Haha. Aan de andere kant is het écht een spelletje voor mij, want ik vind zulke dingen leuk, maar oompa zei al; het is verslavendquote:Op woensdag 23 december 2009 14:49 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Farmville.. Ja, ik doe niet aan Farmville want dan moet je zeg maar iets planten ofzo en dan over zoveel uur terugkomen om te oogsten.. dat werkt echt niet als je aan het leren bent idd. Dat je op de klok kijkt en denkt: oh shit mn tomaten!!!.
Oeh, beter!quote:Op woensdag 23 december 2009 14:55 schreef SpeCulaes het volgende:
heerlijk dat zoveel mensen altijd in het midden van de trein instappen. Die zit nu bomvol en ik heb een heel treinstel voor mezelf!
Kan je allemaal minispelletjes doen en zo kom je telkens een lvl verder. Accepteer m'n uitnodiging maar 's. Is best leuk om zo tussendoor even te doenquote:Op woensdag 23 december 2009 14:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Aan de andere kant is het écht een spelletje voor mij, want ik vind zulke dingen leuk, maar oompa zei al; het is verslavend
Wat is dat van jou dan?
Altijd vervelend als er iets mis is met je ogen, hopelijk is het over 5 dagen ook echt over danquote:Op woensdag 23 december 2009 15:25 schreef theKiD het volgende:
Met me ogen valt t mee gelukkigKomende 5 dagen geen lenzen in en druppelen en dan moet t goed komen
![]()
Nadeel.. voor volgende week nog geen diensten opgekregen, en das op zich niet erg, alleen ze kunnen me nu elk moment bellen, en ik heb t liever vtv allemaal geregeld.. Dus hopelijk bellen ze of t zeker is dat ik vrij ben, of dat t zeker is dak moet werken..
Wat was er nu ?quote:Op woensdag 23 december 2009 15:25 schreef theKiD het volgende:
Met me ogen valt t mee gelukkigKomende 5 dagen geen lenzen in en druppelen en dan moet t goed komen
![]()
Nadeel.. voor volgende week nog geen diensten opgekregen, en das op zich niet erg, alleen ze kunnen me nu elk moment bellen, en ik heb t liever vtv allemaal geregeld.. Dus hopelijk bellen ze of t zeker is dat ik vrij ben, of dat t zeker is dak moet werken..
Gaat goed zoquote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Wat was er nu ?
lichte ontsteking ?
* hetzusjevan moet nog gaan en hoopt dat ze zich niet hoeft te vervelen want anders is ze voor niets voor 2 uurtjes op en neer geweestquote:Op woensdag 23 december 2009 17:40 schreef Stuurloos het volgende:
* Stuurloos verveelt zich op zijn werk
Ik heb nog maar een aankomst om 21.00 uur en dan moet ik me maar tot 23.00 uur gaan vermaken in het AKQ topicquote:Op woensdag 23 december 2009 17:43 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
* hetzusjevan moet nog gaan en hoopt dat ze zich niet hoeft te vervelen want anders is ze voor niets voor 2 uurtjes op en neer geweest.
Niets vervelender dan je vervelen op je werk.
AKQ?quote:Op woensdag 23 december 2009 17:45 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik heb nog maar een aankomst om 21.00 uur en dan moet ik me maar tot 23.00 uur gaan vermaken in het AKQ topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |