Ik ga me gewoon weer lekker lopen ergeren in de supermarkt en stadquote:Op donderdag 24 december 2009 08:31 schreef Guard het volgende:
[..]
daar kom ik sowieso niet; bij een andere supermarktheel af en toe wil ik nog wel eens naat de Lidl gaan, maar daar kom ik vandaag ook niet in de buurt
Yep...het was al flink druk in de supermarkt. Allemaal ppl's met lijstjes. Gelukkig alle kassa's openquote:Op donderdag 24 december 2009 07:37 schreef theKiD het volgende:
[..]
Vorig jaar was ik op kerstavonddag, om 7u bij de AHXL, na me nachtdienst, en toen stond er al een rij van minimaal 50 man voor de deur te wachten..Dus ik hoop voor je dat t meevalt, maar ik denk van niet..
ik probeer het woord mensen s'ochtends te vermijden, vandaar ppl's....peoplesquote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 08:42 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik ga me gewoon weer lekker lopen ergeren in de supermarkt en stadZe zullen weten dat ik er ben geweest
klopt jah.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:38 schreef -_Tommy_- het volgende:
Nou net boodschappen gedaan en bij de Appie XL was het gewoon rustig (was er om 8 uur) daarna nog even naar de Jumbo, die bij Broekhovenseweg was echt te belachelijk druk, ook dikke file, dus doorgereden naar Lourdesplein. Geen kip te bekennen.
Dit waren de laatste verse dingen. Was zondag al naar de naar Appie XL geweest en door de sneeuw was het daar gewoon geweldig rustig. Waren denk ik 10 klanten in de winkel en alles was er wel.
Verder niet zo gek dat het gisteren en vandaag druk was en zal zijn, er zijn 3-4 winkeldagen verloren gegaan door de sneeuw.
Hoiquote:
?Nu weer goedquote:
Domme polenquote:Op donderdag 24 december 2009 11:08 schreef theKiD het volgende:
[..]
?Nu weer goed
Vanmorgen al ruzie gemaakt met een Pool. Maar nadat zijn baas hier was gekomen en ik alles eens ff haarfijn heb uitgelegd, kwam die met hangende pootjes excuses aanbieden
Hehequote:Op donderdag 24 december 2009 11:08 schreef theKiD het volgende:
[..]
?Nu weer goed
Vanmorgen al ruzie gemaakt met een Pool. Maar nadat zijn baas hier was gekomen en ik alles eens ff haarfijn heb uitgelegd, kwam die met hangende pootjes excuses aanbieden
Ik zal t iig niet beginnenquote:Op donderdag 24 december 2009 11:20 schreef automatic_ het volgende:
Vandaag moet je geen ruzie maken hè
En hoe laat is het morgen weer veilig om op pad te gaan?quote:Op donderdag 24 december 2009 13:22 schreef Crazy-M het volgende:
En vanavond na 21:00 niet meer de weg op
Ze zeggen tot 11:00 zekerquote:Op donderdag 24 december 2009 13:34 schreef Guard het volgende:
[..]
En hoe laat is het morgen weer veilig om op pad te gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |