En als ik zeg: !quote:Op donderdag 24 december 2009 15:34 schreef Stuurloos het volgende:
Carnaval das logisch, dat kan er maar 1 zijn
Maar ja als Kid niet gaat vertelen wie er denkt dat hij achter jou aanzit, heb ik er nog niets aan om iedereen een beetje te kennen...quote:
Nee, dat klopt, maar ik zou het in dit geval ook niet weten hoor, haha.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:35 schreef Guard het volgende:
[..]
Maar ja als Kid niet gaat vertelen wie er denkt dat hij achter jou aanzit, heb ik er nog niets aan om iedereen een beetje te kennen...
Was willst du wissen?quote:Op donderdag 24 december 2009 15:35 schreef Guard het volgende:
[..]
Maar ja als Kid niet gaat vertelen wie er denkt dat hij achter jou aanzit, heb ik er nog niets aan om iedereen een beetje te kennen...
nou ja wie van ons denkt/dacht dat Kid achter auto_ aanzit/zat...quote:
Ben je nu aan het speculeren?quote:Op donderdag 24 december 2009 15:38 schreef Stuurloos het volgende:
Zusje misschien?
Zo hebben we idd dadelijk het "Tilburg wenst iedereen een fijne kerst" topic dicht voor kerst...quote:
Stuurloos doet wel aan roddel en achterklapquote:
Dan maken we er van "Tilburg wenst iedereen een fijne kerstavond"quote:Op donderdag 24 december 2009 15:40 schreef Guard het volgende:
[..]
Zo hebben we idd dadelijk het "Tilburg wenst iedereen een fijne kerst" topic dicht voor kerst...
I love to gossipquote:Op donderdag 24 december 2009 15:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Stuurloos doet wel aan roddel en achterklap
[..]
Dan maken we er van "Tilburg wenst iedereen een fijne kerstavond"
Kijk je ook naar Gossip Girl?quote:Op donderdag 24 december 2009 15:42 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
I love to gossip, oei mn kat pleurde net half slapend van de stoel
ok gelukkigquote:
Ik merk het...quote:Op donderdag 24 december 2009 15:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Stuurloos doet wel aan roddel en achterklap
[..]
en die dan vervolgens tot ver na nieuwjaar niet volkrijgen...quote:Dan maken we er van "Tilburg wenst iedereen een fijne kerstavond"
Natuurlijk wel! Of we doen "Tilburg #163; Tilburg wenst iedereen een fijne kerst [2]"quote:Op donderdag 24 december 2009 15:43 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik merk het...
[..]
en die dan vervolgens tot ver na nieuwjaar niet volkrijgen...
quote:Op donderdag 24 december 2009 15:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Natuurlijk wel! Of we doen "Tilburg #163; Tilburg wenst iedereen nogmaals een fijne kerst [2]"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |