mooi werkquote:Op maandag 21 december 2009 20:47 schreef Sethje het volgende:
Owja Rippert, ik ben redactie frontpage omdat ik dance-evenementen ga reviewen voor fok
Cool! Hou ons op de hoogte!quote:Op maandag 21 december 2009 20:47 schreef Sethje het volgende:
Owja Rippert, ik ben redactie frontpage omdat ik dance-evenementen ga reviewen voor fok
Bij Pyscho Punkz @ Kubase dit jaar heb ik hem wel gezien in die hangar toen liep die een paar keer in en uit de bunker, hij stond geloof ik linksvoor aan in het midden en ik vlak daarachter. Maar doelde er eigenlijk meer op dat die jongen zoveel talent had en dat het ineens lijkt alsof gestopt is met produceren.quote:Op maandag 21 december 2009 19:45 schreef de_huig het volgende:
[..]
als je een keer bij ons in de buurt komt op een feest dan is dat wel een garantie om Jones te ziendie gast staat (STAAT!) altijd binnen een straal van 10 meter van ons vandaan lijkt het wel
Dat heb ik met dit setje inderdaad ook maar ook wel met meedere. Bij vele setjes weet ik precies wat de mc's soms gaan schreeuwen. Ruffian is in het setje van D&S niet echt irritant en voegt wel wat toe. (dat ik dit ooit nog eens zou gaan zeggen)quote:Op maandag 21 december 2009 19:48 schreef 16meter het volgende:
Wat een set was dat idd.![]()
Heeft tijden op mijn mp3 spelertje gestaan, kan 'm ondertussen wel dromen.
hardstyle-jaar 2007
Q-base 2007![]()
Tof ben benieuwd hoe jij dingen gaat ervaren, zeker omdat je hier altijd kort en bondig bentquote:Op maandag 21 december 2009 20:47 schreef Sethje het volgende:
maar toen heb je me niet aangesproken? of wel?quote:Op maandag 21 december 2009 23:10 schreef poiuytr het volgende:
Ik zal jullie op een volgende feest is een keer gaan zoeken, alleen Rip een keer in echt echt gesproken. En Remcore geloof ik gezien bij NY toen 2-sidez er waren.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 08:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Laatste dagje @ work vandaag, dan 3 weken vakantie!
potverdikkie! ik moet nog tot donderdag 12.30 en heb dan 'maar' 1,5 week vakantiequote:Op dinsdag 22 december 2009 08:40 schreef Koepert het volgende:
Zo jongens. Laatste dagje stage. Even doorbijten, vanmiddag afsluitende borrel. Altijd goed
Ik heb helemaal geen vakantie.quote:Op dinsdag 22 december 2009 08:48 schreef ReMcOrE het volgende:
potverdikkie! ik moet nog tot donderdag 12.30 en heb dan 'maar' 1,5 week vakantie
Als ze dit op qountdown draaien dan ben ik intens gelukkigquote:01. DJ Thera – The Test 2.0 (Crypsis Remix)![]()
02. Chain Reaction - Lellebel
03. Wildstylez - Truth![]()
04. Crypsis ft. Luna – Step Back![]()
![]()
![]()
![]()
05. Crypsis ft. Kold Konexxion – Dust In Your Eyes
06. Crypsis – Tuatara
07. The Raiders – A Feeling (Tuneboy Remix)
08. Zero Sanity - Psychadelic Substance![]()
09. Crypsis ft. Luna - Choices
10. Crypsis ft. Sasha F – Get Hit
11. A-Lusion & Luna – We Are Back (Narcotica Toeristen Mix)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
12. Luna & Dutchmaster – Copies Are Faking
13. Luna & Dutchmaster – The Scene
14. Kold Konexxion – Minus One
Second that!quote:
Inmiddels zitten ze bij het label waar ze horen te zittenquote:Op maandag 21 december 2009 23:51 schreef NLS04 het volgende:
Kan wat gemist hebben maar de beat providers zaten toch bij mythica?
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:25 schreef LeonH het volgende:
[..]
En die Silver Nikan komt me ook bekend voor...
quote:Had a great weekend! Finished a new track and put some ideas on the digital board for the 2nd! Now off to my girl for some qualitytime :-)
9:18 PM Dec 20th from Twitterrific
quote:Morning Twitchez! Sunday 10AM, and I traded bed ehmmm... the couch for the studio. Please let today be equal to yesterday... :-D
quote:The day didn't pass yet, but the 1st track is almost FINISHED! We're on fire in here! Still some mixing left 2 do... I want a 'kapsalon'! =)
7:44 PM Dec 19th from Twitterrific
quote:On a roll faster than a zorb-ball! Mids: done! Climax: DONE! Let's make a break and glue an in- & outro to this b*tch and then: Mixing! :-D
Dat dus!quote:I'm woke up on a Saturday at 9AM! Why? Well, in a few minutes I'll head to the westcoast for 2 days of fulltime producing! 2 be continued...
ben ook benieuwd met wie hij bezig isquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:31 schreef LeonH het volgende:
Ohja over Jones:
Twitter is the answer, van recent naar ouder:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dat dus!Met wie hij samen bezig is weet ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |