Hij maakt er een soort jumpset van, wel grappig!quote:Op woensdag 30 december 2009 23:00 schreef T-Force het volgende:
Gewoon normaal doen...geen pillen = geen probleem![]()
Achja, ik drink wel op een feestje, ieder z'n ding dan maar
EDIT: Get wasted & Maximum Force zijn zeker wel fijn, maar ik vind Colours toch net even wat beter.
En ik weet niet wat Pavo nu aan het doen is, maar ik vind het een beetje zo van opbouw opbouw opbouw...pavo...afbouw...Maar ach, zometeen J&W, dus komt alles goed
![]()
quote:Op woensdag 30 december 2009 22:47 schreef Beach het volgende:
Ik ben vast niet de enige; maar ik neem alles op van fearfm en plaats het op lsdb.
Huh, ben ik zo dom? Die heb ik niet langs horen komenquote:Op woensdag 30 december 2009 23:06 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
- genoeg luisterplezier, me dunkt .... B-front vs. The Pitcher @ FearFM Farewell heb ik alvast
![]()
Feel my Fire
Ai klinkt kut man, denk combinatie misschien slechte pillen + niet drinken of wat dan ook.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:57 schreef Groningert het volgende:
[..]
Gebeurd idd niet snel. Volgens mij had hij 2/3 pillen op(voor een eerste keer..), die hij buiten had gekocht, waarschijnlijk niet getest dus. Verder had hij binnen bijna niks gedronken zei hij, dat kan de oorzaak zijn geweest dus. Was echt verbaasd toen ik hoorde dat hij out was gegaan, z'n vader lag in het ziekenhuis(week daarna overleden) en hij ging met een kutgevoel daarheen, nadat hij die pil had genomen zag hij er zó gelukkig uit, prachtig! Maar dus verkeerd afgelopen.Inmiddels heeft hij het al vaker gehad, en is het bij alle andere keren wél goed gegaan.
![]()
Hopen op iets moois iig morgen!
Promo's moeten ze nou eenmaal volgooien met samples. Dat hoort erbij, kun je moeilijk over doen of niet, maar helaas. Je kunt er niets aan doen.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:09 schreef T-Force het volgende:
[..]
Die helemaal wordt verkloot door Fear-FM vocals/samples/onzinAchja, hoort erbij he
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:09 schreef T-Force het volgende:
Die helemaal wordt verkloot door Fear-FM vocals/samples/onzinAchja, hoort erbij he
Ja, te vaak New Kids/Hans Teeuwen/Ome Henk gehoord.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:14 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
frikandellen-gelul
Tijdens A-LUNAsion @ Neerlands Trots hoorde ik voor het eerst Hans Teeuwen er doorheen komen, maar heb 'm sindsdien door meerdere setjes horen komen ... de lolligheid is daar nu ook wel weer vanaf
had het ook nog niet eerder meegemaakt nee, schrok eerst ook best wel.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:10 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ai klinkt kut man, denk combinatie misschien slechte pillen + niet drinken of wat dan ook.
Heb verder nog nooit echt meegemaakt dat iemand out ervan ging.
Veel plezier in elk geval morgen @ Qountdown, en rustig aan haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |