En als ik zeg: !quote:Op donderdag 24 december 2009 15:34 schreef Stuurloos het volgende:
Carnaval das logisch, dat kan er maar 1 zijn
Maar ja als Kid niet gaat vertelen wie er denkt dat hij achter jou aanzit, heb ik er nog niets aan om iedereen een beetje te kennen...quote:
Nee, dat klopt, maar ik zou het in dit geval ook niet weten hoor, haha.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:35 schreef Guard het volgende:
[..]
Maar ja als Kid niet gaat vertelen wie er denkt dat hij achter jou aanzit, heb ik er nog niets aan om iedereen een beetje te kennen...
Was willst du wissen?quote:Op donderdag 24 december 2009 15:35 schreef Guard het volgende:
[..]
Maar ja als Kid niet gaat vertelen wie er denkt dat hij achter jou aanzit, heb ik er nog niets aan om iedereen een beetje te kennen...
nou ja wie van ons denkt/dacht dat Kid achter auto_ aanzit/zat...quote:
Ben je nu aan het speculeren?quote:Op donderdag 24 december 2009 15:38 schreef Stuurloos het volgende:
Zusje misschien?
Zo hebben we idd dadelijk het "Tilburg wenst iedereen een fijne kerst" topic dicht voor kerst...quote:
Stuurloos doet wel aan roddel en achterklapquote:
Dan maken we er van "Tilburg wenst iedereen een fijne kerstavond"quote:Op donderdag 24 december 2009 15:40 schreef Guard het volgende:
[..]
Zo hebben we idd dadelijk het "Tilburg wenst iedereen een fijne kerst" topic dicht voor kerst...
I love to gossipquote:Op donderdag 24 december 2009 15:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Stuurloos doet wel aan roddel en achterklap
[..]
Dan maken we er van "Tilburg wenst iedereen een fijne kerstavond"
Kijk je ook naar Gossip Girl?quote:Op donderdag 24 december 2009 15:42 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
I love to gossip, oei mn kat pleurde net half slapend van de stoel
ok gelukkigquote:
Ik merk het...quote:Op donderdag 24 december 2009 15:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Stuurloos doet wel aan roddel en achterklap
[..]
en die dan vervolgens tot ver na nieuwjaar niet volkrijgen...quote:Dan maken we er van "Tilburg wenst iedereen een fijne kerstavond"
Natuurlijk wel! Of we doen "Tilburg #163; Tilburg wenst iedereen een fijne kerst [2]"quote:Op donderdag 24 december 2009 15:43 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik merk het...
[..]
en die dan vervolgens tot ver na nieuwjaar niet volkrijgen...
quote:Op donderdag 24 december 2009 15:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Natuurlijk wel! Of we doen "Tilburg #163; Tilburg wenst iedereen nogmaals een fijne kerst [2]"
Nee, maar mn vriendin wel. Daarom kostte het me 25 euro voor het eerste deel van seizoen 2 op dvd als kerstkadoquote:Op donderdag 24 december 2009 15:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kijk je ook naar Gossip Girl?
Ahh, hehe.
Oja, die is leuker!quote:
Hehe, ik vind het zo belachelijk dat ze een seizoen in twee delen uitbrengenquote:Op donderdag 24 december 2009 15:44 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Nee, maar mn vriendin wel. Daarom kostte het me 25 euro voor het eerste deel van seizoen 2 op dvd als kerstkado
Nogal.. waarom niet gewoon het hele seizoen voor dezelfde prijs ofzo..quote:Op donderdag 24 december 2009 15:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oja, die is leuker!
[..]
Hehe, ik vind het zo belachelijk dat ze een seizoen in twee delen uitbrengen
Ja, over misschien iets duurderquote:Op donderdag 24 december 2009 15:46 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Nogal.. waarom niet gewoon het hele seizoen voor dezelfde prijs ofzo..
[platenmaatschappijmodus]quote:Op donderdag 24 december 2009 15:46 schreef automatic_ het volgende:
Hehe, ik vind het zo belachelijk dat ze een seizoen in twee delen uitbrengen
quote:Op donderdag 24 december 2009 15:50 schreef theKiD het volgende:
Enige die het evt zou kunnen weten is Crazy, maar die houd mooi zijn mond dicht![]()
Tis iemand die t niet waard is om over te praten![]()
We will remember him for his braveness, going into battle on christmaseve....quote:Op donderdag 24 december 2009 15:47 schreef Stuurloos het volgende:
Ik ben naar de AH XL, wish me luck! Tot straks!
Vanmorgen om half 5 al begonnen. Om half 1 was ik klaar. 2e kerstdag mag ik weer aan de bakquote:Op donderdag 24 december 2009 15:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
![]()
moet jij vanavond ook werken ?
Btw,
bij de brandweer was er een keer een quiz, had iedereen iets over zichzelf en moest je raden wie het was.
Ik was als detacheerder, en ik wist precies wie waar bij hoorde
sinds die tijd komen ze bij de brandweer ook al elke keer naar mij als ze iets moeten weten
Ik bene r vanmiddag ook ff geweest. Was best druk maar goed om te doen...quote:Op donderdag 24 december 2009 15:54 schreef Guard het volgende:
[..]
We will remember him for his braveness, going into battle on christmaseve....
Ooo vandaarquote:Op donderdag 24 december 2009 15:48 schreef Guard het volgende:
[..]
[platenmaatschappijmodus]
Ja dat komt door die downloaders, nou moeten we meer verdienen aan die paar mensen die nog dvd's kopen, dus verkopen we ze iets in 2x keer wat makkelijk in 1 keer had gekund... [/platenmaatschappijmodus]
Ik heb me vorig jaar zo lopen ergeren rond kerstmis, dat ik er nu voor gezorgd heb dat ik voldoende in huis heb om te overleven.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:55 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik bene r vanmiddag ook ff geweest. Was best druk maar goed om te doen...
Gisteren, op mijn oude werk, waren alle karretjes bezet. Ik zou nog liever gaan werken dan dat ik daar rondloopquote:Op donderdag 24 december 2009 15:58 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik heb me vorig jaar zo lopen ergeren rond kerstmis, dat ik er nu voor gezorgd heb dat ik voldoende in huis heb om te overleven.
Zo gauw ik op pad ga naar de supermarkt, gaat er een soort van alarm af ofzo, en komt ineens iedereen naar de super...
Ik erger me ook snel groen en geel aan mensen in de supermarkt.. Maar moest toch eten voor 2e KD hebben, aangezien ik dan moet werken en 3e KD ook..quote:Op donderdag 24 december 2009 15:58 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik heb me vorig jaar zo lopen ergeren rond kerstmis, dat ik er nu voor gezorgd heb dat ik voldoende in huis heb om te overleven.
Zo gauw ik op pad ga naar de supermarkt, gaat er een soort van alarm af ofzo, en komt ineens iedereen naar de super...
Als het moet, dan moet het... maar voor mij moet het niet, dus ik blijf lekker weg...quote:Op donderdag 24 december 2009 16:00 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik erger me ook snel groen en geel aan mensen in de supermarkt.. Maar moest toch eten voor 2e KD hebben, aangezien ik dan moet werken en 3e KD ook..
kassiere geweest?quote:Op donderdag 24 december 2009 16:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gisteren, op mijn oude werk, waren alle karretjes bezet. Ik zou nog liever gaan werken dan dat ik daar rondloop
Ook. Ik werkte eerst in Heerle in de supermarkt en daar deed ik eigenlijk alles. Daarna in R'daal bij de vleeswaren en kaasquote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 16:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ook. Ik werkte eerst in Heerle in de supermarkt en daar deed ik eigenlijk alles. Daarna in R'daal bij de vleeswaren en kaas
Leuk hèquote:Op donderdag 24 december 2009 16:06 schreef Guard het volgende:
[..]
een kaasmeisje...
![]()
ik heb nooit in een supermarkt gewerkt
Ja, vroegah kende ik iemand die ging ook als kaasmeisje bij de XL werken, ging ik altijd boodschappen doen als ik wist dat ze aan het werk was, bakkie koffie meenemen en even bijkletsen (als het kon)...quote:
Haha, gezellig!quote:Op donderdag 24 december 2009 16:10 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja, vroegah kende ik iemand die ging ook als kaasmeisje bij de XL werken, ging ik altijd boodschappen doen als ik wist dat ze aan het werk was, bakkie koffie meenemen en even bijkletsen (als het kon)...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |