shit mn tomaten!!!quote:Op woensdag 23 december 2009 14:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Iets met Farm...? Als ik m'n tentamens wil halen, dan moet ik mij daar niet voor aanmelden
Haha. Aan de andere kant is het écht een spelletje voor mij, want ik vind zulke dingen leuk, maar oompa zei al; het is verslavendquote:Op woensdag 23 december 2009 14:49 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Farmville.. Ja, ik doe niet aan Farmville want dan moet je zeg maar iets planten ofzo en dan over zoveel uur terugkomen om te oogsten.. dat werkt echt niet als je aan het leren bent idd. Dat je op de klok kijkt en denkt: oh shit mn tomaten!!!.
Oeh, beter!quote:Op woensdag 23 december 2009 14:55 schreef SpeCulaes het volgende:
heerlijk dat zoveel mensen altijd in het midden van de trein instappen. Die zit nu bomvol en ik heb een heel treinstel voor mezelf!
Kan je allemaal minispelletjes doen en zo kom je telkens een lvl verder. Accepteer m'n uitnodiging maar 's. Is best leuk om zo tussendoor even te doenquote:Op woensdag 23 december 2009 14:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Aan de andere kant is het écht een spelletje voor mij, want ik vind zulke dingen leuk, maar oompa zei al; het is verslavend
Wat is dat van jou dan?
Altijd vervelend als er iets mis is met je ogen, hopelijk is het over 5 dagen ook echt over danquote:Op woensdag 23 december 2009 15:25 schreef theKiD het volgende:
Met me ogen valt t mee gelukkigKomende 5 dagen geen lenzen in en druppelen en dan moet t goed komen
![]()
Nadeel.. voor volgende week nog geen diensten opgekregen, en das op zich niet erg, alleen ze kunnen me nu elk moment bellen, en ik heb t liever vtv allemaal geregeld.. Dus hopelijk bellen ze of t zeker is dat ik vrij ben, of dat t zeker is dak moet werken..
Wat was er nu ?quote:Op woensdag 23 december 2009 15:25 schreef theKiD het volgende:
Met me ogen valt t mee gelukkigKomende 5 dagen geen lenzen in en druppelen en dan moet t goed komen
![]()
Nadeel.. voor volgende week nog geen diensten opgekregen, en das op zich niet erg, alleen ze kunnen me nu elk moment bellen, en ik heb t liever vtv allemaal geregeld.. Dus hopelijk bellen ze of t zeker is dat ik vrij ben, of dat t zeker is dak moet werken..
Gaat goed zoquote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Wat was er nu ?
lichte ontsteking ?
* hetzusjevan moet nog gaan en hoopt dat ze zich niet hoeft te vervelen want anders is ze voor niets voor 2 uurtjes op en neer geweestquote:Op woensdag 23 december 2009 17:40 schreef Stuurloos het volgende:
* Stuurloos verveelt zich op zijn werk
Ik heb nog maar een aankomst om 21.00 uur en dan moet ik me maar tot 23.00 uur gaan vermaken in het AKQ topicquote:Op woensdag 23 december 2009 17:43 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
* hetzusjevan moet nog gaan en hoopt dat ze zich niet hoeft te vervelen want anders is ze voor niets voor 2 uurtjes op en neer geweest.
Niets vervelender dan je vervelen op je werk.
AKQ?quote:Op woensdag 23 december 2009 17:45 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik heb nog maar een aankomst om 21.00 uur en dan moet ik me maar tot 23.00 uur gaan vermaken in het AKQ topic
Vroegah jongen, toen zat ik daar echt verschrikkelijk veel, maar dan praten we wel over topic 1400-1500 ongeveerquote:Op woensdag 23 december 2009 17:52 schreef Stuurloos het volgende:
AKQ topic op het MEN forum, Algemene Kennis Quiz, leuke bezigheid, PierreTT komt ook weleens langs. TJa, als straks de baas weg is, begin aan de puzzels in het AD
En tevens om verveeldheid voorkomen, want het is hier echt te rustig..quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:16 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
En tevens om verveeldheid voorkomen, want het is hier echt te rustig..
Que?quote:Op woensdag 23 december 2009 20:17 schreef dramatiek het volgende:
is gifgrond @tilburg iets? Of is dat een sjabbahut?
Dat is dan wel een goede reden...quote:Op woensdag 23 december 2009 20:16 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
En tevens om verveeldheid voorkomen, want het is hier echt te rustig..
Asus N71Vquote:
jah is een sata schijf ...quote:Op woensdag 23 december 2009 20:56 schreef Stuurloos het volgende:
Das zuur, hopelijk heb je alles op een ext. hd staan
klopt is echt gevaarlijkquote:Op woensdag 23 december 2009 20:56 schreef BlackSheep het volgende:
Allejezus wat is het glad ineens in mijn straat. Je ziet het nauwelijks, het is echt zo'n gemeen microscopisch ijslaagje.
Dan moet ik vanavond maar goed uitkijken op de ringbaan/bredaseweg/noordhoekring en achter de Totalquote:Op woensdag 23 december 2009 21:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah is een sata schijf ...
heb nog een backup van week ofzo terug
[..]
klopt is echt gevaarlijk
vooral daar waar nog sneeuw ligt is het oppassenquote:Op woensdag 23 december 2009 21:04 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Dan moet ik vanavond maar goed uitkijken op de ringbaan/bredaseweg/noordhoekring en achter de Total
Misschien verkeert hij in een lichte shock omdat het te koud is aan zijn knar.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:09 schreef hetzusjevan het volgende:
Mijn hond is zo'n schaap af en toe. Hij zit heel mooi op z'n kontje voor de achterdeur. Maar niet blaffen ofzo hč. En hij zit maar een beetje om zich heen te kijken, wachten tot dat er iemand toevallig opendoet. Stom beest (ik kan 'm zien vanuit hier).
Achja, ga 'm toch maar even op z'n wenken bedienen. Is zo koud buiten ,brr.
die van ons doet altijd 2 keer kort blaffen als hij voor de deur staatquote:Op woensdag 23 december 2009 22:09 schreef hetzusjevan het volgende:
Mijn hond is zo'n schaap af en toe. Hij zit heel mooi op z'n kontje voor de achterdeur. Maar niet blaffen ofzo hč. En hij zit maar een beetje om zich heen te kijken, wachten tot dat er iemand toevallig opendoet. Stom beest (ik kan 'm zien vanuit hier).
Achja, ga 'm toch maar even op z'n wenken bedienen. Is zo koud buiten ,brr.
Das tenminste gemakquote:Op woensdag 23 december 2009 22:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
die van ons doet altijd 2 keer kort blaffen als hij voor de deur staat
tjah hoeven we ook niet op te lettenquote:
Jemie, wat is daar aan de hand? Reparatie wegdek ofzo?quote:Op woensdag 23 december 2009 22:48 schreef Stuurloos het volgende:
Anders staat er nu 15 km file tussen Breda en Tilburg ivm wegwerkzaamheden.Dat wordt dus duidelijk de oude Bredaseweg zodadelijk.
Ik kan die kerel niet leuk vindenquote:Op woensdag 23 december 2009 23:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben vanavond naar Guido Weijers geweest en ze namen de show vanavond op
Ik ben niet zo'n fan van Theo & Hansquote:Op woensdag 23 december 2009 23:54 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik kan die kerel niet leuk vinden![]()
Ik ga in maart naar Ronald Goedemondt, lekker droge humor, houd ik wel van...
Teeuwen en Smeenk was echt goed, toen ging Smeenk dood en Hans ging alleen verder, vanaf dat moment was het eigenlijk alleen maar een grote herhalingsoefening...quote:Op woensdag 23 december 2009 23:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van Theo & Hans
Leon en Jochemquote:Op donderdag 24 december 2009 00:08 schreef Stuurloos het volgende:
Doe mij maar Amhali en Guzman.. oja en van der Zande
Oh dat vind ik leukquote:Op donderdag 24 december 2009 00:12 schreef Stuurloos het volgende:
Jochem is zo'n chaoot.. brr, koud hier.
Tis meer dat ie dan stof tot nadenken geeft, ipv alleen maar grappen en grollen die iedereen op werk of op school of zo na gaat doen als ie op tv is geweest.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:08 schreef automatic_ het volgende:
Hmm... Misschien moet ik dan Theo toch nog eens een kans geven..
Hmm oke, ben benieuwd. Vriendinnetje wil daar wel heen denk ikquote:Op donderdag 24 december 2009 00:13 schreef Guard het volgende:
[..]
Tis meer dat ie dan stof tot nadenken geeft, ipv alleen maar grappen en grollen die iedereen op werk of op school of zo na gaat doen als ie op tv is geweest.
Ik ga ook lekker slapen denk ikquote:
Vorig jaar was ik op kerstavonddag, om 7u bij de AHXL, na me nachtdienst, en toen stond er al een rij van minimaal 50 man voor de deur te wachten..quote:Op donderdag 24 december 2009 07:26 schreef dramatiek het volgende:
morguh. zo nu naa de AH, hopelijk nog geen hordes mensen opzoek naar gourmetschotels
quote:Op donderdag 24 december 2009 07:37 schreef theKiD het volgende:
[..]
Vorig jaar was ik op kerstavonddag, om 7u bij de AHXL, na me nachtdienst, en toen stond er al een rij van minimaal 50 man voor de deur te wachten..Dus ik hoop voor je dat t meevalt, maar ik denk van niet..
Gistermorgen om 11:30 was koningsplein vol, Emma vol, en die achter de kijkshop Vol, alleen pieter vreedeplein was nog een plek of 15 vrij..quote:Op donderdag 24 december 2009 07:30 schreef Crazy-M het volgende:
Morge,
gister was ook asociaal druk in de stad.
Peter vredeplein: VOL, Emma passage: VOL, moest de auto onder koningsplein zetten. en druk in de stad, druk .... leek wel een zaterdagmiddag
quote:Op donderdag 24 december 2009 07:39 schreef theKiD het volgende:
[..]
Gistermorgen om 11:30 was koningsplein vol, Emma vol, en die achter de kijkshop Vol, alleen pieter vreedeplein was nog een plek of 15 vrij..Toen ik om 13u weer weg reed stond er een rij van minimaal 50 auto's tot op de hoek van de spoorlaan te wachten..
Ik ga vanmiddag lekker op de fiets naar AH en stad denkquote:Op donderdag 24 december 2009 07:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
is echt niet normaal, maar jah, denk zondag niemand de stad in is geweest.
de tivoli garage wil ook nog vaak wel eens een plekje hebben
is wel het beste denkquote:Op donderdag 24 december 2009 07:42 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag lekker op de fiets naar AH en stad denk
Ronald goedemondt is geweldig!quote:Op woensdag 23 december 2009 23:54 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik kan die kerel niet leuk vinden![]()
Ik ga in maart naar Ronald Goedemondt, lekker droge humor, houd ik wel van...
of elke andere supermarkt ...quote:Op donderdag 24 december 2009 08:26 schreef Guard het volgende:
Ik doe het vandaag wel met afbakbrood en eten uit de diepvries, ik wil niet in de buurt komen van de
AH of Jumbo....
daar kom ik sowieso niet; bij een andere supermarktquote:
Ik ga me gewoon weer lekker lopen ergeren in de supermarkt en stadquote:Op donderdag 24 december 2009 08:31 schreef Guard het volgende:
[..]
daar kom ik sowieso niet; bij een andere supermarktheel af en toe wil ik nog wel eens naat de Lidl gaan, maar daar kom ik vandaag ook niet in de buurt
Yep...het was al flink druk in de supermarkt. Allemaal ppl's met lijstjes. Gelukkig alle kassa's openquote:Op donderdag 24 december 2009 07:37 schreef theKiD het volgende:
[..]
Vorig jaar was ik op kerstavonddag, om 7u bij de AHXL, na me nachtdienst, en toen stond er al een rij van minimaal 50 man voor de deur te wachten..Dus ik hoop voor je dat t meevalt, maar ik denk van niet..
ik probeer het woord mensen s'ochtends te vermijden, vandaar ppl's....peoplesquote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 08:42 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik ga me gewoon weer lekker lopen ergeren in de supermarkt en stadZe zullen weten dat ik er ben geweest
klopt jah.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:38 schreef -_Tommy_- het volgende:
Nou net boodschappen gedaan en bij de Appie XL was het gewoon rustig (was er om 8 uur) daarna nog even naar de Jumbo, die bij Broekhovenseweg was echt te belachelijk druk, ook dikke file, dus doorgereden naar Lourdesplein. Geen kip te bekennen.
Dit waren de laatste verse dingen. Was zondag al naar de naar Appie XL geweest en door de sneeuw was het daar gewoon geweldig rustig. Waren denk ik 10 klanten in de winkel en alles was er wel.
Verder niet zo gek dat het gisteren en vandaag druk was en zal zijn, er zijn 3-4 winkeldagen verloren gegaan door de sneeuw.
Hoiquote:
?Nu weer goedquote:
Domme polenquote:Op donderdag 24 december 2009 11:08 schreef theKiD het volgende:
[..]
?Nu weer goed
Vanmorgen al ruzie gemaakt met een Pool. Maar nadat zijn baas hier was gekomen en ik alles eens ff haarfijn heb uitgelegd, kwam die met hangende pootjes excuses aanbieden
Hehequote:Op donderdag 24 december 2009 11:08 schreef theKiD het volgende:
[..]
?Nu weer goed
Vanmorgen al ruzie gemaakt met een Pool. Maar nadat zijn baas hier was gekomen en ik alles eens ff haarfijn heb uitgelegd, kwam die met hangende pootjes excuses aanbieden
Ik zal t iig niet beginnenquote:Op donderdag 24 december 2009 11:20 schreef automatic_ het volgende:
Vandaag moet je geen ruzie maken hč
En hoe laat is het morgen weer veilig om op pad te gaan?quote:Op donderdag 24 december 2009 13:22 schreef Crazy-M het volgende:
En vanavond na 21:00 niet meer de weg op
Ze zeggen tot 11:00 zekerquote:Op donderdag 24 december 2009 13:34 schreef Guard het volgende:
[..]
En hoe laat is het morgen weer veilig om op pad te gaan?
precies de tijd dat ik wil vertrekken morgen...quote:
Ik dacht 21.00 tot 9.00?quote:
Ik zal eens kijken wat op film 1 / 2 komt, dan jat ik het kaartje van beneden mee naar bovenquote:Op donderdag 24 december 2009 13:37 schreef Guard het volgende:
Gvd wat een zoetsappige zooi vandaag op TV...
Zelf maar even een filmpje opzoeken, want die kerstfilms ken ik nu ongeveer wel...
Hoorde ergens tot 11:00quote:Op donderdag 24 december 2009 13:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik dacht 21.00 tot 9.00?
[..]
Ik zal eens kijken wat op film 1 / 2 komt, dan jat ik het kaartje van beneden mee naar boven
Ik ga er niet om strijden hoor, want ik weet het ook niet zekerquote:
Vriendinnetje van mij had vorig jaar ook zo'n kerstkaart fotoquote:
Dat is oudquote:
Dus met andere woorden; Kom allemaal even kijken?quote:Op donderdag 24 december 2009 14:16 schreef Stuurloos het volgende:
Heb trouwens mn fobo maar even een updateje gegeven gister
Nee, ik was niet je one night stand van eergisterquote:Op donderdag 24 december 2009 14:17 schreef automatic_ het volgende:
Haha, op die profiel foto lijk je op iemand die ik "ken"
Hahahahaquote:Op donderdag 24 december 2009 14:19 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Nee, ik was niet je one night stand van eergister
Ik hoop het voor je, maar ik vrees het ergstequote:Op donderdag 24 december 2009 14:25 schreef Stuurloos het volgende:
Moet zo nog boodschappen gaan doen, hopelijk is het niet te druk
Als HSP zijnde heb ik het al niet zo op drukte..quote:Op donderdag 24 december 2009 14:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je, maar ik vrees het ergste
Snap ikquote:Op donderdag 24 december 2009 14:34 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Als HSP zijnde heb ik het al niet zo op drukte..
Succes ermee dan, of het is nog steeds retedruk, of alle schappen zijn leeg....quote:Op donderdag 24 december 2009 14:34 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Als HSP zijnde heb ik het al niet zo op drukte..
Gebrande dvd's neem ik aan?quote:Op donderdag 24 december 2009 14:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Snap ik
Zo; ik heb wat DVD's gevonden van CSI / CSI Miami / Prison Break (allemaal seizoen 1) en ik denk dat ik ze maar weg ga gooien
CSI mag je best naar me opsturenquote:Op donderdag 24 december 2009 14:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Snap ik
Zo; ik heb wat DVD's gevonden van CSI / CSI Miami / Prison Break (allemaal seizoen 1) en ik denk dat ik ze maar weg ga gooien
Ja, één originele. Ik ben gewoon zo'n zeikerd die alles of niets wil hebben. Ik vond van House ook seizoen 1, 2 & 3, dus dan ga ik 4 en 5 wel regelen. Het "leuke" is alleen dat ik S4 en S5 op mijn HD heb gekeken en alles heb verwijderdquote:
Ik kreeg ook al een PM van een vriendinnetje (daar zei ik het al tegen); Geef maar aan mij!quote:Op donderdag 24 december 2009 14:51 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
CSI mag je best naar me opsturen
Als ie gebrand is download ik m zelf welquote:Op donderdag 24 december 2009 14:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik kreeg ook al een PM van een vriendinnetje (daar zei ik het al tegen); Geef maar aan mij!
Alleen zij is niet zo van de gebrande DVD's dacht ik
Jup, er is één CSI/Miami crossover DVD en die is echtquote:Op donderdag 24 december 2009 14:55 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Als ie gebrand is download ik m zelf wel
Ik heb dat nog nooit gezien, sorryquote:Op donderdag 24 december 2009 15:05 schreef theKiD het volgende:
Heeft er toevallig iemand een paar seizoenen Chuck voor mij?![]()
Dankzij Tegan, vind ik dat ook leukAlleen ik kan op me gewone pc niks meer downloaden, hij start niet meer op
Zoek het maar eens, echt een leuke seriequote:Op donderdag 24 december 2009 15:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gezien, sorry
Oja! 90210 heb ik ook nog klaar staan op de HD, maar goed; daar staat nog wel meer opquote:Op donderdag 24 december 2009 15:07 schreef Stuurloos het volgende:
Nope, wel seizoen 1 The Mentalist, seizoen 8 en 9 CSI, seizoen 1,2 en 3 Californication, seizoen 1,2 en 3 Heroes en seizoen 1 90210
Ik durf nietquote:Op donderdag 24 december 2009 15:10 schreef theKiD het volgende:
[..]
Zoek het maar eens, echt een leuke serie![]()
Tegan bedankt he?!![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 december 2009 15:13 schreef automatic_ het volgende:
Oke, dit was raar
Ik klikte op "Actieve Topic's" (maar ik was in de veronderstelling dat ik op "My active" klikte & ik zag TheKid bovenaan staan met een reactie, dus ik lezen & toen dacht ik; Huh?! Waarom zegt hij dat in het TilburgTopic?! Maar het was een ander topic
Doosquote:Op donderdag 24 december 2009 15:13 schreef automatic_ het volgende:
Oke, dit was raar
Ik klikte op "Actieve Topic's" (maar ik was in de veronderstelling dat ik op "My active" klikte & ik zag TheKid bovenaan staan met een reactie, dus ik lezen & toen dacht ik; Huh?! Waarom zegt hij dat in het TilburgTopic?! Maar het was een ander topic
Hihiquote:
Ja, beetje maarquote:
KPD toevallig?quote:Op donderdag 24 december 2009 15:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hihi
[..]
Ja, beetje maarIk moest wel even twee keer lezen en toen viel het kwartje pas
Het eurokwartje dan wel te verstaanquote:Op donderdag 24 december 2009 15:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hihi
[..]
Ja, beetje maarIk moest wel even twee keer lezen en toen viel het kwartje pas
Ja, hehe.quote:
Jemie, let niet zo op de detailsquote:Op donderdag 24 december 2009 15:15 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Het eurokwartje dan wel te verstaan
* theKiD mompelt iets over mieren en neuken..quote:Op donderdag 24 december 2009 15:15 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Het eurokwartje dan wel te verstaan
Dankje voor je steunquote:Op donderdag 24 december 2009 15:17 schreef theKiD het volgende:
[..]
* theKiD mompelt iets over mieren en neuken..
Mieren liever niet.. dat andere..quote:Op donderdag 24 december 2009 15:17 schreef theKiD het volgende:
[..]
* theKiD mompelt iets over mieren en neuken..
Zolang het niet met mij isquote:Op donderdag 24 december 2009 15:18 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Mieren liever niet.. dat andere..
quote:
Nee hoor.. daar heb ik een vriendin voorquote:Op donderdag 24 december 2009 15:20 schreef theKiD het volgende:
[..]
Zolang het niet met mij is![]()
[..]
Voor jou altijd
![]()
Wist je trouwens dat ik door een enkeling al ben "beschuldigd" dat ik achter jou aan zou zitten?
Huh, hoezo dat dan?quote:Op donderdag 24 december 2009 15:20 schreef theKiD het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat ik door een enkeling al ben "beschuldigd" dat ik achter jou aan zou zitten?
Zit je er helemaal klaar voor?quote:
"Ik dacht dat jij achter automatic_ aan zat"quote:
Oh, wat grappig. Ik heb je nog nooit opmerkingen zien maken dat ik dat zou denken, haha.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:23 schreef theKiD het volgende:
[..]
"Ik dacht dat jij achter automatic_ aan zat"
Geen idee hoe ik mezelf op t forum zou hebben verwoord dat dat gedacht werd, maar ja
Zo dacht ik er ook overquote:Op donderdag 24 december 2009 15:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh, wat grappig. Ik heb je nog nooit opmerkingen zien maken dat ik dat zou denken, haha.
Hehe, grappig is dat altijdquote:Op donderdag 24 december 2009 15:25 schreef Stuurloos het volgende:
Gister werd bekend dat twee collega's iets hebben sinds 3 dec, mijn vriendin en ik hadden het allang in de gaten
Hahaquote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 15:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zit je er helemaal klaar voor?
quote:
Sorry, geen roddel en achterklap blijkbaarquote:
Ik ken ze toch niet waarschijnlijk, aangezien mijn Fok!wereld erg klein is...quote:
En hoe ver terug ben je alquote:Op donderdag 24 december 2009 15:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe, grappig is dat altijd
[..]
Haha
Edit; Als ik geen leven had, dan zou ik terug gaan lezen
Dat is niet lief om te vragen, want ik heb gewoon een levenquote:
Ach, qua nickname ken je de mensen hier toch wel?quote:Op donderdag 24 december 2009 15:27 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik ken ze toch niet waarschijnlijk, aangezien mijn Fok!wereld erg klein is...
Sorry slechte grap, ik zal het niet meer doen...quote:Op donderdag 24 december 2009 15:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is niet lief om te vragen, want ik heb gewoon een leven
Braaf!quote:Op donderdag 24 december 2009 15:29 schreef Guard het volgende:
[..]
Sorry slechte grap, ik zal het niet meer doen...
Op wie doel je?quote:Op donderdag 24 december 2009 15:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ach, qua nickname ken je de mensen hier toch wel?
Nou, als ik zeg "Stuurloos", dan weet Guard toch wel wie ik bedoel?quote:
Volgens mij hoef je geen namen te noemenquote:
Un petit peu, maar ik zit hier nog niet zolang als julliequote:Op donderdag 24 december 2009 15:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou, als ik zeg "Stuurloos", dan weet Guard toch wel wie ik bedoel?
Bedoel; je weet toch wel een klein beetje van mensen qua nickname?
Mja oke, maar basis dingen weet je denk ik wel of dingen waar men (veel) over praat.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:30 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Un petit peu, maar ik zit hier nog niet zolang als jullie
Die is valsquote:Op donderdag 24 december 2009 15:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja oke, maar basis dingen weet je denk ik wel of dingen waar men (veel) over praat.
Als ik zeg "Carnaval" aan wie denk je dan?
Ja hier weet ik wel een beetje wie wat doet, wie een relatie heeft etc....quote:Op donderdag 24 december 2009 15:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou, als ik zeg "Stuurloos", dan weet Guard toch wel wie ik bedoel?
Bedoel; je weet toch wel een klein beetje van mensen qua nickname?
ik ook niet, maar weet wel wat dingen...quote:Op donderdag 24 december 2009 15:30 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Un petit peu, maar ik zit hier nog niet zolang als jullie
Mja, daaromquote:Op donderdag 24 december 2009 15:33 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja hier weet ik wel een beetje wie wat doet, wie een relatie heeft etc....
Waarom?quote:
pfft, zal onthouden ;Pquote:Op donderdag 24 december 2009 15:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, daarom
[..]
Waarom?Die is gewoon heel duidelijk, hehe
En als ik zeg: !quote:Op donderdag 24 december 2009 15:34 schreef Stuurloos het volgende:
Carnaval das logisch, dat kan er maar 1 zijn
Maar ja als Kid niet gaat vertelen wie er denkt dat hij achter jou aanzit, heb ik er nog niets aan om iedereen een beetje te kennen...quote:
Nee, dat klopt, maar ik zou het in dit geval ook niet weten hoor, haha.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:35 schreef Guard het volgende:
[..]
Maar ja als Kid niet gaat vertelen wie er denkt dat hij achter jou aanzit, heb ik er nog niets aan om iedereen een beetje te kennen...
Was willst du wissen?quote:Op donderdag 24 december 2009 15:35 schreef Guard het volgende:
[..]
Maar ja als Kid niet gaat vertelen wie er denkt dat hij achter jou aanzit, heb ik er nog niets aan om iedereen een beetje te kennen...
nou ja wie van ons denkt/dacht dat Kid achter auto_ aanzit/zat...quote:
Ben je nu aan het speculeren?quote:Op donderdag 24 december 2009 15:38 schreef Stuurloos het volgende:
Zusje misschien?
Zo hebben we idd dadelijk het "Tilburg wenst iedereen een fijne kerst" topic dicht voor kerst...quote:
Stuurloos doet wel aan roddel en achterklapquote:
Dan maken we er van "Tilburg wenst iedereen een fijne kerstavond"quote:Op donderdag 24 december 2009 15:40 schreef Guard het volgende:
[..]
Zo hebben we idd dadelijk het "Tilburg wenst iedereen een fijne kerst" topic dicht voor kerst...
I love to gossipquote:Op donderdag 24 december 2009 15:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Stuurloos doet wel aan roddel en achterklap
[..]
Dan maken we er van "Tilburg wenst iedereen een fijne kerstavond"
Kijk je ook naar Gossip Girl?quote:Op donderdag 24 december 2009 15:42 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
I love to gossip, oei mn kat pleurde net half slapend van de stoel
ok gelukkigquote:
Ik merk het...quote:Op donderdag 24 december 2009 15:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Stuurloos doet wel aan roddel en achterklap
[..]
en die dan vervolgens tot ver na nieuwjaar niet volkrijgen...quote:Dan maken we er van "Tilburg wenst iedereen een fijne kerstavond"
Natuurlijk wel! Of we doen "Tilburg #163; Tilburg wenst iedereen een fijne kerst [2]"quote:Op donderdag 24 december 2009 15:43 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik merk het...
[..]
en die dan vervolgens tot ver na nieuwjaar niet volkrijgen...
quote:Op donderdag 24 december 2009 15:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Natuurlijk wel! Of we doen "Tilburg #163; Tilburg wenst iedereen nogmaals een fijne kerst [2]"
Nee, maar mn vriendin wel. Daarom kostte het me 25 euro voor het eerste deel van seizoen 2 op dvd als kerstkadoquote:Op donderdag 24 december 2009 15:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kijk je ook naar Gossip Girl?
Ahh, hehe.
Oja, die is leuker!quote:
Hehe, ik vind het zo belachelijk dat ze een seizoen in twee delen uitbrengenquote:Op donderdag 24 december 2009 15:44 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Nee, maar mn vriendin wel. Daarom kostte het me 25 euro voor het eerste deel van seizoen 2 op dvd als kerstkado
Nogal.. waarom niet gewoon het hele seizoen voor dezelfde prijs ofzo..quote:Op donderdag 24 december 2009 15:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oja, die is leuker!
[..]
Hehe, ik vind het zo belachelijk dat ze een seizoen in twee delen uitbrengen
Ja, over misschien iets duurderquote:Op donderdag 24 december 2009 15:46 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Nogal.. waarom niet gewoon het hele seizoen voor dezelfde prijs ofzo..
[platenmaatschappijmodus]quote:Op donderdag 24 december 2009 15:46 schreef automatic_ het volgende:
Hehe, ik vind het zo belachelijk dat ze een seizoen in twee delen uitbrengen
quote:Op donderdag 24 december 2009 15:50 schreef theKiD het volgende:
Enige die het evt zou kunnen weten is Crazy, maar die houd mooi zijn mond dicht![]()
Tis iemand die t niet waard is om over te praten![]()
We will remember him for his braveness, going into battle on christmaseve....quote:Op donderdag 24 december 2009 15:47 schreef Stuurloos het volgende:
Ik ben naar de AH XL, wish me luck! Tot straks!
Vanmorgen om half 5 al begonnen. Om half 1 was ik klaar. 2e kerstdag mag ik weer aan de bakquote:Op donderdag 24 december 2009 15:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
![]()
moet jij vanavond ook werken ?
Btw,
bij de brandweer was er een keer een quiz, had iedereen iets over zichzelf en moest je raden wie het was.
Ik was als detacheerder, en ik wist precies wie waar bij hoorde
sinds die tijd komen ze bij de brandweer ook al elke keer naar mij als ze iets moeten weten
Ik bene r vanmiddag ook ff geweest. Was best druk maar goed om te doen...quote:Op donderdag 24 december 2009 15:54 schreef Guard het volgende:
[..]
We will remember him for his braveness, going into battle on christmaseve....
Ooo vandaarquote:Op donderdag 24 december 2009 15:48 schreef Guard het volgende:
[..]
[platenmaatschappijmodus]
Ja dat komt door die downloaders, nou moeten we meer verdienen aan die paar mensen die nog dvd's kopen, dus verkopen we ze iets in 2x keer wat makkelijk in 1 keer had gekund... [/platenmaatschappijmodus]
Ik heb me vorig jaar zo lopen ergeren rond kerstmis, dat ik er nu voor gezorgd heb dat ik voldoende in huis heb om te overleven.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:55 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik bene r vanmiddag ook ff geweest. Was best druk maar goed om te doen...
Gisteren, op mijn oude werk, waren alle karretjes bezet. Ik zou nog liever gaan werken dan dat ik daar rondloopquote:Op donderdag 24 december 2009 15:58 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik heb me vorig jaar zo lopen ergeren rond kerstmis, dat ik er nu voor gezorgd heb dat ik voldoende in huis heb om te overleven.
Zo gauw ik op pad ga naar de supermarkt, gaat er een soort van alarm af ofzo, en komt ineens iedereen naar de super...
Ik erger me ook snel groen en geel aan mensen in de supermarkt.. Maar moest toch eten voor 2e KD hebben, aangezien ik dan moet werken en 3e KD ook..quote:Op donderdag 24 december 2009 15:58 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik heb me vorig jaar zo lopen ergeren rond kerstmis, dat ik er nu voor gezorgd heb dat ik voldoende in huis heb om te overleven.
Zo gauw ik op pad ga naar de supermarkt, gaat er een soort van alarm af ofzo, en komt ineens iedereen naar de super...
Als het moet, dan moet het... maar voor mij moet het niet, dus ik blijf lekker weg...quote:Op donderdag 24 december 2009 16:00 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik erger me ook snel groen en geel aan mensen in de supermarkt.. Maar moest toch eten voor 2e KD hebben, aangezien ik dan moet werken en 3e KD ook..
kassiere geweest?quote:Op donderdag 24 december 2009 16:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gisteren, op mijn oude werk, waren alle karretjes bezet. Ik zou nog liever gaan werken dan dat ik daar rondloop
Ook. Ik werkte eerst in Heerle in de supermarkt en daar deed ik eigenlijk alles. Daarna in R'daal bij de vleeswaren en kaasquote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 16:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ook. Ik werkte eerst in Heerle in de supermarkt en daar deed ik eigenlijk alles. Daarna in R'daal bij de vleeswaren en kaas
Leuk hčquote:Op donderdag 24 december 2009 16:06 schreef Guard het volgende:
[..]
een kaasmeisje...
![]()
ik heb nooit in een supermarkt gewerkt
Ja, vroegah kende ik iemand die ging ook als kaasmeisje bij de XL werken, ging ik altijd boodschappen doen als ik wist dat ze aan het werk was, bakkie koffie meenemen en even bijkletsen (als het kon)...quote:
Haha, gezellig!quote:Op donderdag 24 december 2009 16:10 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja, vroegah kende ik iemand die ging ook als kaasmeisje bij de XL werken, ging ik altijd boodschappen doen als ik wist dat ze aan het werk was, bakkie koffie meenemen en even bijkletsen (als het kon)...
Nah eens een kaasmeisje, altijd een kaasmeisje...quote:Op donderdag 24 december 2009 16:10 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben een ex-kaasmeisje, nu ben ik stom zeker?
Joepiequote:Op donderdag 24 december 2009 16:12 schreef Guard het volgende:
[..]
Nah eens een kaasmeisje, altijd een kaasmeisje...
Anders was ik verdrietig geweestquote:
Jeuj!quote:Op donderdag 24 december 2009 16:15 schreef theKiD het volgende:
Je bent natuurlijk niet stom.. Ik ben gek op je... EX kaasmeisje of niet![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 december 2009 16:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Anders was ik verdrietig geweest
Hmm... Ik heb dat bij andere liedjesquote:Op donderdag 24 december 2009 16:17 schreef Guard het volgende:
[..]
Voor als verdrietig bent... ik word daar zo vrolijk van...
Deze?quote:Op donderdag 24 december 2009 16:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm... Ik heb dat bij andere liedjes
Ja, bijvoorbeeldquote:
Wat voor soepje?quote:Op donderdag 24 december 2009 16:22 schreef Guard het volgende:
ik ga maar eens even een soepie klaarmaken
Dat is echt zo'n verschrikkelijk gay nummer -_-quote:
Stokbrood kruidenboter met soepjequote:Op donderdag 24 december 2009 16:33 schreef Guard het volgende:
[..]
nee, das voor later...
Stokbroodje sate
Helaas niet genoeg stokbrood om beide te maken...quote:Op donderdag 24 december 2009 16:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Stokbrood kruidenboter met soepje
Oh, dan blijf ik wel thuisquote:Op donderdag 24 december 2009 16:37 schreef Guard het volgende:
[..]
Helaas niet genoeg stokbrood om beide te maken...
Stokbrood met kruidenboterquote:Op donderdag 24 december 2009 16:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Stokbrood kruidenboter met soepje
OK volgende keer zorg ik voor meer stokbrood, kom je dan langs?quote:
Ja, maar dan "moet" je ook kruidenboter hebben hč?quote:Op donderdag 24 december 2009 16:51 schreef Guard het volgende:
[..]
OK volgende keer zorg ik voor meer stokbrood, kom je dan langs?
Ok ok, ik zal ook kruidenboter in huis halen...quote:Op donderdag 24 december 2009 16:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar dan "moet" je ook kruidenboter hebben hč?
Roomboter mengen met wat zout, oregano, tijm, basilicum, etc. (wat je maar hebt), smaakt hetzelfde. Iig geen dingen als nootmuscaat, kruidnagel, kaneel, laurierblad erbij doen.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:55 schreef Guard het volgende:
[..]
Ok ok, ik zal ook kruidenboter in huis halen...
Jeuj! En wanneer doe je dat?quote:Op donderdag 24 december 2009 16:55 schreef Guard het volgende:
[..]
Ok ok, ik zal ook kruidenboter in huis halen...
Och, kant en klare vind ik al goed hoorquote:Op donderdag 24 december 2009 17:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Roomboter mengen met wat zout, oregano, tijm, basilicum, etc. (wat je maar hebt), smaakt hetzelfde. Iig geen dingen als nootmuscaat, kruidnagel, kaneel, laurierblad erbij doen.
Goed bezig geweest!quote:Op donderdag 24 december 2009 16:56 schreef Stuurloos het volgende:
Nogal, er waren genoeg karretjes, maar vond met moeite een parkeeplekje. Even lekker 4 appelbeignets gehaald, mn katten hadden ze bijna te pakken dus maar even opgeborgen in de kast. Vanavond eet ik een kant en klaar pakket voor in de wok, geen zin om uitgebreid te doen, want ik ik eet toch alleen
zsm natuurlijkquote:Op donderdag 24 december 2009 17:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jeuj! En wanneer doe je dat?![]()
[..]
Och, kant en klare vind ik al goed hoor
ik vind die van botergoud echt lekkerquote:Op donderdag 24 december 2009 17:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar als je zo snel bent als existenz...quote:
Ik vind goedkope vaak ook al lekkerquote:Op donderdag 24 december 2009 17:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik vind die van botergoud echt lekker
Uhuhquote:
Die kruidenboter is snel gehaald hoor...quote:Op donderdag 24 december 2009 17:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar als je zo snel bent als existenz...
Ik bedoelde dat hij het dan vandaag nog kon doenquote:Op donderdag 24 december 2009 17:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Oké, dat is tof! Nou, ik zie de uitnodiging wel verschijnen in mijn PMboxquote:Op donderdag 24 december 2009 17:17 schreef Guard het volgende:
[..]
Die kruidenboter is snel gehaald hoor...
Oooquote:Op donderdag 24 december 2009 17:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik bedoede dat hij het dan vandaag nog kon doen.
Ik heb geen roomboter in huis, en met bakboter wordt het vast niet zo'n succes...quote:Op donderdag 24 december 2009 17:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik bedoede dat hij het dan vandaag nog kon doen.
AH XLquote:Op donderdag 24 december 2009 17:19 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik heb geen roomboter in huis, en met bakboter wordt het vast niet zo'n succes...
Hadden ze daar ook nog stokbrood?quote:
Als jij nu gezegd had dat het niet meer zo druk was.... dan was ik misschien nog wel gegaanquote:
Ja en jij komt op kerstavond stokbrood met kruidenboter bij me eten...quote:Op donderdag 24 december 2009 17:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hadden ze daar ook nog stokbrood?
Waar ben je 2e kerstdag?quote:Op donderdag 24 december 2009 17:23 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja en jij komt op kerstavond stokbrood met kruidenboter bij me eten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |