Ja dat kan je wel, want ik geef je helemaal gelijkquote:Op maandag 21 december 2009 17:39 schreef CrustyClown het volgende:
Lang verhaal + (kan niet voor Bartman spreken)
die druk..die immense druk....hokeujquote:Op zondag 20 december 2009 22:12 schreef CrustyClown het volgende:
[..]Verder zal mijn eerste feestje pas weer HardBass worden denk (Neem aan dat Bartman en Huig ook zeker weer van de partij zijn !)
wat een plaat blijft Always Black tochquote:
ik heb momenten dat ik hem net niet irritant vind, maar vaak erger ik me inderdaad aan zijn steenkolen-engels, zijn eindelijke herhaling van dezelfde zinnetjes en het praten tijdens de vetste stukken van een plaatquote:Op zondag 20 december 2009 15:11 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Die mongool moeten ze gelijk van de radio afhalen, totaal geen verstand van Hardstyle en zijn engels is zeer slecht! Irriteer me altijd dood aan hem!
quote:We should pulse blast their bases with a decisive strike now!
I need to be up there
The Jupiter is an oversized robot
Everything's automatic
Any monkey in a flightsuit can pilot that ship out of the solar system
And set her down on Alpha Prime
It's a baby-sitting job, sir
No offence
Black was... always my colour
Give me an excuse to kill you
Black was... always my colour
quote:01. D-Block & S-te-Fan - Let Me Tell You (Q-Base Intro)
02. Outsiders - Maneater
03. Scope Dj - Lockdown
04. Abject - Tuuduu!
05. Luna vs Thilo - Existence (D-Block & S-te-Fan Remix)
06. Noisecontrollers - Crump
07. Chaps & Rolay - Familly Affair (Glowiej Mix)
08. D-Block & S-te-Fan - Ride With Us
09. The Hose - The Pressure
10. Jones & B-Front - Volumez
11. D-Block & S-te-Fan - Inqoming Intro
12. Abject - Rock That Thing
13. Unknown - Take On My Bootleg
14. D-Block & S-te-Fan - Stronger!
15. Brainkicker - F.M.W. (Straight In The Ass Mix)
16. Headhunterz - Forever Az One
17. Outsiders - Infectuous (Wildstylez Remix)
18. Clive King ft Xzellar - Evolution Leeps FWD
19. The Machine - Butterfly
20. D-Block & S-te-Fan - War Coz I'm Hard! (WT Edit)
21. Max Enforcer - Bring It Down
22. Abject - My Dome
23. D-Block vs Tha Bazzpimpz - Rock Diz Joint
24. Donkeyrollers - Revolutions
25. G-Town Madness vs The Viper - Here Comes The Remix (D-Block & S-te-Fan Remix)
26. Bad Elements - Dj Revolution (Kayem Remix)
27. Brennan & Heart - We Are Posessed (Headhunterz Remix)
28. Zanza Labs - Control The Mind (Abject Remix)
OMG... OMG... OMG...quote:Op maandag 21 december 2009 19:23 schreef poiuytr het volgende:
Ik heb nu dat setje van D-block & S-te-Fan @ Q-base 2007 opstaan en snap nu waarom ik die zet altijd zo tering vet vond![]()
![]()
![]()
[..]
Volumezquote:Op maandag 21 december 2009 19:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
OMG... OMG... OMG...
01. D-Block & S-te-Fan - Let Me Tell You (Q-Base Intro)
02. Outsiders - Maneater
om er ff snel een paar te noemen
voor zover ik weet, was de naam B-Front ook voldoende geweest; if you get my pointquote:Op maandag 21 december 2009 19:31 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Volumez![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een geile plaat zeg, ik snap niet waar ome Jones trouwens is gebleven
Ik bedoel ermee als je Lunatick & Volumez weet te produceren dan moet je toch wel heel wat in je mars hebben en wat doet deze man tegenwoordig? Erg jammer dat zo'n talent verloren is gegaan want hij treedt meer op dan dat hij produceert.
quote:Op maandag 21 december 2009 19:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
OMG... OMG... OMG...
01. D-Block & S-te-Fan - Let Me Tell You (Q-Base Intro)
02. Outsiders - Maneater
om er ff snel een paar te noemen
als je een keer bij ons in de buurt komt op een feest dan is dat wel een garantie om Jones te zienquote:Op maandag 21 december 2009 19:31 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Volumez![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een geile plaat zeg, ik snap niet waar ome Jones trouwens is gebleven
Klopt & (KLOPT!)quote:Op maandag 21 december 2009 19:45 schreef de_huig het volgende:
[..]
als je een keer bij ons in de buurt komt op een feest dan is dat wel een garantie om Jones te ziendie gast staat (STAAT!) altijd binnen een straal van 10 meter van ons vandaan lijkt het wel
leuk! geef ff een seintje in deze topic-reeks als je een review hebt geschreven.quote:Op maandag 21 december 2009 20:47 schreef Sethje het volgende:
Owja Rippert, ik ben redactie frontpage omdat ik dance-evenementen ga reviewen voor fok
mooi werkquote:Op maandag 21 december 2009 20:47 schreef Sethje het volgende:
Owja Rippert, ik ben redactie frontpage omdat ik dance-evenementen ga reviewen voor fok
Cool! Hou ons op de hoogte!quote:Op maandag 21 december 2009 20:47 schreef Sethje het volgende:
Bij Pyscho Punkz @ Kubase dit jaar heb ik hem wel gezien in die hangar toen liep die een paar keer in en uit de bunker, hij stond geloof ik linksvoor aan in het midden en ik vlak daarachter. Maar doelde er eigenlijk meer op dat die jongen zoveel talent had en dat het ineens lijkt alsof gestopt is met produceren.quote:Op maandag 21 december 2009 19:45 schreef de_huig het volgende:
[..]
als je een keer bij ons in de buurt komt op een feest dan is dat wel een garantie om Jones te ziendie gast staat (STAAT!) altijd binnen een straal van 10 meter van ons vandaan lijkt het wel
Dat heb ik met dit setje inderdaad ook maar ook wel met meedere. Bij vele setjes weet ik precies wat de mc's soms gaan schreeuwen. Ruffian is in het setje van D&S niet echt irritant en voegt wel wat toe. (dat ik dit ooit nog eens zou gaan zeggen)quote:Op maandag 21 december 2009 19:48 schreef 16meter het volgende:
Wat een set was dat idd.![]()
Heeft tijden op mijn mp3 spelertje gestaan, kan 'm ondertussen wel dromen.
hardstyle-jaar 2007
Q-base 2007![]()
Tof ben benieuwd hoe jij dingen gaat ervaren, zeker omdat je hier altijd kort en bondig bentquote:Op maandag 21 december 2009 20:47 schreef Sethje het volgende:
maar toen heb je me niet aangesproken? of wel?quote:Op maandag 21 december 2009 23:10 schreef poiuytr het volgende:
Ik zal jullie op een volgende feest is een keer gaan zoeken, alleen Rip een keer in echt echt gesproken. En Remcore geloof ik gezien bij NY toen 2-sidez er waren.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 08:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Laatste dagje @ work vandaag, dan 3 weken vakantie!
potverdikkie! ik moet nog tot donderdag 12.30 en heb dan 'maar' 1,5 week vakantiequote:Op dinsdag 22 december 2009 08:40 schreef Koepert het volgende:
Zo jongens. Laatste dagje stage. Even doorbijten, vanmiddag afsluitende borrel. Altijd goed
Ik heb helemaal geen vakantie.quote:Op dinsdag 22 december 2009 08:48 schreef ReMcOrE het volgende:
potverdikkie! ik moet nog tot donderdag 12.30 en heb dan 'maar' 1,5 week vakantie
Als ze dit op qountdown draaien dan ben ik intens gelukkigquote:01. DJ Thera – The Test 2.0 (Crypsis Remix)![]()
02. Chain Reaction - Lellebel
03. Wildstylez - Truth![]()
04. Crypsis ft. Luna – Step Back![]()
![]()
![]()
![]()
05. Crypsis ft. Kold Konexxion – Dust In Your Eyes
06. Crypsis – Tuatara
07. The Raiders – A Feeling (Tuneboy Remix)
08. Zero Sanity - Psychadelic Substance![]()
09. Crypsis ft. Luna - Choices
10. Crypsis ft. Sasha F – Get Hit
11. A-Lusion & Luna – We Are Back (Narcotica Toeristen Mix)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
12. Luna & Dutchmaster – Copies Are Faking
13. Luna & Dutchmaster – The Scene
14. Kold Konexxion – Minus One
Second that!quote:
Inmiddels zitten ze bij het label waar ze horen te zittenquote:Op maandag 21 december 2009 23:51 schreef NLS04 het volgende:
Kan wat gemist hebben maar de beat providers zaten toch bij mythica?
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:25 schreef LeonH het volgende:
[..]
En die Silver Nikan komt me ook bekend voor...
quote:Had a great weekend! Finished a new track and put some ideas on the digital board for the 2nd! Now off to my girl for some qualitytime :-)
9:18 PM Dec 20th from Twitterrific
quote:Morning Twitchez! Sunday 10AM, and I traded bed ehmmm... the couch for the studio. Please let today be equal to yesterday... :-D
quote:The day didn't pass yet, but the 1st track is almost FINISHED! We're on fire in here! Still some mixing left 2 do... I want a 'kapsalon'! =)
7:44 PM Dec 19th from Twitterrific
quote:On a roll faster than a zorb-ball! Mids: done! Climax: DONE! Let's make a break and glue an in- & outro to this b*tch and then: Mixing! :-D
Dat dus!quote:I'm woke up on a Saturday at 9AM! Why? Well, in a few minutes I'll head to the westcoast for 2 days of fulltime producing! 2 be continued...
ben ook benieuwd met wie hij bezig isquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:31 schreef LeonH het volgende:
Ohja over Jones:
Twitter is the answer, van recent naar ouder:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dat dus!Met wie hij samen bezig is weet ik niet.
Ja goede zaakquote:
Downloadingquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:51 schreef Tha_Bartman het volgende:
Kold Konexion vs. Luna @ 2 Dangerous Fear FM
[..]
Als ze dit op qountdown draaien dan ben ik intens gelukkig
Ik ga er nu aan beginnenquote:Op zaterdag 19 december 2009 13:15 schreef Da_Ripper het volgende:
Trouwens, nog even wat ... als iemand tijd over heeft en er iets moois van kan/wil maken, mag diegene wel het [Hardstyle] Best of 2009-topique maken
2 minder genoemde plaatjes, maar zeker niet minder goed.quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:20 schreef Sethje het volgende:
Mijn top 10 van 2009
DBSTF - Shallow Plannet
2 sidez - god
in willekeurige volgorde
daar noem je een paar mooie plaatjes op kerelquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:20 schreef Sethje het volgende:
Crypsis ft. Sasha F - Get Hit
Alphaverb - Still Here (Gentalica RMX)
Psyko Punkz - Overclipping
Pavo - Communicate
Josh & Wesz - Like thiz
Wildstylez - single sound
2 sidez - god
* ReMcOrE gaat gelijk ff kijkenquote:Op woensdag 23 december 2009 04:13 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Jongens allemaal ff stemmen in het Best of Hardstyle 2009 Topique!
[Hardstyle] Best of 2009 Topique
Gestemd. Mag ik het vreemd vinden dat Noisecontrollers als beste DJ's zo hoog staan? Ik vind de platen namelijk wel vet, maar de sets zijn, op de grote promoregen na, wel erg voorspelbaar en het mixen is nou ook niet altijd je van het.quote:Op woensdag 23 december 2009 04:13 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Jongens allemaal ff stemmen in het Best of Hardstyle 2009 Topique!
[Hardstyle] Best of 2009 Topique
wat betreft beste producer nietquote:Op woensdag 23 december 2009 11:06 schreef 16meter het volgende:
Denk dat de meeste mensen twijfelen tussen NC en Zatox als beste producer. Petmans daarom maar de eer geven van beste producer en NC beste DJs, ook al moeten die het vooral van de producties hebben.
Of spreek ik nu alleen voor mezelf?
ik wilde op B-Front stemmen, maar die stond er niet tussen... paar van die anderen niet heel vaak aan het werk gezien of niet echt kapot van; dus het ging tussen Deepack en Noisecontrollers bij mijquote:Op woensdag 23 december 2009 10:46 schreef ElDani het volgende:
[..]
Gestemd. Mag ik het vreemd vinden dat Noisecontrollers als beste DJ's zo hoog staan?
Die keertjes dat ik Deepack gezien heb was het altijd een soort feeststemming in de zaal, inderdaad heel erg vet om mee te maken. Zij zijn ook 1 van de weinigen die ook echt wat durven achter de draaitafels en ook wat meer dan alleen eigen werk draaien. Dat vind ik eigenlijk het grootste "probleem" van de scene op het moment. Ik snap ook wel waarom ze het doen (meer boekingen, omdat de meeste mensen releases toch wel illegaal pakken), maar het stoort me soms wel dat er dan alleen maar eigen tracks komen. Beetje afwisseling mag toch wel?quote:Op woensdag 23 december 2009 11:17 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
wat betreft beste producer niet![]()
voor beste DJ eensch met Boy's beredenering (comeback) & gewoon omdat die gasten er altijd een feesje van maken
dan stem ik op wederom op AVIOquote:Op woensdag 23 december 2009 11:25 schreef Tha_Bartman het volgende:
dus ik zeg hier (net als in het andere topic) voeg een categorie beste Live act toe en kijk dan hoe het loopt
quote:I went to Freaky record shop with a friend today and we were told "the new Pavo will be released after Zany & Dozer (which is out now), after that probably Zany - Mr. Monster or Slim Shore". We were also told they would 'explode' next year, with releases every ~2 weeks or so. Thought this might interest you guys.
juist dat bedoelde ik.. als het in de buurt is is dat nu al zeker een optie..quote:Op woensdag 23 december 2009 13:36 schreef Bertje_NL het volgende:
Was inderdaad het Qlimax boekje. Deze hoort erbij...
hetzelfde. Zany is automatisch interessant!quote:Op woensdag 23 december 2009 13:45 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
juist dat bedoelde ik.. als het in de buurt is is dat nu al zeker een optie..
precies! dit klinkt nu al als een topfeestquote:Op woensdag 23 december 2009 13:45 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Wat was dat een fantastische set!quote:Op woensdag 23 december 2009 11:29 schreef 16meter het volgende:
Ik rekende die live act voor het gemak maar tot het DJen.Dus eigenlijk heb je gelijk..
Aparte categorie voor live acts is geen slecht idee.
Trouwens.. Deepack op Free Festival.Geniale set en super sfeertje.
't is voor mij (bijna) nooit in de buurt, maar waarschijnlijk wel aanwezig!quote:Op woensdag 23 december 2009 13:45 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Beste afsluiter van het jaar man.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:53 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Wat was dat een fantastische set!![]()
Beuken tot je erbij neer valt
Een van de beste tracks dit jaarquote:Op woensdag 23 december 2009 14:13 schreef 16meter het volgende:
[..]
Beste afsluiter van het jaar man.![]()
En 1 van de leukere feessies.
Luisterde net Bartman's jaarmix weer in de gym (jwtz) en die harde tracks zijn echt pure doping. Vooral deze:
![]()
Dikke mix met al die harde platen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Koepert op 23-12-2009 19:35:27 (Tracklistje) ]It starts with a shiver, an itch, a slow boil
De eerste plaat die ik gebruikte in mijn mixquote:
hij zit niet voor niets ook in mijn mix als 2de plaatquote:Op donderdag 24 december 2009 10:56 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
De eerste plaat die ik gebruikte in mijn mix
edit: upload is even kut, blijf proberen haha!quote:01. Williams Syndrome - Secrets
02. Josh & Wesz - Houze Music
03. Abyss & Judge - Hardstyle Revolution (Showtek Remix)
04. Da Tweekaz - Edgez
05. Dailucia - Sonar
06. Killer Clown - Silentium
07. Southstylers - Nok Joe Douwn
08. Showtek - Dominate (Melbourne Mix)
09. Technoboy - Put Some Grace (Get The Grace Mix)
10. Noisecontrollers - Revolution Is Here
11. The Pitcher - Strange Love
12. A-Lusion - Visual Perception
13. Josh & Wesz - Fucking Posers
14. Isaac - Sound Of The Underground
15. TNT - Double Dutch Darkies
16. Wildstylez - Muzik Or Noize
17. Frequencerz - Indecent
18. Zany & MC DV8 - Vision
19. Dutch Master - Taste Me
20. The Pitcher Ft. Nikkita - Another Day In My Life
21. Noisecontrollers - Astral
22. Gostosa - Never Say Never
23. Alphaverb - Feel Good (Gentalica Remix)
24. Tatarola - Who's Calling? (Zenith DJ Edit)
25. Duro & The Prophet - Not E-Nuff (Scope Dj Remix)
26. Josh & Wesz - Like Thiz
27. Wildstylez - Push That Feeling
28. Technoboy Ft. MC Ruffian - The Undersound
29. Zatox & Activator - Oxygen (Original Mix)
30. Phil Ty - A Kay A (Ehm.. Mix)
31. Scope DJ - The Portal
32. Project One - Rate Reducer (Headhunterz Remix)
33. The Pitcher - I Just Can't Stop
34. Low-e Ft. Alter Egosz - W.T.F.
35. The R3bels - Keep The Rhythm
36. Technoboy & The Prophet Ft. Shayla - Psycho Ex (Original Re-Boosted)
37. Zany - Scrambled Pt.1
38. Wildstylez - Single Sound
39. Frontliner - Rollin'
40. Ran-D Ft. Alpha Twins - Say Yeah
41. Tatact - Taaac! (Renato Mix)
42. The KGB's - Channel KGB's (TNT Remix)
43. T.A.T.A.N.K.A. Project - DJ's Life (Extended Mix)
44. Wildstylez Ft. D-Block & S-te-Fan - The Human Soul
45. The Prophet - Recession
46. Frontliner - Time
47. Scope DJ - My Vision
48. Tuneboy - Re-Generate It
49. Noisecontrollers - Ctrl Alt Delete (In Qontrol Anthem 2009)
50. Project One - Numbers (Wildstylez Hard Mix)
51. The Pitcher - Serenity
52. Technoboy - Ti Sento
53. Proppy & Heady - Summer Of Hardstyle
54. Activator - Back In The Days
55. Grandmaster Q - Until Then (Josh & Wesz Remix)
56. Bass Modulators - NRGizer
57. Dailucia - Lunar
58. A-Lusion - Too Close
59. Brennan Heart - Audiometric (Album Mix)
60. Intractable One - Play The Games (Alpha's Q-Base Edit)
61. Vyolet - Burning
62. R3zonance - Weapon (The R3bels & Zatox Mix)
63. Activator - Lullaby
64. Deepack Vs. D-Block & S-te-Fan - In Other Wordz
65. Noisecontrollers - Hocus Pocus
66. Zany Ft. The Pitcher - Guardian Angel
67. Zatox - I Hate U
68. Frontliner - The First Cut
69. The Beholder & Max Enforcer - Be Amazed (Hard Bass 2009 Anthem)
70. Zany - Animated Audio
71. Pavo - Communicate
72. A-Lusion - Elixer Of Life
73. Alphaverb - Got It! (Unoriginal Mix)
74. Wild Motherfuckers - B2BW (Wild Mix)
75. Noisecontrollers - Samara
76. High Voltage Ft. D-Block & S-te-Fan - Shiverz
77. A-Lusion & Scope Dj - Reaching Out
78. Vyolet - Master & Slave (Zatox Remix)
79. Crypsis Ft. Sasha F. Get Hit
80. Noisecontrollers - Yellow Minute
81. The R3bels & Zatox - Choir
82. Zany meets The Beholder - Do You Want Heavy?!
83. Donkey Rollers - Justice 4 All
84. Digital Punk & Profyler - Loose Control
509 mb op 192 kbps. Ik vond 320 net te veel van het goeie haha.quote:Op donderdag 24 december 2009 12:54 schreef Koepert het volgende:
Ik wil deze![]()
Hoe groot ist bestand? Cd of DVD?
Hij past dus op 1 cdquote:Op donderdag 24 december 2009 12:54 schreef ElDani het volgende:
[..]
509 mb op 192 kbps. Ik vond 320 net te veel van het goeie haha.
quote:Met pijn in het hart is er de afgelopen dagen besloten om een punt achter Fear.FM te zetten. Helaas blijft de donatie meter al een aantal weken vrijwel stilstaan wat betekend dat ze niet aan hun financiële verplichtingen van het komende jaar kunnen voldoen. Zelfs doorgaan in een kleinere vorm was niet mogelijk aangezien hier minimaal 70% aan donaties voor nodig was.
Fear.FM vertelt:
“Naast de donatie actie zijn wij ook actief bezig geweest om sponsors te vinden, dit heeft helaas ook niet mogen baten. Het is ons niet gelukt om een sponsor en/of partners te vinden die de kosten aan Fear.FM financieel konden ondersteunen. Buiten een paar kleine aanbiedingen na, die helaas niet toereikend waren om de kosten van Fear.FM te dekken.
Financiële verplichtingen:
Met de bovenstaande uitkomst mogen wij concluderen dat een concept als Fear.FM, op een legale manier, geen financieel recht heeft van bestaan. Het financiële gedeelte is juist zo belangrijk, veel mensen onderschatten helaas wat het kost om een radiostation als Fear.FM in de lucht te houden. Voornamelijk de kosten van de muziekrechten hebben Fear.FM de das omgedaan. De kosten hiervoor zijn zo extreem hoog dat een “alternatief” station als Fear.FM geen recht van bestaan heeft. Met daarbij de vraag of de artiesten die wij draaien op Fear.FM hier 1 cent van ziet.
En hoe nu verder?
De site gaat op zwart, geen goed teken, Fear.FM gaat dood. Iedereen die betrokken is / was bij Fear.FM zal een nieuwe plek moeten zien te vinden. De luisteraar zal naar alternatieven moeten gaan zoeken.
Het grootste deel van de donaties zal gebruikt worden om Fear.FM af te sluiten (lopende contracten etc.). Verder willen wij, samen met jullie, zorgen voor een passelijke afsluiting. Op 30 december 2009 zullen wij met “Fear.FM Farewell” nog één keer doen waar wij goed in zijn, online radio maken.
Verder willen wij IEDEREEN, en wij gaan geen namen noemen, bedanken voor de steun en het vertrouwen in Fear.FM! Want het kan niet vaak genoeg gezegd worden, wij zijn wat wij zijn dankzij jullie!
Fear.FM Farewell
Met “Fear.FM Farewell” willen wij al onze trouwe luisteraars en niet te vergeten de donateurs bedanken voor alle steun die wij de afgelopen jaren hebben gehad. Speciaal voor jullie zullen wij de Ekskuus te Valkenswaard om te toveren tot radio studio waar jullie allemaal bij mogen zijn.
Om onze laatste live uitzending tot een succes te maken hebben alle artiesten uitgenodigd die ons de laatste jaren een warm hart toegedragen hebben. De volgende artiesten zullen voor de laatste de LIVE uitzendingen van Fear.FM doen laten knallen (mits de extreme winterse temperaturen niet in de weg zitten):
B-Front
Darkraver
DizZorder
Dozer
Heatzone
Josh & Wesz
Low-E
Pavo
The Pitcher
Zany
Verder zullen wellicht in de loop van komende week nog enkele artiesten worden toegevoegd aangezien er vast en zeker nog wel een surprise act aanwezig zal zijn.
Uiteraard zal de show worden gepresenteerd dan niemand minder dan de 2-Dangerous-ones, Dozer en DizZorder. Wij hopen jullie dus allemaal te zien tijdens de laatste LIVE radio show op woensdag 30 december 2009 in de Ekskuus te Valkenswaard. De entree zal volledig gratis zijn maar let op want vol = vol.
Bij deze willen wij jullie namens de Fear.FM crew van harte bedanken voor alle steun die wij de afgelopen jaren hebben mogen ontvangen. Zonder jullie was Fear.FM nooit het Fear.FM geweest van vandaag de dag. Verder wensen wij jullie een fijne feestdagen en het beste voor 2010.
Bedankt!”
* ReMcOrE ookquote:
voor jou hetzelfde kerelquote:Op donderdag 24 december 2009 16:01 schreef Da_Ripper het volgende:
Verder; sta ik op het punt om weer naar 't "zonnige" zuiden te rijden voor de kerstdagen, dus wil bij deze all you HardstyleMotherFOK!Kers een prettige kerst wensen dat zalig nieuwjaar doe ik in de HMH wel![]()
Veel plezier! Ik zie je in de HMH wel!quote:Op donderdag 24 december 2009 16:01 schreef Da_Ripper het volgende:
Verder; sta ik op het punt om weer naar 't "zonnige" zuiden te rijden voor de kerstdagen, dus wil bij deze all you HardstyleMotherFOK!Kers een prettige kerst wensen dat zalig nieuwjaar doe ik in de HMH wel![]()
quote:Op donderdag 24 december 2009 16:43 schreef Quyxz_ het volgende:
Hebben jullie trouwens al gezien dat op GHF Headhunterz nou een verboden onderwerp is?Zelfs zijn naam is gecensureerd als je die wil typen.
Vaag gedoe, lekkere vrijheid van meningsuiting daar...quote:ScuL :
I don't want to see anything related to this scumbag on my site anymore. All threads related will be locked and/or moved to trash.
Don't like it? Find another forum.
Elaboration:
1st) Threads regarding this creature always end up in riots between users - I prefer a peaceful and friendly forum
2nd) The riots & fights resulting may lead to insults that could lead to GHF being held responsible for users' statements
GHFquote:Op donderdag 24 december 2009 16:51 schreef Bertje_NL het volgende:
[..]
![]()
[..]
Vaag gedoe, lekkere vrijheid van meningsuiting daar...
Inderdaad em dee em aa je hebt gelijk. Op het geval showtek na natuurlijkquote:Op donderdag 24 december 2009 17:12 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Nee geef mij dan maar het volk hier op Fok! Lekker gezellig en vol met liefhebbers die gewoon lekker willen feesten in plaats van "nu-style" producers afkraken.
Veel plezier en van hetzelfde natuurlijkquote:Op donderdag 24 december 2009 16:01 schreef Da_Ripper het volgende:
Ik deel deze mening. Daarom: Idem Rip.quote:Op donderdag 24 december 2009 19:35 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Veel plezier en van hetzelfde natuurlijk.
Sowieso echt een afschuwelijke hekel aan de term nu-style. Hardstyle = Hardstyle. Dat je geliefde early-achtige stijltje veranderd is kunnen we nou ook niet heel veel aan doen, dus waarom dan persé zo moeilijk doen?quote:Op donderdag 24 december 2009 17:12 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
GHF![]()
![]()
Dat volk daar is wel zo irritant.
Nee geef mij dan maar het volk hier op Fok! Lekker gezellig en vol met liefhebbers die gewoon lekker willen feesten in plaats van "nu-style" producers afkraken.
Zany schijnt ook laat te komen ivm een set in de time-out. Dus wie weet zijn ze wel van 12 tot 1 bezig?quote:Op vrijdag 25 december 2009 09:25 schreef Dalton_ het volgende:
vroegah-style, nu-style, zo blijft het leuk.. stilstand is achteruitgang![]()
Ik geef Luna weer een goede kans af te sluiten op qountdown, aangezien die tot 4 uur in Zeeland moet draaien
Valt iets voor te zeggen, aangezien Luna vorig jaar ook al heeft afgesloten.. En als opener? Er staat niet echt iemand op als Fausto zoals vorig jaar.. Beat providers mischien.. Ben benieuwd, zullen het wel zien de komende dagen!quote:Op vrijdag 25 december 2009 09:34 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ik zou hem dan eerder van 12 tot 1 neerzetten, want Zany schijnt af te sluiten..
Ook DBSTF zal dus laat komen. B-Front schijnt van 4 tot 5 te komen, dus dan DBSTF er achteraan?
Wat Partyflock (en verder bijna niemand) heeft overgenomen is dat die Q-Dance Showcase dus de 4 "onbekendere artiesten" zijn.quote:Op vrijdag 25 december 2009 09:42 schreef Dalton_ het volgende:
[..]
Valt iets voor te zeggen, aangezien Luna vorig jaar ook al heeft afgesloten.. En als opener? Er staat niet echt iemand op als Fausto zoals vorig jaar.. Beat providers mischien.. Ben benieuwd, zullen het wel zien de komende dagen!
Heb nu ook mijn verstuurde en verwijderde berichten opgeruimd dus nu zou het moeten lukkenquote:Op vrijdag 25 december 2009 12:35 schreef ElDani het volgende:
[..]
Volgens de PM-sectie lieg je haha.
Emprorium is prima, kunnen ze ook naar andere areas als het niets is. Verder komt er op 3 april weer Knock Out!, op sich ook een mooi concept.quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:12 schreef Beach het volgende:
Wat is een leuk feest om april/mei heen te gaan met iemand die nog nooit naar een hs feest is geweest?
wat hij zegt.quote:
Utrecht is fantastisch, goed bereisbaar danquote:Op vrijdag 25 december 2009 15:30 schreef ElDani het volgende:
[..]
Emprorium is prima, kunnen ze ook naar andere areas als het niets is. Verder komt er op 3 april weer Knock Out!, op sich ook een mooi concept.
Sector 01 is dan ook, alleen denk ik minder toegankelijk voor een nieuwkomer.
In Qontrol kan ook nog, voor de Q-ervaring.
Ook is er een Euphoria in mei in Utrecht.. Misschien ook interessant?
Exactly. Vrienden van mij die niet zo van hs houden, vinden het op zo'n festival veel beter te pruimen dan in de RAI of welke indoorlocatie dan ook.quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:15 schreef 16meter het volgende:
Op Emporium kun je ook trance, house, techno etc.. horen. Misschien handig als de hardstyle toch niet zo bevalt bij de 'nieuwkomers'. En zo'n festival beleving (vooral met mooi weer) is natuurlijk totaal anders dan 't zaaltje van Central Studios.
Ben er niet geweest maar wat een geniale line-up in de the basement zeg!quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:53 schreef Sc0tTy het volgende:
zoo gister naar prspct geweest in watt, was wel vet, ff in hde hardcore zaal los gegaan en voor de rest alleen in de dnb main zaal.
uber vet toen opeens een remix van een nc nr kwam en daarna een remix van knock joe down, toen ff hard losch gegaan
edit: eldani je mix staat aan
Gefixt!quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:24 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Mag ik mss ook een linkje in mijn PM box van Eldani's mix? Zit kennelijk nog steeds niet in de PM lijst
En kan ik eventueel wel mix van bouwen als nodig is.quote:Edit: Kan iedereen ook even zijn top 3 plaatjes van 2009 posten in het [Hardstyle] Best of 2009 Topique ?
Dan kunnen we daar ook een mooi toplijstje van samenstellen.
Dat dusquote:Op vrijdag 25 december 2009 17:24 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Mag ik mss ook een linkje in mijn PM box van Eldani's mix? Zit kennelijk nog steeds niet in de PM lijst
is wel leuk om te lezen herinner ik me (al weer twee jaar terug dat ik het heb gelezen..) maar ik herinner me ook dat je hem tussen de soep en de kalkoen wel uit kunt lezen zeg maarquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:22 schreef mstx het volgende:
Net een mooi kerstkado gekregen![]()
[ afbeelding ]
Ik zat even te twijfelen of ik mijn rokkostuum aan zou doen, die heb ik namelijk wel en ik vind het een verschrikkelijk mooi ding. Echter, dit lijkt me wel erg heet om op los te gaan.Ik denk dat ik een random clubdasje uit mijn verzameling haal en verder aanvul met een net overhemd en een vestje ofzo. Wat jullie?quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:17 schreef de_huig het volgende:
wat verder nog op kwam borrelen zo tijdens de kerst..wat doen de heren hier aan naar qountdown? Ik wil me wel enigszins aan de dresscode houden, maar het moet wel comfortabel zitten zeg maarniet te warm, geen mouwen die naar beneden rollen en dat soort shit
iemand tips nav vorig jaar?
Staat nou allemaal al heel mooi online hoorquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:52 schreef Blaxje het volgende:
Probeer ik heel die mix secuur op te nemen, loopt de software vast met nog tien minuten te gaan. Sterf
Inderdaad.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:08 schreef ElDani het volgende:
[..]
Staat nou allemaal al heel mooi online hoor.
Yesh, hail to lsdbquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:12 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Inderdaad.Achja. Even downloaden in HQ zo. Fijn mixje.
Voor mij hetzelfde.quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:24 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Dat heet PC mixquote:Op zondag 27 december 2009 01:58 schreef Silvanovisch het volgende:
Vind de manier van mixen van The Pitcher echt matig tot slecht.. Geen moment waarop je echt los kunt.. Overgangen komen veel te snel.. Beetje het niveau ala The Prophet..
Jaloers isquote:Op zondag 27 december 2009 13:35 schreef Muta het volgende:
Bijna Qountdown!!!!
Oh dat wordt mijn vetste feest ooit, nieuw jaar is al zo speciaal, met hardstyle 2009 uit, en 2010 beginnen met fucking al die helden!!
kan niet wachten!
quote:Op zondag 27 december 2009 14:53 schreef JortK het volgende:
Ik kom deze net toevallig tegen, en krijg gewoon weer kippenvel:
Deze remix is echt super dik, kippenvel over heel mijn lichaamquote:Op zondag 27 december 2009 14:53 schreef JortK het volgende:
Ik kom deze net toevallig tegen, en krijg gewoon weer kippenvel:
Vandaag ook al 3 keer mogen horen en hij is inderdaad heerlijkquote:Op zondag 27 december 2009 19:36 schreef MrDice het volgende:
Man man man, wat is die set van de Pitcher dope shit. Lekker gemixed en uiteraard alleen maar zalige klappertjes van het label van 2009!![]()
Embrace the new sound of the Noisecontrollers! We gonna nok joe dowwwwwwn... Innocent!
Innocent is ook echt zo dik hè. Pffffquote:Op zondag 27 december 2009 19:36 schreef MrDice het volgende:
Man man man, wat is die set van de Pitcher dope shit. Lekker gemixed en uiteraard alleen maar zalige klappertjes van het label van 2009!![]()
Embrace the new sound of the Noisecontrollers! We gonna nok joe dowwwwwwn... Innocent!
Vreselijk dikke plaatquote:Op zondag 27 december 2009 21:42 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Innocent is ook echt zo dik hè. Pffff
x2quote:Op zondag 27 december 2009 21:42 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Innocent is ook echt zo dik hè. Pffff
quote:Op zondag 27 december 2009 15:37 schreef poiuytr het volgende:
Hoe was Zak gisteren jongens?
De muziek, of het uitzicht?quote:Op maandag 28 december 2009 11:48 schreef Da_Ripper het volgende:
Bij Korsakoff spartelden m'n bovenbeenspieren tegen dus heb haar van een afstandje bekeken, maar twas zeer vermakelijk
* harde plasser heeftquote:Op maandag 28 december 2009 12:08 schreef Sethje het volgende:
06:00 - 07:00 Luna & Crypsis
Deelt deze ervaringquote:
Ach, we geven Gostosa en het mixen van The Prophet maar nog een kansje, wie weet komt er nog wat leuks uit rollen.quote:Op maandag 28 december 2009 13:08 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Deelt deze ervaring
TT =![]()
mooie eetpauze tussen 2.00 en 3.00
Bovenzaal sluit meestal wat eerder, Blackbox zal gewoon tot 7:00 beuken zijn.quote:Op maandag 28 december 2009 14:14 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ach, we geven Gostosa en het mixen van The Prophet maar nog een kansje, wie weet komt er nog wat leuks uit rollen.
Ik heb trouwens het gevoel dat Luna & Crypsis maar een half uur hardstyle mogen draaien, gezien dat Endymion om 6.30 stopt. Wel zonde van die 2 helden dat ze maar zo kort zouden mogen!
Ik bedoel meer van dat ze maar een half uur hardstyle mogen en dan een half uur hardcore moeten draaien, of iets in die trant. Zou zonde zijn, ik wil best een uur hardstyle van die helden, die hardcore kan me over het algemeen wel gestolen worden.quote:Op maandag 28 december 2009 15:12 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Bovenzaal sluit meestal wat eerder, Blackbox zal gewoon tot 7:00 beuken zijn.
Ah op die manier, zal vast met Hardcore afgesloten worden inderdaad.quote:Op maandag 28 december 2009 15:18 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ik bedoel meer van dat ze maar een half uur hardstyle mogen en dan een half uur hardcore moeten draaien, of iets in die trant. Zou zonde zijn, ik wil best een uur hardstyle van die helden, die hardcore kan me over het algemeen wel gestolen worden.
TILLT! Records dus, ben benieuwd wat het gaat worden. En zoals iemand hier laatst ook al riep misschien een sublabel van Fusion?quote:14. Wat kunnen we van je verwachten in
het komende jaar?
Zoals gezegd, een nieuw Neophyte album dus. Het plan is hier ook weer een World Tour aan te koppelen, maar we moeten even kijken of dat wel allemaal lukt qua planning. Op hardstyle gebied gaan we beginnen met een totaal nieuwe label, TILLT! Records genaamd. We gaan hier een frisse start op hardstyle gebied mee maken. De eerste release wordt het Hardbass anthem voor komende februari, van mij samen met Zany!
Daar ben ik ook benieuwd naar jaquote:Op maandag 28 december 2009 15:56 schreef em-dee-em-aa het volgende:
TILLT! Records dus, ben benieuwd wat het gaat worden. En zoals iemand hier laatst ook al riep misschien een sublabel van Fusion?![]()
quote:Anthem
Het Hard Bass anthem wordt dit jaar geproduceerd door niemand minder dan Zany en The Beholder. Een stuk hiervan was al te horen in de Hard Bass trailer en de reacties stroomden binnen!
b2s sprak een woordje met de mannen over het anthem en ook wat we van hun live act kunnen verwachten:
“De samenwerking tussen is ons ontstaan door toch wel onze gezamenlijke interesse voor de iets hardere en duistere muziek. Hierdoor hebben we een reeks platen samen geproduceerd en uiteindelijk is hierdoor een splinternieuwe live-act geboren. We zijn een poos geleden gevraagd om het anthem voor Hard Bass te maken. Dat vinden we natuurlijk super vet vinden om te doen! Iedereen kan er dan ook vanuit gaan dat het echt track wordt wat bij Hard Bass past!
We zullen tijdens de live-act alleen de nummers doen die we samen geproduceerd hebben, we worden daarbij ondersteund door MC DV8 en Alee. We gaan ervoor zorgen dat het een echte live-act wordt waar leven in zit, met als het even lukt een stage dive hier of daar! De live-act zal zeer zeker gaan knallen en een zorgen voor een goede vertegenwoordiging van Team Blue!”
Nego had het over dat er geen sublabels kwamen, maar dat er gewoon een killingspree aan Fusion platen kwam, oftewel 1 per 2 weken.quote:Op maandag 28 december 2009 15:56 schreef em-dee-em-aa het volgende:
TILLT! Records dus, ben benieuwd wat het gaat worden. En zoals iemand hier laatst ook al riep misschien een sublabel van Fusion?![]()
En hoezo moet dat dan op een apart label, kan Fusion niet gewoon een maand of 2 inlassen om gedurende die periode iedere 2 weken een plaat uit te poepen?quote:Op maandag 28 december 2009 17:46 schreef ElDani het volgende:
[..]
Nego had het over dat er geen sublabels kwamen, maar dat er gewoon een killingspree aan Fusion platen kwam, oftewel 1 per 2 weken.
Omdat Seismic uit elkaar gevallen is. Beholder & Max Enforcer zorgen niet meer voor dat label, vandaar dat 31 bijv van Brian NRG is, wat totaal niet voor de oude Seismic Sound stond.quote:Op maandag 28 december 2009 17:47 schreef T_Killer het volgende:
[..]
En hoezo moet dat dan op een apart label, kan Fusion niet gewoon een maand of 2 inlassen om gedurende die periode iedere 2 weken een plaat uit te poepen?
Het enige wat ik zeker weet is dat Hard Bass anthem 2010 de eerste TILLT plaat word. Van Zany & The Beholder dus.quote:A lot of things are happening right now. Seismic has a new label manager. So Beholder, Balistic and Max Enforcer are not doing it anymore. So I just want to say I totally want to distance myself from Seismic, but that’s not the only reason. Good things are happening now. I can’t tell you everything but we are starting something new. More info will follow… J
That is also the reason why I didn’t release any tracks the last months. But a lot of new stuff is coming! I made a E.P. with Mc Jeff! I also made a E.P. with a new name in the scene, “Waverider”, and I’m doing a remix, but more info about that soon...
I know it’s all a bit mysterious but you just have to trust me on that! In January you are going to hear from Digital Punk again and again and again…..
Zatox wordt wel een beetje eentoning zegquote:Op maandag 28 december 2009 17:59 schreef ElDani het volgende:
edit: De laatste van de Zatox 4-tracker.. En wat voor 1!
Om je post toch nog zinvol te maken?quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:23 schreef Da_Ripper het volgende:
Om je post toch nog zinvol te maken?![]()
....
Ze draaiden trouwens ook nog JDX&Sarah's - Live The Moment ... het haalt er wel even de vaart eruit maar wat een plaatje![]()
quote:Op zondag 27 december 2009 15:37 schreef poiuytr het volgende:
Vanavond naar DM, keer die nieuwe platen van A-lusion in het echt horen
ik was zeker van de partij afgelopen zondag, was om half 11 al present omdat m'n vriendin kwart voor 11 moest beginnen met werkenquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:51 schreef poiuytr het volgende:
Remcore zondag nog na DM geweest? Heb je namelijk niet gezien ik stond hele tijd vooraan. Vond het wel weer een lekker feestje.
Slim Shore beukte al behoorlijk hard zeg terwijl die als 2e moest beginnen en daarna A-lusion en Scope moesten draaien, had hem nog maar paar keer vaker horen draaien maar het is zeker geen straf om deze man te mogen aanschouwen.
jaaaaaaaaaaaaaah!!!!!!!!!!!!!!! die plaat is zo vet, echt de 'oude' NC-soundquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:19 schreef Tha_Bartman het volgende:
Noisecontrollers - Macabre
nu op 2 in HHZ top 10 voor januari, release ?![]()
Hier is wel interesse voor 2 stuks.. Groot (lees erg onwijs groot) struikelblok is alleen de reis vanuit arnhem/ nijmegen richting de HMH en terug. Ik wil echt niet rijden en mn maat heeft vorig jaar gereden en dat was hem niet erg goed bevallen..quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:17 schreef HarryVanDeTap het volgende:
ik heb 2 kaarten over voor QountDown
normale prijs
pm meee
EDIT:
5 Kaarten zelfs, kom maar door kom maar door
Maar das geen probleem aangezien de deuren om 20.00 open gaan en de muziek om 21.00 begint, juist vanwege deze dienstregeling in het OVquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:25 schreef NLS04 het volgende:
En wat ik zo op de NS site zie zullen we met de laatste trein al om kwart over 8 ofzo voor de HMH staan![]()
HAHa , te grappig dat ze dit soort dingen erop zettenquote:
Waarom rekenen, er zijn genoeg programma's die met point en click cue punten aangeven in een mp3 file. Ik gebruikte vroeger nog wel eens nero (naam van het programma vergeten) waarbij je gewoon in een grote mp3 aan kon geven. hier CUE point, hier en hier. Ben je binnen een paar minuten wel klaar als je de set al een keer gehoord hebtquote:Op woensdag 30 december 2009 02:37 schreef Sc0tTy het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauw dat doet gewoon pijn Zatox - Creation ... wat een klapper weer !
edit: Khadber/Eldani ben een .cue aan et maken voor je mix, toch wel handig met zoveel tracksis alleen best een klote werk telkens pause en dan de tijd berekenen
edit2:
TRACK 24 AUDIO
TITLE "Feel Good (Gentalica Remix)"
PERFORMER "Alphaverb"
INDEX 01 103:00:00
zo das wel genoeg voor van8 morge weer verder
joe, ja 16meter is eerst, we hebben nog 4 kaarten atm dus het hangt af van hoeveel 16m er wilt!quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:25 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Hier is wel interesse voor 2 stuks.. Groot (lees erg onwijs groot) struikelblok is alleen de reis vanuit arnhem/ nijmegen richting de HMH en terug. Ik wil echt niet rijden en mn maat heeft vorig jaar gereden en dat was hem niet erg goed bevallen..En wat ik zo op de NS site zie zullen we met de laatste trein al om kwart over 8 ofzo voor de HMH staan
![]()
Zijn hier nog fokkers die vanuit deze hoek (Arnhem of Nijmegen) richting de HMH gaan en 2 plekken over hebben in hun auto? Meebetalen aan de benzine doen we graag
Ze hadden op PF al gemeld dat er een Macabre edit zou komen.. DIe komt dus uit?quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:19 schreef Tha_Bartman het volgende:
Noisecontrollers - Macabre
nu op 2 in HHZ top 10 voor januari, release ?![]()
Bedankt voor je PB maar we hebben de knoop doorgehakt (quote:Op woensdag 30 december 2009 12:51 schreef HarryVanDeTap het volgende:
joe, ja 16meter is eerst, we hebben nog 4 kaarten atm dus het hangt af van hoeveel 16m er wilt!
Zo dan! Gaat hard daar!quote:Working on the fifth and sixth Second Identity track with @djalusion !
ik had al het idee dat ik een aantal Second Identity platen hoorde tijdens A-lusion & Scope DJ bij Dangerouzmind zondagquote:Op woensdag 30 december 2009 16:09 schreef ElDani het volgende:
Scope DJ's twitter:
[..]
Zo dan! Gaat hard daar!
plz tel mequote:Op woensdag 30 december 2009 08:26 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Waarom rekenen, er zijn genoeg programma's die met point en click cue punten aangeven in een mp3 file. Ik gebruikte vroeger nog wel eens nero (naam van het programma vergeten) waarbij je gewoon in een grote mp3 aan kon geven. hier CUE point, hier en hier. Ben je binnen een paar minuten wel klaar als je de set al een keer gehoord hebt
quote:Aanstaande zaterdag worden er een aantal specials op Q-dance Radio uitgezonden. Waaronder een Scantraxx Jaaroverzicht, gemixed door Frontliner.
De programmering begint om 18.00 uur met het Scantraxx Jaaroverzicht, gemixed door Frontliner.
Daarna, om 19.00 uur, wordt de herhaling van de Jaarmix van Fusion herhaald, samengesteld en gemixed door The Pitcher.
En omdat Qountdown niet live uitgezonden wordt tijdens nieuwjaarsnacht, zal de gehele nacht alsnog te beluisteren zijn vanaf 20.00 uur op Q-dance Radio.
Beter... want die track van hun die als preview op Youtube is niet zo bijzonder en zeker niet hard.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik had al het idee dat ik een aantal Second Identity platen hoorde tijdens A-lusion & Scope DJ bij Dangerouzmind zondagwelke ik herkende als een SI plaat klonken goed, mooi hard
quote:Waaronder een Scantraxx Jaaroverzicht, gemixed door Frontliner.
Als je voor de booth voor licht/ geluid stond tijdens het einde van Deepack moet je me bijna wel gezien hebben, ik ging als een gek tekeer toen Get Hit erop werd gegooid. Ik kwam er speciaal voor terug van de wcquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
ik was zeker van de partij afgelopen zondag, was om half 11 al present omdat m'n vriendin kwart voor 11 moest beginnen met werkenen ben rond half 4 naar huis gegaan, toen hadden we het beide gewoon op... Slim Shore inderdaad hele vette beukende set, A-lusion & Scope DJ gingen op dezelfde voet verder
Deepack niet heel super de luxe denderend en wat ik van Zany mee heb gekregen beviel weer als vanouds
PS: ik stond trouwens bijna de hele avond voor de booth van licht/geluid, meestal in het midden, dus ook recht voor de DJ-booth (vanuit de DJ gezien aan de overkant van de kuil)
Waren er wel een aantal langs gekomen ja, achteraf nog wel even met Dennis en Onne gepraat maar hier eigenlijk niet over. Villain zij er geloof ik ook nog een paar keer wat over.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik had al het idee dat ik een aantal Second Identity platen hoorde tijdens A-lusion & Scope DJ bij Dangerouzmind zondagwelke ik herkende als een SI plaat klonken goed, mooi hard
Dat was ook gelijk het eerste wat ik dacht.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:05 schreef 16meter het volgende:
Barry staat niet echt bekend om z'n geweldige mixwerk (zacht uitgedrukt), maar zal wel een PC mixje zijn.
pogo. Vind t ook zeer irritant, kun je niet meer losgaanquote:Op woensdag 30 december 2009 18:11 schreef poiuytr het volgende:
[..]
vlgs mij is daar een naam voor maar kan er niet op komen
[..]
Mwah dat zal welquote:Op woensdag 30 december 2009 18:05 schreef 16meter het volgende:
Barry staat niet echt bekend om z'n geweldige mixwerk (zacht uitgedrukt), maar zal wel een PC mixje zijn.
Ik vind dit een van zijn minste producties tot nu toe, geef me meer dingen als I will growl en Money talks Bullshit walks, Just a detail etcquote:Op woensdag 30 december 2009 19:15 schreef ElDani het volgende:
officiele preview van Tuneboy - Overkill
Undersound meets Killzonequote:Op woensdag 30 december 2009 19:15 schreef ElDani het volgende:
officiele preview van Tuneboy - Overkill
Ik vind het een superplaat! Lekker zomers en echt een "feelgood" track.
Zou het denk ik alleen beter gedaan hebben dus op de zomerfestivals
Zo die Pitcher Vs. B-Front zetten even een reeksje neerquote:Op woensdag 30 december 2009 20:56 schreef Dark_Killah het volgende:
Lekker bezig op die stream. Iedereen die naar Qountdown gaat veel plezier.
01. Zany & Dozer - Fruxaqquote:Op woensdag 30 december 2009 21:46 schreef Jantje12345 het volgende:
Weet iemand welk plaatje voor Face The Enemy werd gedraaid op fear.fm stream? BVD.
Dankje!quote:Op woensdag 30 december 2009 21:47 schreef ElDani het volgende:
[..]
01. Zany & Dozer - Fruxaq
02. Noisecontrollers vs. Zany - Diffusion
03. Headhunterz - Subsonic (Late Night Edit)
04. Zany Vs. Noisecontrollers - Paranoid
05. Zany - Angel Of The Sun
06. Zany Vs. The Beholder - Euphoria
07. Titan - Nightmare (B-kant van Titan - Strength & Fury, nog niet uit)
08. Brennan Heart - Face The Enemy (Short Mix)
quote:Op woensdag 30 december 2009 21:51 schreef Groningert het volgende:
Klinkt idd niet slecht!
behalve dat een vriend van me out ging na zijn eerste keer xtc
quote:Op woensdag 30 december 2009 13:22 schreef NLS04 het volgende:
Bedankt voor je PB maar we hebben de knoop doorgehakt () en besloten toch maar naar de matrix te gaan.
Hardbassquote:Op woensdag 30 december 2009 16:09 schreef ElDani het volgende:
Scope DJ's twitter:
Zo dan! Gaat hard daar!
Welkom, en blijf vooral deze reeks volgen/postenquote:
quote:Hardstyle DJ babe Dailucia zwanger
DJ en model Dailucia is in blijde verwachting van haar eerste kindje. De 24-jarige Claudia Stegeman uit Vaassen was in 2008 al eens kandidaat in de televisieshow Hollands Next Top Model, maar ambieerde liever een carrière als DJ. Als Dailucia werd ze in korte tijd een bekende naam op grote hardstyle evenementen als Defqon1 en Q-Base.
De zwangerschap komt voor de blonde DJ als een grote verrassing. Bij Dailucia werd twee jaar geleden een tumor in haar baarmoeder geconstateerd waarvan ze pas na een operatie en diverse chemokuren door de artsen genezen werd verklaard. Haar lichamelijke conditie was destijds nog niet voldoende voor de opnamen voor Holland Next Top Model en ze werd daarom vroegtijdig naar huis gestuurd. Als DJ maakte ze echter vanaf begin 2009 een droomstart. Zo werd ze gevraagd voor een fotoreportage in het magazine FHM, kreeg ze een contract aangeboden bij een platenmaatschappij en boekingskantoor, en kreeg ze de kans zich te bewijzen als DJ op een aantal grote evenementen. Het was dus een turbulent jaartje voor Dailucia die op de valreep ook nog eens haar zwangerschap aankondigt.
"Dit jaar is heel bizar verlopen voor mij. Het ging opeens ontzettend hard met het draaien en produceren toen ik opeens te horen kreeg dat ik zwanger was. Dit was een grote schok voor mij omdat de kans dat ik ooit nog zwanger zou worden niet zo groot was, maar tijdens het overstappen op een andere anticonceptiepil is het dus wel gebeurt. Ondanks dat ik helemaal wilde gaan voor mijn carrière als DJ kon ik gewoon niet anders dan dit geschenk te nemen zoals het is. Gelukkig heeft mijn platenmaatschappij toegezegd mij volledig te zullen steunen. De periode dat ik niet achter de draaitafels kan staan zal ik me concentreren op het produceren en ontwikkelen van mijn eigen sound. Het is de bedoeling dat ik tussendoor nog platen ga uitbrengen en met het vaste team en ook andere artiesten in de studio duik om aan een album te werken. Hopelijk sta ik straks in April weer op het podium en kan ik als troste mama weer snel de draad oppakken!" aldus de zwangere Dailucia.
Dailucia draait haar laatste set met Oud & Nieuw tijdens het uitverkochte Qountdown in de Heineken Music Hall in Amsterdam.
D-Mind ultimate Noisecontrollers Mash Upquote:Op woensdag 30 december 2009 22:13 schreef T-Force het volgende:
Whoei!!
Edit van Attack again ofzo![]()
Nee hoor, 1 grote NC-Mash-up![]()
![]()
Hier ook , hoefde niet te werken maar niemand ging meequote:Op woensdag 30 december 2009 20:44 schreef T-Force het volgende:
Net klaar met werken en helaas geen maten meer gevonden die mee wouden gaan naar de Fear.FM Farewell -Party![]()
Dan maar luisteren via de stream, klinkt ook weer super![]()
D-Mind sprak me eerst niet aan, maar de laatste tijd is hij erg goed bezig!quote:Op woensdag 30 december 2009 22:15 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
D-Mind ultimate Noisecontrollers Mash Up
Dopequote:Op woensdag 30 december 2009 22:47 schreef Beach het volgende:
Ik ben vast niet de enige; maar ik neem alles op van fearfm en plaats het op lsdb.
Ik wou net zeggen! Dit is wel de beste Anthem van DefQon.1 ooit volgens mijquote:Op woensdag 30 december 2009 22:51 schreef Sc0tTy het volgende:
whehe gaat wel leuk worden
showtek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
( al is dit overigens wel een lekkere plaat
![]()
)
get waisted en maximum force zijn anders ook errug lekkahquote:Op woensdag 30 december 2009 22:54 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen! Dit is wel de beste Anthem van DefQon.1 ooit volgens mij
Gebeurd idd niet snel. Volgens mij had hij 2/3 pillen op(voor een eerste keer..), die hij buiten had gekocht, waarschijnlijk niet getest dus. Verder had hij binnen bijna niks gedronken zei hij, dat kan de oorzaak zijn geweest dus. Was echt verbaasd toen ik hoorde dat hij out was gegaan, z'n vader lag in het ziekenhuis(week daarna overleden) en hij ging met een kutgevoel daarheen, nadat hij die pil had genomen zag hij er zó gelukkig uit, prachtig! Maar dus verkeerd afgelopen.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:56 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Hoe dat zo?
Geteste pillen of niet en in welke hoeveelheid?
Lijkt me dat je niet echt snel out kan gaan van xtc namelijk...
Hij maakt er een soort jumpset van, wel grappig!quote:Op woensdag 30 december 2009 23:00 schreef T-Force het volgende:
Gewoon normaal doen...geen pillen = geen probleem![]()
Achja, ik drink wel op een feestje, ieder z'n ding dan maar
EDIT: Get wasted & Maximum Force zijn zeker wel fijn, maar ik vind Colours toch net even wat beter.
En ik weet niet wat Pavo nu aan het doen is, maar ik vind het een beetje zo van opbouw opbouw opbouw...pavo...afbouw...Maar ach, zometeen J&W, dus komt alles goed
![]()
quote:Op woensdag 30 december 2009 22:47 schreef Beach het volgende:
Ik ben vast niet de enige; maar ik neem alles op van fearfm en plaats het op lsdb.
Huh, ben ik zo dom? Die heb ik niet langs horen komenquote:Op woensdag 30 december 2009 23:06 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
- genoeg luisterplezier, me dunkt .... B-front vs. The Pitcher @ FearFM Farewell heb ik alvast
![]()
Feel my Fire
Ai klinkt kut man, denk combinatie misschien slechte pillen + niet drinken of wat dan ook.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:57 schreef Groningert het volgende:
[..]
Gebeurd idd niet snel. Volgens mij had hij 2/3 pillen op(voor een eerste keer..), die hij buiten had gekocht, waarschijnlijk niet getest dus. Verder had hij binnen bijna niks gedronken zei hij, dat kan de oorzaak zijn geweest dus. Was echt verbaasd toen ik hoorde dat hij out was gegaan, z'n vader lag in het ziekenhuis(week daarna overleden) en hij ging met een kutgevoel daarheen, nadat hij die pil had genomen zag hij er zó gelukkig uit, prachtig! Maar dus verkeerd afgelopen.Inmiddels heeft hij het al vaker gehad, en is het bij alle andere keren wél goed gegaan.
![]()
Hopen op iets moois iig morgen!
Promo's moeten ze nou eenmaal volgooien met samples. Dat hoort erbij, kun je moeilijk over doen of niet, maar helaas. Je kunt er niets aan doen.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:09 schreef T-Force het volgende:
[..]
Die helemaal wordt verkloot door Fear-FM vocals/samples/onzinAchja, hoort erbij he
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:09 schreef T-Force het volgende:
Die helemaal wordt verkloot door Fear-FM vocals/samples/onzinAchja, hoort erbij he
Ja, te vaak New Kids/Hans Teeuwen/Ome Henk gehoord.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:14 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
frikandellen-gelul
Tijdens A-LUNAsion @ Neerlands Trots hoorde ik voor het eerst Hans Teeuwen er doorheen komen, maar heb 'm sindsdien door meerdere setjes horen komen ... de lolligheid is daar nu ook wel weer vanaf
had het ook nog niet eerder meegemaakt nee, schrok eerst ook best wel.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:10 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ai klinkt kut man, denk combinatie misschien slechte pillen + niet drinken of wat dan ook.
Heb verder nog nooit echt meegemaakt dat iemand out ervan ging.
Veel plezier in elk geval morgen @ Qountdown, en rustig aan haha
Iddquote:Op donderdag 31 december 2009 01:04 schreef Sc0tTy het volgende:
![]()
![]()
![]()
voorbij !
![]()
![]()
![]()
farewell fearfm we zullen je missen!
x2quote:Op donderdag 31 december 2009 09:21 schreef 16meter het volgende:
Ik wens iedereen een mooi, gezellig en vooral knallend uiteinde, maak er wat van!
quote:Qountdowners : misschien tot vanavond
Leuk lijstje al vind ik persoonlijk het gemis van Overclipping onverstelbaar en crap attack ook zo hoog?quote:001. Headhunterz & Wildstylez vs. Noisecontrollers - Tonight
002. D-Block & S-te-Fan - Music Made Addict
003. Frontliner - The First Cut
004. D-Block & S-te-Fan ft. MC Villain - Sound Of The Thunder
005. Pavo - Communicate
006. D-Block & S-te-Fan ft. High Voltage - Shiverz
007. Headhunterz - Scrap Attack (Defqon.1 Anthem 2009)
008. Noisecontrollers - Astral
009. Noisecontrollers - Attack Again
010. The Pitcher - I Just Can't Stop
011. Donkey Rollers - Innocent
012. Tatanka & Zatox - Gangsta
013. Low-E vs Alter Egosz - W.T.F.
014. Noisecontrollers - Yellow Minute
015. Noisecontrollers - Ctrl.Alt.Delete (In Qontrol Anthem 2009)
016. Technoboy - Ti Sento
017. Headhunterz - Megasound
018. Proppy & Heady - Summer Of Hardstyle
019. Headhunterz - Rock Civilization (Technoboy's Undersound Mix)
020. Zatox - Vintage
021. Project One - Rate Reducer (Headhunterz Remix)
022. Wildstylez - Push That Feeling
023. Pavo - Raven
024. The Pitcher - Serenity
025. Frontliner - Sunblast
026. Noisecontrollers - Promises
027. Bioweapon - Move Your Body
028. D-Block & S-te-Fan - The Nature Of Our Mind (Qlimax 2009 Anthem)
029. Zatox meets The R3bels - Choir
030. DJ Phil TY - A Kay A (Ehm..... Mix)
031. Josh & Wesz - Like Thiz
032. The Prophet - Recession
033. Ran-D - Living For The Moment
034. Brennan Heart - City Of Intensity (Decibel 2009 Anthem)
035. Showtek - We Speak Music
036. Zany meets The Beholder - Do You Want Heavy!?
037. Brennan Heart ft. Shanokee - Feel U Here
038. Noisecontrollers - Revolution Is Here
039. Ivan Carsten - You Try To Play Me
040. The Pitcher - Another Day In My Life
041. Wildstylez - The Phantom Beat
042. Zatox - I Hate U
043. Crypsis ft. Sasha F - Get Hit
044. Hardstyle Masterz vs Max Enforcer - Rambo Is A Pussy
045. D-Block & S-te-Fan - Dreamers Of Dreamz
046. Headhunterz - The Fear Of Darkness
047. Showtek - World Is Mine
048. Killer Clown - Silentium
049. Hardstyle Masterz vs Max Enforcer - Respect
050. Noisecontrollers - Confucious
051. TNT - Double Dutch Darkies
052. Zany - Maximum Force
053. Noisecontrollers - Samara
054. D-Block & S-te-Fan ft. Wildstylez - The Human Soul
055. The Beholder & Max Enforcer - Be Amazed (Hard Bass 2009 Anthem)
056. Builder - Her Voice (Headhunterz Remix)
057. Wildstylez - K.Y.H.U. (Noisecontrollers Remix)
058. Zatox - The Noisemaker
059. Wildstylez - Single Sound
060. Deepack vs D-Block & S-te-Fan - In Other Wordz
061. Headhunterz - The Sacrifice (Brennan Heart Remix)
062. Wildstylez - Music Or Noize
063. D-Block & S-te-Fan ft. Isaac - Music Is Why
064. Davide Sonar - Natural
065. Zatox & Activator - Oxygen
066. D-Block & S-te-Fan - Supernova
067. Davide Sonar - Believe
068. Ivan Carsten - Bumpin Hard (Tuneboy Remix)
069. Brennan Heart - Face The Enemy
070. Low-E vs Alter Egosz - Vendetta
071. Bass Modulators - NRGizer
072. Technoboy meets Ruffian - The Undersound
073. Frontliner - Expressionz
074. The Raiders - A Feeling (Tuneboy Remix)
075. Noisecontrollers - Venom (Wildstylez Remix)
076. Deepack vs D-Block & S-te-Fan - Rock Diz
077. Brennan Heart - Musical Impressions
078. Noisecontrollers - Surge Of Power
079. The R3bels - Keep The Rhythm
080. Tat & Zat - Proud To Be Loud
081. Tuneboy - Re-Generate It (Original Mix)
082. A-lusion - Visual Perception
083. Frontliner - Time
084. Zany & DV8 - Vision
085. The Pitcher - Strange Love
086. Zany - Animated Audio
087. Alphaverb - The Otherside
088. Headhunterz - Muzikal Revolution
089. The KGBs - Channel KGBs (TNT mix)
090. Ran-D & Alpha Twins - Say Yeah
091. Squarehead - The Gathering (Hardstylers United Anthem)
092. Gostosa - Never Say Never
093. Abyss & Judge - Hardstyle Revolution (Showtek Remix)
094. Activator - Lullaby
095. Frontliner & Ruthless - One Bananaz
096. Brennan Heart a.k.a. Blademasterz - One Blade (Noisecontrollers Remix)
097. D-Block & S-te-Fan ft. Josh & Wesz - Let It Go
098. Psyko Punkz - Ghostclass
099. Donkey Rollers - Justice 4 All
100. R3zonance - Weapon (The R3bels & Zatox Mix)
Tot vanavondquote:Op donderdag 31 december 2009 09:21 schreef 16meter het volgende:
Ik wens iedereen een mooi, gezellig en vooral knallend uiteinde, maak er wat van!
Qountdowners : misschien tot vanavond
Gaate gij niet mee?quote:Op donderdag 31 december 2009 10:33 schreef CrustyClown het volgende:
Voor de mensen die vanavond op QountDown zijn,. veel plezier en verveel bartman en huig maar flink voor meIk ga vanavond rustig in Utrecht in de kroeg wat biertjes doen.
Oe nou kan ik helemaal niet wachten tot vanavondquote:Op donderdag 31 december 2009 11:37 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik zal eens iets vervelend in je nek leggen :p
deze post komt live vanaf het toilet, toch nog een nieuwe mijlpaal zo vlak voor 2010
Haha dat is relaxt hequote:Op donderdag 31 december 2009 11:37 schreef Tha_Bartman het volgende:
deze post komt live vanaf het toilet, toch nog een nieuwe mijlpaal zo vlak voor 2010
Zany ownt altijd hard met zijn setjes, deze was inderdaad weer 1 in dat rijtjequote:Op woensdag 30 december 2009 18:11 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Als je voor de booth voor licht/ geluid stond tijdens het einde van Deepack moet je me bijna wel gezien hebben, ik ging als een gek tekeer toen Get Hit erop werd gegooid. Ik kwam er speciaal voor terug van de wc
Voor het eerst sinds lange tijd (geloof Qlimax 08) weer eens Zany gehoord en wat kan die man draaien zeg ging het hard los!
had geen zin om helemaal naar de DJ-booth toe te lopen om ff te praten, dus mooi blijven staan op m'n goede plekkie daar in de zaalquote:Op woensdag 30 december 2009 18:11 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Waren er wel een aantal langs gekomen ja, achteraf nog wel even met Dennis en Onne gepraat maar hier eigenlijk niet over. Villain zij er geloof ik ook nog een paar keer wat over.
voor de mensen die vanavond in utrecht zijn..verveel crusty vanavond maar flink voor mequote:Op donderdag 31 december 2009 10:33 schreef CrustyClown het volgende:
Voor de mensen die vanavond op QountDown zijn,. veel plezier en verveel bartman en huig maar flink voor meIk ga vanavond rustig in Utrecht in de kroeg wat biertjes doen.
nee dat ga je nietquote:Op donderdag 31 december 2009 11:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Gaate gij niet mee?Maar zal die 2 ff flink vervelen
091. Squarehead - The Gathering (Hardstylers United Anthem)quote:Op donderdag 31 december 2009 12:18 schreef Dalton_ het volgende:
Ik vind dat als je over het gehele jaar 2009 kijkt de vetst platen er toch zeker tussen staan.. mis idd overclipping maar voor de rest een aardige weergave.. Al komt dat mischien omdat ik niet geboren ben om wild te worden van B2BW
Dat was die onbekende plaat waar ik gisteren zei dat hij zijn set mee opendequote:Op donderdag 31 december 2009 12:46 schreef LeonH het volgende:
Nieuwe Zany, wordt een 4 tracker!
quote:Op donderdag 31 december 2009 12:46 schreef LeonH het volgende:
Nieuwe Zany, wordt een 4 tracker!
Ja was er ook even, kwartiertje volgehouden ofzo, wat n mongolen op die chat.quote:
Plaats een stampje voor me als pavo vanavond classic draaitquote:Op donderdag 31 december 2009 11:50 schreef NLS04 het volgende:
Zit de lijst nu te luisteren en krijg spontaan zin in vanavond![]()
Maar is dat dan een nadeel, of juist een voordeel? Nu heb je de gehele set pareltjes afgewisseld met wellicht wat minder grote producties. Als de top 30 perfect was geweest, hadden ze toch helemaal geen top 100 hoeven uitbrengen? Dan zou iedereen ergens halverwege een knipje plaatsen en geen aandacht schenken aan die platen...quote:Op donderdag 31 december 2009 13:48 schreef T_Killer het volgende:
Mmm Single sound op 59...ik ben gepikeerd! Verder vind ik de lijst ook tegenvallen. De platen staan er wel allemaal in, maar de volgorde valt tegen, mja doe je niets aan.
Beter een top 40 van goede kwaliteit dan die bagger sets van defqon of qlimax (slechte opnames, dom geouwehoer en ontbrekende stukken). Ter afwisseling vind ik de top 40 setjes altijd prima te pruimen... Maar ja, das mijn mening.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:31 schreef Sethje het volgende:
Gaan we hier nu serieus discussiëren over een pauper zender als fear FM, haha kom op zeg. Die live setjes waren leuk maar die top 40 etc. zijn toch nog nooit de moeite waard geweest om serieus genomen te worden..................
Gaafquote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:42 schreef LeonH het volgende:
Mijn eerste post in 2010!
http://www.save-exit-planet.org/
Wat?!?!? Dat is toch niet leuk meer?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:55 schreef de_huig het volgende:
overige zaken: -de drankprijs is weer omhoog..7 munten voor 20 euro, met een klein biertje voor 2 munten en een flesje water voor 3. jammer; benieuwd of het zo blijft op andere feesten.
100% aanwezigquote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:42 schreef LeonH het volgende:
bron: Q-Dance.nlquote:Op 10 juli 2010 viert Q-dance haar tienjarig jubileum in de Amsterdam ArenA.
Vette trailerquote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:42 schreef LeonH het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |