Als ie gebrand is download ik m zelf welquote:Op donderdag 24 december 2009 14:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik kreeg ook al een PM van een vriendinnetje (daar zei ik het al tegen); Geef maar aan mij!
Alleen zij is niet zo van de gebrande DVD's dacht ik
Jup, er is één CSI/Miami crossover DVD en die is echtquote:Op donderdag 24 december 2009 14:55 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Als ie gebrand is download ik m zelf wel
Ik heb dat nog nooit gezien, sorryquote:Op donderdag 24 december 2009 15:05 schreef theKiD het volgende:
Heeft er toevallig iemand een paar seizoenen Chuck voor mij?![]()
Dankzij Tegan, vind ik dat ook leukAlleen ik kan op me gewone pc niks meer downloaden, hij start niet meer op
Zoek het maar eens, echt een leuke seriequote:Op donderdag 24 december 2009 15:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gezien, sorry
Oja! 90210 heb ik ook nog klaar staan op de HD, maar goed; daar staat nog wel meer opquote:Op donderdag 24 december 2009 15:07 schreef Stuurloos het volgende:
Nope, wel seizoen 1 The Mentalist, seizoen 8 en 9 CSI, seizoen 1,2 en 3 Californication, seizoen 1,2 en 3 Heroes en seizoen 1 90210
Ik durf nietquote:Op donderdag 24 december 2009 15:10 schreef theKiD het volgende:
[..]
Zoek het maar eens, echt een leuke serie![]()
Tegan bedankt he?!![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 december 2009 15:13 schreef automatic_ het volgende:
Oke, dit was raar
Ik klikte op "Actieve Topic's" (maar ik was in de veronderstelling dat ik op "My active" klikte & ik zag TheKid bovenaan staan met een reactie, dus ik lezen & toen dacht ik; Huh?! Waarom zegt hij dat in het TilburgTopic?! Maar het was een ander topic
Doosquote:Op donderdag 24 december 2009 15:13 schreef automatic_ het volgende:
Oke, dit was raar
Ik klikte op "Actieve Topic's" (maar ik was in de veronderstelling dat ik op "My active" klikte & ik zag TheKid bovenaan staan met een reactie, dus ik lezen & toen dacht ik; Huh?! Waarom zegt hij dat in het TilburgTopic?! Maar het was een ander topic
Hihiquote:
Ja, beetje maarquote:
KPD toevallig?quote:Op donderdag 24 december 2009 15:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hihi
[..]
Ja, beetje maarIk moest wel even twee keer lezen en toen viel het kwartje pas
Het eurokwartje dan wel te verstaanquote:Op donderdag 24 december 2009 15:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hihi
[..]
Ja, beetje maarIk moest wel even twee keer lezen en toen viel het kwartje pas
Ja, hehe.quote:
Jemie, let niet zo op de detailsquote:Op donderdag 24 december 2009 15:15 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Het eurokwartje dan wel te verstaan
* theKiD mompelt iets over mieren en neuken..quote:Op donderdag 24 december 2009 15:15 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Het eurokwartje dan wel te verstaan
Dankje voor je steunquote:Op donderdag 24 december 2009 15:17 schreef theKiD het volgende:
[..]
* theKiD mompelt iets over mieren en neuken..
Mieren liever niet.. dat andere..quote:Op donderdag 24 december 2009 15:17 schreef theKiD het volgende:
[..]
* theKiD mompelt iets over mieren en neuken..
Zolang het niet met mij isquote:Op donderdag 24 december 2009 15:18 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Mieren liever niet.. dat andere..
quote:
Nee hoor.. daar heb ik een vriendin voorquote:Op donderdag 24 december 2009 15:20 schreef theKiD het volgende:
[..]
Zolang het niet met mij is![]()
[..]
Voor jou altijd
![]()
Wist je trouwens dat ik door een enkeling al ben "beschuldigd" dat ik achter jou aan zou zitten?
Huh, hoezo dat dan?quote:Op donderdag 24 december 2009 15:20 schreef theKiD het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat ik door een enkeling al ben "beschuldigd" dat ik achter jou aan zou zitten?
Zit je er helemaal klaar voor?quote:
"Ik dacht dat jij achter automatic_ aan zat"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |