Oh, wat grappig. Ik heb je nog nooit opmerkingen zien maken dat ik dat zou denken, haha.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:23 schreef theKiD het volgende:
[..]
"Ik dacht dat jij achter automatic_ aan zat"
Geen idee hoe ik mezelf op t forum zou hebben verwoord dat dat gedacht werd, maar ja
Zo dacht ik er ook overquote:Op donderdag 24 december 2009 15:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh, wat grappig. Ik heb je nog nooit opmerkingen zien maken dat ik dat zou denken, haha.
Hehe, grappig is dat altijdquote:Op donderdag 24 december 2009 15:25 schreef Stuurloos het volgende:
Gister werd bekend dat twee collega's iets hebben sinds 3 dec, mijn vriendin en ik hadden het allang in de gaten
Hahaquote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 15:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zit je er helemaal klaar voor?
quote:
Sorry, geen roddel en achterklap blijkbaarquote:
Ik ken ze toch niet waarschijnlijk, aangezien mijn Fok!wereld erg klein is...quote:
En hoe ver terug ben je alquote:Op donderdag 24 december 2009 15:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe, grappig is dat altijd
[..]
Haha
Edit; Als ik geen leven had, dan zou ik terug gaan lezen
Dat is niet lief om te vragen, want ik heb gewoon een levenquote:
Ach, qua nickname ken je de mensen hier toch wel?quote:Op donderdag 24 december 2009 15:27 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik ken ze toch niet waarschijnlijk, aangezien mijn Fok!wereld erg klein is...
Sorry slechte grap, ik zal het niet meer doen...quote:Op donderdag 24 december 2009 15:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is niet lief om te vragen, want ik heb gewoon een leven
Braaf!quote:Op donderdag 24 december 2009 15:29 schreef Guard het volgende:
[..]
Sorry slechte grap, ik zal het niet meer doen...
Op wie doel je?quote:Op donderdag 24 december 2009 15:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ach, qua nickname ken je de mensen hier toch wel?
Nou, als ik zeg "Stuurloos", dan weet Guard toch wel wie ik bedoel?quote:
Volgens mij hoef je geen namen te noemenquote:
Un petit peu, maar ik zit hier nog niet zolang als julliequote:Op donderdag 24 december 2009 15:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou, als ik zeg "Stuurloos", dan weet Guard toch wel wie ik bedoel?
Bedoel; je weet toch wel een klein beetje van mensen qua nickname?
Mja oke, maar basis dingen weet je denk ik wel of dingen waar men (veel) over praat.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:30 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Un petit peu, maar ik zit hier nog niet zolang als jullie
Die is valsquote:Op donderdag 24 december 2009 15:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja oke, maar basis dingen weet je denk ik wel of dingen waar men (veel) over praat.
Als ik zeg "Carnaval" aan wie denk je dan?
Ja hier weet ik wel een beetje wie wat doet, wie een relatie heeft etc....quote:Op donderdag 24 december 2009 15:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou, als ik zeg "Stuurloos", dan weet Guard toch wel wie ik bedoel?
Bedoel; je weet toch wel een klein beetje van mensen qua nickname?
ik ook niet, maar weet wel wat dingen...quote:Op donderdag 24 december 2009 15:30 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Un petit peu, maar ik zit hier nog niet zolang als jullie
Mja, daaromquote:Op donderdag 24 december 2009 15:33 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja hier weet ik wel een beetje wie wat doet, wie een relatie heeft etc....
Waarom?quote:
pfft, zal onthouden ;Pquote:Op donderdag 24 december 2009 15:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, daarom
[..]
Waarom?Die is gewoon heel duidelijk, hehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |