Ok ok, ik zal ook kruidenboter in huis halen...quote:Op donderdag 24 december 2009 16:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar dan "moet" je ook kruidenboter hebben hè?
Roomboter mengen met wat zout, oregano, tijm, basilicum, etc. (wat je maar hebt), smaakt hetzelfde. Iig geen dingen als nootmuscaat, kruidnagel, kaneel, laurierblad erbij doen.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:55 schreef Guard het volgende:
[..]
Ok ok, ik zal ook kruidenboter in huis halen...
Jeuj! En wanneer doe je dat?quote:Op donderdag 24 december 2009 16:55 schreef Guard het volgende:
[..]
Ok ok, ik zal ook kruidenboter in huis halen...
Och, kant en klare vind ik al goed hoorquote:Op donderdag 24 december 2009 17:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Roomboter mengen met wat zout, oregano, tijm, basilicum, etc. (wat je maar hebt), smaakt hetzelfde. Iig geen dingen als nootmuscaat, kruidnagel, kaneel, laurierblad erbij doen.
Goed bezig geweest!quote:Op donderdag 24 december 2009 16:56 schreef Stuurloos het volgende:
Nogal, er waren genoeg karretjes, maar vond met moeite een parkeeplekje. Even lekker 4 appelbeignets gehaald, mn katten hadden ze bijna te pakken dus maar even opgeborgen in de kast. Vanavond eet ik een kant en klaar pakket voor in de wok, geen zin om uitgebreid te doen, want ik ik eet toch alleen
zsm natuurlijkquote:Op donderdag 24 december 2009 17:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jeuj! En wanneer doe je dat?![]()
[..]
Och, kant en klare vind ik al goed hoor
ik vind die van botergoud echt lekkerquote:Op donderdag 24 december 2009 17:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar als je zo snel bent als existenz...quote:
Ik vind goedkope vaak ook al lekkerquote:Op donderdag 24 december 2009 17:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik vind die van botergoud echt lekker
Uhuhquote:
Die kruidenboter is snel gehaald hoor...quote:Op donderdag 24 december 2009 17:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar als je zo snel bent als existenz...
Ik bedoelde dat hij het dan vandaag nog kon doenquote:Op donderdag 24 december 2009 17:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Oké, dat is tof! Nou, ik zie de uitnodiging wel verschijnen in mijn PMboxquote:Op donderdag 24 december 2009 17:17 schreef Guard het volgende:
[..]
Die kruidenboter is snel gehaald hoor...
Oooquote:Op donderdag 24 december 2009 17:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik bedoede dat hij het dan vandaag nog kon doen.
Ik heb geen roomboter in huis, en met bakboter wordt het vast niet zo'n succes...quote:Op donderdag 24 december 2009 17:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik bedoede dat hij het dan vandaag nog kon doen.
AH XLquote:Op donderdag 24 december 2009 17:19 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik heb geen roomboter in huis, en met bakboter wordt het vast niet zo'n succes...
Hadden ze daar ook nog stokbrood?quote:
Als jij nu gezegd had dat het niet meer zo druk was.... dan was ik misschien nog wel gegaanquote:
Ja en jij komt op kerstavond stokbrood met kruidenboter bij me eten...quote:Op donderdag 24 december 2009 17:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hadden ze daar ook nog stokbrood?
Waar ben je 2e kerstdag?quote:Op donderdag 24 december 2009 17:23 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja en jij komt op kerstavond stokbrood met kruidenboter bij me eten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |