Als ie gebrand is download ik m zelf welquote:Op donderdag 24 december 2009 14:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik kreeg ook al een PM van een vriendinnetje (daar zei ik het al tegen); Geef maar aan mij!
Alleen zij is niet zo van de gebrande DVD's dacht ik
Jup, er is één CSI/Miami crossover DVD en die is echtquote:Op donderdag 24 december 2009 14:55 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Als ie gebrand is download ik m zelf wel
Ik heb dat nog nooit gezien, sorryquote:Op donderdag 24 december 2009 15:05 schreef theKiD het volgende:
Heeft er toevallig iemand een paar seizoenen Chuck voor mij?![]()
Dankzij Tegan, vind ik dat ook leukAlleen ik kan op me gewone pc niks meer downloaden, hij start niet meer op
Zoek het maar eens, echt een leuke seriequote:Op donderdag 24 december 2009 15:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gezien, sorry
Oja! 90210 heb ik ook nog klaar staan op de HD, maar goed; daar staat nog wel meer opquote:Op donderdag 24 december 2009 15:07 schreef Stuurloos het volgende:
Nope, wel seizoen 1 The Mentalist, seizoen 8 en 9 CSI, seizoen 1,2 en 3 Californication, seizoen 1,2 en 3 Heroes en seizoen 1 90210
Ik durf nietquote:Op donderdag 24 december 2009 15:10 schreef theKiD het volgende:
[..]
Zoek het maar eens, echt een leuke serie![]()
Tegan bedankt he?!![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 december 2009 15:13 schreef automatic_ het volgende:
Oke, dit was raar
Ik klikte op "Actieve Topic's" (maar ik was in de veronderstelling dat ik op "My active" klikte & ik zag TheKid bovenaan staan met een reactie, dus ik lezen & toen dacht ik; Huh?! Waarom zegt hij dat in het TilburgTopic?! Maar het was een ander topic
Doosquote:Op donderdag 24 december 2009 15:13 schreef automatic_ het volgende:
Oke, dit was raar
Ik klikte op "Actieve Topic's" (maar ik was in de veronderstelling dat ik op "My active" klikte & ik zag TheKid bovenaan staan met een reactie, dus ik lezen & toen dacht ik; Huh?! Waarom zegt hij dat in het TilburgTopic?! Maar het was een ander topic
Hihiquote:
Ja, beetje maarquote:
KPD toevallig?quote:Op donderdag 24 december 2009 15:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hihi
[..]
Ja, beetje maarIk moest wel even twee keer lezen en toen viel het kwartje pas
Het eurokwartje dan wel te verstaanquote:Op donderdag 24 december 2009 15:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hihi
[..]
Ja, beetje maarIk moest wel even twee keer lezen en toen viel het kwartje pas
Ja, hehe.quote:
Jemie, let niet zo op de detailsquote:Op donderdag 24 december 2009 15:15 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Het eurokwartje dan wel te verstaan
* theKiD mompelt iets over mieren en neuken..quote:Op donderdag 24 december 2009 15:15 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Het eurokwartje dan wel te verstaan
Dankje voor je steunquote:Op donderdag 24 december 2009 15:17 schreef theKiD het volgende:
[..]
* theKiD mompelt iets over mieren en neuken..
Mieren liever niet.. dat andere..quote:Op donderdag 24 december 2009 15:17 schreef theKiD het volgende:
[..]
* theKiD mompelt iets over mieren en neuken..
Zolang het niet met mij isquote:Op donderdag 24 december 2009 15:18 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Mieren liever niet.. dat andere..
quote:
Nee hoor.. daar heb ik een vriendin voorquote:Op donderdag 24 december 2009 15:20 schreef theKiD het volgende:
[..]
Zolang het niet met mij is![]()
[..]
Voor jou altijd
![]()
Wist je trouwens dat ik door een enkeling al ben "beschuldigd" dat ik achter jou aan zou zitten?
Huh, hoezo dat dan?quote:Op donderdag 24 december 2009 15:20 schreef theKiD het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat ik door een enkeling al ben "beschuldigd" dat ik achter jou aan zou zitten?
Zit je er helemaal klaar voor?quote:
"Ik dacht dat jij achter automatic_ aan zat"quote:
Oh, wat grappig. Ik heb je nog nooit opmerkingen zien maken dat ik dat zou denken, haha.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:23 schreef theKiD het volgende:
[..]
"Ik dacht dat jij achter automatic_ aan zat"
Geen idee hoe ik mezelf op t forum zou hebben verwoord dat dat gedacht werd, maar ja
Zo dacht ik er ook overquote:Op donderdag 24 december 2009 15:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh, wat grappig. Ik heb je nog nooit opmerkingen zien maken dat ik dat zou denken, haha.
Hehe, grappig is dat altijdquote:Op donderdag 24 december 2009 15:25 schreef Stuurloos het volgende:
Gister werd bekend dat twee collega's iets hebben sinds 3 dec, mijn vriendin en ik hadden het allang in de gaten
Hahaquote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 15:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zit je er helemaal klaar voor?
quote:
Sorry, geen roddel en achterklap blijkbaarquote:
Ik ken ze toch niet waarschijnlijk, aangezien mijn Fok!wereld erg klein is...quote:
En hoe ver terug ben je alquote:Op donderdag 24 december 2009 15:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe, grappig is dat altijd
[..]
Haha
Edit; Als ik geen leven had, dan zou ik terug gaan lezen
Dat is niet lief om te vragen, want ik heb gewoon een levenquote:
Ach, qua nickname ken je de mensen hier toch wel?quote:Op donderdag 24 december 2009 15:27 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik ken ze toch niet waarschijnlijk, aangezien mijn Fok!wereld erg klein is...
Sorry slechte grap, ik zal het niet meer doen...quote:Op donderdag 24 december 2009 15:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is niet lief om te vragen, want ik heb gewoon een leven
Braaf!quote:Op donderdag 24 december 2009 15:29 schreef Guard het volgende:
[..]
Sorry slechte grap, ik zal het niet meer doen...
Op wie doel je?quote:Op donderdag 24 december 2009 15:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ach, qua nickname ken je de mensen hier toch wel?
Nou, als ik zeg "Stuurloos", dan weet Guard toch wel wie ik bedoel?quote:
Volgens mij hoef je geen namen te noemenquote:
Un petit peu, maar ik zit hier nog niet zolang als julliequote:Op donderdag 24 december 2009 15:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou, als ik zeg "Stuurloos", dan weet Guard toch wel wie ik bedoel?
Bedoel; je weet toch wel een klein beetje van mensen qua nickname?
Mja oke, maar basis dingen weet je denk ik wel of dingen waar men (veel) over praat.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:30 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Un petit peu, maar ik zit hier nog niet zolang als jullie
Die is valsquote:Op donderdag 24 december 2009 15:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja oke, maar basis dingen weet je denk ik wel of dingen waar men (veel) over praat.
Als ik zeg "Carnaval" aan wie denk je dan?
Ja hier weet ik wel een beetje wie wat doet, wie een relatie heeft etc....quote:Op donderdag 24 december 2009 15:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou, als ik zeg "Stuurloos", dan weet Guard toch wel wie ik bedoel?
Bedoel; je weet toch wel een klein beetje van mensen qua nickname?
ik ook niet, maar weet wel wat dingen...quote:Op donderdag 24 december 2009 15:30 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Un petit peu, maar ik zit hier nog niet zolang als jullie
Mja, daaromquote:Op donderdag 24 december 2009 15:33 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja hier weet ik wel een beetje wie wat doet, wie een relatie heeft etc....
Waarom?quote:
pfft, zal onthouden ;Pquote:Op donderdag 24 december 2009 15:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, daarom
[..]
Waarom?Die is gewoon heel duidelijk, hehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |