Asus N71Vquote:
jah is een sata schijf ...quote:Op woensdag 23 december 2009 20:56 schreef Stuurloos het volgende:
Das zuur, hopelijk heb je alles op een ext. hd staan
klopt is echt gevaarlijkquote:Op woensdag 23 december 2009 20:56 schreef BlackSheep het volgende:
Allejezus wat is het glad ineens in mijn straat. Je ziet het nauwelijks, het is echt zo'n gemeen microscopisch ijslaagje.
Dan moet ik vanavond maar goed uitkijken op de ringbaan/bredaseweg/noordhoekring en achter de Totalquote:Op woensdag 23 december 2009 21:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah is een sata schijf ...
heb nog een backup van week ofzo terug
[..]
klopt is echt gevaarlijk
vooral daar waar nog sneeuw ligt is het oppassenquote:Op woensdag 23 december 2009 21:04 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Dan moet ik vanavond maar goed uitkijken op de ringbaan/bredaseweg/noordhoekring en achter de Total
Misschien verkeert hij in een lichte shock omdat het te koud is aan zijn knar.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:09 schreef hetzusjevan het volgende:
Mijn hond is zo'n schaap af en toe. Hij zit heel mooi op z'n kontje voor de achterdeur. Maar niet blaffen ofzo hè. En hij zit maar een beetje om zich heen te kijken, wachten tot dat er iemand toevallig opendoet. Stom beest (ik kan 'm zien vanuit hier).
Achja, ga 'm toch maar even op z'n wenken bedienen. Is zo koud buiten ,brr.
die van ons doet altijd 2 keer kort blaffen als hij voor de deur staatquote:Op woensdag 23 december 2009 22:09 schreef hetzusjevan het volgende:
Mijn hond is zo'n schaap af en toe. Hij zit heel mooi op z'n kontje voor de achterdeur. Maar niet blaffen ofzo hè. En hij zit maar een beetje om zich heen te kijken, wachten tot dat er iemand toevallig opendoet. Stom beest (ik kan 'm zien vanuit hier).
Achja, ga 'm toch maar even op z'n wenken bedienen. Is zo koud buiten ,brr.
Das tenminste gemakquote:Op woensdag 23 december 2009 22:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
die van ons doet altijd 2 keer kort blaffen als hij voor de deur staat
tjah hoeven we ook niet op te lettenquote:
Jemie, wat is daar aan de hand? Reparatie wegdek ofzo?quote:Op woensdag 23 december 2009 22:48 schreef Stuurloos het volgende:
Anders staat er nu 15 km file tussen Breda en Tilburg ivm wegwerkzaamheden.Dat wordt dus duidelijk de oude Bredaseweg zodadelijk.
Ik kan die kerel niet leuk vindenquote:Op woensdag 23 december 2009 23:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben vanavond naar Guido Weijers geweest en ze namen de show vanavond op
Ik ben niet zo'n fan van Theo & Hansquote:Op woensdag 23 december 2009 23:54 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik kan die kerel niet leuk vinden![]()
Ik ga in maart naar Ronald Goedemondt, lekker droge humor, houd ik wel van...
Teeuwen en Smeenk was echt goed, toen ging Smeenk dood en Hans ging alleen verder, vanaf dat moment was het eigenlijk alleen maar een grote herhalingsoefening...quote:Op woensdag 23 december 2009 23:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van Theo & Hans
Leon en Jochemquote:Op donderdag 24 december 2009 00:08 schreef Stuurloos het volgende:
Doe mij maar Amhali en Guzman.. oja en van der Zande
Oh dat vind ik leukquote:Op donderdag 24 december 2009 00:12 schreef Stuurloos het volgende:
Jochem is zo'n chaoot.. brr, koud hier.
Tis meer dat ie dan stof tot nadenken geeft, ipv alleen maar grappen en grollen die iedereen op werk of op school of zo na gaat doen als ie op tv is geweest.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:08 schreef automatic_ het volgende:
Hmm... Misschien moet ik dan Theo toch nog eens een kans geven..
Hmm oke, ben benieuwd. Vriendinnetje wil daar wel heen denk ikquote:Op donderdag 24 december 2009 00:13 schreef Guard het volgende:
[..]
Tis meer dat ie dan stof tot nadenken geeft, ipv alleen maar grappen en grollen die iedereen op werk of op school of zo na gaat doen als ie op tv is geweest.
Ik ga ook lekker slapen denk ikquote:
Vorig jaar was ik op kerstavonddag, om 7u bij de AHXL, na me nachtdienst, en toen stond er al een rij van minimaal 50 man voor de deur te wachten..quote:Op donderdag 24 december 2009 07:26 schreef dramatiek het volgende:
morguh. zo nu naa de AH, hopelijk nog geen hordes mensen opzoek naar gourmetschotels
quote:Op donderdag 24 december 2009 07:37 schreef theKiD het volgende:
[..]
Vorig jaar was ik op kerstavonddag, om 7u bij de AHXL, na me nachtdienst, en toen stond er al een rij van minimaal 50 man voor de deur te wachten..Dus ik hoop voor je dat t meevalt, maar ik denk van niet..
Gistermorgen om 11:30 was koningsplein vol, Emma vol, en die achter de kijkshop Vol, alleen pieter vreedeplein was nog een plek of 15 vrij..quote:Op donderdag 24 december 2009 07:30 schreef Crazy-M het volgende:
Morge,
gister was ook asociaal druk in de stad.
Peter vredeplein: VOL, Emma passage: VOL, moest de auto onder koningsplein zetten. en druk in de stad, druk .... leek wel een zaterdagmiddag
quote:Op donderdag 24 december 2009 07:39 schreef theKiD het volgende:
[..]
Gistermorgen om 11:30 was koningsplein vol, Emma vol, en die achter de kijkshop Vol, alleen pieter vreedeplein was nog een plek of 15 vrij..Toen ik om 13u weer weg reed stond er een rij van minimaal 50 auto's tot op de hoek van de spoorlaan te wachten..
Ik ga vanmiddag lekker op de fiets naar AH en stad denkquote:Op donderdag 24 december 2009 07:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
is echt niet normaal, maar jah, denk zondag niemand de stad in is geweest.
de tivoli garage wil ook nog vaak wel eens een plekje hebben
is wel het beste denkquote:Op donderdag 24 december 2009 07:42 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag lekker op de fiets naar AH en stad denk
Ronald goedemondt is geweldig!quote:Op woensdag 23 december 2009 23:54 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik kan die kerel niet leuk vinden![]()
Ik ga in maart naar Ronald Goedemondt, lekker droge humor, houd ik wel van...
of elke andere supermarkt ...quote:Op donderdag 24 december 2009 08:26 schreef Guard het volgende:
Ik doe het vandaag wel met afbakbrood en eten uit de diepvries, ik wil niet in de buurt komen van de
AH of Jumbo....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |