precies de tijd dat ik wil vertrekken morgen...quote:
Ik dacht 21.00 tot 9.00?quote:
Ik zal eens kijken wat op film 1 / 2 komt, dan jat ik het kaartje van beneden mee naar bovenquote:Op donderdag 24 december 2009 13:37 schreef Guard het volgende:
Gvd wat een zoetsappige zooi vandaag op TV...
Zelf maar even een filmpje opzoeken, want die kerstfilms ken ik nu ongeveer wel...
Hoorde ergens tot 11:00quote:Op donderdag 24 december 2009 13:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik dacht 21.00 tot 9.00?
[..]
Ik zal eens kijken wat op film 1 / 2 komt, dan jat ik het kaartje van beneden mee naar boven
Ik ga er niet om strijden hoor, want ik weet het ook niet zekerquote:
Vriendinnetje van mij had vorig jaar ook zo'n kerstkaart fotoquote:
Dat is oudquote:
Dus met andere woorden; Kom allemaal even kijken?quote:Op donderdag 24 december 2009 14:16 schreef Stuurloos het volgende:
Heb trouwens mn fobo maar even een updateje gegeven gister
Nee, ik was niet je one night stand van eergisterquote:Op donderdag 24 december 2009 14:17 schreef automatic_ het volgende:
Haha, op die profiel foto lijk je op iemand die ik "ken"
Hahahahaquote:Op donderdag 24 december 2009 14:19 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Nee, ik was niet je one night stand van eergister
Ik hoop het voor je, maar ik vrees het ergstequote:Op donderdag 24 december 2009 14:25 schreef Stuurloos het volgende:
Moet zo nog boodschappen gaan doen, hopelijk is het niet te druk
Als HSP zijnde heb ik het al niet zo op drukte..quote:Op donderdag 24 december 2009 14:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je, maar ik vrees het ergste
Snap ikquote:Op donderdag 24 december 2009 14:34 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Als HSP zijnde heb ik het al niet zo op drukte..
Succes ermee dan, of het is nog steeds retedruk, of alle schappen zijn leeg....quote:Op donderdag 24 december 2009 14:34 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Als HSP zijnde heb ik het al niet zo op drukte..
Gebrande dvd's neem ik aan?quote:Op donderdag 24 december 2009 14:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Snap ik
Zo; ik heb wat DVD's gevonden van CSI / CSI Miami / Prison Break (allemaal seizoen 1) en ik denk dat ik ze maar weg ga gooien
CSI mag je best naar me opsturenquote:Op donderdag 24 december 2009 14:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Snap ik
Zo; ik heb wat DVD's gevonden van CSI / CSI Miami / Prison Break (allemaal seizoen 1) en ik denk dat ik ze maar weg ga gooien
Ja, één originele. Ik ben gewoon zo'n zeikerd die alles of niets wil hebben. Ik vond van House ook seizoen 1, 2 & 3, dus dan ga ik 4 en 5 wel regelen. Het "leuke" is alleen dat ik S4 en S5 op mijn HD heb gekeken en alles heb verwijderdquote:
Ik kreeg ook al een PM van een vriendinnetje (daar zei ik het al tegen); Geef maar aan mij!quote:Op donderdag 24 december 2009 14:51 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
CSI mag je best naar me opsturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |