Asus N71Vquote:
jah is een sata schijf ...quote:Op woensdag 23 december 2009 20:56 schreef Stuurloos het volgende:
Das zuur, hopelijk heb je alles op een ext. hd staan
klopt is echt gevaarlijkquote:Op woensdag 23 december 2009 20:56 schreef BlackSheep het volgende:
Allejezus wat is het glad ineens in mijn straat. Je ziet het nauwelijks, het is echt zo'n gemeen microscopisch ijslaagje.
Dan moet ik vanavond maar goed uitkijken op de ringbaan/bredaseweg/noordhoekring en achter de Totalquote:Op woensdag 23 december 2009 21:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah is een sata schijf ...
heb nog een backup van week ofzo terug
[..]
klopt is echt gevaarlijk
vooral daar waar nog sneeuw ligt is het oppassenquote:Op woensdag 23 december 2009 21:04 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Dan moet ik vanavond maar goed uitkijken op de ringbaan/bredaseweg/noordhoekring en achter de Total
Misschien verkeert hij in een lichte shock omdat het te koud is aan zijn knar.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:09 schreef hetzusjevan het volgende:
Mijn hond is zo'n schaap af en toe. Hij zit heel mooi op z'n kontje voor de achterdeur. Maar niet blaffen ofzo hè. En hij zit maar een beetje om zich heen te kijken, wachten tot dat er iemand toevallig opendoet. Stom beest (ik kan 'm zien vanuit hier).
Achja, ga 'm toch maar even op z'n wenken bedienen. Is zo koud buiten ,brr.
die van ons doet altijd 2 keer kort blaffen als hij voor de deur staatquote:Op woensdag 23 december 2009 22:09 schreef hetzusjevan het volgende:
Mijn hond is zo'n schaap af en toe. Hij zit heel mooi op z'n kontje voor de achterdeur. Maar niet blaffen ofzo hè. En hij zit maar een beetje om zich heen te kijken, wachten tot dat er iemand toevallig opendoet. Stom beest (ik kan 'm zien vanuit hier).
Achja, ga 'm toch maar even op z'n wenken bedienen. Is zo koud buiten ,brr.
Das tenminste gemakquote:Op woensdag 23 december 2009 22:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
die van ons doet altijd 2 keer kort blaffen als hij voor de deur staat
tjah hoeven we ook niet op te lettenquote:
Jemie, wat is daar aan de hand? Reparatie wegdek ofzo?quote:Op woensdag 23 december 2009 22:48 schreef Stuurloos het volgende:
Anders staat er nu 15 km file tussen Breda en Tilburg ivm wegwerkzaamheden.Dat wordt dus duidelijk de oude Bredaseweg zodadelijk.
Ik kan die kerel niet leuk vindenquote:Op woensdag 23 december 2009 23:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben vanavond naar Guido Weijers geweest en ze namen de show vanavond op
Ik ben niet zo'n fan van Theo & Hansquote:Op woensdag 23 december 2009 23:54 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik kan die kerel niet leuk vinden![]()
Ik ga in maart naar Ronald Goedemondt, lekker droge humor, houd ik wel van...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |